Hier nog geen duivels te bekennen, maar gezien vorige maand de LF 10 dagen was, verwacht ik zondag mijn NOD (leuk, tijdens een uitje met de schoonfamilie....) Maar ik denk dat ik dan toch wacht met testen tot maandag...Stel dat er blij nieuws is, wil ik niet de hele dag onder de mensen zijn(A)
Haha mams herkenbaar. Vanavond moeten wij even naar mijn schoonouders. En wel willen pas na de eerste echo iets zeggen. Dus hopelijk hou ik het voor me.
Ja lastig is dat wel he! Je wilt het vast het liefste van de daken schreeuwen, maar toch beter van niet...
Dat vind ik knap! Van de ene kant wilden wij dat ook maar aan de andere kant; ik deel altijd (bijna)alles met mn omgeving. En dit is zo'n geweldig nieuws dat ik het ook wilde delen. Mocht het niet goed gaan, wil ik er ook over praten. Maar tot nu toe nog lekker op mn roze wolk! Denk trouwens dat ik steeds misselijk ben door thee. Ik heb t heel de dag niet gehad en ook niet misselijk! @Deesjedeed, balen meis! ff lekker mokken en dan door naar de volgende ronde! @Wen, qua eten zal ik ook wel zoiets doen als jij, met wat kip erbij en pasta ofzo? We zien wel.... Ik heb er zin in om nog 1 keer met zn tweetjes weg te gaan!
Kwam net een vriendin tegen. Zij moet over 5 weken bevallen. Zij vroeg zich af wat ze met haar kleding moest gaan doen. Nou..... daar weet ik wel iemand voor. hahahaha. Die bewaard ze dus voor me. @deesjedees: vervelend dat de ongi er is. Fijne vakantie. Hier ook niet echt een huisvrouw. Vrijdag is mijn poetsdag maar dan doe ik ook wel vrijwel alles. Alle beestenkooien verschonen, met de hondjes naar het park, sporten, stoffen en zuigen en wassen. Echt niet mijn hobby en mijn grote droom is een hulp. Gelukkig verdient Lief vanaf deze maand flink wat meer en het staat zeker op verlanglijst. Zo lekker douchen en naar bed. Ben gesloopt
Jannie, laat maar komen die buikfoto. Ben reuze benieuwd hoe groot die nu al is! Meestal zie je toch nog helemaal niks de eerste 2 maanden? Maar hoor wel eens dat je buik sneller groeit na de eerste. Als we nou allemaal zwanger zijn kunnen we een leuke buikfoto-topic maken op hyves Wen, jammer dat je zo misselijk was in Turkije en niet van het eten hebt kunnen genieten. Wel super grappig dat je zo bruin bent geworden, terwijl je amper in de zon hebt kunnen zitten en je vriendinnen constant hebben liggen bakken ahah! Heb je wel verder nog een het idee dat je hebt kunnen uitrusten? Vaddie, wat handig dat je vriendin die kleren voor je bewaart, scheelt weer toch! Tegen de tijd dat ik op roze mag, ga ik ook zo een vriendin of collega zoeken haha! Mams136 wat spannendd!!!! Ben reuze benieuwd naar je test van zondag! Goed dat je gestopt bent met roken, hou vol heh!! Fijn dat het scheelt dat het voor een goed doel is. Zo ben ik ook gestopt met mn dagelijkse redbull. Voor mezelf deed ik het niet, maar voor een eventueel kleintje is het veel makkelijker. MiniM, ben jaloers op je zeg dat je bijna lekker naar Turkije mag. Ben zelf wel net terug uit Limburg, maar Turkije is toch wel ff heel iets anders. Als je nou echt misselijk blijkt van de thee, moet je dat maar lekker laten staan en genieten van al het andere lekkers. Ik ben bang dat ik het ook met heel mn omgeving zal gaan delen als het zo ver is. Ook als het misgaat krijgt je omgeving daar toch ook snel wel wat van mee. Weekje in Limburg en iedereen weet inmiddels dat we bezig zijn. Deesjedees wat balen van je ongi, helemaal rot dat je zoveel buikpijn ervan hebt! Hoop dat dat gauw minder wordt meid en je door kan naar de volgende ronde met nieuwe moed. Doe het ff lekker rustig aan! Mira morgen testen, spannenddd!!! Ben benieuwddd!!! Wil iedereen van het baalbankje af zien hoor! Tina en Nino ook! Ik help met het afbreken ervan! Hoeveel kost het om bijvoorbeeld zoals Wen om de week een halve dag iemand over de vloer te hebben voor het huishouden? Het klinkt echt geweldig. Hoewel ik nooit mijn mannetje over zou kunnen halen, aangezien ik maar 3 dagen werk en dus het makkelijk zelf kan doen. De dagelijkse dingen vind ik niet zo erg, maar bijvoorbeeld ramen zemen :x bahhhh!
hihi, buikfoto maken doe ik maar eens per week hoor.... maandag of dinsdag weer.. doordat het ons 3de kindje is weet mijn lijf wat het moet doen.. darmen maken nu al heel snel plaats, dus is mijn buik voornamelijk darmen hoor plus de vetjes die ik al ruim had... kleding.. ik had nog een hoop, maar er was op het forum iemand die veel over had, dus zij komt zondag langs.. kan ik gaan shoppen bij haar kost wel wat, maar is maar een schijntje als je nieuw koopt... er zijn trouwens een hoop outlets waar je ook kunt shoppen hoor.. miss etam heeft een outlet in diverse plaatsen en ook online is er veel goedkoop te vinden... kijk maar een op ikenmijnkind.nl en positie-outlet.nl verder otto, prental en bonprix en een kwestie van goed combineren.. een paar goede broeken en buikbanden(.com) je eerste basis is er... ik draag toch veel bovenkleding gewoon door, terwijl het geen positiekl. is... oja, voel goed wat je qua bh lekker vind zitten.. draag altijd beugels, maar zodra ik zwanger ben stap ik over op voedingsbh's zonder beugel en zonder kant... it gewoon niet lekker meer...
hooi allemaal... was ff een tijdje druk met van alles. en toen kwam ik ff berichtje sturen had ik echt te veel om bij te lezen hahaha.. dus kan niet op iedereen reageren.. voor iedereen op het bankje.. ik kom er snel bij hoor.. nog even goed klussen dit weekend just in case.. en dan weer wachten.. hoop dat we het bankje strax in de fik kunnen zetten en er met ze alle met jip en janneke champagne kunnen proosten op een heerlijke zwangerschap..!!! hier al de hele gerommel in me buik en af en toe wat bruin verlies.. vooral de dag na geklust te hebben ... erg vaag.. maar we gaan gewoon door hahah... door dat bruinverlies had ik dus vorige keer me ei gemist.. en door de steken in me buik... had dinsdag echt een harde steek en die voelde in echt in me doos gewoon... te pijnlijk.. gelukkig trok het snel weg.. hebben meer meiden hier dat gehad??? zo'n buikpijn rond je ei?? morgen weer lekker genieten want geloof dat het mooi weer word.. kunnen we beetje mee kleuren.. anders is wen zo bruin en wij zo wit
@skaya.. meestal iets van 10 tot 15 per uur.. verschilt per iemand.. juist de ramen zemen is leuk.,. stofzuigen en stoffen met een hond en drie katten... te erg en helemaal niet leuk!! ahhaahahah
Jannie: 7 juni., dat schiet al op! Spannend hoor.,!!! en ja van de week weer buikfoto's., altijd leuk.., Balen Deesjedees.., En dan ook zo heftig.., pfff bah., (had ik ook de vorige keer., al kon ik het niet vergelijken met een mk) @hier: Mijn ongi krampen zijn minder., wel heb ik erg last van diarree en rommelt het behoorlijk in mijn buik., ben ook misselijk vanaf vannacht (lagen namelijk pas om 2 u in bed.., hihi ZONDER drank..,) en nu dus nog misselijk., blegh., Straks ff gauw boodschapjes doen en dan op pad., opa en oma van mijn vriend (en van kylie) zijn 50jr getrouwd, dus een dagje weg.., Hopelijk breekt het dan niet door en wordt het ineens heftig., zal iig pijnstilling en maandverband meenemen.., meer kan je niet doen..,
me83, die prijs valt nog wel redelijk mee...voor 3uurtjes per 2 weken is dat best te doen. Stofzuigen en dweilen zijn bij mij een beetje routine, hebk in 5 minuten vaak voor elkaar. Doe stofzuigen ook elke dag met die gekke hond. Dat gerommel in je buik en bruinverlies had ik deze maand heel erg. Steken ook wel, maar niet heeel erg pijnlijk ofzo. Ons NOD valt gelijk...op 2 juni als ik het goed heb. Kirsten, gefeliciteerd met het 50jarig huwelijk van je schoon-opa en oma! Gewoon meenemen wat je nodig hebt, wie weet! De afgelopen rondes heb ik zere/gevoelige tepels gehad op de dag van mn eisprong, wat een aantal dagen aanhield. Maar nu heb ik 2 dagen geleden mij ei gehad, maar voel niks aan mn borsten. Alleen lijkt het net of ze een beetje kriebelen soms. Raaaarrr!! Waarom gaat het nou ineenss weer anders als anders? Maakt me weer een beetje onzeker! Was mn ei niet goed? Ovutesten waren weer niet knal, maar wel duidelijk zichtbaar woensdag en donderdag...
Even snel een update dames, want ga het huis nel aan kant maken en boodschappen doen en dan lekker naar buiten met dit mooie weer. Zoals ik dus al dacht: ik ben ongesteld geworden. Nog kortere cyclus dus dit keer en daarmee ook een kortere LF... Ik heb mijn nieuwe banner op mijn kortste ccslus gezet en ga vanuit daar aankomende ronde dus maar weer met de OVU's aan de slag. Nou, ik ga snel verder. Later komt nog mijn verslag over het zoeken naar mijn bruidsjurk
Uiltje wat jammer van je ongi! en een korte cyclus zeg, maar niet zorgwekkend. Misschien wel fijn om weer ovutesten te gebruiken, geeft je toch wat meer duidelijkheid in je cyclus.
Miraaa wat ontzettend jammerr!!! Dat betekend dat je weer op je ongi zal moeten gaan wachten! Hoop dat tie snel zal komen meid!
@Mira: balen meid! Nooit leuk om weer een volgende ronde in te moeten! @Uiltje: jij ook al naar een nieuwe ronde...balen! Wel heel veel plezier gewenst met het zoeken van een jurk...leuk leuk leuk!!!