Deesjedees: sommigen gebruiken het tijdens hun hele cyclus. Ik heb twee keer gebruikt na mn nod en toen werd ik ongesteld. Ik heb nu efamol pmp gehaald. Zit ook teunisbloem in. Dat zou de cyclus ook inkorten. Etos zwanger worden heb ik deze cyclus genomen... eerder maakte het mn cyclus korter, maar nu dus niet. Dus we proberen weer iets nieuws test van daarstraks was nega trouwens. Ik vermoed dat ik dus geen eisprong heb gehad of dat mn ei verloren is gegaan... Laat die ongi maar komen! Ik ben er klaar mee! Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Jaaaa! en zonder te vragen maar op de plek waar vroeger de paracetomol lag heb gelijk twee doosjes meegebracht
ook test verslaaft?? de meiden bij de kruidvat henkennen me bijna... alleen afgelopen maand heb ik niet getest.. maar goed... volede me toen ook niet zwanger, dus dan totaal geen testdrang... me83, heb je toegevoegd. nino, ben benieuwd of het heeft doorgezet.. vaddie, lekker zo'n lang weekend..(werk zelf niet bij een baas.. ben 24/7 moeder en huisvrouw ) hier gelukkig een redelijk korte cyclus.. te kort moet ook weer niet, want dan komt eitje tijd te kort.. vandaag eindelijk ons nieuwe zwembad voor de jongens gehaald.. een medium powerpool.. was ff googlen voor de goedkoopste en een eind rijden, maar het zeker waard...
Hier een iets donkerder streepje op mijn ovu-test dus duim duim dat het eraan komt.... Nino fijn dat er eindelijk iets lijkt te gebeuren! Tina hopelijk helpt t.
juultje ik heb vandaag toevallig ook een iets donkerder streep dan gisteren. Hopelijk wordt hij morgen of overmorgen knal, want dan komt het predies uit met de dagen dan mijn mannetje thuis is. Vaddie wanneer was hij licht dan? Nino ik had bij mijn laatste cyclus wat jij hebt. Volgens mij duurde het drie dagen, voordat het helemaal doorzette. Hopelijk wel voor jou, want dit duurt echt mega lang. Gelukkig gebeurd er ook wat nu. Het is bij de kv altijd zoeken om iets te vinden. Tenminste in de kv waar ik kom dan. Daar is het altijd een beetje een rommel. Skaya mijn ongi's duren vaak 12 dagen en zelfs toen ik de microgynon 50 had duurde het nog 10 dagen. Het zou dus wel kunnen. Ik kom ook naar Turkije hoor!!!
hahaha volgens mij heb ik 4x toestemming gevraagd om lid te worden van onze hyve. Ben er duidelijke niet heel bedreven in. Als ik nu geen toestemming krijg, weet ik het niet meer.
Wow wat is er veel getypt vandaag! Ik heb nu ook lekker weekend! Ik geloof dat het weer vanaf morgen beter wordt, dus dat komt goed uit. Nino ik hoop dat je ongi doorzet, dan kun je ten minste weer verder. Tina85 en Deesjedees...balen joh.. Jannie1980; ik ben normaal altijd een week ongi, maar nu duurde mijn ongi maar 2 a 3 dagen (mijn eerste echte)..wat bedoel je met dan komt m'n eitje te kort? Ik heb gisteren en vandaag ovutest gedaan, ik dacht begin er op tijd mee, bang om ei te missen. Er is nog weinig te zien eigenlijk. Hahaha, grappig die roze vakantie ja haha! Ik probeer nu trouwens wat sneller te reageren dan normaal, maar daardoor ga ik misschien niet op iedereen in of vergeet ik vragen te beantwoorden, dus herinner me er anders even aan Ik zal me ook nog gaan toevoegen op de Hyves!
Juultje ik heb net nog even gekeken en ik zag de persoon niet meer, dus waarschijnlijk heb ik degene ergens anders gezien. Ik raak in de war door de vrienden van vrienden van vrienden... Heb ik je nieuwsgierig gemaakt voor niets. Je hebt er wel een paar die dicht in de buurt wonen. We lopen volgens ook weer gelijk. Ik was eigenlijk verbaasd dat de streep nog niet erg donker was vanavond. Ik dacht namelijk dat ik ei-pijn had vandaag. Vanavond ook even last van mijn rug. Had waarschijnlijk een andere oorzaak.
Ik kreeg hier in een keer een ingeving. Ik had di 26 april een licht 2de streepje op de ovutest. en do 28 april hele maal geen 2de streepje. Ik denk dus dat die zaterdag of zondag ervoor mijn ei dan is gesprongen. Een week later dan dat ik dacht. Zou dat kunnen? Dan zou ik dan dit weekend ongi moeten worden?
Ik plak hieronder even mijn post van daarnet in het bbz-topic...heb geen zin om alles weer opnieuw te tikken Nou, vanmorgen nog een testje gedaan. Wederom negatief...verrassend... Ben net bij de assistent van de dokter geweest. Bloeddruk was stabiel, maar op het randje. Maar aangezien het niet schommelt, ik meer beweeg, aan het afvallen ben en zoutloos eet willen ze het nog even aankijken. Over 3 maanden weer terug dus. Ik heb aangegeven dat ik me zorgen maak over mijn cyclussen en dat ik schrik heb voor pcos. (heb aardig wat symptomen... lange en onregelmatige cyclussen, mogelijk geen eisprong via tempen en ovutestjes, overgewicht, hoge bloeddruk, gekke "dingetjes/bolletjes/soort van uitstulpende moedervlekken" op mn huid,...) Ze ging met de huisarts overleggen en laten me vandaag nog wat weten. Ze wist niet of ze hier bloed voor kon prikken of dat ik ervoor naar de gyn moet. Dus ik wacht weer af. Pfff mijn leven bestaat uit wachten, wachten en wachten...
Zou kunnen deesjedees...ik hoop het voor je laat die test dan maar snel posi worden Zo wachten is natuurlijk ook niets... hoeveelste cyclusdag zit je vandaag?
Ik zit vandaag op dag 35. Ik zat er vanmorgen namelijk net aan te denken dat mij ei wel eens anders had kunnen zijn.
Wel fijn dat ze serieus nemen Tina. Hopelijk krijg je snel een beetje goed nieuws. Geen pcos etc. Deesjedees het zou wel veel verklaren als je ei later is gesprongen. Laten we het hopen!
Tina85: Fijn dat je een huisarts hebt die mee wil denken! Hopelijk snel een goed bericht! Deesjedees: Hopelijk heb je gelijk. Ik ga voor je duimen!!!
Nou ja... het is nog niet gezegd dat de huisarts wil meewerken. De assistent gaat vragen wat ze voor me kan doen. Kans bestaat dat ze nog niets willen doen... Loop al maanden met een hogere bloeddruk, en daar willen ze ook niets aan doen... mijn oude huisarts vind het onverantwoord dat ze me daarmee laten lopen, het ziekenhuis en een zorghotel sturen me met spoed naar de dokter... en de assistent en huisdokter vinden het niet "medicijn-waardig"... dan ga je toch twijfelen hoor... Dus wil nu ook nog niet het vel van de beer verkopen voordat ie geschoten is...als jullie begrijpen wat ik bedoel