Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen iedereen.
    Goed geslapen?

Ik lag dus gisteren weer veel te laat in bed. Even bij twee vriendinnetjes langs geweest en dat was natuurlijk weer veel te gezellig. We lagen dus pas om 11 uur in bed en dat is echt te laat aangezien mijn wekker al om half 6 gaat.
    Dit word dus weer een hele lange dag.....

Vind mezelf wel helemaal stoer. Testdrang komt nu echt wel een beetje opzetten maar heb nog niet getest. Heb me kunnen inhouden.

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben trots op je meis... ik kon nooit wachten met testen.. heb mijn no nooit gehaald als ik zwanger was..

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    hahahaha. Je zal vast niet de enigste zijn daarin.
    Misschien komt het ook wel omdat ik het gevoel heb dat het niet raak is. En ondanks dat ik er niet echt in geloof, twee pendels heb van juli

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    *stoft haar koffertje af en begin kleertjes in te pakken*
    Dames, 3 dagen teunisbloemolie-capsules en wederom het gewenste resultaat. Vanmorgen heb ik het eerst bloed gespot :D Byebye cyclus van 65 dagen! Welkom CD1!:D
    *staat op van het baalbankje en loopt richting de nod-lijst*

Ik hoop dat deze "opgewekte ongi" wel doorzet. Dus ben benieuwd. Ik ga mezelf nog niet in de NOD-lijst zetten. Eerst kijken of ik eens een ei mag spotten. Door mijn PCOS is het dus mogelijk dat ik geen ei krijg en dan wederom op het baalbankje beland.
    Ben vanmorgen begonnen met Modifast. Ik heb van iemand een schema gekregen die dit met een diƫtiste gedaan heeft. Dus ik ga kijken of het bij mij ook aanslaat...of beter gezegd afslaat :D
    Eerste shake is al op (aardbei) en die was best lekker. Dus je hoort me (nog) niet klagen ;)

Gisteren heb ik al mijn oude ovutestjes en nega zwangerschapstesten weggegooid. (ben nogal verzamelaar;)) Vandaag voelt als een nieuwe start voor mij. Nieuwe cyclus, nieuwe kansen en afvallen voor een beebje! Vol goede moed ertegenaan!

Dutchdiva: ik kijk ook babyboom! Vanavond zit ik weer op de bank voor de buis :D Vind het zo leuk om te zien!

Vaddie: wat knap zeg dat je zo volhoud!

Zo, nu snel aan het werk! Heb nog een achterstand in te halen ;);)

Latersssss!

Tina

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    de enigste maand dat ik niet teste, was ook de maand dat het niet raak was, dus wat dat betreft klopte mijn gevoel elke keer..
    zit nu lekker buiten, boven is gesopt, de vaawasser en wasmachine draaien.. zo ff een jurkje aan doen, want is echt warm en dan gelijk ff zuigen en dweilen.. ben ik op mijn klantje na, klaar voor vandaag..

(al moet ik bekennen dat ik een dag achterloop in huis, omdat ik gister niets gedaan heb:))

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie lekker dat je al bijna alles gedaan hebt. En morgen weer een nieuwe dag hor!

Vaddie zie idd dat je altijd heel vroeg opstaat, hoe hou je het vol zeg! Knap dat je je zo goed kan onhouden met testen! Ben benieuwddd!!! :D

Tina helemaal goed! Hoop dat je ongi doorzet en dan kan je op naar de volgende ronde met je nieuwe plan van aanpak ;)

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    heb even 2 foto's gemaakt. Het resultaat hieronder van 7 weken zwanger, vetrollen en opgezette darmen. hahahaha :D

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jee Wen ben jaloers. Bij mij nog niets te zien.

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    de onderste rol zeg maar :) ik ook al behoorlijk hard. Kan met geen mogelijkheid me buik nog inhouden. Nou hoef dat gelukkig ook niet meer.. :)

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Waaauwww wen wat leuk!!!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: *Zwaait Tina uit vanaf het baalbankje en veegt een traan weg* Fijn dat de teunisbloem weer iets in gang heeft gezet. Zal voor je duimen dat je nu een mooie cyclus krijgt met een eisprong en dan meteen zwanger natuurlijk :D Ik ben zelf ook sinds 13 mei gestopt met mijn teunisbloem (was namelijk tijdens een kamp niet echt makkelijk om dat vol te houden, nieuwsgierige leiding en kids is niet echt wat ik nu al wil hebben ;)) dus mss moet ik ook maar weer eens beginnen.

Wen: Mooie foto's. Leuk om die te zien. Zo houden we alles toch ff lekker bij ;) *Begint nieuwsgierig rond zich heen te kijken* Als ik zwanger raak zou ik ook zo graag mooie foto's maken van mijn buik. Lijkt me echt leuk om later nog naar te kunnen kijken :D

Ik zit er aan te denken om eens een soort van dagboekje bij te gaan houden. Dus iedere dag opschrijven wat ik voel, wat ik aan de afscheiding kan zien en of we geklust hebben enz. Mss dat het een goed idee is voor als ik naar de HA zal moeten gaan. Anders moet ik dat eerst weer gaan doen natuurlijk ;) en dan ben ik dat alvast voor :D Ovutesten zijn nog steeds hetzelfde :(

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: ik doe dat ook hoor. Heb een kleine agenda waarin ik alle vreemde klachtjes enzo opschrijf. En natuurlijk ongi, ei en klussen.

@Wen: helemaal jaloers hier. (zeker omdat je zelfs met 7 weken zwanger nog minder buik hebt dan ik nu)

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    tina, had heel jou bericht gemist...
    hopelijk deze ronde een mooi ei die benut kan worden meis..
    s6 met afvallen. je kan het.. en die modifast is best te doen hoor.. al luste ik alleen aardbei en banaan..

wen, herkanbaar hoor, ik kan mijn buik ook niet meer inhouden.. merk dat het met een 3de toch echt veel sneller gaat.. morgen ook maar weer eens wegen.. kijken wat er met mijn gewicht gebeurt...

mira, hopelijk helpt bij jou de teunisbl. ook weer.

hier nu helemaal klaar... boven alles schoon.. morgen beneden en de was en dan vrijdag alleen wat kleine dingetjes..
    zit nu te wachten op een klant en daarna ff lekker in de tuin een dutje doen.. de jongens slapen allebei... heerlijk die rust.. jammer dat ik moet wachten op een klant, anders was ik ook ff mijn bedje ingegaan...

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Een extra agenda is een goed idee. Wil het ook niet in mijn normale agenda zetten. Die gaat nu op school zo vaak nog open dat anderen en makkelijk iets uit op zouden kunnen maken. Hoewel 1 klasgenootje wel weet, tussendoor eens gezegd, dat we na het trouwen wel kinderen zouden willen.

Jannie: Ik ga zo de teunisbloem weer innemen, eens kijken wat het effect nu zal zijn.

Ik ga me klaar maken voor een afspraak met een medeleiding van scouting, we moeten samen nog 2 programma's maken voor het zomerkamp van dit jaar en daarvoor ga ik naar haar toe. Dus vanmiddag, waarschijnlijk laat in de middag, zal ik hier weer komen lezen. Geniet lekker van de zon allemaal :D

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie en Mira: Zon? .... oh dat schijnende dingen buiten :)
    Zit helaas de hele dag binnen en ga tussendoor niet vaak naar buiten omdat ik dan helemaal de neiging om in slaap te vallen.
    hahahahaha

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Het weer is heeeerlijk!! Ben vrij vandaag en ga zo lekker met een boekie ff in de tuin liggen! :D

Mira hoop dat de teunisbloem voor jou hetzelfde resultaat kan geven als bij Tina.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Je mag met alle liefde een beetje van mij hoor, maar dan wel van de vetrollen.. :D

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Vetrollen genoeg. Ik wacht gewoon drie weken. Dan ben ik net zover!

Vandaag voor het eerst de wc-pot geinspecteerd...

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ben er weer hoor dames ;)

Vaddie: Ja, dat ding buiten ja :p Jammer dat je niet naar buiten kan, is zo lekker nu! Hebben buiten programma gemaakt, waren in 45 min klaar, maar nog even zitten kleppen over vanalles en dat ook weer 45 gedaan, dus nu net thuis :D

Skaya: Ja ik hoop er ook op. De vorige keer dat ik teunisbloem ging slikken was ik volgens mij ook binnen een paar dagen ongi (maar dat heb ik niet opgeschreven dus ik kan het niet met zekerheid zeggen :() Vanavond bij het avondeten maar weer mee beginnen ;)

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @juul, oohh meis toch. Nu al zo misselijk dat je een date met de plee had. Wat rot voor je.. Hoop dat het snel weg is.
    Kleine beetjes eten over heel de dag, ook als je geen trek heb hoor. En laat je mannetje voordat je opsta uit bed je een cracker of beschuitje je brengen. Ik heb er graag appelstroop op. En een kopje thee, doet wonderen. En dan iets later gewoon weer wat eten.

Deel Deze Pagina