net ff een foto van mijn buikje gemaakt... is nog een rest van de vorige zwangerschappen, maar hij begint al een beetje verder te bollen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/273076-januari-2012-buikjes-19.html hier staat tie
Hallo dames, Afgelopen vrijdag was ik twee weken overtijd, maar heb nog steeds een negatieve zwangerschaps test. Had daarin tegen voor week wel 5 positieve ovulatietesten... Vrees dat ik gewoon geduld moet hebben Ook al is het lastig!
Jannie mooi buikje hoor! Wen geniet van je vakantie.. Vaddie mooi dat je ook op het wachtbankje zit. Skaya kennelijk kunnen jullie nog inventief zijn met al jullie familie eromheen. Geniet ervan! Meiden op het wachtbankje nog klachten? Hier eigenlijk geen klachten meer. Dus kan het nu wel weer nuchter bekijken op het moment.
Hier eigelijk geen klachten. Alleen weer vlagen van maagzuur, maargoed dat had ik buiten mn zwangerschap om ook wel eens dus ik hoop nog verder niks. Wel vandaag mn laatste sigaretje gerookt. Ik was voor mijn zwangerschap van Tygho ook gestopt en dat wilde ik deze keer ook. Het lukte me alleen steeds niet om door te zetten. Vanmorgen de winkel in gegaan en allemaal lekkere dingen gehaald om de sigaretjes te vervangen. Loop ik wel weer het risico om uit te dijen, maarja mocht ik al zwanger zijn, gebeurt dat toch wel!
Nee, zoals ik al eerder aangaf had ik net na de eisprong een aantal dingen, maar die waren rond vrijdag bijna of helemaal weg. Op dit moment geen bijzonderheden. Ik ben trouwens wel continu op zoek naar dingen die me opvallen, maar of het er dan echt is of omdat ik wil dat het er is?? Ik denk dat ik vaker naar de wc moet, mijn huid is wat onrustiger, soms heb ik gevoelige tepels/ borsten, mijn humeur wisselt, soms voel ik me ineens zwanger, soms weer helemaal niet.... GEEN IDEE dus. Donderdagavond ovu doen, of kan ik het in dit geval wel beter met ochtendurine doen op vrijdag? Wat vinden jullie sowieso van het doen van een ovu als een soort van indicatie voor een eventuele zwangerschap? Goed dat je bent gestopt met roken mams136! En Jannie, wat gaat dat snel!
vergeet niet dat het mijn 3de kindje word, dus mijn lijf weet wat het moet doen ennuh... doordat ik van die verschikkelijk grote kinderen heb gekregen is mijn buikje nooit helemaal weggegaan
Uiltje ik weet het niet zo goed met die ovu's als zwangerschapsindicatie. Bij sommige is het inderdaad een voorbode maar bij andere ook weer niet. Als het je rust geeft zou ik het doen en anders niet. Makkelijk he . Ik denk dat ik tot zondag/maandag wacht en dan pas test. Maar weet natuurlijk niet of ik zo geduldig ben. Heb nu ook weinig klachten dus als ik gaande de week meer ongi klachten of andere klachten krijg dan kijk ik dan wel. Succes mams met je stoppoging!
Mams: wat goed dat je probeert te stoppen met roken.., zal vast niet makkelijk zijn maar kop op! Het is voor een goed doel tsjah ik zit denk ik ook op het wachtbankje maar klachten heb ik niet echt en ikheb ook ff geen hoop de laatste weken., waarom weet ik niet maar had het gewoon al eerder verwacht/gehoopt.., ach we zullen zien.., verder nog leuke dingen hier? ik ga morgenochtend weer naar fysio., jeetje wat zitten mijn schouders weer vast zeg..,
Mams: wat goed dat je probeert te stoppen met roken.., zal vast niet makkelijk zijn maar kop op! Het is voor een goed doel tsjah ik zit denk ik ook op het wachtbankje maar klachten heb ik niet echt en ikheb ook ff geen hoop de laatste weken., waarom weet ik niet maar had het gewoon al eerder verwacht/gehoopt.., ach we zullen zien.., verder nog leuke dingen hier? ik ga morgenochtend weer naar fysio., jeetje wat zitten mijn schouders weer vast zeg..,
Jannie mooi buikje!! Jaloers, haha. Mams succes met stoppen!! Ik weet uit eigen ervaring dat het zeer lastig is. Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij duurde het een jaar voordat ik echt geen sigaret meer wilde. Tip: hou je doel voor ogen. Juultje we gaan eindelijk weer ons geduld testen!! Het is wel een vol wachtbankje (en stoeltjes) dit keer. Gezellie. Hier niet echt klachten. Af en toe last van tintelingen in mijn borsten, maar dan ook heel af en toe. Ik zit er de hele dag stiekem aan te voelen, hihi. Tja dan ga je op een gegeven moment wat voelen denk ik. Straks maar weer naar aders speuren voor de spiegel. Haha hoezo veel mee bezig. Valt eigenlijk wel mee, maar het duurt zo lang!!!!!! Kirsten ik ben nu al ongeduldig, ik snap dat jij nog ongeduldiger bent na 5 ronden. Maar je hebt weleen leuk feestje gehad las ik!!!
Zoals ik gister al even gepost had, teruggekomen van scoutingkamp (als leiding van allemaal kids tussen de 7 en 10) en nog steeds erg moe. Maar wilde even wat met jullie delen: Vanmiddag wat roze gespot bij het afvegen. Maar een tampon in gedaan en nog niet gekeken hoeveel het was. Als het vandaag doorbreekt zou ik een cyclus van 36 dagen hebben gehad Na die eerste van 125 dagen is dat een super mooie verbetering Ik hou jullie vanaf morgen weer op de hoogte en dan zal ik ook reageren op de rest, nu nog ff te moe voor
gaat de goede kant op meis.. hopelijk komende ronde nog iets korter en geen roze meer bij afvegen maar een mooie roze streep pff, respect.. kamp met die leeftijdsgroep... vond de 17+ al vermoeiend.. en die hebben minder begeleiding nodig,.... hier lekker rommelende darmen...maar wil proberen wat minder te snoepen... helaas is het resultaat misselijk en rommeldarmen... toch maar weer wat nemen voor ik mijn bedje in ga... nog ff bones afkijken en dan lekker mijn mandje in.. hopen dat manlief zo ook thuis komt..
mams dat is goed nieuws! Het komt al aardig in de buurt van een 'normale' cyclus. Alhoewel 36 dagen voor sommigen een normale cyclus is. Hopen dat de volgende ronde nog korter duurt of op roze natuurlijk. jannie hopelijk houden de rommeldarmen straks ook op.
Uiltje, mijnervaring met ovu test als indicate was niet goed. Maar hoor ook wel positieve dingen... Lastig he? Juultje zondag testen hoor! Maandag ben ik op vakantie! Mams, succes met stoppen! Jannie, hier ook rommelende darmen, misselijkhed,moe en pijnlijke borsten, aar allemal voor een goed doel! En Mira, ik duim voor je! Zou heel fijn zijn een kortere cylus!
Jannie: Ja, ik ben er erg blij mee. Als het morgen echt doorzet is het 36 dagen We hopen idd op een roze streep de volgende ronde Bedankt voor je respect he Het was behoorlijk vermoeiend, van zaterdagochtend was het merendeel van de kids al om 5.15 uur wakker en hardop aan het praten Waren we niet zo blij mee, dus echt even aangegeven dat we dat op zondagochtend niet meer wilden hebben Het is een leuke groep, heb zelf nooit op scouting gezeten als lid, maar deze groep spreekt me van de groepen toch het meeste aan. De rest is mij te veel scouting en dat ben ik dan ook weer net niet. Mijn man wel, die heeft jaren zelf als lid en nu al 8 jaar als leiding bij scouting gezeten. We draaien op dezelfde groep Kwiebje: Ik denk dat je mij bedoeld Ja, 36 dagen is voor mij echt een verbetering. Als het zo zou blijven zou ik dat ook net erg vinden, maar nog korter of op roze zou nog beter zijn Minim: Bedankt! Ik hoop dat het nog iets korter word, zou leuk zijn
Ik zie nu pas de link naar de andere pagina voor je foto jannie., maar dat vormt zeker al..,! Wat super zeg..,
hier hopen dat de dag snel om is.. zo naar libelleregenweek is echt rotweer heb gewoon laarsen en een vest aan hihi, als buikje zo doorgroeit kan ik het niet verbergen tot 12 weken hoor...
*Geeft Mira extra duwtje* Ophoepelen jij! Van het baalbankje af! Op naar een nieuwe mooie cyclus...zucht...36 dagen...*droom droom* Mams, zet 'em op. Goed van je dat je stopt met roken! Hou je het deze keer ook vol na de zwangerschap? Hier is vanmorgen de temperatuur weer gedaald. Ongi in aantocht??? Geen idee eigenlijk. Voel me in ieder geval beter dan gisteren Heb gisteren voor de zekerheidheid toch nog maar een testje gedaan. Negatief. (En op die momenten denk ik dan...mens, hoe vaak moet je het bevestigd hebben???) Ach ja, je blijft altijd hopen he Pfff ongi mag nu wel doorbreken hoor...ik geef een vermogen uit aan testen en maandverband (kan opeens heel hard doorbreken, dus voor de zekerheid toch altijd maar verbandje leggen) en allemaal voor niks! CD 58 alweer...time flies!
Dames., wat zei ik? Geen klachten.,? Poehh! Vanmorgen ineens uit het niets misselijk en ruik allemaal geurtjes., en net bij de fysio rook ik ook iets en ik moest moeite doen om niet over te geven., (heerst ook buikgriep, misschien moet ik me daar maar aan vasthouden en niet weer gaan hopen terwijl er niks is..,) Ben nu tegen heug en meug iets aan het weg eten maar het verdwijnt wel langzaam.., Nou inderdaad jannie.., als je zo doorgaat is het niet meer te verbergen en als het dan ook nog eens lekker weer wordt heb je geen vest enzo aan., o jeej.,! Hihi.., 36dagen is niet slecht hoor Mira., Ik had de vorige cyclus ook een lange en zou nu heel blij zijn met 36 dagen.., volgens mij heb ik hem ook rond de 36 staan nu ik weet het niet precies meer maar dacht mijn eisprong gevoelt te hebben en toen 14 dagen erbij opgeteld en toen kwam ik bij maandag 23mei uit., dus daar houdt ik me dan maar licht aan vast.,