Daar zit een verschil van mening in zeg. Hopelijk willen ze je verder gaan onderzoeken. Toch wel fijn als ze je willen helpen
Inderdaad...vandaar dat ik een beetje "gereserveerd" reageer We wachten dus af... Tot op heden ook nog geen ongi-klachten...
Tina, wat raar dat ze daar zo in verschillen zeg!! Wat betreft een licht streepje op de ovutest. Mijn ervaringen leren dat een ovutest na de eisprong geen streep meer geeft dus als je hem gehad zou hebben, dan zou dat zijn tussen die 2 testen in. Aangezien hij die 2e test totaal wit gaf. Maar dat is mijn ervaring, kan bij jou natuurlijk wel anders zijn. Hier zijn de duivels nu echt weg denk ik. Gister verloor ik echt oude zooi, bruin en bijna zwart. Dus ik denk(althans ik hoop) dat het nu klaar is. Nou ik ga er snel weer vantussen, zodalijk komt er iemand van het hoveniersbedrijf onze tuin alias puinbelt bekijken. We hadden gehoopt de tuin al af te hebben dit weekend maar Harmen is zovaak en zolang weg dat het gewoonweg niet lukt. Momenteel zit hij in Roemenie(sinds zondag en zaterdag komt hij terug) en maandag gaan we op vakantie. Hopelijk kunnen hun onze simpele plannen voor een leuk prijsje realiseren.
bij mij begint het met wit. Dan word de streep steeds duidelijker tot knal en daarna word hij steeds lichter tot weer wit. dat is mijn ervaring met ovutesten. Het wit worden na de ei sprong gaat wel stuk sneller. Is meestal in 2 dagen. Dus wacht gewoon rustig af. Hopelijk snel meer duidelijkheid. roemenie dat is niet echt naast de deur. Wat doe je man voor werk dat hij door de weeks van huis is?
@ tina, teetje meid. Wat een hoop spanning voor je. Hoop dat je snel meer weet. Met de juiste mensen om je heen die gewoon duidelijk zijn en je kunnen helpen. Dit is ook zo rot voor je zelfvertrouwen als van die tegenstrijdige adviesen krijgt hier en daar. @Dees, ooohhh ik hoop het voor je!! Dat zal ik 1 x alles verklaren. @mams&jannie, ik voel me sinds 2 dagen zo slap als een blaadje sla. Of je ieder moment door je benen kan zakken. Hadden jullie dat ook in het begin?? Verder ben ik blij Als ik volgende week in het vliegtuig zit zal ik al me HCG over jullie heen strooien, dat als ik dan terug het hele lijstje mooi roze is...
@Tina: als je geen/ weinig vertrouwen hebt in de arts misschien naar een andere huisarts? @deesjedees: zou best mogelijk zijn dat je je ei tussen de testen hebt gehad. Nu afwachten tot je ongi komt..... @Wen: laat maar weten hoe laat je strooit. Dan sta ik klaar! ahahaha
uiltje, ga zo ff naar hyves en je toevoegen! tina, wat een verschil als de HA niets wil doen zou ik gewoon de Gyn bellen waar je gelopen hebt en daar je verhaal doen. wen, man man roept altijd dat ik de eerste 3 maanden en de laatste 3 maanden niets waard ben... ben de eerste maanden moe en misselijk en de laatste 3 een olifant waardoor ik slecht slaap en me maar beperkt kan bewegen ennuh... kom maar op meet die hcg deesjedees, zou uitgaan van 14 dagen na je ei.. spannend hoor!!! mams, knap dat je dat kan... je man zo lang van huis... ik ben altijd zooo blij als ie weer thuis is aan het eind van de dag en dat ik 's nachts naast hem lig.. als ie er niet is (lees als ik weg ben) dan slaap ik zo verschikkelijk slecht.. en waar gaan jullie heen op vakantie??? ben vast mensen vergeten.. sorry.. hier.. tempen ben ik maar mee gestopt.. moest er om 5.30 uit omdat de jongste wakker was.. daarna een hele lage temp(logisch als je naakt op blote voeten op de bovenverdieping loopt) en om 8.30 was ie ineens heel hoog..dus ga maar gewoon van mijn eigen cyclus uit en ga lekker volgend weekend testen als ik zaterdags neit ongi ben geworden(dus de 15e ) uiteraard let je nu op elk dingetje en lijkt het erop dat mijn lijf heeeel langzaam aan aan het veranderen is.. maar goed... dat dacht ik vorige maand ook, maar vlak voor mijn nod wist ik zeker dat het niet raak was...
@tina.. jeetje wat raar dat ze zo uiteenlopende antwoorden geven.. miss een dokterspost?? als ze niks doen?? of idd ff bij je gyn gaan informeren.. ik hoop op goed nieuws voor je! @deesjedees.. jeetje was spannend ook weer.. hoop dat je snel duidelijkheid heb. lees hier dat je na 14 dagen na je ei ongi word(ongeveer) dan moet ik dus dit weekend ongi worden.. heb dan welrond me ei veel geklust maar ik heb wel al pijntje hier pijntje daar.. dus denk dat ie eraan komt.steeds wat minder afscheiding dan normaal en af en toe beetje krampgevoel.. moet ook vaker naar de wc voor de grote boodschap dus dat zegt genoeg denk ik.. maar dan is wel het goede nieuws.......dat mijn cyclus weer normaal is rond 28 dagen of miss nog een dag of 2 minder als ik vanaag of morgen al ongi word als het maar duidelijkheid geeft!! ik blijf positief!! miss helpt dat ahahah
@ Vaddie, hahaha we vliegen om half 6 in de morgen volgende week vrijdag. Denk dat ze me slapend dat vliegtuig in moeten rollen .
Wen29: Oef, wat vroeg. Ik zou er ook niet blij mee zijn zo vroeg te reizen. Maar voor een lekkere vakantie zou ik het toch wel willen doen hoor Geniet er maar lekker van! Jammer dat je zo vroeg vliegt, anders kwam ik ook even buiten staan om wat HCG op te vangen
Ik baal er wel van maar ik wacht rustig af. Als ik dinsdag nog niet ongi ben dan test ik nog een keertje. Met mezelf afgesproken dat ik nu de volgende ronde wel met ovutesten aan de gang ga. Dan weet ik ongeveer of mijn cyclus zich wel weer hersteld.
@deesjedees.. ja zo ga ik het ook doen als ik deze week nog ongi word.. ook maar ovutestjes bestellen .. iig duidelijkheid over me cyclus ..ik ga zaterdag nog een test doen als ik dan nog niet ongi ben.. maar voel vanalles dus zal denk niet raak is dit keer.. maar ja .. hoelang ben ik nou eigelijk bezig haha.. pas ronde 1.. dus heb nog even te gaan..
Wilde vanmorgen nog een testje doen, kijken of het streepje donkerder is geworden. Maar hoefde uiteindelijk na 10 min met een bakkie onder me kont geschoven op de wc gezeten te hebben niet meer te plassen . Doe het nu vanavond, maar me vriend wil die digitale van cb doen. En dat vind ik toch eng idee, ben zo bang dat die nog negatief is.
Net belletje gehad van de assistent. Maandagmiddag mag ik langskomen bij de dokter voor een gesprek. Hij bekijkt dan of hij me doorstuurt naar de gyn.
Ja, ik hoop dat ze me kunnen helpen. Maandag zou dag 50 zijn als mn ongi dan nog niet doorgebroken is... Maar ik wil niet zeuren...er zijn hier meiden die al veel langer hebben moeten wachten...
fijn meis... hopelijk levert het wat op... de meeste meiden moeten zolang wachten de eerste ronde na de pil of na een mk.. jij hebt al 2 rondes gehad na die tijd, dus das iig een ander verhaal.. ga voor een goed gesprek duimen meis!
yoehoeeeeee... ons zwembad staat... laat de hitte maar komen!!! Zwembad Powerpool 6- of 8-hoekig we hebben de medium.. ben hem nu aan het vullen, kan de zon hem alvast wat opwarmen...