Jullie maken het wel weer spannend... Is trouwens ontzettend tijd voor wat roze!!! Hier blij nieuws mijn ovutest kleurt alweer aardig. Nog niet positief maar denk dat er in ieder geval weer een paar dagen van mijn cyclus afgaat. Denk dat ik dan rond 30 dagen uitkom. En dat vind ik best netjes...
@ minim, lekker bezig wij . Hier sinds uurtje weer behoorlijke buikkrampen. En me bh's zijn gewoon te klein nu. Je ziet in me shirt gewoon zo'n lelijke bolling erop. Nou heb ik altijd al gehad dat me borsten snel reageren rond ei of ongi. Maar het zijn nu wel echt behoorlijke ()()!! Kan jullie nu al vertellen dat ik die nog 6 dagen wachten van me banner niet ga halen hoor.
Juultje wat fijn dat je cyclus wat korter is waarschijnlijk!! Wen, wanneer ga je testen??? Ben wel heel erg benieuwd, het moet gewoon wel roze zijn! Krijg gewoon testdrang voor jou! Hier al paar uurtjes last van raar gevoel linksboven schaambot..
@MiniM : jammer dat de test van vandaag nega was. Nu duimen tot je nod. Morgen begin ik met de ovu testen. Dag 10 van de cyclus. Al hoe wel ik nog twijfel om iets later te beginnen. Mijn kortste cyclus was 30 dagen. Wat zouden jullie doen?
@vaddie, ik zou zeker morgen of dan zondag beginnen met testen, zit je cyclus weer rond de 30, zou je je ei al over 5 dagen kunnen hebben. En met een ovutest test je ook nog eens 24-48 uur voor je ei. Dus dan ben je er al bijna..
Hahaha nou inderdaad., daar had ik ook al wel eens aan gedacht., hehe., ach zien we dan wel weer.., Heb altijd al vaak moeten plassen.., Jeetje wat erg van je borsten! Ik snap dat je niet meer te houden bent! Moet wel zeggen dat mijn borsten al een maand groter zijn en niet lekker meer in mijn bh's zitten., maar was ook niet zwanger, dus ja ook dat zal wel weer een hormoonreactie zijn, maargoed het klinkt bij jou wel heel serieus allemaal! Ben zo benieuwd., en vind het zo jammer dat ik de komende 6 dagen niks kan lezen! Dat wordt een dag vrijpleiten om alles bij te lezen vrees ik.., Ik heb net mijn eerste ovu test gedaan: super licht streepje.., maar het begin is er.., of is hij altijd licht??
Kirsten, ik heb ook altijd een licht streepje. Andere mensen hebben wel echt witte testen tot hun ei. Zodra die zichtbaar duidelijker wordt, gauw goed aan de klus
@Kirsten, lekker hoor meid even weg. En ik denk dat je zeker een hoop heb te lezen als je terug komt. En staat bij een heleboel meiden een hoop te gebeuren de komende dagen. Maar zoals meer meiden heb ik ook vaak een lichte streep op me ovutesten.
wen dat klinkt veel belovend voor jou!!! Hoe lang denk je dat je het testen kan rekken? Kirsten jammer dat je weggaat en de spannende dagen mist, maar waarschijnlijk is het net zo spannend om het daarna allemaal te lezen. Daar zou ik dan wel even wat tijd voor uittrekken. En natuurlijk dan het liefst zoveel mogelijk roze zien hier. Het is alweer even geleden namelijk. Ik ben ook met de ovu testen begonnen. Ik had zowel gisteren als vandaag een heel lichte streep, terwijl ik sinds vandaag pas van mijn ongi af ben. Is dus waarschijnlijk altijd bij mij. Mijn mannetje wilde gelijk weer aan de klus! Tja je weet maar nooit, zei hij, haha lief.
Nou de dag van terugkomst zal zeer spannend voor mij zijn hoor! Dan ga ik al jullie berichten lezen en hoop ik daar toch wel minimaal 1 roze bij te zien hoor.,! Hihi.., Vannacht niet geslapen.., inpakstress.., haha Mijn ventje is zo van.., ooo dat komt morgenochtend wel.., oo nee joh rustig aan doen we morgenochtend wel en ondertussen moeten we 10 u bij mijn moeder zijn op verjaardagsvisite (is morgen jarig) en gaan we om 1 u weg en heeft meneer zijn tas ngo niet gepakt en ligt nog te pitten.., Wat zou het toch lekker zijn om een dag man te zijn he.., een keer geen stress! hahaha Ach ja dames., Ik ga maar gauw door (nog even wat poetsen voor ik wegga., houdt ervan om in een schoon huis terug te komen).., SUCCES DEZE WEEEEK!!!
@ kirsten, Fijne vakantie. Hopelijk heb je goed weer. @ wen, wanneer wil je gaan testen? Klachten kunnen wel van een zwangerschap zijn. @ hier is het lekker rustig. Gisteren koninginnen nacht gehouden. Pff voelde het na 2 wijntjes al hangen. Nu maar rustig op mijn ongi wachten. Hier ga ik maar van uit.
@Dees, wil je geen testje doen voor de zekerheid. Hier heb ik vanmorgen stiekem testje gedaan . Negatief natuurlijk... Is denk ik ook nog wat vroeg. Dus hou nog klein beetje hoop. Kan me niet voorstellen dat me lijf me zo voor de gek kan houden. Ben moe, misselijk en voel me gewoon raar. maar misschien ben ik wel misselijk van de spanning... Pufff.. Ik weet het ff niet meer hoor nou was me ei ook raar deze maand. Dacht eerst m ei rond 16 apil gehad te hebben maar toen was ik ziek, maar had toen wel volop vruchtbaar slijm en een zeer duidelijke ovutest. Toen later omdat ik krampen kreeg toch nog een paar keer getest. En had toen 21 tot 23 april een knal positeve ovutest. Dus als ik die aanhou, dan zit ik nu pas een week na me ei. Heb natuurlijk nog niet zo regelmatige cyclus, dus weet niet zo goed wat ik aan moet houden. Sorry voor me gezeur en gemekker hier maar het lucht wel even op!!!
Tjonge... die lijven van ons toch..... Maar niet getreud he, het kan nog steeds. Ik heb vnamorgen nog maar zo'n dipstick geprobeerd, die van de week positief was maar die is nu ook wit. Ook veel te vroeg natuurlijk... Nu wacht ik ook op mn nod.. Mn gewicht word minder (ben op mn eten aan het letten, vooral gezond) maar mn buik niet?!? Nou meiden, ik ga een dansje wagen op onze Trix!
Nee nog niet getest. Om eerlijk te zijn durf ik niet goed. Hi hi. Als ik maandag nog niet ongi ben dan test ik.
He wat jammer Minim... Toch vreemd dat je eerst wel een streepje had. Maar goed je bent natuurlijk nog niet op je NOD. Wen is idd erg vroeg, dus kan nog alle kanten op. Je klachten klinken zo veelbelovend. Het is toch echt tijd voor roze hier hoor meiden! Deesjedees wat knap dat je nog niet test... Dat je t volhoudt! Ik ben nieuwsgierig!!! Kirsten fijne vakantie! Geniet ervan. @ll: Fijne Queensday allemaal! Lekker genieten van alles wat er te doen is en hopelijk het zonnetje. Ik vind het zo heerlijk die levendigheid op straat. Hier weer de halve nacht wakker gelegen van de buikpijn... Nog geen ongi. Denk dus gewoon dat t mn darmen zijn . En ook nog extra hartslag steeds (heb ik wel vaker). Ben me misschien toch (onbewust) te druk aan t maken. Nou voor vandaag laat ik de pret niet drukken ga lekker t terras op en lekker wijntjes drinken en heerlijk een hapje eten vanavond!
Hoi allemaal! Wat een spannende tijden allemaal hier! Ik hoop echt dat er wat roze tussen zit, ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat er (in ieder geval) iemand met goed nieuws gaat komen een dezer dagen Ik lees veel zwangerschapssymtomen...al zegt dat niet altijd evenveel helaas. Maar ik hoop het zo voor jullie! Ik krijg ook helemaal de kriebels weer, maar ik moet eerst nog wachten op mijn ei. Of ja, 'm eerst nog zoeken Ik heb in ieder geval de dipsticks van sensitest gekocht (thanx voor de tips!) en ik denk dat ik dinsdag het eerste ovutestje ga doen. Is dat een beetje een goede dag om daarmee te starten? 25 April was mijn eerste echte ongi (23 en 24 april heeeel klein beetje maar weet niet of dat als eerste dag aan moet houden?!). Ik wil m in ieder geval niet missen natuurlijk! Fijne Koninginnedag en fijne vakantie voor een aantal onder ons!
Hoi meiden, 28 bladzijdes lezen gaat me nu niet lukken, want we zijn onze badkamer aan het verbouwen, maar ik kom vanaf nu weer wat vaker online hoor! Heb een minder leuke periode achter de rug door het overlijden van de vader van mijn schoonzus, maar zal proberen snel weer bij te lezen!