Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Me83: balen zeg! Maar inderdaad wel fijn dat je een korte cyclus had. Op naar het uitkomen van de pendels dan maar!!!

2. me83

me83 Niet meer actief

jaa zeker.. liever duidelijkheid en een vast cyclus.. anders weet ik nog niet waar ik aan toe ben.. me lijf doet het iig weer... nou moeten vriend en ik de rest doen;)

ik heb zelf wel bijna iedereen als vriendje op me eigen hyves maar hoeft niet als je dat niet wil..snap het wel als je datprive wilt houden.. niks mis mee toch:)

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me, jammer van je ongi. Maar 27 dagen meid!! Top cyclus. En je pendels zijn erg hoopgevend :). Als er straks een echo komt krijgen jullie die zeker tew zien :)

@Jannie , oohhhh ik hoop het zo voor je!!!

Hier zo werken, ben kapot!! Net wakker maar het gevoel of ik een nacht heb overgeslagen.. Ff doorbijten...

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Me balen van je ongi maar zoals gezegd een hele mooie cyclus.

Wen succes vandaag!

Hier gister een poging ondernomen om te klussen maar was te pijnlijk. Zo nog maar een poging wagen :)

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    me balen zeg,maar idd een redelijk korte cyclus. Perfect zou ik zeggen.

Jannie je maakt het wel spannend. Ik duim voor een plakbeebje voor jou.

Juultje je vriendje is een echte bikkel. Hopelijk lukt het vandaag.

Hier gelijk gisteravond manlief gestrikt. Hij was erg moe toen hij thuis kwam, maar klussen dat wilde hij nog wel, haha. Nu maar hopen dat het raak is.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wat hebben jullie geklets vanacht en vanochtend zeg...
    helaas moest manlief overwerken vandaag, dus mijn ochtendje uitslapen zat er niet in helaas..
    lag er gister vroeg in, maar de oudste lag zo te hoesten dat i niet in slaap kon komen... dus alsnog een korte nacht:(

juultje, hoop dat het vandaag lukt...zonder al te veel marteling..

kwiebje, die mannen zijn ook allemaal hetzelfde he;)

s6 wen, hoop dat de iedereen een beetje meewerkt vandaag...

me83, je mag me toevoegen hoor, dan kun je ook foto's zien :D maar wel ff je nickname vermelden ;)

weet iemand of spierpijn ook een kwaaltje is.. heb sinds 2 dagen ook spierpijn... daarnaast alweer misselijk... pffffff ga nu maar alvast een contract met bizon afsluiten...

zo eerst ff luiers en brood halen en dan lekker de tuin in met de jongens..kunnen ze straks weer zwemmen...
    mama gaat wel met de laptop onder de parasol ;)

7. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    @ Wen ... hele duidelijke test!!! Super he!! :) Soms kan ik het nog niet geloven... Ik ga 25 mei voor een eerste echo :)

@ jannie... jeetje spannend hoor... hoop op roze voor je!!

@ me83... jammer van je ongi.. Maar idd terug een korte cyclus :)

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @jannie, spierpijn?? Geen idee. Wat ik wel zeker weet is dat ik de laatse 4 dagen als ik wakker wordt echt benen als lood heb. Of ik die dag ervoor een marathon heb gelopen. Dat trekt dan later weer weg?? Dus ja wie weet, hoop het voor je..

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Zie ik toch onderaan dit forum dat Kirsten dit aan het bekijken is :p hahahaha, die is wel even zoet. Ha Meid!! ben je weer terug??

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wen: Dat heb je goed gezien.., pfff wat een geklets hier dames!
    Ik heb hier en daar 1 pagina overgeslagen dus hoop dat ik alles begrepen heb.
    Allereerst natuurlijk Van harte gefeliciteerd voor:
    Wen, MiniM & Zoetje..,
    Jeetje wat super goed om te lezen dit!

De vakantie was heerlijk ondanks dat kylie halverwege de vakantie bloedingen heeft gekregen en een echo heeft laten maken in Maastricht (was 1 uur rijden, dus was te doen). Helaas is daar gebleken dat het kindje met 8 weken en 5 dagen niet meer levensvatbaar was. Dit betekend dat kylie al een paar weken haar overleden kindje draagt, dit was natuurlijk heel erg schrikken en erg verdrietig,
    Kylie en mijn zwager zijn super sterk, ik hoop dat het kindje gauw komt zodat ze het een soort van kunnen afsluiten.,

We zijn zo giga dik met zijn vieren dat ook bij mij de grond onder mijn voeten weg zakte., En dan denk ik, kop op, je moet er voor ze zijn en je kan zelf geen verdriet hebben., maar ook ik heb er verdriet van., blegh! Wat een rotsituatie.,
    Vanavond komen ze hier barbequeen en ze weten dat we er voor ze zijn..,

11. me83

me83 Niet meer actief

@kirsten.. jeetje zeg.. wat een verhaal!! wat erg dat de vakantie zo moest eindigen.. gecondoleerd!! ik snap dat je zelf er ook helemaal van ondersteboven ben!.. vooral omdat je zelf ook met een kindje bezig ben komt het erg dichtbij dit soort dingen..

ik heb geen idee hoe het voelt.. kan alleen maar met je meeleven en hopen dat we allemaal niet zoiets hoeven mee te maken!!
    ik wens jou en je fam veel sterkte!!

@wen.. zo zal je je nog wel vaker voelen denk ik.. ff doorbijten meid!! je krijgt er wel wat moois voor terug!!

@all. tnx voor jullie bemoedigende reacties... ben zelf ook erg blij met me steady cyclus nu..

fijn weekend !!! geniet van het mooie weer!!!:D

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kirsten, oohhh meid. Ik schrik met kapot. Wat erg voor ze. En ook voor jullie. Heel veel sterkte.. Ben er even stil van...

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @kirsten, heel veel sterkte toegewenst voor je zus en zwager en natuurlijk ook voor jullie..

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjulliewel! Ik zal het aan ze doorgeven.,
    Ben trots op ze hoe ze het doen!

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten ik wens jullie veel sterkte.

Jannie spierpijn heb ik nooit gehoord als zwangerschapsklachten. Maar wie weet. Je andere symptomen klinken veelbelovend.

Hier is mijn vriendje inderdaad een echte bikkel :D. Vanochtend ging het prima! Nu nog morgen en overmorgen:cool:.

Kwiebje had jij een knaller gister?

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jeeeee Kirsten.... wat erg!
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @juultje, ik zou echt niet meer bijkomen als we zo liepen te kloten in de slaapkamer. hahahaha je kan er beter maar om lachen dan toch?? Stel dat het nu raak is heb je mooi verhaal voor later :)

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen het zorgt inderdaad voor de nodige hilariteit :). Hij is nu al een stoere papa :cool: Vindt ie zelf ook ;).

19. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jeetje Kirsten ik schrik ervan. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.

Juultje ik had twee dagen achter elkaar een donkere test. Hij was net niet zo donker als de test streep. Gisteravond en vanmorgen waren ze alweer lichter. Dus ik dat ik mijn ei wel rond deze tijd heb. Heb jij een knaller gehad?

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, ik wens jullie veel sterkte toe. Wat naar zeg.

@ hier. Vandaag was de ovutest nog wel net positief maar knalde niet meer zoals gisteren. Hebben er gisteren avond en vanochtend maar meteen gebruik van gemaakt.
    Ik zal mijn banner eens aanpassen. zou dan vandaag mijn ei zijn geweest of komt hij morgen?

Deel Deze Pagina