Jeetje! Wat een gebabbel in 2 dagen., vergeef me als ik niet op je reageer maar heb helaas niet alles kunnen onthouden allereerst: juultje van harte gefeliciteeeerd! Wat super zeg., gaat indd hard hier.., tin: digiknuf voor nog steeds niet wetende hoe en wat maar kop op! Je bent gezond.., das fijn om te weten toch.., op naar de gyn en dan maar kijken., Minim: dat is ff afwachten indd., maar dan heb je wel gelijk een mooie echo meteen een mooi gevormd vruchtje op het beeldscherm.., spannend hoor @hier: pukkels in overvloed., last van mijn buik(ontlasting) en moe moe moe en nog eens moe.., ik probeer mezelf voor te houden dat het van mijn eventuele ongi komt om teleurstelling te voorkomen maar ergens hoop ik ook gewoon dat het super raak is! Maargoed.., we zullen zien.., hoop dat de bankjes dus even wat dichter bij elkaar geschoven kunnen worden dan ga ik met 1 bil op het baalbankje en 1 bil op het wachtbankje..,
Minim jeetje wat moet jij lang wachten nog. Dank je wel kirsten. Ik zou trouwens op het wachtbankje blijven zitten!
Ik schuif ook mee naar het wachtbankje! Net nog een ovutest gedaan en die was ineens heeeel licht. Ei gehad en de afgelopen dagen elke dag geklust. Hopelijk is het niet voor nikss!! Kirsten op welke dag zit je nu inmiddels weer?
Ik zit nu op dag 34 dus in tegenstelling tot de vorige ronde is het niet verkeerd.., krijg steeds meer buikpijn..,
Ja sorry, je heb helemaal gelijk. Innestelingsbloeding kan natuurlijk altijd nog later komen. Ik zeg lekker testen morgenochtend als jullie willen
Goedemorgen iedereen. Mijn dag is alweer begonnen. Zo eens beginnen met poetsen, boodschappen, sporten en lopen met de hondjes. Drukke dag dus weer.
Hier vanmorgen getest. en zoals ik al wel dacht omo wit. Das dus de tampons inpakken voor op vakantie. Helaas. Hier ook nog een druk dagje voor de boeg. Mijn moeder komt nog even bakkie doen. Is 2 weken op vakantie geweest. moet de keuken nog schoonmaken, stofzuigen, dweilen en de tas in pakken.
Balen deesjedees. Dan maar hopen dat je ongi snel komt. Wanneer ga je precies op vakantie en waarheen?
Mijn man moet vandaag nog werken. Waarschijnlijk tot 16:00uur. maar dat kan ook later worden. Als hij thuis is vertrekken we. We gaan een week naar domburg in zeeland. Temperatuur was vanmorgen 0.7 graden gezakt. verwacht dus mijn ongi vandaag of morgen wel
Balen deesjedees... Ik ga vandaag ook ff aan de poets. Dan is alles aan kant als je op vakantie gaan. Zondag koffer inpakken en maandagochtend vliegen we naar Turkije! 10 dagen genieten!
Ik kruip nog lekker even terug naar bed. Heb net was aan gezet en de ander was buiten gehangen. Nu nog lekker een uurtje terug.
Balen dees! Geniet van je vakantie., daarna kan je weer uitgerust en ontspannen klussen.., minim: ook jij fijne vakantie.., beetje lekker weer in turkije nu? Geniet ervan.., hier nog meer krampen., weet haast wel zeker dat mijn ongi eraan komt.., bah!
Even snel want moet me klaarmaken om zo op zoek te gaan naar mijn trouwjurk! Ik heb gisteravond alsnog besloten niet te testen vandaag, ineens had ik zo ontzettend het gevoel dat ik niet zwanger ben. Sta even met beide benen op de grond en wacht mijn ongi af en anders alsnog testen. Balen Deesjedees! Veel plezier voor degenen die op vakantie gaan!
Goeiemorgen meiden. Dag 4 zonder sigaretten alweer! En ik heb er echt bijna geen moeite mee. Ik zeg wel eerlijk, bijna! want ik heb af en toe best zin in een sigaretje, maar heb geen moeite met het weerstand bieden. Wat dat betreft valt het me heel erg mee. Ik ben natuurlijk ook al eens eerder gestopt(2jaar) Misschien is het puur de eigenwijzigheid, je kon het toen ook, dan kun je het nu zeker!! Nou ik ga de kleine man aankleden en naar school brengen.
Deesjedees, wat jammer... Nou geniet in ieder geval van je vakantie. En maar weer op naar de volgende ronde Uiltje, veel plezier vandaag! Geniet ervan! Ik hoor graag hoe het geweest is Zow jannie, jij hebt het erg laat/vroeg gemaakt als je nu pas thuis bent Hier: Ik snap geen jota meer van mijn temperatuur. Heb de afgelopen week alleen maar haaientandjes In het begin was het nog een glooiende bergachtige curve, nu is het gewoon hoog,laag,hoog,laag,hoog,laag... Denk je al alles gehad te hebben, kan het nog gekker