Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

hahahahaha stelletje mutsen ;). Ja de hik, of als ze net zulke boeren kunnen laten als hun moeder nu, zal het ook een hoop verklaren :p
    Kom eerst even uithuilen van de schrik hier hoor als het echt zo is. hahaha :)

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: iets zegt me dat mijn negen maanden to do list met de week gewijzigd word. Hahahaha.

Voor de korte termijn: vk bellen.
    Nog meer testen. Oh ja en nog meer testen. Tot ik mijn man overtuig dat het echt is. (waarschijnlijk geloofd hij me over 9 maanden pas)
    Iets voor mijn ouders halen om te zeggen dat ze opa en oma worden.
    Iets voor schoonvader, opa/oma en mijn oma, broers/ zussen halen om te laten weten dat we een kleine verwachten. (over een paar weken pas)
    En beginnen met regelen met de opvang want waarschijnlijk is er een wachtlijst.

3. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie .. gefeliciteerd!!!!! geniet er maar lekker van hoor!!!:D

@skaya.. nouu.. beetje raar gevoel in me buik.. lijken wel hartkloppingen hahah.. ligt ook niet lekker op me buik als ik slaap.. en ruik alles veel beter als?.. urine is donkerder. en last van me darmen... soms sla ik eens een dag over met de grote boodschap en dag erna dan ineens beetje aan de dunne..heb ik normaal nooit.. en heb overal jeuk.. ineens komt het opzetten.. hahaha

me schoonmoeder had met de pendel op me buik gedaan. en hij ging heen en weer... vorige keer dat ze het deed.. bleef hij stilhangen... dus hope so!!! ahahaha

heb ook meer honger.. ik ontbijt zowaar.. hahaha .. ook nooit gedaan.

dus we shall see

jij moet op zelfde dag testen als ik!! spannend!!

ik had die dinsdag denk ik me ei... erge buikpijn in de middag en steek tot in me doos gewoon.,.. heb toen ook geklust.. daarna volgende dad branderig gevoel aan 1 kant in me buik.. heel vaag..en beetje roze met afvegen 2 dagen later..

als me ei kwam wanneer is dacht wist ik dus bijna gelijk al dat het raak was ahaha...

hoop dat er snel nog meer roze bijkomen!! wil ook in een nieuw topic meekletsen over de eerste zwangerschap hahahah..

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mennnn wat ben ik moe... Ik vind dat ik me niet moet aanstellen ben zwanger niet ziek. Heb honger en als ik wil eten zal ik echt zelf moeten koken vriend is er niet. Maar ik ben zo moe dat ik geen puf heb. Pfff ben inderdaad een muts :$. Gelukkig zijn voor het koken oplossingen te bedenken ;).

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Spannend Me.

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahaha hier nog 1. Lang leve de AH 1pers stoommaaltijden :p

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Neeee.,!!! Het hcg is al verstrooid en ik was aan het werk!! Had ook wel bij het net willen staan.., nouja dan ga ik inderdaad bij de toppers maar op de roze wolk zitten.,,. (ingang M rij 426..., dan weet je waar je heen moet richten!!) Hahaha.,

Ooooo dames.., ik wil ook zoooooo graaaaaag ., DAMN! Wordt gek!!
    Rust, rust! Kom op kirst., het komt echt wel.., *ff mezelf weer moed inspreken).
    Vriendjelief zou vanavond met de mannen wat drinken maar ik zei dat ik het niet zo leuk vond en wat denk je: AFGEZEGD! Nooooit verwacht.., ben helemaal happy., straks maar lekker filmpie kijken.., hihi..,
    Fijn weekend allemaal!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: *Geeft een mooi ingepakt pakketje aan Kirsten* Ik en Tina hebben het HCG-net gespannen en wat HCG voor je bewaard. Eerlijk delen, dan hebben we er allemaal plezier van en gaan we als een roze topic verder :D
    Ik wil ook erg graag, maar we zullen gewoon moeten afwachten en klussen tot we een positieve test hebben. Aan gek worden hebben we niks...

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeeeeeeeeej.., wat lief!!

Nee aan gek worden hebben we inderdaad helemaal niks., maar af en toe gebeurd het gewoon.., hihi

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Ik weet het, het gebeurd soms wel eens. Vervelend dat het gebeurd, maar dat krijg je ervan als ons lichaam zo raar doet :( Dan weten we het allemaal even niet meer.

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Vaddie gefeliciteerd meid!!! Superrrrrr:D

Me spannend ik hoop dat het raak is..

Wen 2??? Gaaf man. Lijkt me echt leuk. Wel druk denk ik.

Kirsten kan je de roze hcg wolk een duw deze kant opgeven als je genoeg hebt? Ik heb vanmiddag ook de strooironde gemist.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, dat klinkt heeel allemaal heel goed wat je zegt :D Wil je eerder gaan testen of denk je dat je het uithoudt tot hemelvaartsdag?
    Ik denk het niet als het zo door gaat. Hoefde na mn avondeten net, net niet naar de wc te rennen, maar ben nu nog steeds een beetje misselijk, heb flink steken in mn zij en heel warm gevoel in onderbuik.

Kirsten, heb je ook weer zo een bui? Dat het verlangen even de pan uitreist. Het ene moment ben je geduldiger dan de andere...ik ken het. Hoop dat je hcg pakketje goed is aangekomen. Use it wisely ;)

Wen ik denk ook wel dat je je een hoedje schrikt zeg als je echt hoort dat het er 2 zijn. Dan kan je je borst wel natmaken hahah! Alles dubbbelllllll :D

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me83 Die dingen klinken wel bekend hoor. Ik ruik ineens alles en heb zo'n honger. Wil echt niet weten wat ik de afgelopen drie dagen allemaal al heb gegeten.

Hier gewinkeld. Een speen en spek op stok gekocht. (hoera) Voor mijn ouders. Waarschijnlijk gaan we zondag even......

Morgen nog een keer testen met cb digitaal. Man geloofd het nog steeds niet.
    Net hele discussie gehad over het binnen/buiten roken. (ik ben al 2 jaar gestopt) ' Maar als iedereen morgen buiten moet roken dan weten ze het al' Dat is een punt. En de deur zal open staan. Dus prima kan ik mee leven. Maar de rest van de dagen....... wordt er dus buiten gerookt. Nou denkt hij dat ik dat zeg om hem te pesten. (tuurlijk niet) Aaahhhhhh. Mannen.

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Vaddie: jaaaaaaa, super! Gefeliciteerd! (En die test is echt mega-duidelijk hoor!!!)

@Tina: Ja de pil is zeker al even de deur uit, dus laat dat gezegde ook hier maar gaan kloppen! *zoekt voor de zekerheid ook even een extra vangnetje voor al dat HcG* Bedankt voor je positieve vibes, kan ik wel gebruiken! Super trouwens dat het zo goed gaat met afvallen!!!

@Jannie: gelukkig merk je wel snel verschil, want nog 10 weken zo beroerd is inderdaad niks, succes!

@Leilani: wat bijzonder zeg al zo lang geen enkele meid! En dat jullie daar dan verandering in mogen brengen!

Hier zit het krijgen van tweelingen in de familie, dus wie weet... Stiekem hoop ik dat de eerste een eenling is, want dat geeft al genoeg veranderingen en onzekerheden. Maar goed, een tweeling is wel leuk...
    Heb vandaag trouwens een ietsiepietsie vruchtbaar slijm gespot, maar het lijntje van mijn ovu-test was nog wel heeeeel licht (maar wel te zien) Misschien als mannetje zo thuis komt toch maar extra lief doen voor de zekerheid haha ;)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ff snel reageren... Vaddie van harte gefeliciteerd!!!!!:D

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen....
    gisteravond lekker vroeg mijn bedje in.. moest er alleen weer vroeg uit :( manlief is vanochtend weg voor de kerk...
    vanavond eten bij mijn schoonzusje, dus wacht nog ff met het pilletje, dan kan ik vanavond ook lekker eten.. net wel lekker bammetje op bed gehad...

17. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mvm komt zo. Hopelijk is mijn test donker genoeg.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    komt vast goed meis!

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Daar ben ik echt niet bang voor bij jou.

Ff ego, zeur bericht: ben weer aan het werk, en vanavond de toppers. Ben kan echt niet meer. Heel de avond en nacht steken gehad, alsof ze een mes erin zetten. En kots en kots misselijk... Barste ook gelijk in jaken uit toen de wekker ging.. Ben zo blij dat ik zwanger ben, maar ik had niet verwacht dat je je zo slecht hierdoor kon voelen..

Fijn weekend allemaal lieve meiden!!!

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, das 1 van de redenen waarom ik zwanger zijn niet leuk vind..
    heb een rotbevalling gehad, maar liever die als die 9 maanden.. ik ben dan compleet de controle over mezelf en mijn lijf kwijt.. 't is dat ik weet waar ik het voor doe..
    klinkt negatief.. weet het, maar das wel hoe ik het ervaar..

Deel Deze Pagina