NOD-lijst 2 juni - Skaya (31 dagen, ronde 4, 1e kindje, 22 jaar) 6 juni - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje) 17 juni - Kwiebje (30 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar) - Uiltje(.. dagen, ronde3, 1e kindje, 29jaar) 18 juni - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar) 28 Juni - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde VERWARRING/BAAL-lijst: - Mira85 (ronde 1: vanaf 10 april, 1e kindje, 26 jaar) - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) zooooo de roze lijst weer een stukje langer daar worden we blij van... lijkt wel een vruchtbaar forum... *hcg hcg hcg* strooi heel positief wat rest hcg rond tina en mira, staan jullie goed???
oohhh meiden, wat goed he. Wat een hoop zwangere de laatste tijd hier! Super. Nou Vaddie reken er maar op dat er vandaag niks uit je handen komt. Je kan vanaf nu aan niks anders meer denken. Juul & Jannie, vervelend dat jullie zo misselijk zijn. Heb er wel iets last van, maar was vooral in Turkije, hier gaat het een stuk beter. Heb hier wel meer last van krampen, onderkant buik is ook al helemaal dik en hard zoals jullie op de foto hebben gezien, maar voelt soms ook beurs als ik er over wrijf, soort blauwe plek. Maar soms ook van die felle steken, vooral vanacht een paar keer in bed met me omdraaien. Heb al zitten zoeken, zou dit bandenpijn kunnen zijn?? Hou er niet van die krampen, ben dan gelijk bang..
zou idd bandenijn kunnen zijn, en de groei van je baarmoeder.. heb hier ook een beurse buik, maar ben daar inmiddels wel aangewent... hoop dat de dokter lekker vroeg belt en ik het gelijk op kan halen.. neem nu maar elke keer een nipje van mijn drinken en een minihapje eten.. en doe niets.. dan gaat het nog wel.. moet ff niet aan huishouden denken..
Vaddie: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Gefeliciteerd meid. Oow, wat vind ik dit fijn voor je Daar komt je buik aan die je wel durft te showen en waar je echt trots op kan zijn Jannie: *Roept Tina voor het net en gaat klaar staan om HCG op te vangen* Ik ben er klaar voor, zodra Tina er ook is mag je gooien, dan vangen we alles op Bedankt dat je het met ons wil delen, dan gaan wij hopen dat het effect heeft!
WAAAAAUWWW VADDIEEE GEFELICITEERRRRDDD!!!!! Jeeetttjjeeeee zegg je je dacht nog wel zo dat het niet raak was en je ongi eraan zat te komen!! SUPER SUPER SUPER! Ben heel blij voor jullie!!!! Komt het al een beetje bij je binnen? Je hebt gewoon een hele duidelijke test al zeg! Vaddie jij was het toch die je ei had gevonden en dat je man toen niet wilde klussen? Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Ohhhhhhh ik heb ook testdranggg!!! Heb rare borreltjes/plopjes en krampjes in onderbuik uitstralend naar liezen en werd vanmorgen wakker met ontzettende lage rugpijn. Is nu gelukkig weer gezakt.
Skaya: Je NOD is 2 juni toch? Dan is het nog even wachten meis... Maar dat kun je vast wel: Kom op meid, nog even wachten en dan mag je ook een test doen. Wat zegt je gevoel? Voel je je al wel zwanger?
Heb het idee dat alles wat ik deze keer voel (anders dan vorige rondes) wel eens zou kunnen betekenen dat het raak is ja. Maar ik weet niet hoe het voelt om zwanger te zijn, dus weet niet of ik het juist aan het plaatsen ben zeg maar!! Vandaar die testdranggg, wil graag kijken of mn gevoel gelijk heeft! Wil net zo een mooie test als Vaddie! Dat gestrooi met hcg schijnt wel te helpen hier op het forum!!! Lekker blijven strooien meiden!!
Skaya: Dan zal ik voor je duimen dat de dingen die je voelt betekenen dat je zwanger bent Ik snap dat je het graag wil weten, zou dat ook willen. Nog paar dagen proberen geduld te hebben Het was me ook al opgevallen dat het wel erg goed werkt, dat HCG strooien. Dus, zwangere dames, graag regelmatig wat HCG strooien, wij zijn er heel erg blij mee
Skaya, ik was ook erg ongeduldig. Hou vol meis. Wen zou idd bandenpijn kunnen zijn. Het zijn niet je darmen? Hou het in de gaten en anders de vk bellen. Morgen mvm. Nog één testjes doen en dan strooien met hcg. En van het weekend mijn eerste buikfoto. Nu deze nog "plat" is.
spannend skaya.. hopelijk hebben de tekenen bij jou het goed vanmiddag ff de tabletjes ophalen.. schijnt dat de misselijkheid ookdoor stress kan komen... hmmm, dan weet ik waar het aan ligt
Vaddie! Whoepwhoep! Supernieuws meid! Van harte gefeliciteerd! en nu genieten hè! Skaya: you're next girl! Zet 'em op Mijn duimen draaien overuren voor je heb alvast een calorie-arm taartje besteld...jij zorgt voor de kers DutchDiva: Ik ga heeel hard mijn best doen om iedereen mee te trekken in het positievisme. De roze meiden huppelen al rond (sommigen naar het wc ), nu de rest nog. Ik denk dat wij als langste de pil hebben weggeschoven...dus nu word het tijd voor ons! Ik zie dat je over 6 dagen je ei verwacht...gaat helemaal goed komen meid! *strooit positieve vibes naar DutchDiva* Kom je ook aan het HCG-vangnetje staan? Mira: *neemt uiteinde van het net vast* Als al die dames hcg gaan strooien, kunnen wij een tweeling verwachten KOM OP DAMES! STROOIEN!!! Hier: Afvallen gaat lekker! In 2 dagen tijd 1.6kg In totaliteit 4.5kg. Ben er zo blij mee Zat net even te denken...wat een vruchtbare maand! Het gezegde, "in mei leggen alle vogels een ei" is niet gelogen!
Tina: Wauw, weer wat afgevallen. Ga zo door meid, je kan het!!! Fijn dat het zoveel effect heeft bij je. Ik denk dat ik er ook eens aan zal gaan beginnen, maar dan alleen ontbijt en lunch vervangen, want anders hou ik het niet vol (ik ken mezelf inmiddels) *Trekt het net strak en gaat in een goede vanghouding staan* Een tweeling, dat lijkt me ook wel leuk Kom maar op dames, Tina en ik staan er klaar voor, HCG kan gestrooid worden Als er nog dames zijn die ook wat willen, ik denk dat Tina en ik genoeg opvangen voor ons allemaal
@Tina, super meid!! Wat goed!! Een goede 5 kilo afvallen staat al bijna gelijk aan een kledingmaat minder. Zoveel dus al, super!! @Skaya, heb ook wel een gevoel bij jou dat het wel eens raak kan zijn, dat zei ik ook tegen Juultje afgelopen maand. Dus wie weet @Kirsten & Nino, over het HCG uitstrooien, ik ben zaterdag bij de Toppers dus zal een lading achterlaten voor jullie, zoek de roze wolk en ga d'r ff lekker in zitten... Voor alle andere indd, ik strooi me rot....Wel vangen he. @Jannie, hoop dat je pilletjes werken. Zo vervelend. Ik kan hier gelukkig alles wel binnenhouden. Merk juist als ik me misselijk voel, of zo'n maagzuur golf, dat ook al smaakt het niet en heb ik geen trek ik na wat eten me daarna wel beter voel. Kauw heel wat droge Cracottes crackers weg over de dag.
Probeer om het uit te houden tot sowieso donderdag, mooi dat ik ook vrij ben dan. Als ik het echt niet kan houden doe ik stiekem zondag 4 dagen voor nod een ovutestje..Bedankt voor het duimen meidennn!!! Wen ik hoop dat je gelijk hebt!!! Mijn vriendin zei ook dat ze hetzelfde dacht...wie weet!!! Zegt die intuitie wel wat! Tina wat goed zeg in 2 dagen al zo een goed resultaat!!! Ennuh dat gezegde gaan we ff verbouwe naar: In Mei leggen niet alleen alle vogels een ei!!
Wen: Tina en ik staan klaar met het net, dus strooien mag sowieso, dan verdelen we alles wel onder elkaar zodat iedereen op roze kan voordat dit topic vol is *houdt het net richt Wen om goed te kunnen vangen* Skaya: Idd, in mei leggen niet alleen alle vogels een ei Ik ga voor je duimen dat jij een van die mensen met een mooie test bent
Nou een vriendin zag het meteen. Die zag mijn big smile en wist meteen hoe laat het is. (had met Lief afgesproken het nog niemand te zeggen, hoefde niks te zeggen hahaha) Ben echt giga aan het stuiteren. Alleen nog steeds een beetje ongi krampen en lage rugpijn. En een heeeel laag 'vol' gevoel. Echt vreemd. Kan het nog niet geloven. @Skaya: dat was mijn vent inderdaad. Uiteindelijk 1x kunnen verleiden rond mijn ei. Met resultaat. Waarschijnlijk ga ik dat ook nog de rest mijn leven moeten aanhoren dat het zo snel is gegaan. Eigenlijk pas de eerste maand met ovu testen (ei zekerheid) en gericht klussen.
Vaddie blijkbaar kent die vriendin je dan hardstikke goed en is het misschien ook wel fijn dat je je ei bij haar kwijt kunt. Kan je lekker bij haar stuiteren enz. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk om voor je te houden! Wat een geluk dat je hem toch nog hebt kunnen verleiden, bewijst wel weer dat het toch kan zo snel en weinig geklus zeg maar! Komt er nou ook zo een mooie banner bij jou te staan ? Wen moet nog gaan oppassen als ze gelijk heeft!! Dalijk krijgt ze allemaal verzoekjes om in dr glazen bol te kijken! We houden het stil...ze is onze secret voorspeller