Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nee hoor Sanda, vind ik niet erg :D Maar je mag de kleine altijd naar mij vernoemen ;):p:D Nee grapje! hihi (Tina is trouwens mijn echte naam niet :D maar dat doet er nu niet toe) Ga er lekker van genieten met je vriend. Ik ga lekker op de bank kruipen bij mn man.
    Maar nogmaals proficiat! Oh, ben wel benieuwd naar de reactie van het boekje :)

Groetjezzzzz

Tina;)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik had met 9 weken mijn eerste echo..een indruk die je nooit meer zal vergeten!!! ZOooooooo bijzonder. De 2de echo met 20 wkn is ook heel bijzonder..maar de 1e raakt je diep in je hart! Je bent gelijk verliefd op je kind...je voelt je moeder...er gaat zoveel door je heen! Een ervaring die ik iedereen gun! O en een tip: neem je 20wkn echo op dvd! Dat heb ik gedaan en kon dus al die weken erna weer ff terug kijken..en nu is het een mooie herinnering voor later...

Ik wil nog een keer!haha!

3. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tina; het boekje vond hij heel leuk, maar in het begin hij bleef alleen maar naar die test staren en lachen en zeggen; 'Echt waar??' Hahah hij kon het niet geloven. We moesten alletwee lachen, met de tranen in onze ogen..En we zeiden meteen beide dat we het ook best eng vinden..Maar het boekje vindt hij ook echt super lief, hij gaat er elke avond in lezen zegt ie...:)
    En tja..de naam Tina voor ons kind, ik zal het er eens met mn vriend over hebben hahaha ;)

@ Madeliefje; oooh wat leuk :) ik hoop ook dat ik met 9 weken een echo krijg, want we gaan dan een weekend met de familie weg naar CenterParcs en dan wil ik het vertellen (en meteen echofoto laten zien :) ) Maar lijkt me idd super bijzonder! Wow, hoop dat het voor jou ook weer snel mag gebeuren!!! Heb je goed geklust? :p Over 2 weekjes kan je testen!!

Check m'n nieuwe banner :D

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Oooh, wat fijn allemaal Sanda :D
    En wat heerlijk dat je zo'n banner mag gebruiken!!!
    Ben wel een heeeeeel klein beetje jaloers.. wat opzich nergens op slaat aangezien ik nog niet eens met de pil ben gestopt :p maar ik kan niet wachten op dat gevoel dat jij hebt!!!!;)
    Ik vind het leuk om je verhalen te blijven horen van je prille zwangerschap! Dus blijf maar lekker hangen hier! Haha

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Erg grappig de reactie van je man.
    Houd ons op de hoogte hoe je zwangerschap loopt.
    Ben erg benieuwd.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Sanda Dat zou leuk zijn! En heel bijzonder! Is het de eerste kleinkind in de familie? We hebben goed geklust en daarom heb ik zoiets van: ik moet toch zwanger zijn...maja...

7. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fleurop, ik blijf hier lekker af en toe mee kletsen :) En is helemaal niet erg dat je een beetje jaloers bent, ik zou precies hetzelfde hebben! Je wilt het natuurlijk ook hartstikke graag! Zie het maar zo: jullie hebben meer voorpret :p Bij ons is het nog best onverwachts, omdat we niet eens echt hebben geprobeerd hebben om zwanger te raken deze maand. We hadden meer zoiets van; we kijken niet meer precies wanneer we géén seks moeten hebben (voorheen deden we dus aan periodieke onthouding, werkte bij ons heel goed). En ja, dus meteen raak...
    Maargoed, brengt ook weer veel onzekerheid met zich mee; gaat het wel allemaal goed? Blijft het beebje plakken? ;) Ik hoop voor jou ook supersnel een positieve test meid! Ga je meteen met ovu-testen in de weer? Denk dat dat de kansen wel wat verhoogd, zeker omdat je net stopt met de pil en je je cyclus dan nog niet goed kent..Succes meid, ik duim voor je!

@deesjedees; dankjewel! :) ja m'n vriend was in shock :p Ik houd jullie op de hoogte! Zie dat jij ook bijna stopt met de pil, spannend!!

@Madeliefje; Nee is aan beide kanten de tweede..Ppff ik hoop wel echt dat alles goed gaat, geen miskraam ofzo, zou ik echt erg vinden. Jaaa wie weet is het bij jou ook weer meteen raak!!! Hoop het voor je!!!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank je Sanda!! Pff..helaas moet ik nog even wachten voordat ik het weet! Begin je het nieuws al een beetje meer te beseffen?

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Sanda, wat een super nieuws GEFELICITEERD!!!

Ik ben ook een dagje weg naar een begrafenis, mis ik meteen het nieuws van de dag ;) echt super!!!

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Sanda: Ik dacht eerst om verder geen ovulatietesten ofzo te doen, omdat we geen haast hebben. Maar ik denk nu steeds vaker eraan om het toch maar wel te doen. Gewoon om zicht te krijgen op mijn cyclus, maar uiteraard ook om zo snel mogelijk zwanger te raken. Denk echter dat ik het niet aan mijn vriend vertel als ik mijn eisprong heb.. dan wordt het misschien zo'n verplichting ;)

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ fleurop: hier hetzelfde :D Mijn man weet wel dat ik de testen doe, maar ik vertel hem niet wanneer het 'MOET'. Uiteraard ga je op je vruchtbare dagen klussen, maar ik doe het zelf ook een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Heb trouwens vandaag weer een lading besteld ;):D

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Was wel moeilijk zeker die dag!:( Sterkte nog meid!! Knuf!

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Nog een weekje!!!!:):D

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja en dan kan het feest beginnen Fleurop!!;)

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Spannend fleurop! Heb je al foliumzuur in huis gehaald?
    Ik slik "puur mama" van VSM :) Daar zit ook foliumzuur in. Maar als die op is wil ik overschakelen naar "zwanger worden" van etos aangezien ik veel goede reacties heb gelezen. Ze zouden je cyclus stabieler maken... Ik weet niet wat er van waar is, maar ik kan het altijd proberen, dus ben benieuwd :)

16. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dutchdiva; dankjewel!!! Ik was zelf ook blij verrast :)
    Hoe was de begrafenis? Zal inderdaad moeilijk zijn geweest
    :( Hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven...En dat er snel positief nieuws volgt! ;)

@Fleurop; ik zou inderdaad beginnen met ovulatietesten, puur om inzicht te krijgen in je cyclus. En je vriend hoeft natuurlijk niet te weten wanneer het 'moet', mannen voelen toch al snel 'een druk'. Als je er teveel over praat of mee bezig bent schrikt ze dat volgensmij alleen maar af.. Dus daarom lekker je hart luchten hier en het thuis een beetje op z'n beloop laten gaan ;) En inderdaad wat Tina zegt; dan weet je wel wanneer je hem moet verleiden haha :p Nog een weekje!!! Is zo voorbij!!

Ik heb hier vanochtend nog een testje gedaan, deze is iets donkerder dan eergister, maar nog lang niet zo donker als de controlestreep!! Is dit erg?? Ik heb net de huisarts gebeld, ik heb namelijk last van hart-overslagen (al een half jaar) en ik wil een hartfilmpje laten maken om zeker te weten dat het niks ernstigs is (voor het kindje) :( Hoop t niet...
    Pff, ik ben toch best wel onzeker merk ik...Ben bang dat ik een miskraam krijg...
    Dadelijk ga ik een verloskundige bellen!! Ik houd jullie op de hoogte...Xxx

17. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tina, die van VSM slik ik ook sinds maandag!! Mijn zus had er erg goede ervaringen mee, die voelde zich de hele zwangerschap kiplekker en dacht dat het door die pillen kwam haha..Laten we het hopen! ;)

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben al 3 weken aan de 'zwanger worden' van Etos. Daar zit ook foliumzuur in :) Ben dus ruim op tijd. Hoorde/las ergens dat je beter een maand van tevoren kunt beginnen omdat het dan in je lichaam is opgenomen. maar weet niet of dat wel klopt... nouja, kan geen kwaad.

Hoe mijn cyclus straks zou zijn is afwachten, maar hoop dat die pillen ervoor zorgen dat het wat regelmatig is. Heb toch een tijd de pil geslikt. Het enige wat ik nu merk is dat mijn stoelgang wat moeizamer gaat. Denk dat het door die pillen komt, maar weet het natuurlijk niet zeker.

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Sanda: ik merk niet zoveel van die pillen hoor. (maar dat hoeft niet negatief te zijn natuurlijk) Voel me altijd kiplekker :D Soms meer kip dan lekker hihi. Om eerlijk te zijn vond ik het doosje leuk en heb ik ze daarom gekocht :D (Ben nogal visueel ingesteld ;)) heb wel verschillende doosjes gelezen op ingrediënten enzo, maar daar snap ik dus niks van :) dus heb voor het mooiste doosje gekozen...
    Maar aangezien ik nogal een lange cyclus heb, wil ik toch eens proberen of die etospillen dit bij mij kunnen verkorten/rechttrekken.

@ Fleurop: Goed bezig! Mooi op tijd begonnen :)
    Aangezien jij de etos-pillen hebt...Ik las ergens dat die pillen aardig groot zijn...klopt dit? En hoeveel zitten er in een doosje?

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    @ Sanda: Dat het streepje niet donkerder wordt maakt niks uit, zolang het streepje er zit ben je gewoon zwanger. 'Zwangerder' (is dat een woord:p) word je niet. Je bent het! Een donkerder streepje maakt je niet meer zwanger ;) Maar omdat je hartklachten hebt is het nooit kwaad om daar wat zekerheid in te krijgen, hoewel ik niet denk dat dit meteen van invloed is op je baby. Nu gewoon gezond leven, en niet teveel zorgen maken!!!

@ Tina85: In een doosje zitten 60 capsules, waarvan je elke dag twee slikt (1 's ochtends en 1 's avonds). Ze zijn wel wat groot ja, maar ik heb er geen moeite mee, slik het zo weg met een beetje yoghurt en zelfs met water goed te doen. Het zijn dus capsules en geen pillen. Dus langwerpig. Gewoon goed op je tong leggen, dan komt het wel goed. Je moet er alleen wel aan denken er twee te slikken. met een doosje doe je dus een maand :)

Deel Deze Pagina