@Nino Koninginnendag was leuk, even naar de markt geweest en verder lekker samen op de bank gehangen. Kan me je frustaties voorstellen. Merk aan mezelf dat ik er ook steeds meer moeite mee krijg om zwangere bekende (en dat zijn er nogal wat) tegen te komen. Had gisteren zelfs ruzie met mijn man. Hij vind dat ik er te veel mee bezig ben en dat ik te veel eisen aan hem stel. (frequentie van het klussen) Dat ik hem heb gezegt dat het op mij overkomt alsof het hem niet boeit en of hij mij nog wel leuk vind aangezien hij het een ofgaaf lijkt te vinden om vaker dan 2x per maand te klussen.......... (hij heeft een erg laag libido en ik erg hoog, zucht) Maar goed, eerst ei spotten. (dag 13 en test nog omo wit)
Ja, goed idee, Nino... foto's, foto's!!! Helaas herkenbaar Vaddie. Manlief vond in het begin 1x klussen per eisprong ook wel voldoende, waarop ik hem weer ging verwijten dat hij het niet echt wil. Maar goed, inmiddels gaat het beter en ik hoop dat hij deze week in de klusmodus zit, want rond donderdag zou mijn ei wel eens om het hoekje kunnen komen kijken.
Nou wat is dat toch met die mannen! Kan me jullie frustratie goed voorstellen! Dacht altijd dat mannen een hoger libido hadden. Bij ons ligt die bij mij denk ik ook wel iets hoger. En helaas heb je ze toch hard nodig om zwanger te worden hihi! Vaddie hopelijk spot je je ei snel! DutchDiva hopelijk istie in de klusmodus, maar wij vrouwen zijn vaak toch wel weer beter in de kunst van verleiden! Toch dames?
Helaas hier ook herkenbaar vaddie. Mijn man noemt het soms een verplichting. Dan ben ik mij ei zelfs al voorbij. Zeg dit dan ook wel tegen hem. dat we niet alleen klussen voor een baby maar ook voor de fun. Af het toe zou het eens andersom moeten zijn. Dan weten de mannen ook eens wat we mee maken. Mijn man vraagt nu wel telkens of er al iets is. Die is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben.
@Nino: hahaha. Dat dan helaas weer niet. In het verleden zo vaak afgewezen (en heb een heel laag zelfbeeld) omdat hij geen zin heb dat ik meestal wacht op zijn iniatief en mijn verleidsterskant in de ijskast heb gezet. (misschien moet ik die weer eens ontdooien en oppoetsen)
Addie - hyves.nl Mochten er mensen zin in hebben? Wel graag melden dat je me 'kent' van het forum (inclusief forumnaam, is handig)
Inderdaad ontdooien en oppoetsen die trukendoos hihi! Gewoon slaapkamer vol kaarsjes en je mooiste lingeriesetje aan hihi! Hij is niet voor niets met je getrouwd toch en je bent een mooie vrouw! Girlpowerrrr! Heb je toegevoegd op Hyves. Doe er eigenlijk niet zo veel mee hoor.
Oh, ik ben een echte hyve junk. Blog zelfs 2x per week. (en word nog gelezen ook hihi) Lingerie? Wat is dat? Dat koop je toch op de markt? hahahahaha
Ja ik was al lekker aan t lezen bij jou! Heb bij mezelf ook weer wat dingetjes aangepast, was nodig aan updates toe. Hahaha, gewoon gelijk naakt kan natuurlijk ook! Slagroom en chocolade is meestal ook wat goedkopere optie dan een nieuw setje. Sorry mijn fantasie slaat weer op hol. Ik ga snel maar weer eens wat nuttigs doen.
@Vaddie, idd kom op meid!! Hij is gek op je anders zou die niet met je trouwen. Wees trots opjezelf. Iedereen is mooi. We mogen trots zijn op onszelf en onze lijven!! Hier wil ik ook wel wat vaker dan manlief . Zal je zo ook eens opzoeken op hyves, doe er eigenlijk ook niks mee. Maar leuk om elkaars koppies eens te zien...
@ Skaya; met me buik is alles goed, hij groeit! haha Ik zal in week 20 weer een buikfoto laten zien. Ik doe het nu om de 4 weken, leuk om zo bij te houden.
Hihi, ik lees het al weer, de charmes moeten gewoon uit de kast en opgepoetst worden! Niet altijd mijn beste eigenschap, maar ik zal mijn best doen
meiden, heb voor de meiden van dit topic een eigen hyves aangemaakt die onzichtbaar is. stuur me een pb voor het adres
gelukkig heb ik een vriend die altijd wil dus hoef niet eens moeite te doen haha.. hij zegt ook altijd als we gaan slapen.. kom we moeten een baby maken.. hahaha.. ik heb net 2v5 gehaald .. krijg al testdrang.. miss omdat het bij minim ook vroeg al af te lezen was en ik ongeveer gelijk loop..denk dat ik er vanavond 1 doe en als die nega is dan ergens later deze week nog 1.. en anders toch ff ovu testjes bestellen want dan betekend het dat ik weer een lange cyclus heb.. jaaa buikfoto's wil ik wel zien hoor... zou idd leuk zijn als we met ze alle strax op een nieuw topic van zwanger zijn zitten..!! op naar nog meer roze!! @wen jeetje spannend meid... ik duim voor roze!!!
@jannie, haha wat slim. Maar ziet niet iedereen opeens staan. Wen is lid geworden van de zwanger in 2011 hyves. Dan val ik gelijk door de mand Stuur je zo even een pb. @all, ik weet even niet zo goed wat te doen. Me banner geeft wel aan dat ik zo goed als kan testen. Maar als ik van me ovutestjes uit ga, zou ik aankomend weekend pas op 2 weken na me ei zitten.. Ga ik toch maar testen, of braaf nog even wachten
ook wij gaan voor een zwangerschap in 2011!! zal me ook ff voorstellen ik ben 26 jaar en mijn vriend is 33 samen hebben wij al een pracht van een zoontje van bijna 2 en een half en toch voelde ons gezin nog niet compleet donderdag heb ik afspraak bij de dokter om me spiraal eruit te halen met de zwangerschap van mijn zoontje hebben we 9mnd over gedaan na 10 jaar pil, dus ben benieuwd waneer we ukkie nummer 2 mogen verwelkomen :d succes dames
@wen.. ik zou gewoon testen!!. als het goed is kan je test al posi zijn na 10 dagen na je ei.. dus als je een gevoelige test neemt moet er al miss wat uit kunnen komen.. zoniet kan je van de week altijd nog een keer doen toch! denk dan bij voorbaat dat ie toch nega is ! dan valt het altijd mee en ben je niet te erg teleurgesteld. dat doe ik ook altijd zo