@deesjedees.. ik denk dat je ei dan al gesprongen is gister ofzo... dus fingers crossed !!! maar zou voor de zekerheid nog wel ff klussen vanavond.. you never know!! succes!
Ik had een echte knaller vandaag donkerder dan de teststreep. Dus even kijken hoe het morgen is. Jouw eis is dan al gesprongen Kwiebje. Nu fingers crossed!
Dat klussen gaat helaas vanavond niet. Ik ben aan het werk. en slaap vanavond hier. Heb gisteren avond en vanmorgen nog geklusd. Dus nu maar hard duimen. Zet mijn banner dat vandaag mij ei gesprongen is.
Kirsten: Wauw, wat een afsluiter. Was er echt even stil van. Gecondoleerd, veel strekte voor de komende tijd voor iedereen daar!!!
30 april - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar) 14 mei - jannie1980(27 dagen, 2e ronde na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 19 mei - Kwiebje (30 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar) 20 mei - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) - DutchDiva (35 dagen, ronde 6, 1e kindje, 28 jaar) 21 mei - deesjedees(50 dagen, 1 ste ronde na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 22 mei - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar) 24 mei -Mams136 (28 dagen, ronde 2, 2e kindje, 23 jaar) 25 mei -Uiltje (30 dagen, ronde 2, 1e kindje, 29 jaar) 2 juni - Skaya (31 dagen, ronde 4, 1e kindje, 22 jaar) ZWANGERLIJST: Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde Wen29: .... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 1 negatieve test, 3 zwanger, 9 in hoopvolle afwachting Het lijstje weer aangepast en naar voren gehaald.
Nu dag 16. Maar wel vergeten te testen toenstraks. Ben nu nog aan het twijfelen of ik nu nog test of maar oversla vandaag. @Kirsten: niet iets wat je verwacht. Sterkte voor jullie
Hier zit mn ei er nog lang niet aan te komen vrees ik Heb nog steeds licht bruinverlies. Gister een ovutestje gedaan maar die was negatief (vorige cyclus op dag 11 een miniscuul streepje) Dus deze cyclus gaat wel langer worden dan de vorige. Als dat ei maar wel komt!!! Ovutestjes dus maar inpakken en mee op vakantie
Eventjes teruggelezen maar alleen het verhaal van Kirsten is blijven hangen. Heb bah, wat een rotnieuws Ik kan me goed voorstellen dat je er zelf ook verdrietig van bent.
Dankjulliewel allemaal.., Voor Kylie is het een rot moederdag., wat ik me heel goed voor kan stellen.., Wij hebben heel de vakantie niet geklust., het was nogal gehorig in het huisje hahaha., alles wat je deed kraakte dus ja dan maar niet, hahaha Gisterochtend en vanmorgen de draad weer goed opgepakt., en wanneer ik mijn ei heb; GEEN IDEEE Vorige cyclus natuurlijk 50 dagen! dus ja ik weet het niet., gewoon lekker klussen en dan zien we het wel.., Mams: Fijne vakantie.., Voor de rest., geniet van de zon..,
Kirsten jeeetje zeg wat een verhaal! Heel veel sterkte voor hen en ook voor jou!! Mams die ongi van jou duurt nu wel erg lang zeg! Ik zit op dag 7 en heb elke ochtend weer bruinverlies en in de vond is het weg...pfff. Ik zie weer een aantal gesprongen eitjes, meiden succes met klussen en dan weer het wachtbankje op!
hoi meiden effe snel een berichtje, heb snel teruggelezen en inderdaad is het verhaal van kirsten me het meest bijgebleven. jeetje, sterkte daar! verder heel veel springende eitjes hier ja, haha en die van mij ook: vandaag morgen of overmorgen verwacht ik. had namelijk een knaller, maar knalt misschien vandaag nog meer. even afwachten dus, maar het voelt fijn dat mijn cyclus zich goed oppakt! we hebben al een paar dagen geklust en gaan nog wat daagjes door. spannend! leuk voor de zwangeren onder ons, al die kwaaltjes die toch even extra bevestigen dat er vanalles gaande is in je lijf. benieuwd idd naar de echos. jannie...spannend! nu wel 2 dingen met die hyves erbij. hoop dat ik t een beetje kan bijhouden!
Dat over de hyves heb ik een beetje gemist denk ik.., maar dat doe ik pas totdat ik echt zwanger ben en iedereen t weet.., liever nog even anoniem houden.., wat spannend zeg al die eitjes..., hoop dat ik die van mij ook snel voel..,
@Kirsten: heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal. En het is echt niet gek dat jij er ook van ondersteboven bent hoor!!! Ik vond het ook vreselijk toen mijn zwanger en schoonzus een miskraam kregen en als ik het zo lees zijn jullie misschien nog wel closer dan wij. Sterkte!!!
30 april - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar) 14 mei - jannie1980(27 dagen, 2e ronde na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 20 mei - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) - DutchDiva (35 dagen, ronde 6, 1e kindje, 28 jaar) 21 mei - deesjedees(50 dagen, 1 ste ronde na mk, 1ste kindje, 25 jaar) - Kwiebje (30 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar) 22 mei - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar) 24 mei -Mams136 (28 dagen, ronde 2, 2e kindje, 23 jaar) 25 mei -Uiltje (30 dagen, ronde 2, 1e kindje, 29 jaar) 2 juni - Skaya (31 dagen, ronde 4, 1e kindje, 22 jaar) ZWANGERLIJST: Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde Wen29: .... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 1 negatieve test, 3 zwanger, 9 in hoopvolle afwachting Ik had mijn banner al aangepast. Nu ook mezelf 2 dagen naar achter geplaatst.
Het wachten is ook hier weer begonnen. Fast forward zou fijn zijn. Jannie jij mag eind deze week testen? Spannend meid.
uhu... denk toch dat we vrijdag gaan testen.. voel me zoooo zwanger... maar durf nu gewoon nog niet... helaas vanacht ook nog een ziek kind, dus stond misselijk en al een bed(ons bed) te verschonen.. bijna geen oog dichgedaan en moet ook nog eens overblijven vandaag.. dus straks maar hard opzoek naar oppas... wil hem eigenlijk niet meenemen... heb 1 mazzel... heb vandaag een auto voor de deur,dus hoef geen halfuur naar school te fietsen..
o jeej! dat wordt een fijne dag.., bah! hopelijk is je zoontje gauw weer opgeknapt. Wat tof dat je je zo zwanger voelt zeg! Eind van de week zullen we het zien...., spannend!!!!
Dames: Sinds gisteravond heb ik behoorlijke steken in mijn zij., het lijkt mijn eisprong wel, ga vanavond even een ovu doen om te kijken of hij donkerder is als anders maar ben niet zo regelmatig met de ovu's omdat ik totaal niet weet/wist hoe lang mijn cyclus is maar we zullen vanavond zien.., Stel het is mijn eisprong he.., Hij begon gisteravond (23.30u) dan voor mijn gevoel en we hebben gisterochtend geklust is dat voldoende denken jullie? En wrsch vanavond ook nog wel..,
@Jannie: wat vervelend zeg, dat je zoontje ziek is!!! Succes met regelen. En als je gevoel goed zou zijn, is dat wel geweldig!!! @Kirsten: dat zou genoeg kunnen zijn, maar goed, het is nooit een garantie natuurlijk.