Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nino, nee zeker niet afzeggen! En met een beetje bruinverlies zullen ze toch wel een inwendige echo doen? Er ga toch zo een soort condoompiej over dat ding heen? En die dokters zien wel gekkere dingen lijkt me.
    Jammer dat je het nog geen echte ongi kan noemen.

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Nino, gewoon gaan hoor!!! Die arme man heeft vast wel viezere dingen gedaan ;)

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Tja dat klussen: hier helaas omgedraaide wereld. Ik heb een heel hoog libido. Mijn man een heel laag libido. Mag al blij zijn met 3x..... per maand. Deze maand al wel vaker en hebben afgesproken dat hij geen 'nee' zegt als ik aangeef mijn ei te hebben. (grijns, grijns, grijns)
    Eerst nog een ei spotten.

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nino, niks aantekken van dat bruinverlies. Ze doen een condoom over dat staafje en die mensen hebben al veel ergere dingen gezien. Ik heb bij mn bbz 20 min met mn benen open gelegen terwijl ik bloed verloor. En die arme man maar zoeken met dat staafje :cool: :) van een bloedbad gesproken ;) Is voor jezelf misschien niet zo prettig, maar geen haan die er verder naar kraait! Trouwens die mensen kijken misschien even met een eendebek, maar verder ook niet :) en geloof me...ze hebben al honderden mutsen voorbij zien komen :D je moet jezelf er even overheen zetten. Probeer een beetje te ontspannen en dan komt het wel goed :)
    Wil je trouwens niet bang maken, maar ik heb vorige cyclus 3 weken bruinverlies gehad...toen kwam mn ongi,, en daarna was het over. Hoop dat jij niet zo lang moet wachten...

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Poeh je zou maar 100 mutsen voorbij zien komen in je werkweek..respect voor die mensen :D
    Ik heb de eerste ronde 3 weken af en aan bruinverlies gehad...
    Nino hoop dat ze je iets kunnen vertellen.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gewoon gaan meis... 't is hun vak en komen genoeg tegen..

hopelijk krijg je eindelijk een beetje duidelijkheid!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier is het heeeeel verschillend.. de ene keer is het 3x per maand, de andere x is het 3x per week.. net hoeveel zin ik erin heb..
    manlief heeft altijd wel zin..

rond mijn ei probeer ik nu meer zin te maken, maar helaas heb i nog regelmatig last van mijn bm en eistokken, dus dan zit ik er echt niet op te wachten..

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Haha Tina, jeetje nou wat een verhaal. En 20 min.:$! Zou goed kunnen natuurlijk dat het bruinverlies bij mij ook wat langer gaat duren, omdat ik natuurlijk super lang niet ongi ben geweest.

Dankjewel meiden voor de bemoedigende woorden! :)
    Heb ook ooit al eens 4 jaar geleden een inwendige echo gehad, dus wat dat betreft weet ik wel wat er komen gaat. Liever dat dan een eendenbek! Dat heb ik één keer gehad en dat deed zo“n zeer! Had gewoon bloeduitstortingen van de druk in mn liezen.

Idd Skaya respect voor de mensen die in al die mutsen moeten grabbelen hahah bahbah moet er niet aan denken ;)!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier gelukkig geen ervaring met mutsenkijkers.

Leg net eens even mijn ovutesten op een rij. Maar die van vandaag is lichter dan die van gisteren. Zou ik mijn ei toch gemist hebben? Ben begonnen op dag 10. Vorige cyclus duurde 30 dagen. (die daarvoor 38 en ontpil 60)

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @vaddie, geen idee? Maak anders even foto, kijken we even met je mee.

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    vaddie test je 1 keer per dag? Dan kan het misschien wel zijn dat je tussen die twee testen door de piek had. Dan springt je ei misschien op dit moment! Snel aan de klus

Ik ben vanmiddag bij de ha geweest. Heb het ook even gehad over zwanger worden. Ik moest lachen om hem. Hij zei namelijk, ga gewoon lekker aan de gang. Oke, hahah:D

Mijn ovu test was vanavond bijna net zo donker als de test streep, dus ik hoop dat ik morgen een knaller heb. Dan klopt alleen mijn banner niet. Even aanpassen

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kwiebje, hij is positief 24 tot 48 uur voor je eisprong. Dus dat klopt dan toch wel redelijk met je banner?

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wen er stond in mijn banner dat ik vandaag de meest vruchtbare dag heb. Dat klopt niet. Als ik morgen een knaller heb dan staat mijn banner nu wel goed denk ik. Ik heb natuurlijk liever net zo'n banner als jij:p

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik hoop dat ik je volg! Vandaag had ik een vrij donkere test denk dus dat mijn ei springt in het weekend.

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Krijg de streepjes niet eens op de foto. Streepjes zijn erg licht dus zijn amper zichtbaar.
    Blijf voorlopig doortesten tot mijn ongi. Had wel begin deze week pijn in mijn rug en flink wat slijm. Dus ik weet het even niet meer.

@Kwiebje: test idd 1x per dag. Die testen geven de meest vruchtbare dagen per cyclus aan. Staat ook in de gebruiksaanwijzing dat de meeste mensen 2 dagen knalpositief hebben.

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Mja, 20 minuten, ga jullie de details besparen :)...kreeg ie tussendoor ook nog een bevalling! :D Die man had het er maar druk mee! ;)

Hier vandaag CD 46...en nog steeds geen ongi of klachten. Temp was een klein beetje gedaald. Misschien toch ongi in aantocht? Ik ben benieuwd...

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @vaddie, ik heb ook een ronde lichtere ovu testjes gehad. Kan zijn dat je tussen 2 testes je piek gehad hebt

19. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    Belgiƫ
    ey Wen :)

ik heb woensdag ook die digitale van clearblue gedaan :) ja idd best wel spannend :) ik dacht echt dat dieop negatief ging.. het leek zo maar na 2 minuutjes kwam er een plusje te voorschijn en iets later 2-3 weken en dan heb je zoiets van ok :)

Heb je de test al gedaan? :)

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ nino, ik vind ook zeker dat je moet gaan dinsdag.

@ wen, heb je de test al gedaan? Bij mij had ik positief 1 dag na nod. Eerder heb ik ze niet geprobeerd.

@ hier, nog steeds niks aan het handje. Wachten rustig af.
    Leek wel of ik gisteren vruchtbaar slijm had :( Nou snap ik echt niks meer van mijn cyclus.

Deel Deze Pagina