Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen fijn dat je ookniet misselijk bent! Hebje iets niet meer gepakt of gaat t gewoon goed?
    Ik heb ook veel honger, eet gedurende dag dag kleine beetjes. Dan gaat het goed. Gisterochtend best veel gedaan en vroeg ontbeten... Toen werd ik s middags echt ff niet goed maar na een glas cola en een broodje voelde ik me weer goed.
    Gek he dat je lijf zo reageert.

kirsten, hoop ook echt dat je snel duidelijkheid hebt. Ik voelde ook gewoon dat ik zwanger was, daarom al 6 dgn voor mn nod getest en nog positief ook.

Gister op een bruiloft vroeg iemand me of ik zwanger was, ze zag t aan mn beginnende buik en gezicht.;)

Mira, ik duim ooknog steeds voor jou voor een kortere cyclus!

Juultje, hoe is het op je roze wolk? Allemaal spannend he (en lekker onzeker... Althans dt heb ik wel een beetje...)

Alle andere meiden, hoop dat het met jullie ook goed gaat!

All, ik zal jullie denk ik nog gaan missen op vakantie, al dat geklets! Maar ik neem mn ipad mee dus hoop hier nog een klein beetje bij te blijven!

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat bijzonder lijkt me dat dat je het echt voelt dat je zwanger bent.., ik heb dat dus totaal niet dus het zal wel niet..,

Ga vanaf nu weer bezig met sporter en wat meer op mijn voeding letten.., hoop dat het me weer lukt om het sporten vast te houden zodat ik weer iets strakker wordt en wat lekkerder in mijn vel ga zitten., voel dat ik futloos enzo wordt..,

Wat super grappig dat het al gezien wordt, ook wel jammer natuurlijk want je wilt het volgens mij nog niet aan iedereen kwijt of wel??
    Wat heb je gezegd??

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM tjaa zeg maar eens nee als mensen het zo direct aan je vragen, omdat ze het gewoon aan je kunnen zien. Wel leuk denk ik om te horen. (Misschien iets te vroeg, maar ik denk dat het een goed teken is).

Kirsten, jaa sporten en voeding doen wel een hoop voor je lichaam en algehele gesteldheid. Merk het zelf ook als ik gezond eet, uiteindelijk hebk dan me redbull smiddags bijv echt niet meer nodig. Ben erg benieuwd naar je test woensdag.

Wen ik weet nog niet wat ik me er bij voor moet stellen, dat gevoel dat je gewoon weet dat je zwanger bent. Lees hier op het forum dat sommige mensen het totaal niet hebben en ook zwanger zijn. Lijkt me zo mooi om het wel te hebben. Hoe snel wist je het?
    Denk nu ook al wel weer dat het anders gaan dan andere maanden, maar of dat komt doordat het zaadje eindelijk het eitje gevonden heeft...geen idee.

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier voel ik het ook... de enigste maand dat het niet raak was, is ook de enigste maand dat ik niet getest heb... de andere maanden teste ik al ruim voor mijn nod..
    heel raar idd, maar voel het gewoon.. voel me gewoon anders...
    ik is niet meer ik.... ken mijn lijf door en door, dus misschien dat dat wel scheelt.. wist altijd precies wat mijn lijf deed en als dat ineens veranderd...

hier net pannenkoeken gegeten, maar ben nog steeds misselijk.. normaal werkt eten tegen de misselijkheid, maar nu wil ie maar niet weg...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden.

Heb niet teruggelezen. Vandaag een dagje naar Irrland geweest in Keverlaer.
    Had voor vandaag de duivels verwacht (10 dagen na ei) maar nog niks te bekennen!!
    Ik moet zeggen dat ik er ook wel een goed gevoel over heb deze maand...we zullen zien.

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Spannend Mams wanneer ga je testen?

Skaya en Jannie. Ook ik had een gevoel deze maand. Ik zei nog mijn vriend volgens mij ben ik zwanger. Hij: ja tuurlijk. Ik: wedden? Hij: is goed.:D

MiniM ik ben ook nog erg onzeker maar probeer er van te genieten.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Eigelijk wil ik wachten tot dinsdag...maar weet niet of ik dat kan...Heb nog steeds 1 test liggen hahaha

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik lees weer allemaal hoopvolle berichten hier. Hopelijk weer een aantal op roze de komende weken :D Ik ga duimen voor iedereen!!!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik duim met je mee Mira! Klinkt allemaal zo hoopvol..,

Ik kom op het baal/wachtbankje tegelijk zitten.., baal dat het niet doorzet en moet er op wachten.., zit niks anders op.

Net even lekker tijd voor mezelf genomen! Heerlijk een uur lang gedouched, ff lekker gescrubt, haarmaskertje gezichtsmasker enzovoort enzovoort.., Hééérlijk.., Nu lekker voor de buis en vriendjelief is in slaap gevallen, vanmorgen was de stroom uitgevallen en ik ben weer omgedraaid maar manlief wilde weten wat de oorzaak van de kortsluiting was (ik wilde simpelweg gewoon slapen hahaha erg eigenlijk) dus ja snap het wel., laat maar lekker liggen in zijn luie stoel ik maak m wel wakker als ik ook naar bed wil hihi..,

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @MiniM: jeetje...eigenlijk een leuke vraag, maar of jij er al op zit te wachten...

@Uiltje: heerlijk dat je al zo snel geslaagd bent!!! Geweldig! En ook super dat de verkoopster er zo discreet mee om is gegaan!

@Juultje: wat een duidelijke test! Gefeliciteerd!!!

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Tja,ze vroeg het eerst aan een vrendin de het al wist, want stel dat t niet zo was, was t ook weer zoiets he...
    Maar heb t toen maar vertelt.
    Tis wel vroeg, maar verbergen lukt eigenlijk niet meer en we zijn er ook zoblij mee!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Helaas pindakaas...duivels in da house... dag 27 precies zoals verwacht.
    Netjes op schema...maar toch wel heel jammer:(

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mooie cyclus maar wel balen je ongi Mams.

Dank je wel Dutch Diva.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Doeiiii allemaal!
    Tot over 10 dagen!
    Dan wil ik wel kortere cyclussen zien en wat meer roze he!

En ik zal wt zon deze kant op sturen!
    Doeiii

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja als het duidelijk te zien is dan is het lastig voor je houden.,! Geniet van je vakantie minim!!

Mams: Wat balen..,!!! Maarja 27dagen is een mooie cyclus dus voor je het weet ben je toe aan de volgende poging..,

@hier: Nog steeds aan het wachten.., ongiklachtjes zijn spoorloos verdwenen en weet echt NIET waar ik aan toe ben.., ook totaal niet het gevoel zwanger te zijn, dus zit echt te wachten op mijn ongi.., grrrr ieder toiletbezoek denk ik.., JA KOM MAAARR maar nee hoor..,

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijne vakantie meis!
    wij gaan pas 23 juli.. dus duurt nog ff.. gingen altijd in juni, maar zitten nu aan de schoolvakanties vast en die zijn de komende 2 jaar laat in deze regio... volgend jaar ook pas weer 20 juli..

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd balen, maargoed wel weer een hele nette cyclus dus weinig te klagen wat dat betreft.

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Vanmorgen vk gebeld, heb wo 22 jun de afraak en echo!! Spannend, maar duurt nog een maand.. Is zo lang :)

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen dat duurt idd nog lang!! Nog pcies een maand!! Wel iets om naar uit te kijken, eerste echo schijnt de bijzonderste te zijn!

MiniM have fun op vakantie! Geniet ervan!

Mams wat balen van je ongi! Wel een mooie cyclus! Hoop dat je komende ronde op roze kan!

Kirsten poeeeh nog niks meid?! Pffff!

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik weet niet of het al gezegd is, maar het kan te maken hebben met de Ph waarde daar beneden.
    Ook kan je tijdens je zwangerschap wat gevoeliger zijn voor schimmeltjes down under

Deel Deze Pagina