Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Dank je!! Ja de datum klopt niet :) ;) Moest die kloppen dan ben ik idd al even zwanger :)

hopelijk ga je wo of do of eerder ook op rose :)
    ik duim mee ;)

2. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    NOD-LIJST:

30 april
    - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar)
    - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar)
    - Zoetje ( 28 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 20 jaar)
    3 mei
    - Skaya (42 dagen??, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar)
    5 mei
    - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar)
    07mei
    - MiniM (28 dgn, ronde 5, 1e kindje, 30 jr)
    14 mei
    - jannie1980(27 dagen, 2e ronde na 2eMK, 3e kindje, 30 jr)
    19 mei
    - Kwiebje (30 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar)
    20 mei
    - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar)
    22 mei
    - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar)
    24 mei
    -Mams136 (28 dagen, ronde 2, 2e kindje, 23 jaar)
    datumloos

ZWANGERLIJST:

Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    miniM: ... uitgerekend, ? kindje, ?? ronde

2 negative test 2 zwanger 7 in hoopvolle afwachting

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik wordt zo blij van al dat roze in die lijst. Vol goede hoop ga ik nu op weg naar mijn ei :D:D:D

De eerste tekenen zijn er al (sorry voor de details alvast :S): Net op het toilet eens gekeken naar het slijm. Was erg veel, glibberig, wit - gelig en kon het best ver uitrekken voordat het geen draad meer was. Dan zou ik toch best wel eens snel een eisprong kunnen hebben, toch? Maar even een ovutestje tegenaan gegooid, maar nog niks op te zien wat ik anders ook niet zie. Verder al een aantal dagen een zeurend gevoel in mijn onderbuik over de gehele breedte en af en toe links en rechts van die irritante pijntjes. We gaan extra klussen en hopen op een mooi ei de komende dagen ;)

4. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    #3324 Uiltje, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
    Nog iemand voor op de zwangerlijst! Wat leuk Zoetje, jij ook gefeliciteerd!

Ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de lijst:

NOD-LIJST:

30 april

3 mei
    - Skaya (42 dagen??, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar)
    5 mei
    07mei
    14 mei
    19 mei
    20 mei
    22 mei
    24 mei
    datumloos
    25 mei
    -Uiltje (30 dagen, ronde 2, 1e kindje, 29 jaar)

ZWANGERLIJST:

miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde

> 2 negatieve test, 2 zwanger, 8 in hoopvolle afwachting <

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina, Ik denk als ik nog niet ongi ben dat ik van het weekend ga testen. Ben er beetje klaar mee. Heb op raar gevoel in mijn schaamlippen na helemaal geen klachten. Wacht dus rustig af

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja tis toch wat he. Ik besef het nog steeds niet helemaal. Ben nu ook op mn werk maar kan me niet echt op het werk concentreren hoor.:D
    Moe ben ik wel, nu ook zeg... Maar ja, vanmorgen was mn testje alweer wat donkerder. Ik ga er straks nog een paar halen voor verderop in de week. Wil graag een knaller!
    Ik heb ook echt zware borsten. Net voor mn ongi zijn ze meestal wat groter en nu dus ook... Dus wie weet is dat een goed teken!

Vanavond ga ik het al tegen mn moeder zeggen. Ze weet altijd alles van mij en dan kan ik dit niet verborgen houden hoor. We wilden het eigenlijk vertellen met moederdag maar ik geef haar een vervroegd moederdagvadeau!

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Spannend hoor MiniM. Je banner hou je voorlopig zo?

Hier weer even in de war. Ovutesten worden nu dus juist lichter in plaats van donkerder. Dus weet het even niet meer hoe het nu zit met mijn cyclus. Dacht dat ik nu wel aardig ontpilt was maar blijkbaar dus niet. Ik vind die onduidelijkheid wel vreselijk irritant.

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    juultje: Wat vervelend zeg dat die testen weer lichter worden. Je zou toch denken dat ze dan donkerder worden :( Hopelijk een enorme knaltest binnen een paar dagen!!! We houden de moed erin (hoe moeilijk het ook mag zijn)

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mira inderdaad we gaan voor de knaltest!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: dat klopt helemaal. Mijn cyclus is nog zo onstabiel. En ben echt aan het proberen er niet te veel mee bezig te zijn. (niet dat het erg goed lukt) Dat is ook de reden dat ik geen banner heb. Wil niet iedere keer aan een, mogelijke, nod worden herinnert.

@MiniM Spannend hoor. Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent en niet met je hoofd bij je werk

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Juultje: Goed! Dat is bij deze afgesproken ;) Ik ga voor je duimen! Ik heb eigenlijk altijd al een lichte tweede streep op mijn ovu-testen en deze worden nog steeds niet donkerder :( We wachten af (en op zulke momenten kan ik zo ontzettend ongeduldig zijn...)

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Juultje,
    Ja ik laat mn banner zo staan tot vrijdag (dan is eigenlijk mn nod)

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Herkenbaar Mira. En op zich is het wachten tot daar toe maar als je datum maar hebt of zo. Ach ja geduld is een schone zaak...

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ minim, ben benieuwd hoe je ouders reageren.

15. me83

me83 Niet meer actief

@minim en zoetje..GEFELICITEERD!!!! leuk zeg.. eindelijk wat roze!!!

@dutchdiva.. gecondoleerd.. ik wens jullie veel sterkte de komende tijd!

zover ik dacht liep ik gelijk met minim als het goed was.. weet alleen niet goed hoe alles berekend word.. dacht dat k afgelopen zaterdag al ongi moest zijn.. ben ik dus niet.. maar ivm een eventuele innesteling en dat je dan na 10 dagen na bevruchting kan testen zal ik morgen een paar testjes halen. verder geen testdrang gehad ahahha.. (zolang ik het niet in huis heb taal ik er ook niet naar haha)

hoop dat het met iedereen goed gaat verder!! had weer een hoop te lezen zeg:p

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    NOD-LIJST:

30 april
    5 mei
    07mei
    14 mei
    19 mei
    20 mei
    22 mei
    24 mei
    datumloos
    25 mei
    -Uiltje (30 dagen, ronde 2, 1e kindje, 29 jaar)
    2 juni
    - Skaya (31 dgn, ronde 4, 1e kindje, 22jaar)

ZWANGERLIJST:

miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde

> 2 negatieve test, 2 zwanger, 1ongi, 7 in hoopvolle afwachting

Meiden, zoals verwacht ben ik vanmiddag op ROOD gegaan helaas. Wel weer even balen, maarja. Hoelang ben ik nou helemaal bezig. Ben wel erg blij aan de andere kant dat mn cyclus zich SUPER heeft herstelt. Van 42 dagen naar 31, mede dankzij de teunisbloemolie, ik zweer erbij! Voelde me deze ronde ook beter dus heb het idee dat het ontpillen wel een beetje klaar is! Ik ga er weer voor met volle moed :D

Mira, die positieve ovutest die komt vanzelf, ineens is tie er, let maar op! Maar gewoon alvast klussen hor!! Je weet maar nooit! Hoe meer zwemmers er klaar liggen hoe beter :p

MiniM fijn dat je je nog zo goed voelt op die emo-buien na! Blijf je nog wel hangen hierzo? Ben reuze benieuwd naar de komende weken hoe je testen duidelijker zullen worden en of je nog symptomen krijgt.

Tina en dees, al nieuws? Hoop dat jullie ongi ook snel aandient!

Me83, wacht nog een paar daagjes als je geen testdrang hebt. Dan kan je over een paar dagen altijd wel een testje er tegenaan gooien!

Juultje, Voor ik mijn ei vond met ovutesten werd die daarvoor wel even bijna helemaal wit. En de volgende dag toen ineens heeel donker. Misschien bij jou ook wel het geval! Waarschijnlijk dus een goed teken juist.

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Skaya, balen meid dat je ongi bent geworden... Snel door naar de volgende ronde!

Ik blijf hier zeker hangen want wil veel te graag weten hoe het met jullie is!

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Balen Skaya. Maar ik begin in pendels te geloven (minim) dus volgende maand is jouw maand :).

Hoop dat je gelijk hebt wta betreft de ovutesten. Ik ga denk ik ook maar teunisbloemolie ga halen. Kun je daar ieder moment mee beginnen?

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    We gaan er straks gewoon een in 2011 zwangeren clubje van maken :)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Juultje dat zou leuk zijn om met zelfde clubje zo door te kunnen stromen naar een topic hieronder!
    Je kan elk moment beginnen met teunisbloem, maar beste is gelijk met je ongesteldheid, omdat het vooral invloed heeft op de rijping van je ei. Ik ga het deze ronde ook weer slikken vanaf vandaag tot dag 14...hoorde dat het een innesting zou kunnen bemoeilijken. Geen idee of het waar is, maar zodra je je ei hebt wordt je toch sowieso binnen 14 ongi...dat is minder variabel.

Jaaa die pendels, ik zie idd een hoop mensen waarbij ze uitkomen. Mn volgende NOD is 2 juni..en mn pendels zijn vooral voor juli. Dus zou dan niet deze aankomende ronde raak zijn, maar die erna. Zou ik al een gat in de lucht springen!
    Volgens Gimena zou de bevruchting in juni plaatsvinden en juli de positieve test.

Juultje heb jij ook pendelaanvragen lopen of doe je het niet?

Deze ronde zit ik pcies met mn vruchtbare dagen in een landalhuisje met de hele familie (ouders, oom/tante en oma) hoop dat ik een beetje kan klussen, want die huisjes zijn vaak nogal gehorig...fijn hor hahaha!

Deel Deze Pagina