@Wen: mooie test! geniet ervan! @Deesjedees: zou wel kunnen toch, dan je lijf nu anders reageert deze eerste nieuwe cyclus! Ik heb me ook aangemeld voor onze hyves, vond het toch wel erg leuk. Ik neem aan dat jullie begrijpen dat ik hier wel graag met mijn forumnaam actief blijf en hoewel waarschijnlijk vanzelfsprekend, wil ik jullie vragen me hier niet aan te spreken met mijn 'echte' naam. Verder was het gisteravond weer heel gezellig alleen nog steeds geen ei gespot...ben benieuwd vandaag, want heb echt geen zin in nog een langere cyclus...
Dutchdiva, leuk dat je je ook aangemeld heb voor de hyves!! Hoop dat je nu snel je ei zal spotten, kan toch niet meer lang duren nu?!
ik blijf ook gewoon hier actief en namen.. phoe, als ik dat ga onthouden.. nee, hier ben jij jij en daar ben jou jou, als je me begrijpt.. maar daar kunnen sommigen iets opener zijn en das soms wel fijn.. maar wat daar is blijft daar en niet hier..
nou we hebben toevallig gisteren geklusd. Weet wat me vanavond te doen staat. Hi hi. Heb morgen namelijk slaapdienst dus ben dan 's avonds en zondag morgen niet thuis. als mij ei dan springt liggen er al zaadjes te wachten. Test nog even door met de ovutesten. Als de testen lichter worden pas ik mijn banner aan.
@ minim, ja leuk he. Dat je even weet nu wie erachter zit. We delen zulke belangrijke dingen met elkaar. Dan mag dat wel! Wel grappig ben benieuwd straks als we allebei bij de vk zijn geweest of we dan nog steeds gelijk opgaan.
@ minim jij mag al optijd naar de verloskundige. Wanneer heb je je echo? @ wen Jij al naar de verloskundige gebeld? Ik ben wel weer redelijk gerust gesteld dat mij ei waarschijnlijk nu pas komt. 24 tot 48 uur naar je eerste positieve test heb je toch je ei sprong? Nou weet ik niet of hij gisteren ook al positief was, maar test morgen weer. Word een zwaar weekend voor mijn man Hi hi
Ja ik ook! We zullen zien hoe het verder gaat. Ik heb 19 mei een intake. Dan word ook de echo gepland. Spannende periode he!
ja heb al gebeld, meer voor wat tips voor mijn vakantie, als ik terug ben bellen om een afspraak te maken. Maar zal pas rond de 10 weken zijn werd me verteld. Ha ook even gebeld, moet daar na mijn vakantie even terug komen rond 6 a 7 weken. Ja heel spannend allemaal...
Dat is echt super spannend voor jullie. Hopelijk alle twee een prachtige echo. Kunnen jullie het al een beetje geloven? Ik vond het toen zo onwerkelijk maar geweldig.
Wen: Zeker spannend zeg! Jammer dat je zo lang moet wachten tot je bij de VK langs mag. Hadden ze eerder geen tijd of is dat een standaard richtlijn die ze volgen bij die praktijk?
Oke, oke, zoals ik al zei, waarschijnlijk overbodig, maar ik wilde het toch even neerzetten... Vandaag steken in mijn buik (zou mijn ei dan toch komen?) dus straks maar even testen...
@mira, geen idee. Zal wel standaad zijn hier. Allemaal nieuw voor ons. We hebben het allemaal maar te geloven, als ze had gezegd je moet met 6 weken komen. Had ik het ook geloofd. @dees, ja het is met vlagen. Soms heb ik het heel sterk. En zie ik het helemaal voor me , straks met 3e met zo'n klein humpie. Maar net bv. ik stond in de winkel met wat dames te kletsen en er lag een kleintje van 3 weken in de wagen. Toen dacht ik, huuhh ik heb er ook 1 in de maak in me buik zeg maar. En toen kon ik me daar weer helemaal niks bij voorstellen. Het is indd allemaal nog een beetje onwerkelijk. Merk wel dat ik een hheeelllllll erg kort lontje heb . Ben heel snel boos. Manlief kreeg gister ook al de volle laag. en stond net echt op me tong te bijten bij een klant die liep te zeiken. En dat ik echt niks voor mij, hahahahaha....
Wen: Mijn schoonzus had bij de zwangerschap van de eerste ook een kort lontje. Om alles en niets kon ze boos worden. We waren toen met schoonouders, schoonzus/zwager en mijn man en ik op vakantie. Ik kende haar helemaal niet zo, dus vond het echt raar dat ze zo anders reageerde op dingen, zelf uiteindelijk grote ruzie gekregen met haar. Een paar weken later viel het kwartje toen ze vertelde dat ze zwanger was Bij de tweede heb ik het niet gemerkt moet ik zeggen en ook nu, bij de derde zwangerschap kan ik het gewoon prima met haar vinden. We voelen elkaar, sinds die eerste zwangerschap erg goed aan
Nou, hier is de nieuwe lading testen weer binnengekomen. Heb voor de gein een ovutestje gedaan, maar die is dus suuuuupernegatief! Kans op een beebje is nu wel minimaal tot 0... Op naar de dokter maandag!
ben me toch ineens misselijk... maar goed dat mijn neus dichtzit, want kan ff geen geurtjes verdragen.. durf nog niet te hopen, maar stiekem doe i het toch....
Tina, balen! Ben benieuwd wat eruit komt bij de dokter! Wen kan me voorstellen dat het een heel raar idee is dat er een babytje in je groeit. Zeker als je er dan eentje voor je ziet liggen in de wieg. Als je er zo bij nadenkt is het toch echt wel een wonder gewoon. Je heb nog wel ff wat maandjes om aan het idee te wennen. Dutchdiva al een positieve ovutest? Kom je je ook aanmelden bij de girlfriends2011 hyve?? En tina ook??
@wen ... mooie test!!! ben benieuwd hoe jullie echo's gaan worden... hoop dat ze geshowt worden op de hyves @jannie... jeetje spannend hoor... hoop op roze!! @all.. nou vandaag dus ongi geworden.. voelde het al aankomen .. had buikpijn niet te harden!! dat had ik vorige maand helemaal niet.. maar gelukkig nu was me cyclus 27 dagen dus ben wel blij dat me lijf het weer goed oppakt!! ik gaat ff me banner weer veranderen,,ohh en kijknaar me pendeltjes!!! drie keer werd er gezegd... bevrucht in mei.. posi test in juni.. dus toch maar even maandag ovu testjes bestellen,, moet het wel waarmaken natuurlijk die pendels
@Skaya: ik heb me aangemeld hoor!!! Moet ik de leden nu ook nog toevoegen als vriendjes, of is dat niet nodig... En nee...weer geen positieve ovu-test. Begin zo langzamerhand te denken dat ik mijn ei gemist heb, terwijl ik normaal toch wel 1 of 2 dagen extra twee strepen zie buiten de ene dag dat ik een knaltest heb. Hoop in ieder geval dat mijn cyclus niet langer geworden is. Vind hem zo al wel lang genoeg en ben ook wel blij dat hij redelijk regelmatig is. @Jannie: niks zeggen, maar ik hoop stiekem met je mee!!! Zou toch geweldig zijn als je nu weer een wondertje mag verwachten!