Heyy meiden, Nee hoor Wen ik begrijp t helemaal. Ik zou ook lekker bij mn mannetje willen blijven. Ga je het de vriendinnen waarmee je op vakantie gaat al wel vertellen? Ik zou inderdaad ook even navraag doen bij vk over zwangerschapsmasker enzo. Skaya: Nee hoor die events die je te kan voegen van je NOD is alleen te zien voor leden van onze Hyves. Anders zou ik er ook niets op zetten. Nou DutchDiva jammer dat je verleidingstruc niet werkte, mannen! Ik wil ook op t lijstje!!! Het liefst natuurlijk t roze lijstje, maar zou nu al ff blij zijn al op t NOD lijstje te kunnen... :x
Even tussendoor een egobericht (totaal off-topic :S). Net via hyves vervelend berichtje gekregen van iemand die ik ooit mijn peettante noemde (nu dus echt niet meer) over iets dat met onze bruiloft te maken heeft. Heel erg vervelend allemaal (mijn man en ik krijgen de schuld in de schoenen geschoven terwijl we er alles aan gedaan hebben om het wel goed te doen) en ik voel me nu zo gefrustreerd, boos en verdrietig. Net zitten huilen, terwijl ik anders nooit snel huil. Vandaag dus even een slechte dag. Sorry voor dit berichtje, maar moest het even kwijt...
He Mira, wat vervelend zeg! Trek je er niks van aan. Het was jullie dag en niet laten verpesten door zo´n mens (jaloers waarschijnlijk). Ook raar van haar om je daarover een berichtje te sturen. Wat wil ze daar nou mee bereiken? Gewoon triest! Huilen lucht soms wel wat op en hier kun je het lekker ff kwijt. Dikke knuffel!
deze 2 meiden, zijn gelukkig echt al heel erg lang me 2 beste vriendinnen. Wisten dat we bezig waren, en heb ze vanmorgen ook gelijk verteld dat we zwanger zijn... Dus ik hoef niks verborgen te houden gelukkig..
Nino: Bedankt voor de knuffel, doet me goed! Ze stuurde een bericht omdat ik haar uit mijn vriendlijst van hyves heb gegooid (er gebeuren wel meer vervelende dingen in de familie waarbij zij aan het begin staat). Vind haar dan ook niet waardig om mijn vriend te zijn!!! Mijn zusje al gebeld, mijn man ook meteen gebeld en mijn moeder belde ook op toen ze het bericht had gelezen. Gelukkig genoeg steun van iedereen, maar ik voel me zo in de maling genomen door haar... Heb nu even lekker een hardcore cd opgezet (stond hier toevallig op itunes) niet iets waar ik altijd naar luister, maar nu zo ontzettend lekker
Mira, jeeje wat een vervelende mensen zijn er toch altijd weer die situaties lekker kunnne verpesten! Probeer je er niet te veel van aan te trekken. Denk idd dat ze gewoon jaloers zijn! Kop op meid! Wen lekker met vriendinnen. en fijn dat ze het weten, want anders had je mooi een week lang je mond erover moeten houden, dat is haast onmodelijk. MiniM ookal zwanger naar Turkije!!! Nou ik ga toch maar gauw boeken, volgens mij brengt dat geluk ofzo! Nino, ik hoop ook dat je gauw op het echte NOD lijstje kan!!
@wen jeeeejjjj weer roze!!! gefeliciteerd!!! ik hoop dat die paaseitjes vruchtbaar zijn hoor!!! mijne was gister nega maar doe er zat nog 1.. dan zie ik wel verder.. @mira.. kop op meis!! laatje niet gekmaken!! hier nog maar weer wachten en wachten ik wil ook roze!!!
Skaya en Me83: Bedankt voor je reactie Voel me al een stuk beter dan toen ik haar berichtje las. Ik kan er op dit forum niet te veel op ingaan, maar het heeft ons echt gekwetst. Ik heb met mijn zusje en moeder afgesproken om al het contact te verbreken. Ze zegt en doet zoveel vervelende dingen dat het beter is om niks met haar te maken te hebben. We hadden het er laatst nog over maar het klopt echt: Vrienden kun je uitkiezen, maar met familie moet je het maar zien te doen... Turkije he? Mss dat we daar naartoe kunnen op huwelijksreis Eens over hebben met mijn man Mss dat we dan ook met zijn 3-en gaan Of we gaan met zijn allen Gezellig!!!
Mira85 tjaa familie daar moet jut maar mee zien te doen...dat hoeft ook niet hors. Je hebt ze niet voor het kiezen nee, maar sommige familie heb ik totaal geen band mee en dus ook geen contact meer mee. Lekker links laten liggen dan! We willen alleen maar mensen die positieve energie uitstralen naar je en anders kunnen ze lekker de *piep* krijgen toch! Familie of geen familie Laten we een grote roze reis naar Turkije boeken met zn alle. In Resort Pink all-in extra...hele dag gratis drinken eten en testen jeey!
Skaya: Idd, dat denk ik nu ook. Nu alleen nog positieve energie om een goed eitje te vinden Die extra testen hebben we dan wel nodig met zijn alle in Turkije en dat eten en drinken ook, moeten onze baby's dan natuurlijk wel het beste geven Wanneer gaan we volgens mijn pendels juni of juli, maar eerder mag natuurlijk ook
Haha idd! Ik ben vanaf 23 juni in Rhodos, dan kom ik aansluitend wel naar Turkije, als ik dan toch in de buurt ben Vooral mijn schoonfamilie kan de *piep* krijgen. Wil ook alleen lieve mensen om met goede bedoelingen. Geen mensen meer die je proberen te naaien, verdriet doen en zorgen geven. Weg ermee!
@Mira: wat vreselijk vervelend zeg!!! Maar niet erg dat je het hier even neerzet ook al is het off-topic! We kunnen natuurlijk niet zorgen dat het anders wordt, maar het scheelt soms ook al om het even van je af te schrijven! Goed idee, ik ga ook mee naar Turkije als dat een garantie is voor roze
Precies, we kunnen hier lekker ons 'ei' kwijt als het nodig is! Ff lekker spuien kan heerlijk opluchten!
Ik dacht gister op dag 8 van mn ongi af te zijn na 7 dagen. Maar vandaag begon het zo weer!! Gadverdamme... Als het zo door gaat heb ik geen ei op vakantie
Nino: Vervelend dat je schoonfamilie niet echt geweldig is. Hier zijn die juist wel ok. Super leuke en lieve schoonouders!!! DutchDiva: Fijn dat jij het ook niet erg vind! Moest er gewoon ff uit :S Skaya: Idd, ff me 'ei' kwijt kunnen. Het is dan zo jammer dat ik jullie niet alles kan vertellen (niet dat het dan een leuker plaatje zou worden). Maar goed, muziekgenre is al veranderd naar het dagelijkse, dus ik denk dat ik het grotendeels al uit mijn systeem heb gegooid Mams136: Wat vervelend dat je ongi door blijft gaan. Ik ga duimen dat het na vandaag klaar is en je op weg kan naar je ei op vakantie (een vakantie schijnt hier gelijk te staan aan roze ) Ja, een roze-garantie wil ik ook wel hebben hoor als ik ik mee ga! Kan ik daarvoor een extra verzekering afsluiten???
@Mira: ken het probleem. (schoonfamilie) Zo'n bruiloft lijkt soms het slechtste in mensen naar boven te brengen. Ook bij onze bruiloft hadden we diverse vervelende situaties omdat zijn familie echt enorm egoistisch blijkt te zijn. (wist ik al jaren, nou ziet hij het ook) En ook bij vrienden die ons zo belangrijk vonden dat ze niet eens afmelden en gewoon niet op komen dagen. Je niks van aan trekken en tijd en aandacht besteden aan de mensen die duidelijk wel om je geven! En het is helemaal niet erg dat je off- topic gaat. Moet kunnen. Als we alleen over eieren enzo praten worden we misschien allemaal wel gek. Hahahaha @Mams136 Vervelend!
hahahaha ja, zou toch leuk zijn, roze vakantie Ook hier problemen meegemaakt ivm de bruiloft helaas. Tussen de vrienden. Lang verhaal om te vertellen, maar het resulteerde er in dat we 2 gecombineerde vrijgezellenfeesten hadden(dus niet appart van elkaar)