@ jannie, je maakt het wel heel spannend hoor. Hoop zo dat je zwanger bent, maar daar lijkt het wel op. @ kirsten, Ik denk dat het voldoende is, maar je weet het nooit. Laten we hopen dat het je ei is. Ben benieuwd naar je ovutest. @ hier, ik denk dat zaterdag mijn ei is geweest. Had gisteren gevoelige tepels. dit had ik de eerste 2 rondes dus ook.
Afgelopen weekend nog wel ovu testen gebruikt. Maar weet ondertussen vrij zeker dat ik mijn ei gemist heb. Vermoed zelf dat ik mijn ein op dag 7/ 8 had. (toen pukkels en rugpijn) Ben dus nog aan het nadenken of het zin heeft om door te testen tot ongi? Zie nu iedere keer een hele lichte streep. (we hebben geklust rond die dagen dus het zou kunnen dat.......) Iedereen een leuke moederdag gehad? Wij wel, lekker met diverse vrienden bijgekletst. Niet naar mijn ouders geweest, hoefde niet van mijn moeder. Nu weer aan het werk en vanmiddag naar het ziekenhuis. Mijn bovengebit moet worden vervangen. (heb een soort kunstgebit, zit vast met lange schroeven in mijn kaak op inplantaten)
Kirsten er zijn dan zwemmertjes aanwezig dus je maakt een mooie kans, ben benieuwd naar je ovutest. Jannie wat leuk dat je je zo zwanger voelt, ben super benieuwd naar je test van vrijdag. Doe je hem sochtends? Ga smiddags een week op vakantie. Dan krijg ik m misschien nog mee Deesjedees, jaa die gevoelige tepels zijn bij mij ook altijd een duidelijk teken dat mn ei net gesprongen is. Ben benieuwd over 12 daagjes! Spannend!! Vaddie, tjaa om door te blijven testen als je zo goed als zeker weet dat je je ei gemist hebt en wel geklust hebt op die dagen is het mischien zonde van je geld om door te blijven testen tot je ongi. Hier dag 8 en telkens sochtends weer/nog een beetje bruinverlies...ga op dag 12 weer beginnen met ovutesten.
als ik test, test ik voor 15.00, dan gaan we nl sjoerd ophalen van school en gelijk door naar mijn ouders... dus zal of voor ik hem naar school breng zijn, of als ik terugkom van school en boodschappen doen... vaddie, wanneer zou dan je nod zijn? s6 vanmiddag in het ziekenhuis en voor nu werkse.. deesjedees, welkom op de wachtbank... heb de wachtbank inmiddels met roze pluche bekleed dus neem gerust plaats hier met moederdag 2 mooi kunstwerken gekregen van mijn mannen.. zo mooi.. krijgen altijd een ere plaats in de kamer! het jaar erna schuiven ze door naar de slaapkamer en het jaar erna gaan ze in de mand die ik voor ze maak met allemaal eigen spulletjes(eerste kleertjes, papieren van de vk en bevalling, advertentie die mijn schoonouders hadden geplaatst met de geboorte en zo veel meer...) inmiddels druk aan het wassen.. was in het weekend nooit, maar nu moest ik nog eens extra wassen ivm jelle die ziek was.. en alle deuren en ramen open.. vind het zo benauwd.. mijn schoonmams past zo ff op, dus kan rustig overblijven bij sjoerd in de klas.. neem wel extra eten mee.. moet echt regelmatig iets eten anders word ik helemaal misselijk...
Skaya, wat een leuk vooruitzicht...vakantie...hmmmm...wil ik ook... Jannie, wat ben ik jaloers op jouw cyclus! In de periode dat ik 1 cyclus doorloop, is het bij jouw al 3 keer spannend geweest! Ik hoop voor je dat het raak is. Deesjedees, dat kan dus niet hè, mij alleen op het baalbankje laten zitten! Maar ik gun het je meid. Op naar een posi test! Kirsten, wat erg van Kylie zeg... Ik hoop dat ze het een plekje kan geven. Wat betreft jouw ei...vanavond zeker klussen! Beter een keertje teveel dan teweinig @ hier: Over een uurtje mag ik bij de ha komen. Heb mn temperatuurkaartje alvast afgedrukt en mn cyclussen opgeschreven. Vandaag CD50 en nog geen ongi in aantocht. Vanmorgen voor de zekerheid nog een zw-testje gedaan...en negatief. Ik ben dus echt niet zwanger. Ik hoop dat de ha me verder wil helpen. Weet iemand trouwens of de ha primolut en/of clomid mag voorschrijven? Of mag alleen de gyn dat? Liefs Tina
tina, veel s6 straks bij de HA.. slim dat je alles genoteerd hebt.. zou ok tijdens het gesprek gewoon dingen opschrijven hoor.. kun je het later nog eens doorlezen.. heb geen idee of de HA dat mag voorschrijven.. den dat ze eerst bloedonderzoeken willen doen om te kijken of daar iets uitkomt..
werd ff gestoord door de tel.. moest ff teruglezen.. ben zelf idd ook erg blij met mijn cyclus.. zeker omdat het lijkt dat ie erg regelmatig is.. nu alleen mijn lijf nog weer normaal.. merk dat ie nog steeds van slag is door de vmk'en.. maar goed.. dat zien we wel weer..
@Jannie: nod? Geen idee. Heb nog geen enkele ronde gehad die hetzelfde was. Zit nu op dag 17. Korste cyclys was 28 dagen.
Deesjedees: Op de wachtbank dus Succes met wachten. Vaddie: Het zou jammer zijn als je een ei gemist zou hebben. Hier ook nog steeds lichte ovutesten die niet donkerder worden. Wordt er moedeloos van. Mijn testen zijn bijna op, dus als na de laatste wacht ik tot volgende ronde om nieuwe te kopen. Hopelijk dat ik dan wel een ei kan vinden. Skaya: Alvast succes met testen, nog een paar dagen wachten en dan kan je beginnen Ik hoop dat je snel een ei kan vinden Jannie1980: Ik ben zo benieuwd of de test positief is. Vast wel, als ik zo je verhalen hoor Wat vervelend dat je kindje ziek is. Hopelijk snel weer beter! Tina: Succes bij de huisarts! We hopen op positief nieuws en vooruitgang Hier gaat alles zijn gangetje weer. Gisteren drukke dag bij mijn schoonouders gehad. Was erg gezellig. Ik moet zeggen, ik voel me de laatste dagen verrassend normaal Zoals toen ik aan de pil was, amper last van mijn buik, ik voel geen krampjes of niks, is al paar dagen zo. Erg vreemd, aangezien ik vaker wel dan niet last van mijn onderbuik had vanaf december. Mss ben ik eindelijk toe aan een goede cyclus
Hieronder even mijn post die ik net ook in het "zwanger na bbz"-topic heb gezet. Nou, ik ben terug van de ha. Was op zich wel een fijn gesprek. Ik heb een heleboel symptomen die kunnen wijzen op PCOS. Hij vond dat ik netje mn temperaturen bijgehouden heb en dat er inderdaad geen eisprong uit af te leiden was. Volgende week maandag moet ik bloed laten prikken. Ze gaan dan op allerlei dingen controleren. Hormonenlevels, cholesterol, schildklier, suiker... De vrijdag erna heb ik weer een afspraak om te bespreken wat het bloedonderzoek uitwijst, en wat we dan kunnen doen. Heb geïnformeerd naar primolut, om mijn cyclus nu op gang te krijgen, maar dat wou hij nu nog niet voorschrijven. Hij wil het bloedonderzoek eerst afwachten. Mijn poging om zoutloos te eten, af te vallen en meer te bewegen viel in goede aarde. Hij zei dat dit een goed begin was Maar (weer) afwachten dus...
@ vaddie, succes vandaag in het ziekenhuis. @ jannie, ik kom vrijdag middag zeker even spieken hoe je test is. Hopen hard op roze natuurlijk. Kom gezellie mee op het wachtbankje zitten. Zit goed dat roze pluche. @ tina, hopelijk mag jij ook snel op het andere bankje komen zitten. Ben erg benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Ik denk dat je eerst door gestuurd word voordat ze iets voor gaan schrijven. @ mira, wel fijn dat je niet veel klachtjes meer hebt van het ontpillen. Kan zijn dat je deze ronde ook nog een lange cyclus hebt als ik zo naar de andere kijk. Hoop natuurlijk niet voor je.
@ tina, dat word dus nog langer wachten. Maar wel fijn dat je huisarts het verder gaat onderzoeken. Ben benieuwd of daar iets uit gaat komen. @ nino, jij moest morgen toch naar de gynecoloog? Je ongi nog door gezet?
Deesjedees: Idd, erg fijn. Grote kans dat ik nog lang kan wachten op mijn ongi, maar ik blijf de teunisbloemcapsules slikken in de hoop dat het wat opleverd. En verder kan ik niks anders doen dan rustig afwachten. Dan zien we het vanzelf.
Hey meiden, Ben weer ff paar dagen druk geweest. Verjaardag van mijn moeder, moederdag en dan ook nog werken. Nu bezig met de voorbereidingen, want morgen ga ik een paar daagjes met een vriendinnetje en haar familie naar de ardennen. Ze heeft geen vriend, dus mocht ik mee als haar aanhangsel hihi! Jeetje Kirsten! Wat ontzettend rot! Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Dees: Hier nog steeds geen ongi. Had eergister nog wat zwart/bruine rommel. Nu nog niets gezien. Ben zoooo ontzettend zenuwachtig voor morgen. Hoop zo dat er wat duidelijk word. Ga nu ook de slaapdienst in, dus vertrek morgenochtend eerder van mn werk. Niet handig, maar wilde het ook niet verzetten. Jannie: Spannend hoor! Klinkt wel als een zwangerschap al die klachtjes. Als ik vrijdagmiddag terug kom heb ik denk ook weer een hoop te lezen
fijn dat je een HA die je serieus neemt tina.. hopelijk vinden ze een oorzaak die aangpakt kan worden meis! nino veel plezier in de ardennen.. hoop op mooi weer voor jullie. mira, hoop dat ook jij snel een mooie cyclus krijgt waar je wat mee kan.. en dan natuurlijk het liefst zwanger worden he hier terug van overblijven.. had gelukkig oppas voor de jongste en het was droog.. dan is het niet erg om over te blijven.. vind het erg leuk om de kinderen van school allemaal te leren kennen.. moet zo weer weg om sjoerd op te halen en dan nog maar ff wat doen in huis.. vanaaf lekker vroeg bed in.. hopen dat we kunnen bijslapen.. manlief heeft de afspraak van vanavond ook afgezegt, dus zal hier vroeg donker zijn...
Hier net terug van het ziekenhuis. Dat viel weer tegen. Ze heeft flink wat verdoving erin moeten spuiten. Alles klopt en bonkt nu flink. Heb ook flinke hoofdpijn van al dat slijpen. Over 5 weken moet ik weer. @Nino veel succes bij de gyn. En veel plezier in de ardennen. @Jannie: slaap lekker alvast.
Heb na mijn werk een ovu gedaan en deze was licht maar wel aanwezig en de steken zijn ook minder dus heb het idee dat het mijn eisprong was., ik ga er maar gewoon vanuit en natuurlijk vanavond voor de zekerheid klussen! Ik ga mijn vermoedelijke NOD over 14 dagen gokken en dus in de lijst zetten., toch een datum om naar uit te kijken dan he..,
Ha meiden!! Hoop aan de klus hier, en rond hun ei!! Leuk.. Kom maar op wil nog meer januari mama's hier Druk weekend gehad hier, aan beide kant van de familie een hoop mensen gelukkig gemaakt met het leuke nieuws. Heb sinds gister ook al de eerste kleertjes, rompertjes en speentjes in huis Ik heb alleen echt heel erg last van me humeur. De hormonen maken mij duidelijk niet leuker. Is zo dubbel, ben zo blij en dan opeens woest, kwaad en boos op alles. Heb echt een lontje van niks. Zo ben ik nooit!!! Kreeg vanmiddag een boek van me moeder over zwanger zijn, en ik kon gewoon niet blij zijn. Hoop dat dit snel minder gaat worden...