Janiie: Aha, dat is duidelijk Ik zou echt graag willen dat ik weet waar ik op moet wachten, op een ei, ongi of positieve test... 2 uur geleden weer een ovu-test gedaan, maar die was niet donkerder dan gisteren volgens mij. Dus echt doorzetten doet het niet. Verder vanmorgen weer witte afscheiding, verder voel ik me eigenlijk best goed en rustig, dus ik weet het allemaal niet meer
wen het is te hopen dat je man je naar schiphol brengt. Kan je nog even slapen. Alvast een fijne vakantie
Wen idd wel ff doorbijten zeg een nacht overslaan. Maar dan wel een week lekker bijtanken en bijslapen. Misschien ben je wel zo moe dat je in het vliegtuig een uurtje of 2 kan meepakken. Zullen je vriendinnen toch wel begrijpen Ik heb een heel roze gevoel voor een hoop hier op het forum! Ben zo benieuwd naar de komende dagen wie er nog meer roze gaan testen!!! Jannie ik kan net nog je testresultaat meepakken vrijdag. Ben reuze benieuwd!
mira, hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt meis... hier word je idd niet vrolijk van.. ik weet waar ik op moet wachten en zelfs dat leid tot irritties bij mezelf..
Jannie: Enerzijds heb ik het gevoel van 'Ach, ik moet er toch op wachten. Ik kan mezelf niet zwanger denken!' en anderzijds is het ook van 'Waarom moet het zo lang duren voordat ik weet waar ik aan toe ben. Kan ik niet met een knip met de vingers mezelf zwanger maken? Dat zou zoveel schelen...'. Ik slinger mezelf tussen beide gevoelens heen en weer. Heb dus nogal een wisselend humeur daardoor
Jeetje meiden, wat lopen jullie toch weer te kleppen! Zo kan ik dat dus niet bijhouden hè Stelletje tetters! Heb dus weer zoveel gelezen, dat ik niet meer weet op wie ik wou reageren... Ik heb zonet een maansteenhangertje besteld en een leuke maansteen-split-armband. Schijnt dat maansteen een positieve invloed heeft op de vruchtbaarheid. Tja, dat kan ik dus wel gebruiken Wie niet waagt, niet wint... en vind zo een steen aan een ketting ook wel leuk. Is weer eens iets anders dan de gebruikelijke hangertjes
Tina, wat leuk een maansteen!! Ik geloof ook wel deels in de kracht van stenen enz. Stomme vraag mischien maar komt een maansteen echt van de maan?
Dat heb ik dus meer gehoord dat een maansteen positieve effect heeft op de vruchtbaarheid. Ik vind de maansteen ook een mooie steen. Ik heb er sinds vandaag ook eentje om. Heb hem bij de tuinen gekocht.
Tina en Deesjedees: Laat het ons even weten als het goed gewerkt heeft, dan ga ik ook aan de maanstenen naast de teunisbloem Ik hou er ook wel van, die stenen. Heb mijn oma eens een bergkristal gegeven, schijn goed te zijn voor de longen. Helaas het het niet mogen helpen bij mijn oma
Oke dat was dus een hele stomme vraag *shame on me*. Heb m even opgezocht en denk dat ik hem ook maar ga halen als hij bij de tuinen verkrijgbaar is. Is ook gelijk goed voor tijdens de zwangerschap staat er tegen vochtophopingen enz Heb op het moment een Citrien en Tijgeroog aan mn ketting hangen, die ruil ik dan wel tijdelijk om voor een maansteen
Ik dacht dat de maan van kaas was??? Ik weet niet waar de maansteen vandaan komt, maar denk niet van de maan. Denk niet dat ik dat dan zou kunnen betalen Ik geloof ook wel in in stenen, kruiden en dat soort dingetjes. Hoewel ik nog nooit een steen geprobeerd heb. Ja, heb vroeger een armbandje met amethyst gehad. Maar dat was omdat ik die zo mooi vond Dus we proberen het een keertje. Vind de dingetjes die ik besteld heb in ieder geval wel mooi, dus kan ze ook dragen om mee te "pronken"
nou ik hoop dat hij snel zijn werk gaat doen. Wil volgende week vrijdag graag een mooie test met 2 streepjes hebben. @ skaya domme vragen zijn er niet hoor. bij de tuinen zijn allerlei stenen te krijgen.
Ik heb van mijn man (toen hadden we net half jaar een relatie) een Serpentijn hangertje in de vorm van een hartje gekregen. Helaas is de ketting kapot dus kan ik hem niet dragen. De sluiting was kapot, met gevolg dat ik hem meerdere malen bijna verloren ben. Binnenkort eens een nieuwe ketting ervoor halen
Skaya: Is op internet uitgebreid te lezen (lees: ik weet het dus echt niet uit mijn hoofd), weet dat het oa helpt tegen mentruatiepijn Had mijn man er mss een goede reden voor om die te geven haha
nee joh dat is absoluut niet raar. echt heel irritant.... ik zou het inderdaad ook even bij haar aankaarten voor t geval dat er straks weer zo'n situatie ontstaat. en wat betreft de hormonen, je reageert nu misschien wat feller, maar straks is dat allemaal uit te leggen! voel je je verder goed?
@ uiltje, voel me goed hoor . Natuurlijk heb ik een hele lijst met kwaaltjes. Maar die nemen we voor lief!! Hoe is het bij jou?
@ vaddie: vervelend he die hoofpijn., heb het ook veel hoor de laatste tijd, en paracetamolletjes werken niet altijd helaas., @ wen: jeeeeetje! Zou zooo super kwaad zijn! Grrrr., zou t wel ff aan kaarten., dit is niet leuk., zoiets wil je zelf vertellen wanneer jij dat wilt! Bah., @all: ik heb vanmiddag witte prutjes(weet niet goed hoe ik t moet omschrijven., kleiner als stolsels groter als vlokken) in mijn urine gehad en heb geen ideeee wat dit kan zijn en sperma lijkt me raar want het is 2 dagen geleden dus dat is er al lang uit lijkt mij. Iemand enig idee?
ohhhh, ben me toch misselijk... als het in deze lijn doorzet ga ik het niet redden om deze ronde zonder spugen te volbrengen gelukig voor het goede doel.. maar dan moet draakje wel blijven plakken!