ha ha, nou zal er aan denken. Zit nu even met de beetjes omhoog. heb net mijn bank ingesmeerd voor het leer. moet nu even drogen. Ja ben grote schoonmaak aan het houden.
@Mams: heel goed, zet m op, je kunt het!!!! @Jannie: al een mooi buikje hoor, moet toch bijzonder zijn om het te zien groeien! @MiniM: ja, je bent echt zwanger! Vervelend dat je er beroerd door voelt, maar toch met het heerlijk zijn! @Stampertje: Gefeliciteerd!!! @Uiltje: Succes meid! @Locusta: ik geef ook Nederlands en daarnaast heb ik een aantal taken (ben onder andere SoVa-trainer en mentor en geef in modulevorm ook theater(sport)). Op dit moment werk ik op een havo/vwo vestiging. Ik heb ook al op de vestiging voor het vmbo gewerkt, onder andere op B/K-niveau, maar toen werkte ik op beide vestigingen en het is toch wel rustiger op maar op een plek te werken, dus toen ik de kans kreeg op de vestiging waar ik ook mijn mentorklas had, heb ik die gegrepen.
zo, strijk weg, zelf mijn zwangerschapsbroeken zijn gestreken tas ingepakt, dus ff eten, opfrissen en kids in bed en dan richting mijn dinnetje die morgen gaat trouwen.. mag haar haartjes doen, dus moet vroeg op.. om dan 1,5 te rijden vond ik slecht plan, dus slaap gezellie bij haar... moet alleen van half5 tot half 9 mezelf gaan vermaken in de buurt van arnhem.. nog geen idee wat ik ga doen.. terug rijden is tever
effe heel snel tussendoor: ik had een heeeeeeel klein beetje bloed in mn afscheiding net. kan dit een innestelling zijn? mijn eisprong was 8 mei. bevruchting denk ik 9 mei en ik heb gelezen dat de reis naar de baarmoeder zon 9 dagen duurt...dan zou het dus kunnen... of denken jullie dat ik n kortere cyclus heb en ongi er aan komt?
Uiltje: Ik weet hier nog niet genoeg vanaf, maar ik hoop op een mooie positieve test over een paar dagen
zou idd van de innestelling kunnen zijn meis... maar ook een korte LF en dan zou het ongi kunnen zijn.. ik ga nu weg.... ik zeg tot vrijdag
jannie gelukkig mooie test! Veel plezier in de buurt van Arnhem. deesjedees ik snap er niks van. Ik dacht echt dat het bij jou raak zou zijn. Maar het is idd nog vroeg. Uiltje heel begrijpelijk al die gevoelens. In het begin was ik er ook veel meer mee bezig dan nu. Na een paar ronden negatief te testen en toch ongi te worden herken je sommige kwaaltjes en dat scheelt wel. Dan hoef je je niet meer iedere keer af te vragen wat die kwaaltjes zijn. Alhoewel er iedere keer toch weer onverklaarbare dingen gebeuren. Wat ik me wel vaak afvraag is of het nog lang zal gaan duren. Wen ik snap heel goed dat je je mannetje mist. Ik heb er niet-zwanger al last van. Als je net zwanger bent dan ben je daar nog veel gevoeliger voor. Dat eispotten en cyclus uitpluizen is wat! Volgens mijn ovutesten heb ik vorige week zaterdag (misschien vrijdag) mijn eisprong gehad. Dus dat betekent dat ik nu op 11 dpo zit. Nog drie dagen te gaan. Nu heb ik sinds vandaag een klein beetje bruinverlies. Vorige cyclus heb ik dat wel 4 dagen gehad voor het echt doorbrak. Hoe moet ik mijn LF nu bepalen. Is dat vanaf ei tot vandaag of tot ik roodverlies heb?
Uiltje ik weet het niet. Ik weet alleen wel dat ik de vorige cyclus 10 dagen na mn ei al ongesteld werd. Dus wie weet een innesteling. @ all, bedankt voor jullie support meiden. Ik ben inmiddels alweer 3 dagen rookvrij. En vandaag had ik een hele goeie dag! Ik had er gewoon helemaal geen trek in
Uiltje heel begrijpelijk dat je er even door heen zit. Dat hebben we denk ik allemaal wel even gehad op ene bepaald punt. Mira balen hoor van je bloedverlies. Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Meiden hebben zwanger en kids zwangerschapstesten indrogers? Ik heb een test gedaan en zie een heel licht streepje. Maar wel pas na 10 minuten gekeken. Vriend ziet het ook maar wil eerst een donkerdere streep zien. Morgen een kruidvat test. Spannend!!!
juultje spannend!!! ik weet niet hoe het zit met indrogers helaas. Uiltje een innesteling kan idd een beetje bloed geven volgens mij. Mams keep up the good work Begrijp ik dat je morgen gaat testen?
Bedankt voor alle berichtjes, ik voel me een stuk beter Ik hoop niet dat mijn LF te kort is... Maar ja, dat zullen we binnenkort weten. Kwiebje ik had dat ook mijn vorige ronde, 2 dagen licht verlies en 3e dag rood. Ik heb uiteindelijk de 2e dag bruinverlies aangehouden, want dat klopte met mijn ei. Dus je kan het denk ik rond je ei pas bepalen. Maar wie weet komt je ongi toch niet..? Goed mams, volhouden nu! Juultje whhaaa, hoop het zo voor je!! Dus je kon je niet meer inhouden? Nu ben ik zelf ook heel benieuwd omdat we gelijk lopen... Morgenvroeg moet je nog wel even een kruidvattest doen inderdaad. Ben benieuwd!
Ik ga niet testen morgen hoor. Ik zit nu op 7 dagen na mn ei dus ik wacht minstens tot zaterdag/zondag. Als ik een korte LF heb is dat het vroegste wat mn NOD zou kunnen zijn. en anders dinsdag. Maar ik hou het morgenochtend in de gaten hier wat betreft juultje. Ik moet wel zeggen dat ik er een goed gevoel bij heb deze maand. Ik heb erg veel pukkeltjes (normaal 1 grote op mn kin vlak voor en tijdens de ongi) en best wel veel magzuur sinds gister. We zullen het zien!!!
mams ik begrijp nu pas dat je niet gaat testen, maar dat je het forum in de gaten houdt morgen, haha. Ach ja het is al laat.
@juultje, dat gaat de goede kant op. Wil je geen valse hoop geven. Maar toen wij gingen testen. Gaf de kv 2v5 meteen een lichte streep. En de sensitest, zo goed als niet. Maar daar stond na een paar uur een duidelijke indroogstreep op. Hup meid, schiet op naar de kruitvat!! Nou heb ik wel pas na 28 getest. Dus was wel echt op de juiste tijd. @mams, ooohhhhhh ik snap je zo goed. Ben hier in Jan gestopt. Met de pil de sigartetten ook eruit. Heb het even moeilijk gehad, maar nu totaal niet meer. Suc6 meid!! Het is voor een goed doel, dat maakt het stuk makkelijker. @ uiltje, hoe s het met je druppeltje bloedverlies. Nog doorgezet?? @ kwiebje, lastig. Ik had ook 2 x een korte lf. Cyclus van 22 en 23 dgn. Maar had nooit brui verlies, eigenlijk gelijk rood. Ga anders ergens in het midden van die dagen zitten.of vraag het eens aan de verloskundige hier op het forum.
Meiden ik hoop dat jullie het kunnen zien. Ik zie hier een lichte streep. Maar krijg het niet zo goed op de foto. De komende dagen hopelijk duidelijker.
Nou juultje...ik zie wel degelijk wat! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ziet er goed uit. Je zit toch nog voor je nod? Hier een beetje zenuwwachtig. Om 10.10 mag ik naar de ha. Ben zooooo benieuwd temp is in ieder geval weer gedaald...