Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: sterkte. En dat over die taille..... ik droom met je mee.
    Hier ook een poging tot het verminderen van de kilo. Sinds ik ben gestopt met de pil weer wat aangekomen en de drie cijfer grens overschreven. Nu hard aan het werk om er weer onder te komen. Nog actiever sporten (4x per week probeer ik) en minder eten

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    jeetje wat hebben jullie zitten kletsen.. heb ff heerlijk geslapen toen de kleine op bed lag..
    normaal had ik nu op de fiets gezeten, maar sjoerd word lekker thsuigebracht..

nino.. plezier :D fijn dat hij het heeft kunnen regelen.
    las ook iets over hoofdpijn... kan zomaar komen doordat je lijf lekker aan het werk is ;) jaja, ben van positief denken :D

hmm.. de rest alweer vergeten.. sorry.. net wakker..

3. me83

me83 Niet meer actief

hoi allemaal... zooo moest ff een half uur bijlezen ongeveer!! ahahah

wat een verhalen.. nino succes!! en fijn dat je lichaam iig in orde is!

ik hoop snel op het mooie roze pluche bankje te zitten bij jullie hoor!

hier eigenlijk na 2 dagen flink bloed verlies en 1 dagje oud bloed al weer aardig van me ongi af! heerlijk!! en veel korter dan met pil!

wel vandaag hoofdpijn en duizelig en misselijk.. had weer een soort van migraine aanval... erg leuk.. zag echt aan 1 oog te wazig! vaag maar ja

@mira... gefeliciteerd meid!!:D

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Hier nog een keertje, thanks ;)

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Nino fijn dat alles normaal lijkt en helemaal goed dta je toch nog even een quickie hebt kunnen doen!

Mira fijn dat je ovutest wat donkerder wordt.

Jannie we gaan ervoor dat je test vrijdag donkerder is!

Tina (misschien heb je het al wel geschreven maar kan even niet zo snel meer vinden) wanneer zou je de uitslag kunnen verwachten van je bloedtest?

Vandaag weer een stressvolle dag. Maar wel een kortere dan gister gelukkig. Zou level van stress ook invloed hebben op je eisprong en eventuele bevruchting ervan? Ik bedoel over het algemeen gaat het best goed met de stress maar net nu na de eisprong echt twee heel erg stressvolle dagen gehad. Afwachten maar weer.

En dames duikelen jullie al van het wachtbankje af???

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mira: Inderdaad ook vanuit hier: Van harte gefeliciteerd.,!

Pff afvallen., het gaat weer zo shit bij mij! Ben niet zo super zwaar maar wil er zo graag 6 kilo af., maar kan de puf niet vinden., Zit veel aan de chocolade en kan geen lekkere dingen afslaan:S
    Ach jah., we zien het wel..,
    Voor jullie: Kop op jullie kunne het vast wel! Het blijft moeilijk, maar waar een wil is is een weg., (zeg ik vol hoop., hahaha)

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Juultje: maandag prikken en dan zou ik volgende week vrijdag de uitslag hebben...nog even geduld dus :)

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, ik wil even laten weten dat op mijn verjaardag, om 20.50 uur mijn petekindje geboren is met 40 weken en 3 dagen. Het is een meisje met de naam Nienke. Ze woog 3500 gram en moeder en kind maken het goed. We zijn net langs geweest en het is een super schattig meisje. Ik ben zo blij :D:D:D:D:D

Zo, dat wil de ik even kwijt ;)

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd meis! weer een wondertje in de wereld erbij... fijn dat alles goed is gegaan!

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Mira: dat is dan twee keer gefeliciteerd!!! Super!

@Jannie: ik zie helaas niet echt iets op je test, dacht wel iets te zien, maar of dat van het turen is...Hopelijk is de test over een paar dagen veeeeel duidelijker.

Ik denk dat ik gebruik moet maken van de extra campingstoelen, want zou ook wel op het bankje willen. Heb nog steeds een negatieve ovu-test, dus denk dat ik mijn eisprong gemist heb :(

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie en Dutchdiva: Bedankt voor de felicitaties (beide natuurlijk ;)) Ik ben nog helemaal van de kaart. Had al voor de grap voorspeld, of op mijn verjaardag of op die van mijn zwager (dat is de vader van Nienke en hij is morgen jarig). Maar nu het echt is, is het wel super leuk :D Morgen na het avondeten gaan we weer even langs. Ook nog even in de stad iets leuks kopen ;)

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mira gefeliciteerd!

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mira: wat super leuk!! Van harte gefeliciteerd en ingev ervan. Kan je mooi ff oefenen hihi.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel mag volgen!

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Wat leuk mira! Gefeliciteerd :)
    Nu is het jou beurt ;)

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, bedankt voor de felicitaties :D Ik hoop ook dat we snel kunnen volgen. Zij willen zowiezo geen 4e kindje en mijn andere schoonzus wil geen kinderen, dus een volgende kleinkind zal van ons komen :D We hebben gister ons best al gedaan en als mijn ovutesten zo blijven of donkerder worden, de komende dagen ook ;)

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mira, super leuk!! gefelciteerd!!

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier volop in de kinderwensen.. zou mij niets verbazen als ik straks weer met 1,2 of 3 (schoon)zussen zwanger zou zijn.
    met jelle liep mijn zusje 2 maanden op mij voor (van haar derde), daarna dus ikzelf (van de tweede) en 2 maanden na mij, mijn schoonzus(van haar eerste).

met sjoerd liep ik 5 weken voor op mijn schoonzus(mans kant) allebei van onze eerste..

vorig jaar is mijn broertje getrouwd, dus wie weet.. ze willen kinderen.. mijn zusje wil nog graag een 4de vertelde ze.. en mijn andere schoonzusje zou me niets verbazen als ze nog een 2de zou willen,...

dus afwachten maar hier.. zou het ook wel eens leuk vinden om als enigste zwanger te zijn..(is dat raar??)

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Lijkt mij heel menselijk Jannie.

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @jannie, nee hoor zeker niet raar. Ik ben aan mijn kant van de familie de oudste. Dus nu ook de eerste. Aan de kant van mijn vriend zijn er al wat kleintjes, maar die wonen in het buitenland en is niet zo heel veel contact mee.
    Ik zie het hier om me heen dus niet zo snel gebeuren, maar je weet het nooit natuurlijk. En ik snap je gevoel wel, denk dat het een beetje hetzelfe is asl wat we wel eens eerder hebben besproken, dat je een beetje jaloers bent als mensen om je heen zwanger worden. Je denkt het, maar ergens schaam je je een beetje voor die gedachten. Dat is met dit ook. Maar ik vind het heel normaal hoor... Begrijp het heel goed.

Deel Deze Pagina