Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Super stampertje! Gefeliciteerd!:D

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    stampertje gefeliciteerd. geniet ervan

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Dat was bij mij ook...donderdags een lichte streep op een dipstick van zwanger& kids en zaterdags een omo witte k2v5.... Maar zondags toch een streep!
    Dus nog niet opgeven hoor!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tuurlijk weten we nog wie je bent..,
    druk de laatste tijd? Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan..,
    wanneer heb je je eerste echo?

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tuurlijk weten we nog wie je bent..,
    druk de laatste tijd? Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan..,
    wanneer heb je je eerste echo?

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik heb zo'n voorgevoel dat er heel wat dames op roze gaan de komende dagen :D en stampertje gefeliciteerd!!

Hier is het echt :)/?),&/!&& piep.... weer vandaag. Beetje jammer.

Ik weet dat er meer dames af en toe hun man moeten missen, normaal heb ik er ook niet zo probleem mee. Maar nu, wil ik echt naar hem toe. Weet net dat je een week zwanger bent, en dan hup week weg van elkaar. Ja hoor, weer janken hier...:)

Kon het ook niet laten, om dus af en toe even mee te lezen met julie :)

Hier is de misselijkheid niet meer zo erg. Heb alleen weinig trek. En dan al helemaal niet in de avond met dat kleffe Turkse eten. Zit bijna niet in de zon, maar ben poepie bruin. Schijn toch door je pigment te komen als je zwanger bent :) mooi meegenomen. En heb met vlagen krampen, en wat trek en steek gedoe. Moeders, Jannie en mams herkennen jullie dit. Ik blijf dit zo vervelend vinden.

Dikke knuf meiden op naar roze!!!

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Gefeliciteerd stampertje!

Wen kan me voorstellen hoor dat je je man mist. Maar geniet wel van je vakantie!

Ik heb weinig klachten. Ben alleen heel moe en emotioneel. Maar dat moe zijn komt denk ik door mijn werk. En als je moe bent ben je ook sneller emotioneel. Dus ik wacht het ff rustig af. Ben nu al een aantal keer door mijn lichaam voor de gek gehouden.

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mijn berichtjes komen de laatste tijd twee keeer aan.., snap er niks van
    maar dan weten jullie dat ik het niet express doe.., hihi

o dames., wat ben ik toch moe! Van half 11 tot half8 geslapen dat is toch niet normaaal.,!? Hopelijk is het een teken van....,
    ik moest het nog ff kwijt..,

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, hopelijk is het een goed teken. Ik heb er namelijk ook last van. Ik slaap dan alleen nog langer en kan er niet uit komen 's morgens.

@ wen, geniet van je vakantie. Kan wel begrijpen dat je je man mist. zou het ook hebben als we net wisten dat ik zwanger ben.

@ hier. Ik word hier erg ongeduldig. Misschien dat ik vanmiddag een testje doe. of is dat nog te ver voor nod?

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    #4050 Mira85, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
    Kirsten: Ik ga voor je duimen dat het een positief teken is ;)

Wen: Heel begrijpelijk dat je bij je man wil zijn. Zou ik ook hebben als ik zwanger was en dan kort daarna op vakantie zou gaan. Probeer te genieten van alles, dan is het weerzien nog specialer :D

Deesjedees: Spannend zeg, dat wachten!!!

Hier sinds gisterenavond laat geen pijntjes meer en ook geen rood/bruin meer. Dus ik vermoed dat het toch een eisprong is geweest. Gisteren nog geklust, want dat hadden we door het kamp van dit weekend afgelopen donderdag voor het laatst gedaan. Straks nog even een ovutest doen om te kijken of het streepje lichter is en dan zal het wel wachten worden... Als dat zo is, zet ik een banner neer :D Dan zou deze cyclus ongeveer 52 dagen zijn :D:D:D

Tina: Ga je mee? *Pakt Tina's hand en probeert haar van het rotbankje af te krijgen* Dan kunnen we dat rotbankje ceremonieel verbranden :p

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Stampertje, gefeliciteerd! Geniet ervan!

Mira, wat goed zeg! Ga jij maar alvast een leuk bannertje uitzoeken, dan ga ik hier alvast op het bankje staan springen zodat ie het begeeft. :) Maken we binnenkort een kampvuur met z'n allen :D

Hier: Heb vanmorgen gebeld met de doktersassistent, en mijn bloedresultaten waren binnen. Maar ze zei er niets over...Tja is dat dan goed of slecht nieuws? Ach ja, morgenvoormiddag heb ik een afspraak met de huisarts... *to be continued...*
    Hier verder nog geen ongi of wat dan ook in zicht... verrassend ;) Pff, morgen nog maar eens vragen of de ha primolut wil voorschrijven. Morgen CD60... heb dan toch wel lang genoeg gewacht...niet?

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Ik kom je nog even helpen met springen :p Durf eigenlijk nog niet goed van het bankje af :( is zo spannend als het echt zo is. Durf pas na een lichtere ovutest weg te gaan. Op het NOD-topic al wel veranderd, omdat ik positief ingesteld wilde zijn, maar eigenlijk nog wel eng. Wat nu als ik het fout heb :( Dus meid, blijf nog lekker even bij jou :D

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd meis!!!
    gezellig samen naar januari :D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, wat goed!! Flink stuk korter he!!

Stampertje gefeliciteerd!!

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden.. zijn de 4000 berichten al over... zullen we de afspraak maken dat iedereen voor de 5000 berichten zwanger is? dan kunnen we het nieuwe topic een andere naam geven :D

hier die rotdag over :D en durfde nu ook weer te testen..

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/273905-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel-9-a-136.html#post9945019

heb eindelijk rust... nu nog een mooie echo... mag alleen pas rond de 7a8 weken bij de vk langskomen en wil eigenlijk voor die tijd wel een echo.. iemand een idee hoe dat gaat?

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    AARGH! Ik word gek: net naar toilet geweest en weer rood/bruin bij het afvegen. Is het dan toch ongi??? Ik snap er echt niks meer van :( Ik krijg nu gewoon buikpijn weer (spanning???). Bah, ik ben hier echt zo klaar mee. Ik wil het nu weten, eisprong of ongi?!

Mams: Idd veel korter! Nu nog achter zien te komen wat het is (heb nu weer ongi gevoel :()

Jannie: Wat een mooie test meid! Fijn dat hij er zo uit ziet, zal een hoop stress schelen bij je. Afgesproken! Ik doe mee :D voor de 5000 berichten iedereen op roze ;)

Stampertje: Gefeliciteerd!!! Super leuk :D

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    *pakt de lucifers van Tina en Mira af* Nee meiden nog ff wachten met dit baalbankje af te breken/branden. Ik zat er ook nog met een bil op!

Balen Mira. Dacht je dat het je eisprong was, nu weer onduidelijkheid, grrr!

Spannend Tina! Je hebt zeker lang genoeg gewacht. Hopelijk zijn de uitslagen goed en heb je morgen meer duidelijkheid hoe nu verder.

Jannie: Je hebt al best vroeg een afspraak hoor met 7 a 8 weken. Hoor ook veel uit mn omgeving pas met 9 weken een intake en met 10 weken de eerste echo. Dat doen ze omdat tot de 7/8 weken het hartje niet goed te horen is. Dat zou dan alleen maar onrust brengen.

Voor jou ook spannend Kirsten! Nou voor mij is 9 uur slapen heel normaal hihi :). Anders ben ik een wrak. Hopelijk zijn het bij jou dan idd tekenen van...!

Pfff hier voel ik me gammel. Heb hoofdpijn, moe, pijn in mn schouders/nek. Bahbah. Niet mijn dag vandaag... Was dus ook pas om 10.00 u uit bed :)
    Ach zal zo wel weer over zijn hoor, ga lekker lunchen met vriendinnetjes. En daarna een dagje sauna + massage boeken hmmm heerlijk!!!

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Stampertje: gefeliciteerd

@Mira: snap je frustratie. Al dat gedoe! Sterkte

@Jannie: Een hele duidelijke test!

Ik doe mee om binnen 1000 berichten iedereen op roze te hebben. We gaan hard ons best doen.

Hier weinig te melden. Bij ieder kwaaltje denk ik 'zou het?' Probeer mezelf voor te houden dat het echt nog te vroeg om iets te kunnen voelen van een eventuele zwangerschap.
    Alleen behoorlijk last van maagzuur. Heb ik heel soms wel eens last van maar nooit zo lang achter elkaar. En regelmatig een rare smaak in mijn mond. Maar ga er vanuit dat die te maken met het maagzuur.
    En voor de verandering weer een rommelende darmen. Maar dat schijnt een gewoonte te zijn geworden sinds ik gestopt ben met de pil. (en die pukkels willen maar niet weg)

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik zal eens even alles op een rijtje zetten van de afgelopen tijd:
    - vanaf 22 april ovu-testen gedaan, eigenlijk alleen lichte streepjes die nog lichter opdroogden, geen goede duidelijke streep.
    - ongeveer 2- 2,5 weken geleden vruchtbaar slijm gespot (kon er echt draden van maken, was wel wat gelig van kleur dus niet echt doorzichtig :() verder geen krampen of pijntjes in de buik.
    - vorige week (ik dacht donderdag) zwangerschapstest gedaan omdat ik dat gewoon wilde uitsluiten.
    - afgelopen weekend, tijdens het kamp, 's ochtends veel last van mijn buik (krampjes, soms redelijk pijnlijk) die naarmate de dag vorderde weer verdwenen (tenminste niet gevoeld, maar was ook hele dag druk bezig met de kids). Helaas geen ovu-testen kunnen doen :(
    - zondag ovu-test gedaan, geen duidelijke streep. Wat pijntjes de hele dag door.
    - eergisteren tijdens afvegen roze/rood/bruin gespot. Tampon in gedaan (dacht aan ongi) maar bleek maar beetje te zijn geweest. Voor de zekerheid toch tampon ingedaan voor de nacht. Veel last van mijn buik (kramp en pijn rechtsonder in mijn buik).
    - gisteren bleek er geen ongi te zijn geweest. Geen tampon ingedaan en hele dag geen roze/rood/bruin te zien. Opnieuw veel last van mijn buik (krampen en pijn op een specifieke plaats in mijn buik, rechtsonder). Ook geen vruchtbaar slijm te bekennen...
    - vanmorgen tijdens afvegen weer roze/rood/bruin... Erg weinig last van pijntjes, de normale dingen voel ik wel in mijn buik. Net opnieuw ovu-test gedaan naar mijn idee lichter dan die van gisteren. (Zo ff foto's maken en in mijn album gooien ;))
    Ik weet het dus echt niet meer

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vervelend die onzekerheid meis... hoop dat er snel duidelijkheid is..

zit net nog ff terug te lezen... als je 2 a 2,5 week geleden je vruchtbare slijm had heb je dus een kleine 2 weken geleden je ei gehad.... dan zou je idd of nu ongi worden of kunnen testen..

er zijn trouwens meiden die altijd lichte ovutesten hebben en nooit wit!
    zou ff tot het weekend wachten en dan testen meis...

Deel Deze Pagina