Jannie: Ik zie toch wel iets daar op die test (Ik ben geen geoefende beoordelaar als het om testen gaat hoor ) Doe je over een paar dagen weer een testje? Dan weet je het zeker. Ik heb goede hoop
Ziet er goed uit jannie! Spannend.., gewoon over een paar dagen nog een testje dan weet je het zeker., inderdaad we moeten van alle bankjes nog maar eentje neerzetten., hihihi
ik bekleed ze wel weer met mooi roze pluche.. alleen maak ik ze wel hard.. anders blijft iedereen er zo lang opzitten en das ook niet de bedoeling...max 14 dagen en dan is het klaar hoor...
Nou ik zie ook wat hoor!!! Heb net ook even in negatief gekeken...en daar zie ik ook een licht streepje spannend hoor! Ik duim voor je dat ie blijft plakken
Het wordt idd druk deze maand. Zolang de extra bankjes er nog niet zijn heb ik hier nog 2 campingstoelen staan, met mooie bekerhouder Wil iemand die even lenen om zittend te kunnen wachten?
ff ter vergelijking: 17-2 was 3 dagen voor nod 19-3 was 1 dag voor nod en 21-3 was 1 dag over tijd Bekijk bijlage 149724 die van vandaag staat in mijn album, maar weet ff niet hoe ik die hieronder krijg..
@jannie, jij maakt het wel heel spannend. Ik denk het streepje volgens mij ook wel heel heel licht te zien. Maar durf het ook niet met overtuiging te zeggen. Ik wil het zo graag voor jullie, dat ik die streep er bijna opkijk... Morgen nog 1tje zou ik zeggen...
Er zijn straks echt veel tester. Dan heb ik heel wat bij te lezen. Wij gaat 20 mei tegen de avond op vakantie voor 1 weekje Ik ga zelf 20 mei testen. Nod is denk ik 21 mei maar ga echt niet waar mijn schoonfamilie bij is testen. Gaan met mijn schoonouders, zwager en schoonzus een weekje weg. Jannie ik zie een streepje hoor. Spannend spannend. Kom vrijdag zeker nog een keer spieken
@Jannie: Spannend. Het lijkt me echt een streepje. Beterschap met je zoon. Kom maar op met dat roze pluche. Geloof dat ik op de bank mag/ moet. Vandaag dag 20. Nog altijd geen positieve ovu test gehad. blijft maar gewoon doortesten. Helaas beginnen de pukkels weer te groeien. Dus of ik ben best snel ongi. Of mijn ei komt eraan.... Hoe dan ook, ik wacht. (zucht)
Jannie ik zie ook een streepje, denk zeker dat hij vrijdag duidelijker is.....dus aftellen maar! Maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Groetjes
Jannie: Dat is niet gek hoor Ik denk dat al het bij mij zover is, ik ook vol ongeloof naar die test zit te kijken. Maar goed zover is het bij mij nog niet. Ik heb net een ovu-test gedaan en die was veel donkerder dan ik ooit heb gehad. Normaal heb ik een licht streepje dat super licht opdroogt. Heb er foto's van gemaakt, staan bij mijn foto's. Toen ik de foto heb gemaakt lag hij ongeveer 10 - 15 minuten na dippen. Hij is live natuurlijk beter te zien, heb ze met macro-stand gemaakt. Boven de test staat de datum en welke dag van de cyclus het voor mij is. Zou mijn ei nu eindelijk eens doorkomen???
@nino, ik zit heel de ochtend al voor je te duimen.... @mira, gaat de goede kant op. Hij is nog niet positief maar hoop wel dat die doorzet voor je..
Wen: Bedankt dat je even gekeken hebt. Nee, positief is hij nog niet, dat had ik ook niet verwacht. Maar hij is zoveel duidelijker dan ik anders altijd heb. Moest het gewoon even delen Wat een positief nieuws en dat nog op mijn verjaardag ook
zou mooi laat verjaardagskado zijn toch, en vruchtbaar eitje!! Had al een verjaardagskrabbel op onze hyves gezet, maar nu nog een keertje dan: Gefeliciteerd!!
ook hier nog ff: gefeliciteerd meis! ennuh.. niet bij iedereen worden ze knal hoor.. maar je weet iig wat je te doen staat
@ mira, hij is nog niet positief maar wel bijna. Ik zal voor de zekerheid vanavond klussen en nog even verder testen. Een hele fijne verjaardag vandaag. Ga je nog wat leuks doen? @ nino, al terug van de gynecoloog. Ben erg benieuwd wat deze gezegd heeft.
Wen: Ik heb je al bedankt op onze hyves, maar hier ook nog een keertje (je feliciteerd me niet toch ook ): Bedankt meid! Jannie: Thanks meid! Ik hoop dat hij nog wat beter zichtbaar wordt, maar we zien het morgen wel weer Mijn man heeft nog geen cadeautje gegeven, maar vanavond krijg ik er dus zeker een Ik plaag hem al een week lang met de vraag of ik een bevrucht eitje voor mijn verjaardag krijg Deesjedees: Ik ga gewoon door met testen, wil nu ook echt weten hoe hij morgen en overmorgen is. Ben zo benieuwd Bedankt meid! Ik ga niet echt iets leuks doen vandaag. Bij mijn ouders (en toevallig bij de schoonouders) was het traditie dat je mocht kiezen wat je als avondeten wil als je jarig bent. Dus ik ga zo nog even wat halen in de supermarkt. Verder vier ik het niet, heb het druk de komende dagen. Moeder en zusje komen vanavond even cadeautje afgeven en feliciteren (dat moest!!! zie mijn zusje) en de schoonfamilie zie ik morgen als mijn zwager jarig is
Hey meiden, Jannie! Wat super!!! Ik zie m hoor t streepje. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Vrijdag nog maar een testje er tegenaan gooien, dan zal die vast duidelijker zijn. Mira: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nou ik ben terug van de gynaecoloog. Ze heeft een inwendige echo gedaan. Baarmoederslijmvlies was dun, dus vandaar ook geen menstruatie. Verder zag het er niet afwijkend uit. Ook eierstokken bekeken. Zitten eitjes in, dus das al wat. In de rechtse eierstok ook al een wat groter eitje in ontwikkeling, zit op 15 mm nu. Ze dacht dat als die zou doorgroeien hij dan van t weekend kan springen, als tie op 20 mm komt. Tot zover heeft ze geen rare dingen kunnen ontdekken aan mn eierstokken. Advies is vanaf vandaag t/m het weekend eigenlijk om de dag klussen... Maarrr ik ga zo meteen al weg . Verder kon ze niets doen en verwees me weer naar de ha. Die moet ik maandag bellen wat die verder nog wil doen bijvoorbeeld bloedonderzoek ofzo. Als mn eitje springt dan moet ik 2 weken vanaf maandag tellen dan zou mn menstruatie er moeten zijn (of niet natuurlijk ). Poehh het ging allemaal zo snel. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ga nog ff wat dingetjes inpakken... Vertrek denk rond 3 uur.