Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Fleurop, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ uiltje, Ik zou vanaf dag 10 gaan testen met ovutesten. Dan kan je zeker je ei niet mis lopen. Hopelijk heb je dan snel een knaller.

@ dutchdiva, gecondoleerd meid.

@ nino, Wat lastig zeg die buikpijn en wat vervelend dat je nog steeds niet ongi bent. Wanneer moest je ook alweer naar de gynecoloog?

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Meiden, ik maak me en beetje druk. Ben net in de stad gestruikeld (zag een kabel niet...)en viel echt recht voorover... :x Schaamde me diep want er liepen zoveel dronken mensen en ik had niet eens gedronken... maar goed...
    ik viel dus echt recht naar voren en ving me op op mn armen. Maar dus wel ook echt gestrekt met mn ellebogen in mn maag.

Nu was mn test niet positief gisterochend en moet ik nog een aantal dagen tot mn nod maar stel dat er t raak zou zijn, kan het dan hierdoor mis gaan?
    Klinkt misschien ver gezocht maar maak me toch druk....

3. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Heb je nu buikpijn? Mocht je zwanger zijn dan zit je kindje goed ingepakt dus probeer je niet te druk te maken. Snap wel dat je je zorgen maakt. Heb je buikpijn kun je altijd de huisarts bellen voor informatie.

4. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Heb eigenlijk geen buikpijn (gelukkig) maar omdat ik het niet zag ging ik echt recht voor over...
    Hen vooral pijn aan mn elleboog;)
    Maar toen ik die smak maakte, dacht ik alleen maar van wat nu als t raak zou zijn?

Gek eigenlijk he, weet nog niet eens of het zo is en toch maak je je zorgen

5. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Instinct noemen ze dat :D. Hou het gewoon ff goed in de gaten maar denk dat het wel goed komt.

6. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Denk t ook wel. Voel mn elleoog goed en mn rib rechts onder. Lager niet gelukkig...

Maar buiten dat was het een gezellige middag.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM jeetje wat een idioten zeg om een kabel dan zo boven de weg te spannen! Je zou heel je gezicht in elkaar vallen! Jaaa als het goed is zit een beebje goed veilig daar. Maar snap je angst wel! Is natuurlijk ook weer niet tegen ALLEs bestand!

Dutchdiva, gecondoleerd!

Wen jammer van die negatieve test, maar het is idd nog wel vroeg. Het kan nog!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Thanx skaya!
    Kom wel goed. Eerst maar afwachten of het uberhaupt raak is.
    Daar begin ik nu ook over te twijfelen eerlijk gezegd...

9. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Nou ik heb verschillende sites bezocht en mn bezorgdheid is een stuk minder gelukkig.
    Ga lekker op tijd slapen morgen weer gezond op!

10. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Mooi MiniM. Slaap lekker alvast.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    MiniM: Auw, wat een val zeg! Ik denk ook dat het geen gevolgen heeft. Je buik beschermt een vrucht erg goed. Mijn schoonzus is tijdens de zwangerschap van de trap gevallen (met de oudste op haar arm). Daar hebben ze allemaal niks aan overgehouden, mijn schoonzus heeft alleen een tijdje last van haar rug gehad.

Dutchdiva: Gecondoleerd! Veel sterkte de komende tijd...

Verder iedereen genoten van koninginnedag? Wij zijn niet naar een festival of rommelmarkt geweest maar gewoon thuis bezig geweest en heerlijk uitgeslapen vanmorgen :D

12. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Dank je wel voor jullie reacties.
    Nou aan mn val heb ik rechts een gekneusde rib over gehouden denk ik heb er flink last van... Als ik zit, lig of sta, maakt niet uit, voelt erg beurs aan... En mn linker elleboog is ook een beetje blauw...
    Wel weer iets voor mij zo lomp en dan ook nog echt recht voorover...
    Maar goed, het leed is geschied:)

Fijne dag allemaal!

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @Dutchdiva, gecondoleerd meis. Veel sterkte.

@minim, oohh meid!! Wat vervelend. Beterschap. Dikke knuf! Voor je evt. zwangerschap hoef je je idd geen zorgen te maken. Dat zit nog zo diep beschermt. Maar wat moet je je rot voelen. Ook zo herkenbaar, ik val of struikel ook altijd of maak dingen kapot...

@ all, hier krampen en veel naar de wc moeten, darmen van slag. Meestal teken van mijn ongi. Dus weet het niet. Hoop dat het van het vette koninginnedageten is :)

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Dutchdiva: gecondoleerd

@MiniM Vervelend dat je nu zo veel last hebt van je rib. Denk ook niet dat er verder nog gevolgen zijn.

Gisteren begonnen met ovu testen, maar was maar een heel licht streepje. Dus dat ei duurt nog wel even. Ook een goed gesprek gehad met Lief gisteren. Vanaf nu gaat hij er ook echt voor. Hij was tot nu toe vooral bezig met de bruiloft.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dutchdiva gecondoleerd meis.. sterkte komende tijd

MiniM Balen dat je zo veel last hebt van je rib. Ukkie zou nu nog onder je schaambeen zitten, dus kan van de vl weinig hebben gemerkt.. maar snap wel dat je je zorgen maakt hoor!

Vaddie, fijn dat jullie er nu samen helemaal voor kunnen gaan!

Hier vooral last van mijn eistokken.. heel vreemd, maar das nu al de 2de x na de eisprong na de laatste mk... die hebben een behoorlijke opdonder gehad volgens mij..
    Wachtbankje is nu een feit... dus word weer speuren naar kwaaltjes;) en tegelijkertijd proberen er niet teveel mee bezig te zijn.. komende week verwacht ik iig niets, dus kan er nog een week ontspannen mee omgaan.. daarna zal het er wel weer op uitdraaien dat ik mezelf gek maak..;):)

zo ff eten met m'n mannen en dan ff heerlijk een middagdutje doen.. vanaaf weer met de jeugd van 17+ samen eten en praten, dus een vermoeiende avond in het verschiet...

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vergeet wen helemaal:) hoop dat je ongi wegblijft meis en je een mooie test in handen krijgt..
    rommelende darmen kunnen ook heeeeel goed wijzen op een zwangerschap nl...
    vervelend dat pms en zw.klachten zo op elkaar lijken..

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen ik had 2 dagen geleden ook ontzettend rommelende darmen, moest wel 5x per dag naar de wx en de volgende dag hoefde ik helemaal niet!

Kan bijna testen, maar dacht gisteren al een ongi gevoel te hebben. Totaal geen testdrang nog dus.

MiniM, ga je een klachtenbrief schrijven? Ik zou het doen!

Vaddie, ben benieuwd wanneer je je ei zult vinden. Welke ovutesten heb jij ookal weer? Fijn dat je man er nu ook helemaal voor zal gaan. Snap het wel hor, al dat geregel voor zo een bruiloft is ook niet niks.

Jannie, weer op de wachtbank ;)! Het duurt zo lang he, probeer intussen maar even lekker bezig te blijven en te genieten van andere dingetjes dan gaat de tijd sneller.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Lieve meiden,
    Die val heeft inderdaad geen gevolgen (buiten wat blauwe plekken)....

Kijk eens hier!!! Ik durfde eigenlijk niet meer te testen mar heb toch nog een poging gedaan...

19. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    gefeliciteerd minim die is echt wel positief

Hier nog geen ongi. Heb vanmorgen getest en die was negatief

Share This Page