Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Inmiddels 25 uur rookvrij :)
    EEt me wel helemaal misselijk in allerlei lekkere dingen maargoed...je moet er wat voor over hebben he ;)

De vorige x ben ik 2 jaar van het roken af geweest.
    Helaas toch weer afgegleden, maar dit keer wil ik het graag definitief blijven volhouden.
    Ik moet wel zeggen, ik heb wel zin in een sigaretje maar heb nog niet echt drang ofzo..

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams136, wat goed dat je stopt met roken

@ jannie, vandaag een spannende dag. Maak er een leuke dag van op het strand.

@ klachtjes, Ik had gisteren avond echt heel duidelijk aders over mijn borsten lopen. vanmorgen was het in een keer een stuk minder. Snap er niks van. Verder niet zo heel veel klachten. Ga vrijdag testen denk ik. Durf alleen niet zo goed. Bang voor een omo witte test.

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hmmm dames...mag ik even... Ik ben zooooooo jaloers op jullie! :D
    Roze testen, klachtjes all over the place, duidelijke eisprongen, mooie cyclussen... IK WIL DAT OO-OOK!!! :D Zo...dat moest er even uit :)

Maar goed dat ik er nog om kan lachen :) Het zal ook wel komen omdat de bloeduitslagen steeds dichterbij komen...ik zit op hete kolen ;) Ik smacht naar een beetje duidelijkheid momenteel :)

Mira...waar zit je? Heeft je ongi doorgezet? Als jij opstaat van onze bank moet ik natuurlijk snel naar het midden schuiven...anders kuukelt die rotbank om ;)

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    #4004 Mira85, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Tina: Mijn 'ongi' heeft niet doorgezet. *Gaat nog eens verzitten op dat rotbankje* Op een ander topic had iemand op mijn blije reactie gereageerd met het nieuws dat het mss wel mijn eisprong zou kunnen zijn. Net even een testje gedaan en de teststreep is nu bijna even donker als de controlestreep. Helaas afgelopen zaterdag en gisteren geen tijd gehad om een testje te doen (van 6.30 - 22.00 uur alleen maar bezig geweest :() anders wist ik het zeker... Ik zal de foto van die van vandaag zo bij mijn foto's zetten, even opzoeken op de camera ;) Dus ik blijf nog even bij je zitten hoor. En als ik ga, neem ik je mee!!!

EDIT: Foto staat erbij!!!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams Heel veel succes met stoppen. Ben zelf nu al bijna 2 jaar gestopt en vind het erg vies. (ben ondertussen bijna anti) Ik heb toen veel gehad aan de steun van het ikstop.nl forum. Misschien ook iets voor jou?

@Mira: als het idd je eisprong hebt dan is het einde van de ronde ook al bijna in zicht. Dus op zich wel een goed teken?

Klachten? Tja ik hou mezelf voor dat ik nu nog helemaal niks kan voelen omdat er nog niks is ingenesteld. Toch?
    Verder ook weinig klachten alleen veel last van maagzuur.
    Het worden gewoon twee lange weken....

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Haai meiden,
    Nou ik duim nogsteeds voor jullie voor korte cyclussen, blije eitjes, kortere bankjes en roze strepen!

Hier alles 'goed' . Moe, misselijk en pijnlijke borsten. Ja ik ben zwanger! Tis een fijne bevestiging alleen jammer dat je je dan zo beroerd voelt.;)

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Dat klopt, als het de eisprong is dan zou deze ronde nog ongeveer 14 dagen langer dan vandaag moeten duren, dus zou het een ronde van *rekent het even uit...* 52 dagen worden. Ben ik tevreden mee, na die 125 hoor :D

Mams: Ga door hoor meid!!! Zelf rook ik niet en mijn man ook niet, maar respect als je er vanaf kan komen, schijnt altijd erg lastig te zijn! Ik zal voor je duimen :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dank jullie wel voor jullie steun meiden.
    Ik ga het gewoon redden dit keer! Ik voel het gewoon.
    Het is natuurlijk ook voor een goed doel. Een gezond babytje over een tijdje.

Mira, raar he dat je lichaam zo met je op de loop kan gaan.
    Maar idd als je nu je ei hebt, is het einde van de cyclus in zicht.
    Maar toch zou ik er nog even een zw.test tegenaan gooien hoor. Je weet het niet he.

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    #4009 Mira85, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Mams: Vorige week (ik dacht) woensdag uit nieuwsgierigheid al een zw-test gedaan, niks op te zien, zo wit als wit maar kan zijn. Dus ik wacht nog even af. Hopelijk gewoon mijn eisprong, dus vanavond aan de klus en dan wachten tot ik van die irritante pijn af ben.

Doet bij jullie een eisprong pijn? Ik heb nu het gevoel alsof er iemand in mijn buik aan het knijpen is aan de rechterkant. Dit gevoel kan opeens opkomen en weggaan of een tijdje blijven zeuren. Erg verwarrend allemaal...

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: klinkt me niet bekend in de oren. Meestal wat korte steekjes. Maar is toch voor iedereen anders.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Geeft niet hoor ;) Is idd voor iedereen anders. Ach, over een tijdje zal ik vast wel weten wat het is geweest ;)

12. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kisten! hier hetzelfde verhaal! Ik gisteravond ineens misselijk in bed. dacht eerst dat ik iets verkeerd had gegeten. Vanochtend ook misselijk, beetje alsof het in je keel zit en je het niet weg kan slikken. En reuk ook iets gevoeliger.....whaaaa...beide buikgriep ....of... zwanger....!?! :p

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, ik kan je de hand schudden.
    Ik verga altijd bijna een volle 24uur van pijn!!
    Echt alsof iemand in mn zij knijpt en daarbij hele rare krampen.
    Plus de seks doet pijn alsof mn baarmoeder en alles een paar cm zijn gezakt.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Nou dan ben ik bijna klaar dus ;) Gisteren al van die pijnen (lijkt idd alsof iemand me in mijn buik knijpt, net zo'n velletje knijpen, maar dan echt in mijn buik en niet de huid) en gister al hele dag krampen, vandaar dat ik dacht dat het ongi zou worden. Voelde namelijk hetzelfde.

Hier net terug van boodschappen doen. Loop je door de winkel, komt er weer zo'n kneep/steek en dan zou ik zo graag even iets roepen wat je normaal nooit door een winkel roept. Het deed echt pijn! Nu weer die zeurende pijn, dus zal mijn eisprong wel zijn :D Weten we ook weer hoe dat voelt ;) Zo even mijn man een sms sturen dat hij vanavond aan de bak moet, zal hij niet erg vinden na mijn verkondiging van gister dat ik ongi zou worden (en dan dus niet wil klussen ;))!

15. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mooi buikje Jannie!

Het word hier spannender en spannender... Over een paar dagen hebben we weer een hoop testers. Ben benieuwd! :D

Ik baal... Wilde een afspraak maken bij mijn huisarts, maar ze gaat op vakantie en is pas over 2 weken terug. Wil eigenlijk niet bij een andere ha. Zij is van alles op de hoogte enzo... Heb alvast een afspraak gemaakt voor dan, maar ben nog in twijfel om misschien toch eerder naar een andere te gaan.

Buikpijn heb ik altijd, dus word moeilijk ei spotten voor mij. Afgelopen weekend wel van alles gevoeld, maar ja dat maak ik mezelf misschien alleen maar wijs door dat eitje van 15 mm. :(

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Altijd vervelend als je niet bij je eigen HA terecht kan, maar als ze dan ook nog eens 2 weken weg is...

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: altijd als je ze nodig hebt hebben ze vakantie of zijn ze op cursus. Ik ken het probleem..

18. me83

me83 Niet meer actief

wat leuk dat ik lees dat er al buikjes op komst zijn!!!

ik kom gauw ff tijd nemen alles te lezen.. is nogal niet wat ahahahha

@locusta.. welkom!!!

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou uiltje., ik probeer mezelrf niet voor de gek te houden dus zullen we maar zeggen dat we beiden buikgriep hebben., dan is de vreugde deste groter als het wel van een zwangerschap komt.., het is zo lastig te zwggen., mijn darmen zijn ook extra gevoelig dat kan van een zw komen of van buikgriep tsjah., we zullen het pas over een week weten.., of nog langer.., spannend hoor!

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo... weer terug van een heerlijk dagje weg... ben nu wel bekaf, maar de dag is voorbij gevlogen :D wel regen gehad, maar vanmiddag was het droog..

kristen, wanneer wil je gaan testen??? heb goede hoop :D net als uiltje... kom maar op met die mooie testen...
    mira, kan het niet wezen dat je te vroeg bent geweest met testen en nu wel een posi test hebt?

ga nog ff verder bijlezen, dan koken en jongens op bed, zelf ff douchen en dan nog klanten en daarna mijn bed in.. al zou ik het liefst nu gaan... morgen en donderdag word het ook weer laat :(

Deel Deze Pagina