@wen, ik hou ook wel hoop hoor, maar wacht nog wel ff met testen. Verder niet getreurd, er komt vast ergens dit jaar een positieve test, daar ben ik van overtuigd! Maar zou leuk zijn als dat nu is
Je bent wel super positief ingesteld., fijn is dat.., ik kan nogal snel in een putje vallen., hihi Nou dan doe ik hem misschien straks nog wen.., als jij hem ook 's morgens doet., Alleen ik moet altijd al zo snel plassen ben vanmorgen al weer twee keer geweest., (7u en 8u) dus kan er geen 4u tussen laten.,
miniM: Wat jammer dat je test vanmorgen niets liet zien, idd geen bloed geeft moed! Even over die foto: mijn ovutesten zien er ook altijd zo uit, een lichte streep. Wordt er helemaal gek van... Mss ook eens een zwtestje op loslaten
@minim, ik zie hem ook hoor... @ Kirsten, dat kan nog wat worden als je nu al zo vaak moet plassen. Als je dan straks zwanger bent zit je ieder kwartier op de wc
@ Minim: Hè jammer meis... had het zo gehoopt voor je. Maar het kan nog steeds hoor! Je bent wel heel erg vroeg met testen. Ik zag net je foto voorbij komen, en ik weet uit ervaring dat een ovutest bij sommigen een zwangerschap kan aangeven. Maar dan moet ik hier toch wel even zeggen, je ovutest moet KNALpositief zijn... ik had 4 dagen achter elkaar KNALpositieve ovutesten. De jouwe is niet positief. Het streepje is nu wel gedroogd, maar dan nog zou die positief moeten kleuren. Maar nogmaals...niet iedereen kan een zwangerschap ontdekken met een ovutestje. Ik duim wel voor je dat je over een paar dagen een knalpositieve zwangerschapstest hebt. Je hebt het in ieder geval erg spannend gemaakt @ Deesjedees:morgen zijn wij aan de beurt...
@ tina, ja vandaag nog rustig uit zitten. Wat is jou gevoel? ik denk dat het niet raak is deze keer. Ik heb totaal geen klachten. Al had ik dat dus de vorige keer ook niet. Testje van dinsdag was negatief dus denk dat de duivels morgen komen. @ minim, Wat jammer zeg dat je vanochtend negatief testen. Het is ook wel vroeg maar het zou gekunnen hebben. ik zie op de onderste een lichter streepje. op de bovenste niks. Nu dus nog een weekje wachten. Ga hard voor je duimen
@ Deesjedees: hier ook niet echt klachten. (Maar dat had ik de vorige keer ook niet...) Ben moe en mn buik is soms niet echt lekker. Maar ik ben een beetje aan het lijnen, dus dat kan daar ook van komen... Ik vrees ervoor deze ronde... We zien wel. Hoop in ieder geval dat als ik niet zwanger ben, ik morgen ongi word. Anders krijg ik weer een superlange cyclus...
Tina en dees, wat spannenddd morgen jullie NOD!! MiniM, het kan nog makkelijk hor! Het zou goed kunnen dat je hcg waarde voor deze test nog net iets te laag is. Gewoon idd maar even tot je werkelijke NOD wachten. Het ziet er nog steeds goed uit vind ik! Kwiebje en Wen29, ik heb geen testdrang nog. Hoe zit het met jullie? Heb ook eigenlijk geen klachten, wel wat hoofdpijn en rare darmen, maarja waar je het aan moet linken?! Ga denk pas na het weekend testen, op woensdag. Dan weet ik zeker dat ik overtijd ben.
heb net ook een ovutesje gedaan, hahahaha. Minim bedankt he, kon het niet laten na jou gisteravond Merkte gister wel op, dat de aders op mijn borsten echt veel beter zichtbaar zijn in de badkamer. Dat was me eerder nog nooit opgevallen. Had het niet moeten doen die ovutest, hij is zeker niet licht maar ook nog niet helemaal knal. Nou ben ik er weer zo mee bezig, had mezelf zo voorgenomen dit niet te doen...
Wen dat is wel een van DE symptomen he, die aderen op je borsten!!! Ik heb paar dagen gelede ook die ovutst gedaan en die was licht zichtbaar... Nog een paar dagen dan weten we weer meer voor een hoop van ons!! Ik duim voor een hoop roze!
Jeetje wat spannend hier allemaal zeg! Minim het kan nog alle kanten op. Ik zie op de foto ook bij de bovenste een licht streepje... Zou gewoon over 3 dagen een testje wagen. Poehh nu duurt t wachten helemaal lang! Dees en Tina spannend voor jullie. Hopelijk veel roze hier volgende week. Hier een wat zeurderig gevoel in mn onderbuik. En vanmorgen had ik een heel rare pijn, steken achter mn navel. Deed echt enorm pijn. Nog nooit gehad. Misschien komt dan nu eindelijk mn ongi eraan??? Dag 108 inmiddels. Dat bloed moet toch ergens blijven .
pfff Nino dag 108 zeg!! Het is toch te gek voor woorden??!! Misschien dat die steken in je buik idd een teken zijn dat er iets staat te gebeuren, ik hoop het wel voor je!
Ja gek he! Ja hoop dat t gewoon door gaat zetten. Alleen stel dat ik ongi word vóór de afspraak met gyn de 10de... Bel ik die afspraak dan af of ga ik wel gewoon?
Nino zou hem gewoon doorzetten die afspraak. Dan kunnen ze toch misschien even wat snelle onderzoekjes doen. Stel dat je volgende ronde dan weer zo lang moet wachten en je opnieuw een afspraak moet maken. Zou zonde zijn toch?
ik zou ook zeker gaan Nino, dit wil je niet nog een keer meemaken toch? En dan kan de gyn je misschien wat meer vertellen over hoe en waar dit nou vandaan komt. Je heb tussendoor toch wel zwtestjes gedaan??