@Mammie2011: welkom hier! @Wen: altijd lastig, ik zou zeggen wachten tot het weekend, maar ik denk dat als ik jou zou zijn ik misschien ook wel eerder een testje zou wagen... Weet iemand of je dan inderdaad ziet dat je lid bent geworden van een groepshyves? Want daar dit ik niet op te wachten, terwijl ik me anders best aan wil melden...
als het goed is, is ie onzichtbaar.. ik wil het nl zelf ook nog niet aan de grote klok hangen... voeg anders mij toe en check het bij mij. jannie1980.hyves.nl
De inhoud is onzichtbaar maar de hyves zelf niet... Ik heb m er dus ook weer even afgegooid.... Even wachten nog...
Wen, voor deze zekerheid is even wachten met testen wel verstandig, maar snap het best als je je niet meer kan houden! Mama2011, welkom hier!! Gezellig dat je mee komt kletsen! MiniM, heb jij een hyves opgericht of was je er lid van gworden? Ik wacht nog even met heel het hyves gedoe, want wil het nog even stilhouden tot ik echt FLINK zwanger ben.
Opgericht op 3 May 2011 Beheerder Beschrijving voor de meiden van het topic gaan voor een zwangerschap in 2011 van de zwangerschapspagina Categorie Gezondheid Wie mag lid worden Alleen na toestemming Inhoud zichtbaar Alleen voor leden Wie mag er posten Alleen leden Zoekmachine/overzichten Onzichtbaar dit zijn de instellingen.. weet niet hoe ik hem verder dicht kan spijkeren... hij is op mijn hyves volgens mij ook niet zichtbaar.
Bij mij op mijn hyves staat niks en ik heb mij ook aangemeld. Zowel op de homepage als op mijn eigen pagina niet (ik kan het tenminste niet vinden )
HELP! SOS! Heb net ovulatietesten gekocht van kv. Ik dacht alvast wat ovutesten in huis voor nadat ik bij de gyn ben geweest. Wilde nu ook ff kijken of het uberhaupt een streepje gaf... Nu is het teststreepje dus net zo donker als het controlestreepje? Hoe kan dat??? Zou het kunnen betekenen dat ik dan toch toevallig net een eisprong heb gehad/krijg? Ik snap er niks van! Dacht gewoon een omowitte test te krijgen of een heel licht streepje, maar hij is echt net zo donker. Ik had gister ook heel rare afscheiding, waar jullie het wel eens over hebben heel taai en kon draadjes trekken (sorry hoor) Wat denken jullie?
Hmmm nino, ik heb wel vaker negatieve reacties gehoord over de ovutestjes van kv. Die zouden vaak vals positief zijn...
Ik had bij die ovutesten altijd een streep. als mij ei kwam dan knalde hij bijna van het schrempje. Ik dacht vanmiddag dat mijn ongi eraan kwam. Voelde iets lopen. Ik snel naar de wc. Zit er een grote witte klodder slijm aan mijn papiertje. Sorry voor de details. Dus nog steeds geen ongi. pfff.
@Nino, ik heb helaas ook heel vaak negatieve verhalen gehoord over de kv ovutesten. Maar alles kan natuurlijk!! Probeer anders nog van een ander merk. Ik heb ze van sensitest. Kan je zo online bestellen, en komt in blanco envelop binnen. Maar positieve test, kan toch ook zwanger betekenen?
Jakkie! hier ook nog steeds niets...weet niet meer wat ik ermee moet. Die cyclus (als ik het zo nog kan noemen) is helemaal naar de kl*te :x vorige keer 3 weken bruinverlies, deze keer weer een langere cyclus... hier kan ik toch niets mee!
Nino ik heb wel eens over die kv ovutesten gelezen dat ze zelfs bij mannen positief testen hahaha. Geen idee of het bij wijze van spreken is of echt zo. Kzou ze lekker bestellen bij sensitest of zwanger &kids. Meiden, krijg je een melding op hyves dat je lid bent geworden van die hyves? Deesjedees, ik heb dat ook gehad met mn eerste cyclus..echt een dikke klont behangplaksel leek het wel. Mijn ongi bleef toen nog wel een week uit. Hoop dat die bij jou wel gauw inzet!
Skaya: Ik heb nergens een melding kunnen ontdekken nadat ik me op die hyves had aangemeld. Hij is niet bij andere netwerken te zien en ook op de hoofdpagina krijg ik geen buzz (of hoe het heet...).
Ik denk dat het wel kan. Ik had de 15e mn ei (knaltest en heb em gevoeld) en ben de 25e ongesteld geworden. Dus maar 10 dagen ertussen.
Ik zie hem bij Jannie op haar Hyves ertussen staan. Dat zou bij mij echt teveel opvallen. Maar een paar extra vrienden kijkt niemand van op. wen-pleun.Hyves.nl Doen we het toch zo, kunnen we even bij elkaar gluren en hebben we eindelijk eens een gezicht achter al die gekke namen Denk dat als manlief zo thuis we misschien maar eens testen. Normaal kon ik niet wachten. Nu vind ik het zo spannend dat ik bijna niet durf..
Hoi dames, Allereerst welkom mammie2011! Wen: Als je nog kan wachten zou ik wachten, maar als je testdrang hebt gewoon testen haha! Ik ben wel heel nieuwschierig naar de uitkomst, ik hoop het zo voor je! Wat betreft de Hyves: lijkt me heel leuk, maar ook ik ben een beetje bang dat het te zien is waar ik lid van ben geworden. Of we moeten allemaal een tweede hyves aanmaken onder onze forumnaam en ons daarmee aanmelden Deesjedees; ik heb dat ook gehad zoveel afscheiding ineens, ik dacht toen ook dat ik ongesteld werd omdat het zo voelde lopen inderdaad. Werd uiteindelijk ook ongi even later. Nino: ik zou in ieder geval klussen! Haha En je kan inderdaad die van sensitest ofzo bestellen, voor half 6 is volgende dag in huis, maar ja is nu net te laat.