Jannie: Bedankt voor je reactie. Ik wordt nu zo onzeker van alles... Weet het gewoon ff niet meer Alles is zo tegenstrijdig nu. Ik ga er gewoon van aan mezelf twijfelen over wat ik voel en zie
snap het wel meis.. ik was al onzeker met een regelmaitge cyclus.. en jij weet al helemaal niet waar je aan toe bent.. hoop dat je dit weekend posi test meis!
Jannie wat heerlijk die test! Geeft je vast veel rust. Mira, allemaal wat onduidelijk ja, maar ik denk eigenlijk hetzelfde als Jannie als ik je opsomming lees. Gefeliciteerd Stampertje! Wen, nog even en je bent weer lekker bij je mannetje! Deesjedees; je zou een testje kunnen wagen, want zo'n 4 dagen voor NOD zou je iets kunnen zien. Als ie dan wit is gewoon over 3 dagen nog een keer testen. Juultje en Kirsten, ook voor jullie komt het testen in zicht...knap dat jullie er vrij rustig onder blijven. Hier niet rustig. Gisterenavond werd ik weer misselijk (en was eergisteravond en gisterochtend ook al misselijk), wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond. Ik zei het tegen mijn vriend, maar die wordt volgensmij een beetje gek van me. Hij reageerde in ieder geval niet zoals ik had gehoopt en daar kwamen ze weer de tranen. Heb echt even heel hard gehuild en geprobeerd uit te leggen hoe ik me voel, dat ik van links naar rechts word gegooid en dat ik duidelijkheid wil, dat ik niet op mijn eigen lijf kan vertrouwen, dat ik vanalles voel of juist niet voel, want misschien hou ik mezelf weer voor de gek. Nou ja, jullie kennen het wel. Mijn vriend vindt dat ik er iets te veel mee bezig ben en dat ik het allemaal wat positiever mag zien; is het wel zo dan zijn we super blij, is het niet zo dan proberen we het nog een keer. Maar het lukt me gewoon niet om er niet zo veel mee bezig te zijn. Voor de mannen inderdaad ook weer makkelijker gezegd dan gedaan, maar ok, goed bedoeld en hij probeert me wel te begrijpen en me met beide benen op te grond te zetten. Vanochtend toen mijn wekker ging ben ik weer terug in mijn bed gekropen en heb ik me gewoon ziek gemeld . Had gewoon echt geen zin om te gaan en wilde lekker in bed liggen. Dat heb ik dan ook gedaan tot 11u. Nu ben ik weer wat rustiger, maar misschien moet ik iets minder op internet. Als ik na ga hoe vaak ik wel niet op het forum kijk of iets op zoek over zwangerschap...eigenlijk een beetje obsessief... Stel dat het nu niet raak is en we nog een tijdje door moeten klussen..ben bang dat ik mezelf helemaal gek ga maken. En dat terwijl ik weet dat het niet een twee drie raak is en we nog maar net begonnen zijn en eigenlijk verder niks te klagen zou moeten hebben.... Maar goed, morgen ga ik als ik 's avonds thuis kom een ovutestje doen, als ik daar iets op zie doe ik vrijdag een k2v5 test. En dan test ik zondag op mijn NOD sowieso nog een keer. Sorry voor mijn geklaag
@Mira:heel begrijpelijk hoor dat je het niet meer weet. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. @Nino: *geeft beteuterd de lucifers af* Meiden, dit baalbankje staat echt al veel te lang recht hoor...daar moet iets aan gebeuren! En als jullie blijven, word het hier veel te gezellig... @ hier: geeuw, gaap...pfff ik heb het weer zwaar met mezelf... Ik had verder zo gehoopt dat mn temperatuur vandaag weer zou dalen, dan zou dat wel een teken kunnen zijn van een aankomende ongi...maarja, daar dacht mijn lichaam dus weer eens anders over. Temp weer lichtjes gestegen. Ik kan er echt geen touw meer aan vastbinden. Op en neer en op en neer... Ik zeg, kom op ongi! BRING IT ON!!!
Meiden: Ik ben zo blij met jullie en die forum, zou echt niet weten wat ik moest denken als ik jullie niet had. Nu wel zin om gewoon een kv 5v2-test uit de kast te pakken (de laatste die ik heb liggen trouwens) en te gaan testen. Ik wil het gewoon nu weten!!! Of toch proberen te wachten tot het weekend... Lastig!!! Uiltje: Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt, ik gun het je! Tina: Helemaal mee eens, dat bankje moet nu weg! *Pakt de schuursleutels om een zaag te gaan halen* Ik hoop zo erg dat jij en Nino snel iets weten. Hopelijk voor jou morgen goed nieuws Nino: Kom je nu ook mijn zaag afpakken Ook voor jou, hopelijk snel goed nieuws!
hmmm, idd een onduidelijke ff meis.. snap er ook niets van.. gebruik je nog ovutesten? uiltje... die huilbuien kunnen ook heel goed door een zwangerschap komen hoor... had ik vorige week zondag ook.. en dat was dus ruim voor mijn positest... mira, snap dat je nu al wilt testen, maar gezien je lichte bloedverlies zou ik nog f wachten meis.. anders is het weer zo'n domper..
@Mira: snap dat je er helemaal gek van wordt. Dat heb ik ook, en ik heb nog min of meer een cyclus. Wie had van te voren nou bedacht dat het zo veel stress zou opleveren om zwanger te worden. Je gaat je afvragen waar al die oepsen vandaag komen? @Uiltje: ik ken het. Al die stomme hormonen die ineens in je lichaam rondgieren na het stoppen van de pil (in mijn geval) Dat stomme gedoe met wel/ geen cyclus, wel/ geen ei. In potjes plassen en ga zo maar door. Snap je onzekerheid. Snap ook de reactie van je Lief. Die van mij heeft ook zo iets van '' doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'' En ondertussen erg hard je best doen om niet ieder pijntje te analyseren. Misschien dat je kan proberen om wat oppervlakkiger te lezen op het forum? Ik lees dit hele topic maar reageer maar weinig op de pijntjes van andere. Om mezelf niet gek te maken. Is geen desinteresse. Proberen een balans te vinden. (zucht)
Wat lastig allemaal Mira die onzekerheid. Aan de ene kant zou ik misschien ook ff wachten met testen gezien het lichte bloedverlies. Maar als het je rust brengt en weer ff met beide benen op de grond zet, zou ik dat laatste testje er doorheen jassen. Dan heb je iig geen testjes meer in huis. Dat brengt misschien wat rust bij jezelf. *Nino pakt zaag af van Mira* Laat dat bankje nog maar even staan... Ondanks dat het een rottig bankje is en we graag iets comfortabeler willen zitten heb ik besloten om het bankje in ieder geval een likje verf te geven. Ook op het baalbankje moeten we proberen er iets leuks van te maken. Anders tergen we ons zelf zo! Verder mag er niemand meer bij hoor! Ik ben ook super blij met jullie! Hier gaat t al iets beter. Probeer mn vrije tijd in te vullen met leuke en nuttige dingen, zodat ik ook gewoon met andere dingen bezig ben. Ff hulp van jullie... De kans is heel klein ik weet het... Maar als dat eitje van 15 mm wat ze heeft gezien vorige week dinsdag verder is gegroeid en gesprongen, wanneer zou ik dan kunnen testen? Ik las ergens dat een eitje 2 mm per dag groeit.
Ik heb besloten om echt pas in het weekend te testen *Spreekt zichzelf moed in om niet te gaan testen*. Nu nog even mezelf beschermen en volhouden dat ik niet zwanger ben (voel ik me trouwens ook niet). En dan in het weekend gaan we eens kijken *Krijgt weer vertrouwen in zichzelf*
@uiltje, is toch niks raars dat je er zo mee bezig bent. Je bent nog maar net gestopt net de pil. Om zo belangrijke stap in je leven te gaan maken. Alles is zo nieuw en spannend. Schrijf het hier maar lekker van je af hoor, en stel al je vragen. Ik merk nu juist deze week weer hoeveel ik aan dit forum heb. Ik kan er wel iets over praten met me vriendinnen maar lang niet zoals hier. 1 is er nog lang niet met een kinderwens bezig, en 1 net vrijgezel. Ze snapen soms ook niks van mij, me kwaaltjes, onzekerheid en ga zo maar door. Dus hou ik soms maar me mond. Maar jeetje het gaan echt spannende dagen worden hier. Heb een goed gevoel voor alle bijna testdames!!!
@Nino: zo veel verstand heb ik niet van eieren. Kan je helaas niet verder helpen. @Mira: sterkte met wachten.....
Deesjedees: Jammer zeg... Daar ben ik ook bang voor, dat ik van het weekend ook een witte test heb, ben ik weer terug bij af
ja en ik snap echt niet waar die kwaaltjes dan vandaan komen. We staan weer met beide benen op de grond. Ik denk dat ik vrijdag nog eens test met ochtend urine
Deesjedees: Idd, mss is het nog net iets te vroeg voor je. Over een paar dagen weer testen! Ga voor je duimen dat je dan wel een mooie streep ziet
jammer dees, maar zo ruim voor je nod moet je urine ook wel heel geconcentreerd zijn helaas... hopelijk vrijdag beter nieuws! nino, heb er geen verstand van sorry... kon je via google niets vinden????
Bedankt Jannie Vaddie en Wen, we gaan zo even lekker met de hond wandelen. Schatje is vrij dus da's wel fijn. Inderdaad heel fijn om vanalles kwijt te kunnen hier op het forum, vooral als je het in je omgeving niet echt kan en/ of wil delen. We zitten hier ook allemaal ongeveer in hetzelfde schuitje, het speelt een grote rol in ons leven op dit moment. Deesjedees BALEN..maar inderdaad, probeer het vrijdag nog eens met ochtendurine. Waar die kwaaltjes dan vandaan komen, tja blijkbaar kunnen we veel met onze gedachten... En Nino, rond de 20mm springt ie, dus dan zou ie 3 dagen later zijn gesprongen denk ik. Ik zou rond 27 mei testen ongeveer.
ik heb dus nog hoop. Urine was niet geconcentreerd. Zou ik vrijdag ochtend dus wel meer kans hebben. Ik wil niet graag op vakantie testen anders had ik tot zaterdag gewacht. Denk dat dat ik de klachten verbeeld maar mijn man ziet ook de aders over mijn borsten lopen. Ik ga me hier maar eens ff afreageren met schoonmaken.
@Deesjedees: Balen! En mocht je thuis klaar met poetsen en je nog meer willen afreageren? Ik geef je zo mijn adres hoor. hahahahaha Ben zo moe, zit echt af te tellen tot ik naar huis kan.....