Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

Succes bij de gyn morgen Nino en have fun die paar daagjes weg!

Tina, fijn dat er nu iets in gang is gezet, hoop dat je snel meer duidelijkheid heb.

Jannie, ik heb er een goed gevoel bij van jou..! Is je kindje al wat beter?

Verder toch een aantal meiden die ongeveer gelijk lopen met het ei.

Ik heb een vraagje over mijn ovu/ei: Ik denk dat mijn ei gisteren is gesprongen (en dat op moederdag! Een goed teken?! :p), want de dag ervoor had ik een knaller en gisteren denk ik mijn ei te hebben gevoeld. De test van gisteren was al wat lichter en vandaag is ie weer bijna weg. Is het nog nodig om vanavond te klussen denken jullie? We hebben vanaf donderdag elke dag geklust.

Ik heb een foto gemaakt van de testjes, zal m er eens proberen op te zetten. Verder heb ik mijn banner aangepast van 30 naar 28 dagen er van uitgaande dat ik over 14 dagen mijn NOD heb. Denk ik zo een beetje goed?? Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee en daarnaast ben ik geen ster in rekenen hahahaha :)

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nog ff gauw.. ben gewoon zp-verslaaft...

jelle heeft wssl pseudokroepaanval gehad vanacht en de kans is aanwezig dat het nog 1 of 2 nachten gebeurt..
    gelukkig hebben we ventolin voor de oudste in huis en hebben we inmiddels veel evaring met die aanvallen (de oudste heeft ze heel veel gehad)

wil denk och morgen gaan testen.. word gek van mezelf.. wil gewoon weten of die klachten echt zijn of dat mijn lijf me fopt.. dus als het morgen droog is ga ik op de fiets naar school en op de terugweg (na de koffieochtend) langs de KV om testen te halen..

3. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmz ik zie dat mijn banner niet klopt, hij verspringt ook telkens van datum als ik een nieuwe wil maken....

Wen, balen van je humeur, maar allemaal voor een goed doel moet je maar denken!! Hoe heb je het de mensen om je heen verteld en hoe waren de reacties?

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    als je gister je ei hebt gehad dan is ong. 14 dagen erna je nod.. maar je banner staat over 14 je ei??
    hopelijk hebben jullie raak geschoten :D

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    NOu Jannie,
    Ik ben dan erg benieuwd morgen! Ik duim!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Laat je het ons even weten morgen? Ik ga in ieder geval voor je duimen!

7. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, heb even een andere banner gepakt niet van deze site, hij blijft verspringen en geeft telkens dag 1 van de cyclus weer :(!!

Bij deze tel je alleen af naar de redday...dat is niet echt de positieve instelling! Dus wanneer het me weer lukt hier een banner te maken dan zal ik m gelijk aanpassen.

Maar voor nu even zodat jullie weten hoe mijn cyclus is.

Mijn vriend staat trouwens achter me en vraagt; En? Zeggen ze op het forum dat we nog een keer moeten klussen vanavond..? *hij hoopt eigenlijk op een avondje vrij haha en ik zou het op zich ook niet erg vinden lekker te gaan slapen want moet morgen weer om half 6 op!!*

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje wen., kan me voorstellen dat dat niet zo leuk is nee., balen, maar goed het is voor een goed doel he!
    Hoe reageerde je moeder?? Ze wisten niet dat jullie bezig zijn toch?

Uiltje: Wij hebben onze NOD als t goed is rond dezelfde datum., SPANNEENNDDD,.!!

Jannie wat vervelend van je zoontje., hopelijk knapt hij snel op..,
    Benieuwd naar je test hoor., wat een spanning dan ineens bij mekaar he? Hier ook duimendraaien voor je!!

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @uiltje, Je ei was duidelijk zaterdag positief. Dan springt die 24 tot 48 uur later. Dus ja, er ligt nu wel aardig voorraadje ;). Lastig... Ik zou het geloof ik nog een keertje doen voor de zekerheid.. Sorry, manlief van uiltje :p

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Uiltje volgens mij hebben jullie het goed gedaan. Dus een verdiend avondje vrij denk ik zo.

Wen jammer dat je jezelf zo in de weg zit. Vast een kleine periode die snel weer overgaat.

Jannie hou ons op de hoogte en beterschap voor je zoon. Ik wens jullie allebei een rustige nacht.

Ik ook op het wachtbankje. Dus dames schuif maar een stukje op. Wel een k*t dag gehad op mijn werk. Af en toe echt belachelijk veel stress om niets. En als ik er nog een keer iets aan kan doen. Maar nee hoor ik dek weer een andere collega. Ach ja morgen gaat het vast weer beter.

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie spannend hoor. Ik duim voor je en kom morgenvroeg nog even spieken hier. Het klinkt allemaal wel hoopvol. Heb je de bizonkit al klaarstaan voor een plakbeebje?

@ all we krijgen over 1,5 week een testgolf als ik al die eitjes hier zie springen. De bank is bijna vol, maar ik pas nog net op het hoekje. En nu duimen draaien meiden, op naar ROZE....

12. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou jannie spannende dag vandaag!

Gisteravond was het plan om nog te gaan klussen voor de zekerheid, maar helaas, we kwamen echt niet in de mood.. Nu maar hopen dat we al raak hebben geschoten.

Op naar roze inderdaad hier met zn allen!

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jannie, hou ons niet langer in spanning!

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    durf niet te testen:) jelle heeft weer hoge koorts en spuugt er ook bij... ben zo bang dat mijn misselijkheid daar ook mee te maken heeft...
    sjoerd word zo opgehaald, dus kom vandaag niet buiten om een test te kunnen halen..

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    He toch... Nou beterschap daar en hopelijk snel positief nieuws!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Jannie, beterschap voor die mooie mannetjes van je. Nog even geduld meid...

@all, aangezien er hier idd een testbom aan gaat komen de komende 1,5 week. Zullen we het dan zo afspreken dat als ik volgende week zaterdag weer terug ben vakantie. Iedereen hier gewoon zwanger is...:D

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Goed idee!

Dames, allemaal ons best doen (voor zover we er iets aan kunnen doen nog ;)) en op roze voor Wen en alle andere zwangere dames!!!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha dat lijkt me een super goede deal! Ik hoop dat we het allemaal kunnen waarmaken, liggen we in januari met zijn allen te puffen hahaha!
    Nino: ben zo benieuwd wat de gyn zegt.. We wachten je bericht af.
    jannie: beterschap daar en hopelijk komt jouw misselijkheid ergens anders van en ben je hartstikke zwanger! (ik you als ik jouw was niet te vroeg testen om een onnodige teleurstelling te voorkomen)
    Kwiebje: is er nog plaats op het bankje? Ik geloof dat ik me ook mag toevoegen maar anders neem ik mijn klapstoeltje mee hoor., hihihi

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmmm, kon het toch niet laten.. heb nog een test gevonden :)

wat denken jullie?

morgen hopen dat jelle beter is en nieuwe testen halen..

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    #3700 Tina85, 10 mei 2011
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
    :D Ziet ernaar uit dat we een extra wachtbankje moeten plaatsen ja. Jannie, heb jij nog wat van dat roze pluche over? Want als het bij iedereen raak is (wat we natuurlijk hopen :)) zal er ook een tweede roze bank moeten komen ;) De ooievaar zal het druk krijgen! Arm beestje!

Hier nog steeds niets. Rustig afwachten tot het eens gaat doorbreken. Heb me voorgenomen geen teunisbloemolie te nemen deze keer. Eens kijken hoe lang mijn lichaam dit vol denkt te houden ;)
    Gisteren naar "Gooise Vrouwen" geweest. Was echt superleuk!

Zo, ook maar even mn ticker veranderd. Ik tel op in plaats van af :D

Deel Deze Pagina