Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jannie voor alsnog denk ik goede tekenen.

Ik heb erge buikpijn laag onderin. Kan geen innesteling zijn. Maar het zijn ook niet mijn darmen of zo. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Kirsten ik weet wat je bedoelt dat heb ik ook wel eens. Het lijken op van die kleine pluimpjes in de urine. Geen idee wat het is eigenlijk.

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Ook ik heb die wel eens en helaas weet ook ik niet wat dat is. Lijken inderdaad pluimpjes.

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    de buikpijn zou ik niet weten.. misschien je baarmoeder??? waarom zou ik eigenlijk niet weten..

die witte vlokjes kunnen stukjes afscheiding zijn, maar ook eiwitten..

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht

Daar sluit ik me helemaal bij aan! Al dat wachten is frustrerend. En dan al die kwaaltjes waarvan je niet weet of het nog bij het ontpillen hoort of .......

Hier dag 20, de streep is net zo licht als vanaf de eerste testdag. Hoofdpijn en een hoofd vol pukkels.

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vaddie wat vervelend van die ovu's zeg, ik ben eerlijk gezegd niet zo van de ovu's vind het zo'n gedoe en weet niet 100% of ik t kan vertrouwen. en waarom? Geen idee, spoor niet helemaal hoor, hihi

jeetje jannnie., dit kan toch niet anders als raak zijn zou je denken!
    Wat een spanning voor vrijdag zeg,, ben zo benieuwd..,

ja een soort pluimpjes ja.., nog nooit eerder gehad en lijkt niet op afscheiding.., maar eiwitten? Wat moet dat betekenen? Iemand enig idee?

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Heb ik ook wel eens hoor Kirsten. Zou wel niks bijzonders zijn denk ik.

@juultje, je vroeg naar symptomen, vergeet 1 hele duidelijke. Mijn urine rook opeens heel sterk. En felgeel van kleur. En ik drink altijd veel thee en water overdag, en nog bleef dit.

7. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of ik op iedereen kan reageren, want het is telkens zoveel bijlezen!!

In ieder geval nog dubbel gefeliciteerd Mira85!

Kirsten; ja, leuk en spannend ja, we lopen ongeveer wel gelijk. Maar ook Juultje loopt volgensmij gelijk met ons. Daarnaast volgensmij nog een aantal om en nabij de 10 11 12 dagen NOD. En oja, die groepshyves is besloten en heeft een undercover naam haha, dus zou gezellig zijn als je je ook toevoegt. En wat betreft die ovu's; ik vond dat ook eerst niks, maar het heeft me deze ronde veel duidelijkheid gegeven. Nu hopen dat we raak hebben geschoten!!!

Fijn dat je je goed voelt Wen en inderdaad die kwaaltjes neem je maar voor lief! Ben je ook misselijk? Want anders heb ik nog een tip (ook voor Jannie! Wat spannend joh, ik zag vaag het streepje ook, ben benieuwd!): eet voordat je opstaat al iets, dus leg bijvoorbeeld een banaan naast je bed. Succes met de voorbereidingen voor de vakantie! Lijkt me wel lastig om op dit moment je vriend te moeten missen ja... Hier in afwachting en hopen op 2 streepjes over 11 dagen!! Lief dat je dat vraagt.

Deesjedees en anderen met dezelfde klachten; ook hier sinds gisteren last van gevoelige tepels en veel witte afscheiding. Ik heb op moederdag mijn eisprong gehad denk ik. Laten we hopen dat dit iets goeds betekent!! De zwangeren onder ons hier last van gehad net na de eisprong?

Verder de afgelopen dagen ook even wat bijzondere dingen gebeurd op stage. Maar kom ik nog wel op terug, moet echt afbouwen en naar mijn bedje toe nu..

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @uiltje, die tip is echt geniaal. Had hem vorige week ook al ergens gehoord. En het werkt echt. Manlief maakt elke ochtend een cracker met heel dun appelstroop en een kopje thee. Zit het echt tegen heug en meug weg te werken, maar 10 min later voel je je stuk beter..

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen, hele fijne vakantie! Zorg goed voor je kleine puk en tot over een week!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff kort voor ik weg moet..

uiltje.. bij de oudste werkte dat idd.. moest eerst eten voor ik opstond.. maar bij jelle en ook nu moet ik gewoon regelmatig kleine beetjes eten, dus de kleine koekjes gaan al een tierelier..
    bij het opstaan ben ik dus nog niet misselijk.. moet nu gewoon voor ik echt actief word eten.. dus niet eerst de was end gaan doen..

ga ff de jongens klaarmaken en sjoerd naar school brengen..

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik onbeet eerst altijd pas als ik op het werk was omdat ik s morgens mn boterham zo moeilijk weg krijg. Nu moet ik echt eerst eten en een kopje thee, dan voel ik me wel goed.
    Als ik dat niet doe ben ik echt gammel en trillerig...

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier heb ik dan helaas nog geen ervaring mee (komt nog wel ;)). Mijn schoonzus had er ook erg veel last van, elke ochtend een beetje eten op bed met een kopje thee of sap en ze kon er weer even tegenaan om zonder overgeven aan te kleden en de kids klaar te krijgen voor school. Het lijkt mij echt zo vervelend, maar je moet toch je bed uit helaas...

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Misselijkheid nog geen last van gehad. Was ook nog maar zo kort zwanger voordat het mis ging. Had toen op gevoelige tepels na geen klachten.

Hier zijn de klachten weer aan het afnemen.
    Nog wel witte afscheiding maar geen gevoelige tepels meer.
    We wachten rustig af. nog een dikke week.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Jaaaaah!!! Wat super leuk meid! Ik ben zo blij voor je. Super, nu lekker genieten! Gefeliciteerd :D

16. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    jannie gefeliciteerd. Op naar een flink plak beebje gesponserd door bison.
    Misselijkheid dus niet voor niks geweest

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier nog een keer!! Gefeliciteerd!! :D zzoo leuk.... Deze keer gaat het goed hoor!! Echt!! :)

Kom op meiden we willen nog meer januari mama's...:)

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Super Jannie! Voor mij had je die test niet hoeven doen...ik wist al lang dat je zwanger was :D het was zoooooo overduidelijk :)
    Nou, en nu blijven plakken hè. Kom op draak! Maak je mama maar goed ziek! Kan alleen maar een goed teken zijn :) Gefeliciteerd en geniet ervan!
    Wie neemt het plekje op de wachtbank in???

Ik ben net bloed gaan laten prikken. 3 buisjes!!! :$ Ik trok al helemaal wit weg toen ze alleen nog maar die buisjes nam :D Maar heb het toch maar weer gedaan. Volgende week woensdag zou de uitslag binnen moeten zijn. Donderdag heb ik een afspraak bij de ha. Ben zo benieuwd!
    Verder nog geen ongi in zicht. Pfew...word afgezaagd als ik dat elke dag moet zeggen...:D Achja...CD 53 alweer...

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    bedankt meiden... ben zoooo blij.... net ff naast de testen van de vmk neer gelegt.. deze is 2x zo donker als de donkerste van de 4.. en die was 1 dag na nod genomen!
    manlief was helemaal trots..
    vertelde dat ik liep te stuiteren zegt tie: is het weer zover met een dikke lach..
    laat het buikje maar komen..

tina.. 3 buisjes.. mhennnnn...
    op naar een duidelijke uitkomst!

ik ben geen held met prikken, maar dat komt vooral omdat ik moeilijk te prikken ben en ze er dus nog wel eens naast zitten.. vaak komt er ook een ervaren iemand bij.. een beginneling weet helemaal neit waar ze moeten prikken..
    maar moet er straks ook weer aan geloven.. kan gelukkig bij de HA.. hoef niet meer perse naar het ziekenhuis.... scheelt weer een ritje..

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, ik heb net weer een ovutest gedaan en die is volgens mij echt niet donkerder dan die van 2 dagen geleden. Gisteren ook al een niet echt donkere teststreep gehad... Foto staat bij mijn profiel. Wie wil er even meekijken, wordt een beetje moedeloos van die lichte testjes :S

Deel Deze Pagina