Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: vervelend dat je nu al misselijk bent. Sterkte.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Juul, hoop dat je niet te vaak de wc-pot van dichtbij hoeft te gaan bekijken!! Getss...heb een ontzettende hekel aan overgeven.

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Het is voor een goed doel... hoop het eigenlijk nog stil te kunnen houden op mijn werk.

Vaddie nog steeds geen testdrang? Ook niet een klein beetje? Ben erg nieuwsgierig.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Juultje: Wat vervelend zeg. De tip van Wen schijnt goed te werken (schoonzus vond van wel in ieder geval ;)) Idd, is voor een goed doel, maar vervelend dat je er last van moet hebben :(

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen dank je wel voor de tips.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaa Vaddie, hoe is het met de testdrang?
    Ik heb nu al behoorlijke testdrang...wil stiekem een ovutestje doen om te kijken wat er gebeurd, maar tis nog zooo vroeggg!!!

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

oohhh zo spannend!! Zou toch nog heel even wachten indd. En stiekem die ovutest, heb ik toen ook gedaan :D. Maar wel 1 a 2 dagen voordat ik positief teste. Hij was toen zo goed als knal!! Dus dat kan dus wel.

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    heb je je ei gevoeld skaya?? hoeveel dpo zit je nu?
    er zijn meiden die heel licht posi testen op 8dpo.. ikzelf wachte altijd tot 10 dpo en zelfs dan waren mijn testen alijd nog licht..
    12 dpo was wel duidelijk! en 18 dpo was knal :D

ik ga ff lekker met de kids de tuin in.. tot straks en anders vanavond wel, want zit voor de verandering weer eens alleen...

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Zit nu op me werk, maar kan me echt voor geen meter concentreren. Zit vaker op zwpagina, en op google dingen op te zoeken. Dan dat ik aan het werk ben :). Heb totaal geen energie, en wil eigenlijk gewoon ergens horizontaal met een kussen onder me hoofd gaan liggen. Maar helaas... nog even volhouden.

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen je kan t. Nog ff. Go Wen, go Wen!!!!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: tuurlijk wel. Maar ben toch wel bang voor een teleurstelling. En s'avonds testen is voor mij eigenlijk geen optie want ik drink overdag behoorlijk veel. Ga echt proberen tot vrijdag ochtend niet te testen. (er vanuit gaan dat het dan nog nodig is)

@Wen: dat klinkt als een heel goed plan!

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hieronder nogmaals het NOD-lijstje :) Heb het even bijgewerkt, want er mochten er een paar uit. Deesjedees en Uiltje zijn allebei ongi geworden.:( (Deesjedees, jij moet je wel even terug ertussen schrijven. Ik weet niet wanneer je nieuwe nod is. Uiltje, ik heb jouw een beetje aangevuld, je moet alleen het aantal dagen nog invullen :))
    Ik sta te popelen om er ook weer tussen te mogen :D maar eerst een ei...en dan zien we wel weer :) Heb weer een posi vibe te pakken :D

NOD-lijst

2 juni
    - Skaya (31 dagen, ronde 4, 1e kindje, 22 jaar)
    6 juni
    - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje)
    17 juni
    - Kwiebje (30 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar)
    - Uiltje(.. dagen, ronde3, 1e kindje, 29jaar)
    18 juni
    - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar)
    28 Juni
    - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)

ZWANGERLIJST:

Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    Wen29: .... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK
    Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK
    Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde.

VERWARRING/BAAL-lijst:

- Mira85 (ronde 1: vanaf 10 april, 1e kindje, 26 jaar)

@ Vaddie: Ik vind het echt knap dat je zolang volhoud om niet te testen! En aangezien iedereen hier je in de verleiding wil brengen om te testen, zal ik jouw even steunen :D Je doet het goed meid! Nog heeeeel eventjes volhouden. Nog 2 keer slapen, en dan is het al vrijdag :)

@Skaya...jij bent de volgende tester! Spannend! Ik zou wel nog even wachten met die ovutestjes hoor...8dpo is nog wel erg vroeg... tenzij je nog een hele hoop testjes hebt liggen ;). Maar dan moet je beloven om niet teleurgesteld te zijn als ie nega is... want het kan nog alle kanten uit. :) Maar ik duim voor je meid! Op naar weer een roze gevalletje voor ons lijstje :D

@hier: Zo, tweede shake van vandaag is ook op. Ditmaal een chocolade-smaakje...was ook best lekker. Valt me gelukkig niet tegen. Nu vanavond nog een banaansmaakje. Ik kijk er al naar uit :D Vanavond lekker Babyboom kijken, en daarna maar naar bed...hoef ik ook niet na te denken over de honger die ik heb...;):D Maar het gaat op zich best goed. Ik mag niet klagen van echte honger. (gelukkig ;):D)

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: mijn grote dank :)
    Je weet toch dat de kans groot is dat je straks weer aankomt zodra je stopt met die shakes? (helaas ervaring)

Nu lekker naar huis

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, meis ik wil me nergens mee bemoeien. En je moet echt doen waar jij je lekker bij voelt. Maar waarom ga je niet naar een dietiste. Ik geloof ook nooit dat die shakes gezond voor je kunnen zijn. Je hebt wel als doel een kindje straks in je buik, en daar moet je wel gezond voor zijn.
    Doe anders 50/50. Neem alleen smiddag zo'n reep of prutje. En eet daarnaast gewoon gezonde dingen, brood met mager beleg en fruit.

Maar juist bij een dietiste, heb je ook een stok achter de deur. En die zorgt dat je alle juiste voedingsstoffen binnen krijgt.
    Volgens mij heb je vanaf nu ook geen verwijsbrief meer nodig, en kan je gewoon zelf contact opnemen. Wordt gewoon veroegd door je ziekenfonds als het goed is.

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie dan moet je het restje van deze dag en morgen alleen nog even doorkomen! Probeer je maar bezig te houden.

Tina ik wordt helemaal blij van jou positiviteit, voel het helemaal hier! Fijn dat het shaken goed gaat.

Jannie, ik had afgelopen woensdag/donderdag mn ei, dus ben morgen pas echt 8dpo.
    Mis een aantal verschijnselen die ik normaal direct na mn ei heb en voel vanalles en nog wat in mn onderbuik en liezen.
    Ik ga proberen tot zondag niet te testen en dan misschien een ovutestje ertegenaan gooien. Als ik het nu al doe weet ik dat ik mezelf ga teleurstellen.

Roze lijstje krijgt een mooi formaat! Blauwe lijstje wordt steeds korter, ookal staan er een aantal niet op, op het moment. Gaat de goeie kant op meiden!!!
    Nog 600 berichtjes en ons topic is vol!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    NOD-lijst

2 juni
    6 juni
    17 juni
    18 juni
    28 Juni

ZWANGERLIJST:

- Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK
    - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde.

VERWARRING/BAAL-lijst:

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ vaddie: ja...dan kom ik bij van een zwangerschap...:p :D Ik weet dat de kans erin zit dat ik terug bijkom. Ik zal altijd een strijd moeten voeren tegen mijn gewicht. Maar wie niet waagt, niet wint hè. Ik moet iets doen, want van alleen gezond eten val ik dus ook niet af... En ik wil aan de gyn laten zien dat ik echt mn best doe en echt een beebje of hulp wil...:)

@ wen: ik was eerst ook HE-LE-MAAL anti-shakes, dus ik weet wat je bedoelt. Maar het feit is dat ik al meerdere dingen heb geprobeerd, en die boeken weinig of geen resultaat... Ik moet echt iets doen, dus ben bereid om alles te proberen op dit moment. Bij de ene werken de shakes niet, en bij de andere wel... daarbij,PCOS kan ontstaan door overgewicht, maar het kan ook overgewicht veroorzaken... Ik wil mijn overgewicht niet goedpraten, want ik hou van lekker (en soms teveel :)) eten, maar ik heb nu even een extra duwtje nodig om toch iets sneller en iets meer gewicht kwijt te spelen. En heb nu ook zoiets van "Het kan er beter ongezond vanaf gaan, dan gezond erbij komen..." Maar ik weet wat je bedoelt ;) in ieder geval bedankt voor je bezorgdheid :) maar dit moet ik echt even proberen...

@ skaya::D jaaaaaa, positiviteit alom! Zorg jij voor het kersje op de taart en een posi testje? :)
    *staat klaar met roze ballon voor Skaya*

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina ik hoop dat ik kan zorgen voor die kers!!! Ik hoop het zooo :D!
    Mocht je nou dalijk ineens tijdens al dat shaken zwanger worden, dan kan je altijd nog even overleggen met vk of dietiste hoe je je shakes kan combineren met gewone voeding. Dat je bijvoorbeeld dan wel gewoon savonds een normale maaltijd eet. Ben benieuwd hoe je banaan vind ;)

Ik ontbijt af en toe met eiwitshakes die mijn vriend gebruikt voor het sporten. Ik doe dan wat aardbeien, een banaan en kiwi met eiwitpoeder pureren met de staafmixer...goed te doen en gelijk al me fruit op.

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    NOD-lijst

2 juni
    6 juni
    17 juni
    18 juni
    28 Juni

ZWANGERLIJST:

- Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK
    - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde.

VERWARRING/BAAL-lijst:

- Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar)

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Ik moet je ook een compliment geven (wat Skaya ook al zei) je bent zo lekker positief dat ik er helemaal blij van word :D Bedankt voor al die zonnestralen die je uitstraalt. *Zet een zonnebril op vanwege alle positive zonnestralen* Je houdt ons toch wel op de hoogte van je vorderingen met de shakes he? Zelf ben ik al bij een dietiste geweest, maar dat hielp bij mij helaas niet, dus mss is dat ook iets voor mij om een deel van mijn voeding zo binnen te gaan krijgen.

Nog even mijn teunisbloem innemen en dan richting schoonouders. Gewoon even op bezoek, voor de gezelligheid :D Moet nu echt gaan, mijn man begint te zeuren ;)

Deel Deze Pagina