Dat lijkt me niet echt een probleem, ben zelf ook nog bezig. Alleen als je weet dat je zwanger BENT, dan moet je zorgen dat je wel voldoende eet. Maar dat kan natuurlijk ook gezond en zonder veel aan te komen (uiteindelijk word je natuurlijk wel zwaarder door de zwangerschap). Sommige vrouwen eten als ze zwanger zijn het dubbele van wat ze normaal eten, en dat is natuurlijk helemaal niet nodig.
@ Dutch Diva Wanneer is je NOD? @ Fleurop Is alleen maar leuk toch om alles in huis te hebben! Haha..ik test bijna elke dag of ik zwanger ben..is dat niet gek @ Deesjedees Ik wil ook langzaam afvallen! Als je de voedingsstoffen binnen krijgt die je nodig hebt tijdens een zwangerschap en daarnaast goed beweegt..mag je wel iets afvallen..als het maar in verhouding is met wat je binnen krijgt en hoeveel je aankomt tijdens je zwangerschap! Verstandige man heb je!
Hey lady's Hoe is het??? Langzaam stoppen er steeds meer, gezellig! Ik heb gisteren een test gedaan op dag 25 van mn cyclus. Kon echt niet meer wachten. Hartstikke negatief!!!!!!!!!!!! Voel echt van alles, dus kwas mezelf helemaal gek aant maken. Nu ben ik weer even met mn neus op de feiten gedrukt.. Kwilde dit ff delen met jullie. Fijne avond...
He? Maar op je banner staat dag 28? Balen meid, maar het kan nog steeds te vroeg zijn..dat is dus het nadeel van vroeg testen! Ik heb ook al 2 keer getest...maja...al die tijd hoop houden voor niks is ook niet alles...ik voel ook van alles..wat je lichaam wel niet doet met je he!(ik zit nu op 10 DPO)
Haa meiden!! Aaah, wat een spanning al!! Madeliefje, jij kan ook al bijna testen! En Sandra; ik denk idd dat je te vroeg hebt getest..dus gewoon even een paar daagjes wachten (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar wel het effectiefst ) Ben benieuwd!! En de rest van de meiden die bijna stoppen..Ik kan niet wachten! Misschien wordt er iemand ook nog wel een augustus- Mama (samen met mij ) Moeten jullie snel zijn @Vlinder; wij laten veel doen in het huis maar niet met een aannemer, wij houden de leiding Ja die hartklachten...pff, heb ze wel gekregen in een stress- periode, nu ben ik zenn (haha) dus had gedacht dat het wel over zal zijn dan...niet dus...jammer genoeg, maarja als het niet schadelijk is kan ik ermee leven... Maar heb superveel zin in het huis, is ook echt ons droomhuis dus dan heb je d'r veel voor over he! @Tina en Madeliefje; dankjewel voor jullie bezorgdheid! Ik zal goed opletten Maar het is soms echt lastig om met vanalles rekening te houden...Ik heb als kwaaltje dat ik ook nog es best vergeetachtig ben hahah, lekkere combinatie @Fleurop, is juis goed dat je die testjes al in huis hebt gehaald..Is vaak ook dat je iets meer kan doen dan alleen maar 'wachten'..en ja, vriend hoeft ook niet alles te weten..Als ze eens wisten... @Iedereen, heeel veel plezier alvast met het stoppen met de pil!! Hihi, moet toch heerlijk zijn, die laatste pil wegslikken..Op naar een nieuw, bijzonder jaar!!
@ madelief, Ha ha, Ja een slimme man heb ik. Ook wel goed hoor dat hij mijn beetje afremt. Anders ben ik er alleen maar mee bezig. En dat is natuurlijk ook niet goed. Hebben mensen die al met de pil gestopt zijn al veel last van ontpil verschijnselen? Ben erg benieuwd namelijk.
Pfff ik blijf maar bruinverlies hebben... al sinds 2 december... zou dat kwaad kunnen? Ik ben tussendoor wel echt ongi geweest hoor. Maar ik weet even niet wat ik ermee moet Ik vind het ook maar een beetje vies ... vanaf volgende week wou ik weer beginnen met ovutesten, maar weet niet of ik wel een eisprong kan hebben in deze situatie... erg vaag allemaal
@Tina, sorry kan je ook niet helpen. Zo even een update. Alweer buikgriep gehad. Tweede keer binnen twee weken. Volgens een vriend zou dat komen door het ontpillen. (?) Heb nu vakantie, al twee weken en ben daarom ook niet veel online. Op mijn werk zit ik de hele dag achter de pc. Thuis heb ik veel meer te doen. Nu 5 dagen zonder pil. Al aan het klussen geweest, vriend meteen hyper. Dus maar even uitgelegd hoe het werk met die vruchtbare dagen. Opgeschreven waarneer mogelijk ei zou zijn dus tegen die tijd maar extra klussen. Had gisteren eindelijk genoeg lef verzameld om in mijn auto te stappen. Moest kerstcadeaus kopen. Vind rijden met die gladheid best eng. @Deesjedees Hier nog weinig ontpil verschijnselen voor zover we hebben kunnen vaststellen. Alleen gaat mijn libido omhoog. (phoe, nog hoger mijn zin was zelfs met pil al hoger) Hoe gaat het bij jou?
@ vaddie: dat hogere libido heb ik ook gemerkt sinds ik gestopt ben met de pil maar je hoort mij ook niet klagen hoor ik vraag me nu soms af of ik nog wel ooit de pil ga nemen... ik heb het altijd mijn wonderpilletje genoemd, maar nu merk ik pas wat dat kleine dingetje nog allemaal heeft gedaan... ik denk dat mijn man flauwvalt als ik zeg dat ik nooit meer de pil wil slikken maar ik moet toegeven dat ik het soms wel handig vond om mn ongi een weekje te 'verzetten' ach ja, dat zien we later wel weer. Ik ga me klaarmaken om te gaan werken...glibberglibberglij Gr tina
@ vaddie, Hier nog niet gestopt met de pil. Ik slik zondag de laatste. Moet dan rustig wachten wat er gaat gebeuren. Zo maar eens glibberen op de weg. Even bij mijn moeder bakje gaan doen(is jarig) en daarna naar de kapper. Moet geknipt en geverfd worden. Dus das een lange zit.
Officieel vandaag laatste pil ingenomen. Dus morgen echt gestopt. Maandag ongesteld en dan in principe, voor mijn gevoel, vanaf donderdag een pilloze periode in!!! Ben benieuwd hoe dat gaat voelen moet ik zeggen!!! mijn vriend gaf gisteren ook nog even aan het allemaal leuk en spannend te vinden. Is wel bang dat mijn libido straks hoger wordt en het allemaal niet aan kan
@Madeliefje: ik heb rond het nieuwe jaar mijn NOD, ik denk tussen 1 en 3 januari. Eigenlijk wilde ik op1 januari testen als ik nog niet ongie ben, maar misschien moet ik mezelf maar in bescherming nemen en pas testen als het 3 januari is. Ik denk nu al van alles te voelen, maar weet niet eens of dat wel kan en zo ja wat ik dan voel...stom he, die onzekerheid...
Ik herken dat hoor! Nu zeker met die kerst er tussen..ik moet weten waar ik aan toe voordat ik tussen alle familieleden zit..die spanning is niet goed voor me eetlust en dan val je weer op enzo.
Nou vriend mij is niet blij met mijn hogere libido. Ik ben altijd degene geweest met meer zin. En nu is het helemaal erg. Zou best weer een paar keer per week willen. (heb vakantie dus ook nog eens genoeg energie) Vriend moet extra werken, werkt de hele dag buiten en na 10 jaar een relatie wil hij geen 3, 4 of 5 keer per week meer. (hooguit tijdens vruchtbare dagen, voor het goede doel zeg maar) @ Madelief. Doen waar jij je het beste bij voelt. En anders zeggen dat je een beetje buikgriep hebt. Dat heerst. (geloof me...) Vind toch wel spannend, gestopt met de pil. Niet alleen omdat je voor een kindje bezig bent maar slik al zo lang. Al bijna 15 jaar. Weet dus ook echt niet meer hoe toen mijn cyclus was. Effe een vraag... Zijn jullie naar de HA geweest, of zijn jullie dat van plan? Om aan te geven dat je met de anticonceptie stopt. Heb namelijk zo het vermoeden dat ik volgende maand gebeld ga worden door of de apotheek of de HA waarom ik mijn herhaalrecept voor de pil niet heb opgehaald. En vroeg me dus af of het gebruikelijk is dat je naar je HA gaat?
@Vaddie dat hoef je niet te doen hoor!!! De meesten vertellen het pas als ze daadwerkelijk zwanger zijn zoals madelief al aangeeft! Groetjes