Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: hier meestal ook zo'n weekend figuur. (ikzelf ook wel een beetje) Daarom zal hij me ook hard uitlachen als ik het doordeweeks probeer, zondat dat hij weet dat ik mij ei heb.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    @ vaddie, heb je eindelijk je ei gevonden na al dat getest, gooit je man zn kont in de krib! Begrijp dat je boos/verdrietig bent! Dit bewijst gewoon maar weer dat mannen geen idee hebben wat ze je als vrouw aandoen om je af te wijzen en zeker als je kinderwens zo groot is en je dacht dat jullie er samen voor gaan. Op de een of andere manier vinden ze het doodeng om te klusse met het ei in hun achterhoofd! Geen idee wat dat is en waar het vandaan komt. Misschien voortaan maar niks daarover zeggen en hem gewoon proberen te verleiden. Meid hoop dat je je gauw wat beter voelt en je gevoelens met hem kan bespreken. En onthoud hij is niet voor niks met je getrouwd!

Jannie gefeliciteerddddd!!!!!

Deesjedees, wat een goed voornemen zeg dat dieet! Wat versta jij onder mager beleg? Dingen als kipfilet en rookvlees vind ik erg lekker op brood. Doe voor je onverzadigde vetten misschien wat rauwe noten bij je schaaltje yoghurt of als laatste tussendoortje. En als je straks zwanger bent heb je denk ik toch ook wel behoefte aan iets zoets af en toe...zodat je niet flauw wordt. Ik zou heel graag wat minder snoepen, maar kan gewoon vaak NIET de gebakjes afslaan. Ben wel tevreden met mn gewicht, maar schommel behoorlijk als ik weer eens wat dagen flink heb ziten kanen.

Kylie, ondanks wat er gebeurd is toch leuk dat je weer terug bent bij ons! Heb je je aangemeld voor onze privehyves?

Morgen ga ik beginne met de zoektocht naar mn ei. Wel vast begonnen met klussen!

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ vaddie, tjah mannen snappen ons ook niet altijd. Kunnen zo bod reageren. soms denk ik wel eens je moet eens voelen wat ik in mijn lijf allemaal voel. Hopelijk kun je er een beetje over praten met hem. Hier is het ook een gevoelig onderwerp.

@dieet. Nou ik heb echt zwaar overgewicht. Voel me echt een kamerolifant. Onder mager beleg valt bij mij kipfilet, rookvlees en milner kaas. De rest vind ik niet zo geweldig.

@ skaya, succes met zoeken. hopelijk vind je je ei snel. Word het een carnavals kindje.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Praten? Heb net een poging gewaagd. Maar hij is s'morgens niet echt op zijn best. Kreeg net te horen dat ik me aanstel. Hem ook uitgelegd dat doordat hij er niet over wil praten nu hij alleen bevestigigd wat ik denk. (dat hij mij niet mooi vind, niet wil klussen met me, bla bla bla) Hij zei alleen dat hij moe was omdat het een doordeweeksedag was. Hem gezegd dat als hij zit te wachten tot mijn twee vruchtbare in het weekend valt, hij waarschijnlijk lang kan wachten.

Hij is werken. (zonder te zeggen hoe hij over me denkt) En ik zit de hele dag met een kutgevoel.
    Mannen!

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Heel herkenbaar vaddie! Ik heb het ook al eens gehad toen ik mijn ei had., ik verleiden en mijn best doen en het enige wat hij zeggen kon: ilk ben moe, laat me nou., dus ik zeg maar ik heb mijn ei en hij: ja die heb je morgen ook nog wel.., nou grrr ik helemaal kwaad en hij snapt niet waarom.., dus ik denk wel dat onze hormonen op dat punt wat op hol slaan en dat we wat heftig reageren maar denk idd dat we t niet meer moeten vertellen en gewoon vroeg naar bed lokken en ddan ons best doen..,
    maar kop op, je bent met hem getrouwd! En je bent vast een hele mooie meid.,! Kijk eens in de spiegel naar dat wat je mooi vind aan jezelf.., misschien je ogen of je oren of wat dan ook., maar zoek steeds iets meer, je hoeft niet vol te worden van jezelf maar je moet wel van jezelf houden! Kop op!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Weet idd wel zeker dat mijn hormonen op hol zijn geslagen. Dat was van de week al zo. Maar hij weet dat ik vrijwel geen zelfvertrouwen heb en dat ik dit soort dingen dus niet kan hebben.
    (en de mooie dingen? kan ze niet vinden)

Ben in ieder geval blij te horen dat mijn man niet de enigste hork is.

Mijn eerste echt gevonden ei en dan dit,.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja kan me echt goed voorstellen hoe je je voelt nu.., bah..,
    Wees niet te boos/verdrietig en geniet van de dag want vanaf vanmiddag/morgen is het weer een stuk minder met het weer.., waar ik ook erg van baal., van het weekend tuinfeest voor mijn vriend zijn verjaardag., grrr dat wordt wat..,

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Jannie: dus toch echt! Wat super!!! Gefeliciteerd!!!

@Vaddie: helaas weet ik precies hoe je je voelt! Tips zijn voor mij dan ook moeilijk om te geven, ik kan alleen maar zeggen: probeer er niet te lang in te blijven hangen. Maar ik weet ook hoe moeilijk dat is! Sterkte!

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hier beginnen zo langzaam maar zeker wat dingen op zijn plaats te vallen. Ik kon tot en met dinsdag mijn ei niet vinden en ben daarna gestopt met testen. Nu lijkt het sinds gisteravond wel of mijn ongie er aan komt. Dat zou een week eerder zijn dan verwacht. Als dat echt zo blijkt te zijn, is mijn ei ook een week eerder geweest en ik ben maar 4 dagen van te voren gaan testen, dus dan heb ik hem echt gemist. Ik had rond die tijd ook wel 1 dag vruchtbaar slijm, maar dat heb ik min of meer genegeerd, want 'het kon nu toch nog niet!?'.
    Vroeger had ik in de winter een langere cyclus dan in de zomer. Dat scheelde ongeveer een halve week. Misschien komt daar nu iets van terug, maar ik kan me niet herinneren dat het ooit met zo'n grote sprong gegaan is...
    We wachten maar weer af...

Sorry voor dit ego-bericht!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dutchdiva: is toch geen ego bericht! Net als ieder ander mag je ook gewoon vertellen wat je bezig houdt.

@Kirsten: ja had zo iets al gezien op het weerbericht. Voor ons wel balen dat het weer minder. Zeker voor jullie als je een feest geeft komend weekend. Maar het blijft toch redelijk droog. (kans op een bui) De natuur is wel toe aan wat flinke regenbuien.

Zo boodschappen doen

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Vaddie, je hoofd staat er misschien niet naar, maar probeer het vanavond weer. Het is weekend, en je bent 24-48u vruchtbaar na de sprong. Dus met een beetje geluk kan het nog... oh en vaddie...je bent wel mooi! Ik heb net nog even nasr je trouwfoto gekeken, en ik vind dat jij een lief gezicht hebt. En ik hoor je nu denken...ja het zal wel...maar ik vind dat echt. En dat mag best gezegd worden! Dus vaddie, ik vind jou een mooie vrouw!
    Je hebt nu alleen last van hormonsters :)
    ik vertel ook niet aan manlief wanneer ik mn ei heb. Dan schiet ie in de stress :D en dat moet ik net niet hebben :p

Voel me vandaag niet zo lekker...beetje last van mn buik. Hoop dat het mn ongi is... mn maansteen is gisteren geleverd en die heb ik al de hele tijd gedragen. Ik hoop dat ie helpt :)

Ow zag net dat ik toegang had tot hyves :) vanmiddag maar eens rondneuzen. Nu klaarmaken voor werk... blèèh geen zin...

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dutchdiva, ben benieuwd of je ongi ook echt gaat doorbreken vandaag. Volgende ronde dan maar een stuk eerder beginnen met testen.

Vaddie, wat rot dat je niet het gesprek hebt kunnen hebben wat je wilde vanmorgen. Wat kunnen die mannen zich toch als een stelletje eikels gedragen af en toe. *knuf*

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddoe: Mannen... af en toe kun je ze wel... Ik begrijp je gevoel. Zelf ook niet echt blij met mezelf om verschillende redenen, maar ik vind jou zo mooi op je trouwfoto's (helaas enige vergelijkingsmateriaal voor mij), maar ik denk dat je buiten de bruiloft om ook echt een mooie vrouw bent! Lastig he, als andere je heel anders zien dan jij zelf en zij wel iets moois kunnen vinden. Bijna niet te begrijpen (want dat willen onze gedachten ons doen geloven).
    Ik zou toch even een keer met je man gaan praten. Spreek met hem (een datum en) tijd af waarop hij even naar je moet luisteren. Zo weet hij dat jij iets belangrijks met hem wil delen en kan hij ook echt tijd ervoor maken (als ik me echt super k*t voel doe ik het ook zo, ff manneke voorbereiden). Mijn man vind het namelijk vervelend als ik opeens al mijn gevoelens met hem loop te delen (dat schijnen mannen alleen in een bepaalde gemoedstoestand aan te kunnen :() Of schrijf je gevoel en alles wat je onzeker maakt op en laat het hem lezen. Dat schrijven werkt bij mij altijd goed als ik met mijn gevoelens geen kant op kan.
    En aan het eind van dit lange verhaal (sorry dames!) een dikke knuffel voor jou :D

DutchDive: Vervelend he, dat afwachten! Ik zit hier ook maar even te wachten. Week geleden ook vruchtbaar slijm gehad, maar geen positieve ovutesten, dus ik weet het ook niet meer.

Gisteren aan mijn man vertelt hoe ik me nu ff voel. Over dat ik geen idee heb waar in mijn cyclus ik zit, hoe lang die gaat worden en dat ik dat toch wel echt moeilijk vind. Hij was stil, luisterde en als ik wat vroeg gaf hij antwoord. Zo gaat dat bij ons ;) Ik ben al blij dat hij net zo graag een kindje wil als ik en er ook echt voor gaat (een man met een hoog libido is soms wel fijn ;)). Dus we klussen gewoon door, zorgen voor een vers legertje om mijn eventuele eitje aan te kunnen vallen. En verder wachten we...

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vaddie, wat vervelend... Misschien moet je je gevoel inderdaad opschrijven en hem laten lezen.
    Verder s het misschien slim om uit te leggen he de vruchtbaarheid bij een vrouw werkt. Dus dat je niet 30 dagen per maand vruchtbaar bent...

Wie weet ziet hij dan het licht:(

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

NOD-lijst

- Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar)
    14 mei
    - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar)
    - DutchDiva (35 dagen, ronde 6, 1e kindje, 28 jaar)
    21 mei
    - deesjedees(50 dagen, 1 ste ronde na mk, 1ste kindje, 25 jaar)
    - Kwiebje (30 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar)
    22 mei
    - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar)
    - Uiltje (28 dagen, ronde 2, 1e kindje, 29 jaar)
    23 mei
    - Kirsten (deze ronde cyclus gegokt dmv mijn eisprong, 1e kindje, 23jaar)
    24 mei
    -Mams136 (28 dagen, ronde 2, 2e kindje, 23 jaar)
    2 juni
    - Skaya (31 dagen, ronde 4, 1e kindje, 22 jaar)
    6 juni
    - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje)

ZWANGERLIJST:

Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    Wen29: .... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    Jannie1980: ....uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK

Ik heb maar even gegokt, de cycli van voor de zw schap waren 23 en 26 dagen, dus neem nu maar 25 dagen. We zullen zien, meestal voel ik mijn ei goed, dus dan heb ik ook een betere datum.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Net een ovutestje gedaan en heb weer het bekende schaduwtje. Ga over een uurtje voor een week naar Limburg met familie, dus zal een hoop bij te lezen heb voglende week! Meiden kom op heh, ik wil natuurlijk een hoop roze zien!
    Misschien post ik vanuit daar vanaf mn BB, maar is niet het meest ideale.

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hopelijk pakt je cyclus zich weer goed op.
    Ik heb 1 april een miskraam gehad.
    Heb pas 5 weken later een eisprong gehad.
    Niet schrikken als het dus langer duurt.
    Maar hoop dat je cyclus zich weer mooi hersteld

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    NOD-lijst

14 mei
    - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar)
    - DutchDiva (35 dagen, ronde 6, 1e kindje, 28 jaar)
    21 mei
    - deesjedees(50 dagen, 1 ste ronde na mk, 1ste kindje, 25 jaar)
    - Kwiebje (30 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar)
    22 mei
    - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar)
    - Uiltje (28 dagen, ronde 2, 1e kindje, 29 jaar)
    23 mei
    - Kirsten (deze ronde cyclus gegokt dmv mijn eisprong, 1e kindje, 23jaar)
    24 mei
    -Mams136 (28 dagen, ronde 2, 2e kindje, 23 jaar)
    2 juni
    - Skaya (31 dagen, ronde 4, 1e kindje, 22 jaar)
    6 juni
    - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje)

ZWANGERLIJST:

Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    Wen29: .... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    Jannie1980: ....uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK

Nou, ik heb mezelf uit het lijstje gehaald. Geen ei, geen ongi, geen NOD... Vandaag CD54 alweer. Hopelijk heb ik volgende week meer duidelijkheid...

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hormomonster. dat kan je wel zeggen ja. Ben meestal niet zo snel over de kook.

Vanavond maar eens proberen goed te praten. (vanmorgen al gezegd hoe ik me voelde en hij weet dat hij wat goed te maken heeft) En proberen hem zo ver te krijgen dat er geklust wordt.

Denk dat mijn ei vandaag springt. Pukkels zijn aan het wegtrekken, hoofdpijn van de afgelopen dagen is bijna over. En ook de blaren in mijn mond zijn minder. Nu af en toe wat steekjes en lage rugpijn.

Net leker gesport. Spierpijn begint al op te komen. Nieuw schema gehad. Hopelijk nu ook wat minder hormonaal.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    En natuurlijk iedereen bedankt voor alles knuffels en opbeurende woorden!

Deel Deze Pagina