Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: Knap. Nu volhouden! En die klachten klinken heel bekend. Hier ook al een paar dagen flink last van maagzuur en heel veel afscheiding. (die was meestal 2 dagen na ei over)

@Juultje: sorry maar ik zie hem niet. Is ook nog vroeg dus waarschijnlijk knalt die streep er vanaf over twee dagen.

Vanmorgen al vroeg op. Lief moest een uur eerder beginnen en ik ben zo'n stom mens wat dan ook mee op staat. (terwijl ik 2 uur later moet beginnen) Had ik ook nog eens de stomme pech dat ik perongeluk mijn wekker een uur had verzet. Stomme ding ging dus al om 4.15 af. En ik was dus wakker. Toen het echt 5.15 maar opgestaan. Was al moe en dat is er nu niet beter op geworden. En Lief heeft het al flink moeten ontgelden vanmorgen want ben flink chaggie

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Juultje,ik zie een streep hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd. Op naar een knaltest!

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :D:D ja juultje, volgens mij zie ik hem ook!! Oohhhhh meid, spannend hè! Ik hoop het zo voor je. Morgen weer testen!!

@ tina, ben heel benieuwd meis. Spannend!

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    jooooooooooooooooooooooooooooo juultje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik zie hem hoor!!!! op naar de knal test!!! ben blij dat ik ff kwam gluren!

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik zit inderdaad voor mijn NOD.

Hopelijk een iets betere foto.

Tina succes bij de huisarts!

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jaaaaaa! Kei duidelijk!
    Fijn Juultje!

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dank je MiniM. Zo maar eens kijken wat mijn uitgerekende datum zal zijn.

Jannie dank je wel. Idd de komende dagen zal ik wel blijven testen. Zelfs mijn vriend is nu overtuigd!

Vaddie succes vandaag!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jaaaaa juultje! Die 2e is harstikke duidelijk!
    Voorzichtig gefeliciteerd!
    Ik denk dat dit een hele roze maand gaat worden.

Inmiddels op dag 24.
    Vorige maand op dag 25 ongesteld.
    Deze maand mn ei 2 dagen later dus ik denk dat ik er morgenochtend een testje tegenaan gooi...ik vind het zooo opvallend, al die pukkels, dat maagzuur, trek in vet eten.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb me net niet kunnen beheersen.
    Ik dacht 24/25 die ene dag zal et em wel niet doen.
    Maar zoals ik al wel dacht, omo wit.
    Denk dat mn NOD dan toch de 22e is en ik nu gewoon te vroeg heb getest.

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Juultje: Ik zag hem bij de eerste foto al lichtjes, maar met deze foto is het zeker duidelijk :D Gefeliciteerd meis!!!

De rest: Sorry, na die mooie foto van Juultje ben ik gewoon vergeten wat jullie allemaal meemaken... Maar ik hoop op goed nieuws voor iedereen :D

Hier nog geen rood/roze/bruin met afvegen en vanaf gisteren voel ik constant iets in mijn buik, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn omdat ik niet weet hoe of wat :(

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: op de tweede foto een duidelijk zichtbare streep. Gefeliciteerd.

@Mams: gezien je klachten ga ik nu ook hoop krijgen. Hier ook flink last van pukkels en maagzuur.
    Helaas voor mij nog veel te vroeg voor mijn nod (27ste) dus testen heeft nog geen zin.

Nu vergadering en zorgen dat ik wakker blij.

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Wooooowwwww :$ Juultje!!! Gefeliciteerd hoor. Zag idd op de 1e foto al een licht streepje. 2de foto is een stuk duidelijker. :):):)

Tina heel veel succes bij de ha. Laat meteen wat weten he als je terug bent. Ben super benieuwd!

Jammer Mams, maar het is idd nog vroeg. Zondag gewoon weer een testje doen.

Mira, hopelijk zit er wat anders dan zenuwen in je buik! ;)

Uiltje: Thanks voor het meedenken... Pff de 27ste duurt nog wel lang! Hopelijk kan ik me zolang inhouden :) Ken mezelf, denk dat ik de 25 of 26ste al een testje ga wagen. Ik weet dat de kans natuurlijk heeeeel erg klein is, maar toch. Wil ook een keer meedoen met gericht testen en in spanning afwachten hihi!

Vaddie: Hopelijk is je chaggobui snel over. Snap dat je chaggie wordt van zo vroeg opstaan. Zo vroeg opstaan... Dan is t voor mij nog nacht :$

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Ik hoop ook op iets anders in mijn buik, maar ik hou mezelf nog even voor dat het niks is. Dan is het minder vervelend als ik van het weekend een negatieve test heb.
    Voor jou ook spannend, 27e lijkt nog ver weg, maar dat is het al snel hoor! Nog maar 8 daagjes meid :D

Tina: Succes bij de HA. Ik hoop op positief nieuws :D

Vaddie: Wauw, dat is vroeg opstaan zeg... Vanmorgen moest mijn man ook vroeg opstaan, 4.20 uur ofzoiets. Hij moet met een aantal collega's naar de achterhoek om een interieur af te leveren. Dus vanaf ons is dat een behoorlijk stukje rijden. Gelukkig kon ik nog even blijven liggen, anders was ik ook enorm chaggie geweest ;)

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :D:D ja juultje, je bent zwanger meid!! Gefeliciteerd!! :D:D en ik denk net als minim, jannie en ik nog net een januari mama!!

Nou meiden wie volgt! Kom maar op!

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dames
    Ik ben terug van de ha. Bloedresultaten waren goed. Cholesterol licht verhoogd. Verder alles in orde. Geen verklaring voor mijn lange en onregelmatige cyclus. Heb gevraagd voor primolut en dit wou de ha nog steeds niet voorschrijven. Is volgens hem geen oplossing en geeft geen garantie voor een eisprong in de volgende cyclus. Heb verwijsbrief gekregen voor gyn. Maandagmorgen kan ik in het ziekenhuis langsgaan.

Pfff ik zou me eigenlijk blij moeten voelen omdat er niets ergs gevonden is in mn bloed. Maar voel me helemaal niet blij of opgelucht... Wat als de gyn mij niet wil helpen??? Ben ik eigenlijk heel bang voor...:(

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Ik begrijp je gevoelens. Waarschijnlijk had je wat meer medewerking van je HA verwacht en niet gekregen. Jammer dat die niet meer wilde doen.
    Positief nieuws is wel dat er niks erg te zien was in je bloed en je mag naar de gyn waar je heel je verhaal kwijt kan en alles uit kan laten sluiten :D Meid, ga maar gewoon naar de gyn en eerst kijken wat die zeggen. Niet gaan doemdenken meis!!! Je bent al weer een stap dichterbij :D *Geeft Tina een super dikke knuffel*
    Ennuh, lekker hier alles van je aftypen ;)

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Tina: Nou in ieder geval heel fijn dat je bloeduitslag goed was. Waar hebben ze nu allemaal naar gekeken in je bloed?
    En super dat je zo snel terecht kunt bij de gyn. Hopelijk kunnen zij je beter helpen.
    Ken het gevoel dat je niet zo goed weet hoe je je nu moet voelen. Al die dokters lijken toch niet helemaal te beseffen wat al die onduidelijkheid met je doet.
    Geef gewoon aan wat je voelt bij de gyn. Geef ook aan dat je er last van hebt en graag nu echt verder geholpen wil worden. Dikke knuf.

@ Wen: Vergeet niet te genieten he op vakantie? Hihi ;)

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ juultje, Gefeliciteerd. verander die banner maar eens gauw in zwanger.

@ tina, gelukkig geen gekke dingen te zien in je bloed. Wel fijn dat je zo snel bij de gynecoloog terecht kan. Die wilt je vast wel helpen.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vandaag gaf de ovutest weer een lichte streep aan. Nog steeds geen bloed (dus geeft moed ;)), maar met een onduidelijke cyclus kan het vanalles zijn :( We wachten verder af.

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Bedankt dames, voor de steun. Ik wist vanmorgen even niet goed wat ik ermee moest... Ik verlies een beetje mijn geduld. :) Ik kan soms zo verdrietige buien krijgen...
    Zo zie je maar, zelfs zonder een zwangerschap gaan de emoties van links naar rechts :)

Ik heb er vandaag goed over nagedacht en heb besloten dat ik afwacht tot maandag. Als de gyn niets wil doen, begin ik diezelfde dag nog met teunisbloemolie-capsules. (weet uit ervaring dat ik daar na een paar dagen ongesteld van word ;)) Ben mijn cyclus nl wel beu nu...
    Terug met volle moed ertegenaan :) Op naar een ongi, dan een ei, en dan een beebje!
    *trekt superwomanpak aan* tatatataaaaaaa!

Deel Deze Pagina