Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ben maar ff op het baalbankje gaan zitten... Mn voeten gingen zeer doen van t staan.
    Ik ga zondag naar de Toppers!!!! Heb er echt mega veel zin in. Ga al jaren samen met een vriendin, eerst wat eten in A'dam... En zijn we altijd al behoorlijk tipsy voordat we überhaupt zijn aangekomen in de arena hihi! Dus ga zaterdag voor de zekerheid een testje wagen.

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: ik ook. Voor mij de eerste keer.

@Tina: hier hetzelfde hoor. In de afgelopen 10 jaar meer dan 30 kilo aangekomen. Heel lang hetzelfde gewogen en de laatste maanden toch een paar kilo aangekomen toen ik ben gestopt met de pil. Nu boven de 100. En ondanks al mijn sporten en gezonden eten durf ik ook niet op de weegschaal te gaan staan.

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wen! Wat een mooooie buik al.,! Superrr het vormt al wat hoor.,

Nino.., ik en kylie gaan ook zondag!! Wat super super leuk! Hahaha.,
    Zit of staanplaatsen? Ik 2e rang zitplaatsen., rij 426 ofzo., haha
    Heb er super veel zin in.., alleen nog heel erg op zoek naar een goud jurkje

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Wij hebben kaarten gekocht via vakantieveiling.nl Zitten op c 95 en 96
    Zin in!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Goud jurkje haha. Wat is het thema dan?

Wen je begint al echt een beetje te groeien. Mooi hoor.

Tina Ik hoop dat je een manier vindt die werkt voor jou. Het gaat er makkelijker aan dan af.

Nino hopelijk mag je snel weer van dat baalbankje af, want het lijkt me niet een heel erg fijn bankje. Weet je trouwens of je 15 mm eitje is gesprongen?

Skaya spannend de komende week!

Juultje balen die misselijkheid. Hopelijk helpen de tips. Krijgen we over een tijdje ook een buikfoto van jou te zien? Of nu al eentje om straks te vergelijken net als Jannie.

Hier niks bijzonders. Heb nog steeds bezoek van opoe. Ze wordt wel vervelend hoor, pff. Maar ja ze is ook al oud he.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    goud/ witte kleding is gevraagd om aan te trekken voor de toppers.

Na veel zoeken van een vriendin een witte broek kunnen lenen. :) Heb twee zwarte honden en knoei zelf erg vaak dus draag nooit wit.

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Zal er leuk uitzien zondag!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Volgens mij wordt het ontzettend druk bij de Toppers!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja het wordt megadruk! En wit/goud., ik vind het FANTASTISCH!!
    Heb al een klein goud hoedje en zo'n oogmasker, wit goud maarja de rest wordt waarschijnlijk alleen maar wit, want een goud (goedkoop) jurkje of shirt of legging valt nog niet mee..,

Hier lijkt mijn ongi alweer af te nemen.., na 2 dagen, ach ik ben er blij mee hoor, maar vond het wel heel kort en heb ook maar 1 dag echt last gehad., (als dat gewoonte wordt, hoor je mij niet klagen., hihi)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier begint de ongi ook al weer minder te worden.
    Maargoed dat zegt natuurlijk niets.
    Als ik deze maand maar niet zo lang na blijf vloeien...dan kunnen we tenminste echt goed ons best doen ;)

11. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Ik wil alleen even snel laten weten dat ik mee lees en mee leef met jullie! Heb alleen op dit moment even geen tijd om veel te reageren, maar dat komt wel weer :D

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat lief dat je toch even wat van je laat horen..,

13. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    #4413 Nino, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
    Leuk!!! Wij hebben ook zitplaatsen, maar verder weet ik niet. Mn vriendinnetje heeft de kaartjes.
    Ennn we hebben beiden een wit met gouden pak hahaha. Die pakken hebben we al kunnen gebruiken met de carnaval. Verder heb ik ook zo´n wit met goud (oog) maskertje en een witte bobpruik. Wij dossen ons helemaal uit hahaha!

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Heb geen idee oftie is gesprongen... Als dat wel zo is zou morgen mn (N)OD zijn... Maar ja de kans is zo klein omdat ik nog geen één keer ongi ben geweest. En ik heb wel eens vaker buikpijn (darmen) dus weet ook niet of ik een ei zou voelen. Maar lief dat je ernaar vraagt!

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat super vet! Een goud/wit pak.., ik ben jaloers.,! Ik wil me ook helemaal uitdossen maar helaas het geld zit even tegen., gister een dikke rekening binnen gekregen en onze auto staat bij de garage gaat ook 250euro kosten dus ons vakantiegeld is ook alweer bijna op.., beetje balen, dus ik doe het maar ff rustig aan.,
    Jullie hadden het pak natuurlijk al., dat scheelt., Benieuwd of ik je ga herkennen, hihihi
    Ik zoek deze dagen nog even verder op marktplaats..,

Jeetje Nino, ik kan me zo goed voorstellen dat je niet weet wat je moet voelen., ik hoop echt dat je snel ongi wordt., bah, ik zou gek worden als ik jou was.,

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen iedereen.

Begin het vermoeden te krijgen dat ik morgenvroeg testen niet eens ga halen. Steeds meer last van mijn rug en heb nu ook af en toe flinke buikkrampen. Denk dus echt dat mijn ongi eraan komt.
    Heb me dus nog steeds kunnen inhouden en nog niet getest.
    Grappig is dus ook wel dat ik nu drie pendels heb, allemaal voor juli. Dat zou dus inhouden de volgende ronde aangezien mijn rondes meestal rond de 38 dagen lijken te duren............

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend vaddie..

hier sjoerd naar school en boodschappen binnen.. nu ff wt drinken en dan de was doen.. heb 3 manden vouwen staan en zal minimaal 1 mand strijk bij zitten :(
    vanmiddag en vanavond klanten en sjoerd moet tussendoor ook nog zwemmen.. lekker druk dagje dus..

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Heeft je ongi nog doorgezet? Hoop het zo voor je!!! Dan kan je lekker naar een eisprong toewerken :D Gisteren zelf ook weer ingenomen, wel wat gerommel in mijn buik, maar nog niets te zien verder. Ff een vraagje, tot wanneer blijf jij die teunisbloem innemen? De hele cyclus, 14 dagen vanaf 1e dag ongi, tot je een ei spot of ...? Ik lees hier namelijk verschillende verhalen over en ik zou echt niet weten wat ik nu moet geloven hierover. Ik dacht, mss dat jij het weet ;)

19. Leilani

Leilani Lid

25 mei 2011
    97
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Noord Brabant
    Zou ik mee mogen komen schrijven?
    Wij willen na de zomervakantie weer aan de slag gaan...

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Mira: Ongi zet rustig door. Tweede dag helder bloed en stolseltjes. Niet heel veel, maar dat kan nog komen. Ik heb teunisbloemolie nooit echt doorgeslikt. Ik heb het dus alleen een paar dagen voor en paar dagen tijdens mijn ongi genomen. Ik neem ook niet de aangegeven hoeveelheden. Voor mn ongi meestal 2 per dag, en dan tijdens de eerste 2-3 dagen van mn ongi 1 per dag. (ligt eraan of ik het vergeet of niet :D) Ik ben bang dat als ik die teunisbloemolie-capsules blijf doorslikken, ik ook blijf bloeden...
    Heb nu ook efamol pmp in de kast staan, daar begin ik na mn ongi mee. (zou cyclus ook kunnen verkorten) en daar zit ook teunisbloemolie in. Dus dat gaan we een keertje proberen :)

@ Leilani: Klets gezellig mee! Wordt dit jullie 4de kindje?

@ hier: vandaag glimlachte de weegschaal! Eerste dag al 0.9kg eraf :) Ben helemaal blij! Is vooral vocht, ik weet het, maar is toch maar weer een stukje lichter. Gaat de goede kant op. En is ook motiverend! Nog 9 kg voor een bmi van 32! Maar probeer nog lager te komen hoor :D Momenteel kan ik de hele wereld aan! :p

Deel Deze Pagina