Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Wat een drukke mensen allemaal hier. Ik hang heerlijk op de bank (oke zit nu even aan de pc) serie te kijken.

Vanavond lekker uit eten. ' nu echt de laatste keer' Vanaf volgende maand meer centen en echt extra aflossen en proberen te sparen.

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Hallo allemaal!

Hierbij meld ik me ook alvast. Hoewel ik nog niet gestopt ben met de pil, gaat dit in 2011 wel gebeuren :D Aan het einde van de zomervakantie stop ik en misschien ben ik dan (eind) 2011 al wel zwanger. Misschien ook niet, we zien het wel!

Ik vind het ontzettend spannend en ben mij al goed aan het inlezen. Iedere dag lees en leer ik weer nieuwe dingen over zwanger zijn, goed eten, kinderen opvoeden e.d. Voor mijn gevoel wordt mijn horizon een heel stuk verbreed hierdoor :)

Ik lees vol interesse mee :)

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Welkom Locusta!

4. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welkom Locusta! Spannend he, de periode die gaat komen?! Is er een bepaalde reden dat je na de zomervakantie gaat stoppen met de pil?

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Locusta: welkom!

@Uiltje: ik hoefde mijn jurk de eerste keer nog niet te betalen, pas toen mijn eigen exemplaar binnen was. Dus als dat bij jouw winkel ook het geval is, kun je misschien wel bellen na de bezoek als je echt een jurk gevonden hebt. Dan heb je tenminste niks gezegd als je daar uiteindelijk niet slaagt.

Ik heb sinds gisteren echt ongie, dus hier in ronde 7.

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Welkom Locusta!

7. Locusta

Locusta Niet meer actief

Dankjewel allemaal! :D Ik kijk echt enorm uit naar de periode die komen gaat!
    Ja, ten eerste omdat ik mijn vriend nog op de hoogte moest brengen van mijn plannen en ik weet dat hij het type is dat een gewenningsperiode nodig heeft ;)

Ten tweede omdat ik nu, naast mijn werk, nog bezig ben om mijn tweede bevoegdheid te halen (werk in het voortgezet onderwijs) en na de zomervakantie hoef ik nog maar een paar dingen af te ronden. Mocht ik dus direct zwanger worden, dan loopt mijn studie geen grote vertraging op. Ik krijg namelijk pas een vast contract wanneer ik mijn bevoegdheid gehaald heb.

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dutchdiva balen van je ongi. Knuffel!

9. Locusta

Locusta Niet meer actief

@ DutchDiva: mag ik vragen waarom jij de eerste rondes tussen haakjes hebt staan? Ik zie dat bij wel meer mensen voorbij komen en de bedoeling is mij niet helemaal duidelijk....?

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    lcusta welkom in ons midden!

DutchDiva balen van je ong meid.

Uiltje ik heb altijd een lichte streep op mijn ovutest. Dus ik denk niet dat het een goed teken is. Helaas.

11. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dutch Diva, thanx voor het meedenken, ik heb geen idee of ik meteen moet betalen als ik een jurk vind.
    Balen joh dat je ongi bent, maar nu wel weer op naar je ei!

Kwiebje, ah ok, dan is het misschien anders jah.. Maar goed, je kan alsnog over 3 dagen proberen een ovu te doen, wie weet kleurt ie iets bij *positieve instelling!*

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    locusta welkom!

hier weer thuis.. kan ik weer ongegeneerd op zp zitten..
    mijn ouders weten dat we bezig zijn (door de 2 vmk) maar dat we alweer een posi test in handen hebben wilde ik nog niet vertellen.... dus kon alleen ff snel op de pc als ze de kamer uit was ;)

ben bekaf, dus zo lekker mijn bedje in.. morgen tussen het puinruimen maar ff lekker bijlezen!

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ uiltje, Ik zou dan een jurk kiezen die vanaf je heupen uit gaat lopen. Hier kan sneller iets in hersteld worden. Veel plezier met kiezen. Ik vond het geweldig om te doen.

@ juultje, Hier denk ik af het ja ik ben zwanger en dan weer niet. Het enigste dat ik als gek ervaar is dat ik 's avonds adders over mijn borsten heb lopen die ik nog nooit gezien heb.
    Maar met mijn miskraam had ik helemaal nergens last van. Ik wacht rustig af als dat lukt.

@ lucosta, welkom hier. Ja op dit forum steek je een hele hoop op.

14. Locusta

Locusta Niet meer actief

Het lijkt mij ook gaaf om voor een trouwjurk te gaan shoppen! Wij hebben een uitgebreid Discovery Channel pakket en daar is regelmatig "Say Yes to the Dress" op, ge-wel-dig! :D

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Welkom Locusta!

O dames! Wat een weekend! Ben eindelijk een beetje bijgekomen van mijn kater en het voelt allemaal zooo fout! Bezig met kindjes proberen te krijgen en dan zo giga uitje plaat gaan., *schaam schaam!* Maar wat hebben we een lol gehad! En daar gaat het om., maar pfff vanmorgen kon ik niks.., ik heb mezelf beloofd dat dit noooit meer gaat gebeuren ik weet zoveel dingen niet meer en schaam me echt kapot., Pfff nouja niks meer aan te doen.
    De laatste visite is de deur uit en vriendjelief en ik hebben trek (kan eindelijk weer aan eten denken en hij heeft gewoon trek) dus er komt zo patat kapsalon aan! Hahaha

Aankomende tijd geen alcohol voor mij meer en al helemaal niet tot ik weet wat deze maand ons brengt., o wat ben ik fout geweest! Geeft me wel troost dat de bloedband nog niet is opgebouwd dat scheelt een hoop maar fout is het zeker..,

(sorry moest ff van me af klagen over mijn stommiteit, al gebeurd het iedereen wel eens dat je een slokkie teveel op hebt)

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Locusta: Hebben jullie het al wel over kinderen gehad? Straks is hij er nog niet aan toe en zit jij jezelf blij te maken..,
    En mag ik vragen hoe oud jullie zijn.., altijd leuk om een beeld bij iemand te krijgen.

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, moet een keer kunnen he. Ik denk altijd maar zo ik weet nog niks. Hou er ook geen rekening mee. Straks duurt het nog 2 jaar en dan heb ik overal rekening mee gehouden.

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten af en toe móet je uit de band springen. En idd er is nu nog geen bloedband. Dusseh het was gezellig ;).

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat fijn om dat te lezen.., ja het was super gezellig! Maar hoe ik in mijn bed ben gekomen.., geeeen idee haha., maar echt een super leuke avond gehad., mooie verjaardag van mijn ventje..,
    Ja jullie hebben zeker gelijk.., straks duurt het nog heel lang en dan doe je niks meer tot die tijd.., dat is ook zo., maar dit doe ik voorlopig niet weer hoo., moet sowieso niet aan wijn denken nu, hahaha.

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    hahaha, ja dat ken ik.
    Ik ben met koninginnenacht los gegaan.
    pfff als ik nog aan de hoofdpijn denk. auw auw.

Deel Deze Pagina