Deesjedees: Wat jammer zeg! Op naar volgende ronde en dan wel op roze Uiltje: Veel plezier bij het uitzoeken van een trouwjurk. Geniet ervan!!! Kirsten: Laat je ongi dan maar doorzetten, dan weet je het ook zeker! Hier nog geen ongi te bekennen. We wachten maar weer af wat de dag van vandaag zal brengen. Gisteren met mijn man besproken of ik zaterdag of zondag ga testen. Hij schijnt me te kennen inmiddels: "Doe maar zaterdag, want als je zegt dat je het zondag doet, wil je uiteindelijk toch zaterdag!" Ok, dus waarschijnlijk morgen al testen. Heb geen zwanger gevoel en ook al geen testdrang (kan nog veranderen natuurlijk ).
Tina: Jeetje, wat een temperaturen heb jij gevonden zeg... Wat jammer dat ons lichaam zo onduidelijk kan zijn over ongi, eisprongen en zwanger worden Mss kan je dit meenemen naar de gyn maandag. *knuffel*
Reken maar dat dat kaartje meegaat naar de gyn! Ik zat me gisteren te bedenken...veel gyn's willen dat je meerdere maanden temperatuurt, dus daar liep ik een beetje van te balen. Heb maar 1 kaartje. Maar toen besefte ik opeens dat dat ene kaartje wel 2 maanden duurt. Dus dat gaf me op een rare manier toch wel een beetje hoop. Morgen ben ik exact 2 maanden niet ongesteld geweest. Denk dat ik mezelf maar ga trakteren op een dubbele baileys
Goedemorgen meiden! Wat een geklets over vakanties, wachtbankjes, wel of niet testen, ongies, stoppen met roken, baalbankjes... We zijn me toch een stelletje! Ik ben helaas nog behoorlijk moe, dus heb niet alles onthouden sorry! Hier is mijn ongie zo goed als voorbij. De afgelopen twee dagen had ik alleen nog maar een beetje bruin bloedverlies dus die dagen tel ik al niet meer mee... Halverwege volgende week maar weer eens flink aan de klus en dan gewoon volhouden Vandaag een drukke dag, want ik moest al behoorlijk veel doen, maar nu belde mijn moeder of ik met haar mee kon naar de dokter. Ze kan er niet heel lopen/fietsten want ze is geopereerd aan haar knie en mijn vader werkt de hele dag, dus ga ik even voor taxi spelen en haar daarna meteen even helpen met poetsen. Maar zal tussendoor toch proberen hier af en toe te komen spieken hoor!!! Groetjes DutchDiva
Wat een onzekerheid bij een hoop meiden. Zo vervelend. Ik vind het echt nog steeds een wonder als stellen zonder slag of stoot zomaar zwanger worden, helemaal als je je natuurlijk meer om je heen bent gaan kijken/lezen en dan al die verschillende verhalen. Hoop zo dat jullie snel allemaal een duidelijke cyclus hebben of nog beter gelijk een mooie roze test. Hier laatste dag, vanavond laat om 23.45 vliegen we naar huis. Was geen pretje voor mij deze week. Ben heel erg misselijk met vlagen, en kon heel slecht in de zon liggen. Bijna gelijk beroerd als ik dat deed. Als ik dat kleffe Turkse eten rook, laat staan eten, begon ik al te kokhlazen ( sorry minim ). 1 voordeel, waar die andere meiden heel de dag voor liggen te bakken en braden heb ik met amper in de zon liggen bereikt . Ben poepiebruin!!
whaha.. nee.was om 23.00 thuis, maar zo moe.. leek wel een wandelend lijk ondanks de make-up... manlief stuurde me zo door naar de douche om te ontspannen en dan moest ik gelijk mijn bedje in... hij heeft de auto leeg gehaald.. vanochtend ff de kids geknuffeld, want die had ik wel gemist.. net de intake-afspraak gemaakt bij de vk.. mag 7 juni om 9.00 langskomen... inmiddels zelfs mijn positiebroeken aan... hoop dat ik het nog een week of 5 geheim kan houden, maar als ik zo doorgroei word het een megabuik voor ik op de helft ben maandag of dinsdag weer ff een foto maken!
lekker dat snelle bruinen! hopelijk thuis iets minder misselijk bij de geur van eten! lekker naar je mannetje en lekker samen kunnen genieten!
knap hoor meis.. hier puur een gezelligheidsroker, maar sinds ik zwanger wilde worden geen sigaret meer aangeraakt..
Ach ja, ik ben hier thuis ook misselijk, dus we zien het wel... We hebben wel een super de luxe hotel met verschillede restaurantjes dus hoop da het goed komt! Hoop alleen wel dat ik in de zon an, dat vind ik altijd. Heerlijk. Van de vk mag het in ieder geval. Dus als jullie ff duimen mij dan komt het vast goed!
Stelletje kletskousen!!! @ Dees: Balen zeg! Geniet in ieder geval van jullie vakantie! @ Wen: Fijn dat je vanavond weer terug komt, lekker weer naar je mannetje! En mooi meegenomen dat je lekker poepiebruin bent. @ Minim: Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat je niet zoveel last hebt in de zon... En hopelijk een beetje goede restaurants met eten waar je niet misselijk van wordt. Lekker genieten meis. Jij gaat samen met je mannetje toch? Das wel fijn natuurlijk. Je moet trouwens wel lang wachten voor de eerste echo Das jammer. @ Spannend Jannie 7 juni! Das al lekker snel. En hier ook geen zin om iets te doen. Heb alleen nog maar de vaatwasser uit- en ingeruimd, de hondjes verzorgd en wasje aangezet en opgehangen... Pfff haat mezelf op zulke momenten. @ Tina: Ik doe met je mee hoor met die Baileys. Maar nu nog iets te vroeg... Over 1,5 uurtje??? Hihi! *Zet alvast de Baileys koud* @ Skaya: Nou spannend hoor op t wachtbankje... Word t een vakantiebeebje! @ Uiltje: Veel plezier met het uitzoeken van een trouwjurk! En knap hoor dat je nog ff wacht met testen! Sorry als ik nog iemand ben vergeten.... Word hier ook zo onwijs veel gekletst dat ik het soms niet helemaal kan volgen.
heb inmiddels wat rommeltjes opgeruimt en een was aangezet oja, en nsjoerd naar school gebracht... dus ook nog niet actief geweest.. zit nu met jelle te eten en gaan zo samen een sutje doen..
Thanx Nino! Ja moet lang wachten he... Ga na de vakantie toch nog ff bellen of het niet iets eerder zou kunnen... Hier ales gepoetst thuis, wasjes gedraaid, bedden verschoont en zo de laatste dingetjes kopen voor de vakantie. Mn mannetje is nog werken maar als hij straks thuis is, hebben we dan ook echt vakantie!
Er is inderdaad flink gekletst @MimiM: Geniet van je vakantie. @Deesjedees: Geniet van de vakantie @Wen: hopelijk ondanks de misselijkheid toch een beetje naar je zin gehad? @Jannie: geniet van je dutje. Ben helemaal jaloers op je. Ben zo moe. Hier druk bezig. Vanmorgen al 3 wassen gedraaid. De laatste moet ik nog ophangen. Gesport, boodschappen gedaan, naar het park geweest met de hondjes en de caviakooi verschoont. Net even wat gegegen en zo weer aan de gang. Nog stoffen en zuigen en in ieder geval de konijnenren nog schoonmaken. Dan eens kijken hoe laat het al is.
Jeetje meiden, jullie zijn allemaal druk bezig in huis... ik moet eerst nog werken tot half 5 en daarna moet ik nog beginnen met het huishouden... pffff, zie er nu wel tegenop. Komt ook door het mooie weer... Gelukkig heeft mijn mannetje gisteren al heel veel gedaan. (Wat ben ik blij met mijn vent!) Maar ben soms wel eens jaloers hoor op de huisvrouwen. Vind het een fijn gevoel om het huis helemaal aan kant te hebben, maar vaak schiet dat er een beetje op in... maarja, ik ben dan ook wel weer blij met alle luxe die ik mij kan veroorloven omdat ik naast mn mannetje 40u per weer werk. (Ben op sommige vlakken nogal luxe aangelegd ) Ach ja, alles heeft zn voor en nadelen hè (En zolang er geen kinderen zijn, geniet ik maar van alle luxe waar ik voor werk )
Nou dat met je kleurtje gaat helemaal goed komen. Ben met zo weinig in de zon liggen nog nooit zo mooi bruin geweest. Door je zwangerschap maak je meer pigment aan, daardoor het wel bekende zwangerschapsmasker of nu in mij geval heel bruin. Heb het qua eten gewoon bij veel vers fruit en heel veel vers geperste sinasapels gehouden, soep en brood. @ Tina, hier ook een hele slechte huisvrouw heb echt een hekel aan schoonmaken, poetsen, strijken noem maar op. Toen ik ben gaan werken heb ik ook gelijk een hulp in huis genomen. Ze komt bij ons om de week een halve dag. En dan blinkt heel ons huis weer. Ik ben gek op dr zou dr voor geen goud willen missen..
Nou ik ben niet zwanger. ongi is door gebroken Ow wat heb ik een buikpijn zeg. zou het liefste lekker in bed kruipen. pfff buikpijn is net zo erg als met mijn miskraam. Nou ik zal zeggen tot volgende week. Dat word veel bij lezen voor mij