Wen kom op meid. Hopelijk vind je straks weer wat energie en zijn het alleen de eerste 12 weken die vervelend zijn. En je zeurt niet!
Vind het ook heel rot voor jou Jannie, maar ben ook wel blij te lezen dat ik niet de enige ben. Heb constant het idee dat ik loop te zeuren, en te kreunen. En ik denk ook dat iedereen om me heen vindt dat ik me aan loop te stellen.. PPuuffff..... het is gelukkig voor een goed doel
Ik herken het Wen en Jannie ik ben echt heel dankbaar dat ik zo snel zwanger ben geraakt maar mennn wat gebeurt er veel met je lijf en hoofd.
Bizar he, soms gaat he prima. Maar soms is het me even te veel allemaal. Ben al over de helft van de eerste helft. Dus hou me dat maar steeds voor. Ben zo blij met jullie hier, iedereen snapt elkaar. Niks is raar, en je kan lekker je hart lucht *zit weer te janken * Jullie zijn lief
Ben weer terug van een heerlijk weekje vakantie. Ga maandag alles van deze week bij lezen. Vandaag lekker genieten. Zijn 1 jaar getrouwd. Tijd gaat echt hard.
heerlijk he, die hormonen... maar ben wel jaloers op de meiden die soms gewoon vergeten dat ze zwanger zijn, omdat ze zich zo goed voelen.. maar aan de andere kant.. nu twijfel ik wel minder of het wel goed zit....
Juultje fijn dat je test goed was!! Wat heb je voor ketting? Wen, zeur hier maar lekker hoor! Dat moet je gewoon ook kwijt en mensen om je heen begrijpen dat hopelijk wel. Zeker als ze het eenmaal weten. Ik hoop dat je je gauw beter mag gaan voelen! Jannie en Juultje voor jullie hetzelfde, hopelijk vallen de komende maanden mee en de bevalling ook. Hoop snel mee te kunnen zeuren met jullie Deesjedees, welkom terug en gefeliciteerd met je 1jarig huwelijk!
Skaya hoop het ook voor jou. Ik heb een vrolijke ketting gekregen met daaraan een druppel. Het teken van mvm. Erg leuk. Aangezien wij het nog aan niemand verteld hebben ga ik deze ook nog maar niet dragen. Hoe gaat het met jouw klachtjes? Deesjedees gefeliciteerd met je Huwelijk!! Mooi dat je een goede vakantie hebt gehad. Je hebt inderdaad veel terug te lezen. Vieren jullie je 1jarig huwelijk vandaag?
Juultje wat leuk zo een kettingg!!! Die wil ik oook hhahaah! Ik wil ook wel mee gaan doen met mvm, het klinkt ook wel heel handig dat ze gewoon bij je thuis komen! Blijven ze dat doen of is dat alleen de eerste keer? Waar moet je je aanmelden? Hier vandaag erg rustig...wel last van darmen maar dat heb ik al mn hele leven. Gisteren wel ERG misselijk geweest na avondeten, hoefde net niet naar wc te rennen. Had het toen ook gelijk erg koud, hoofdpijn en ben met een dik vest aan op de bank gaan zitten. Test drang is even weg nu...maar als het terugkom dan plas ik misschien morgen stiekem over een ovutest
Home Page Ze komen 1 keer langs en verder komen ze dan 1 keer per week de kratten ophalen. Maar daar hoef je niet voor thuis te zijn. Dus in principe heb je alleen een intake. Hopelijk kan je snel bij ze melden! Ik duim voor je!
Haha ja is eigenlijk hetzelfde. Heb nu twee kratjes staan met ieder 4 flessen. Iedere woensdag komen ze die ophalen (vanaf de zesde week dat je zwanger bent) en dus zet ik ze bij de voordeur. Maar je kunt ze ook zelf wegbrengen.
Echt gewoon geweldig dat je daar andere mensen mee kan helpen. Je verliest er zelf echt gewoon niks aan...en het kan met plas van de hele dag? Niet alleen je ochtendplas? De krampjes onderin zijn weer begonnen...het zijn echt vlagen van lichte menstruatie pijn. Oeeehhhww daar is de testdrang weer!! Me lichaam maakt me zo gek deze maand, als het niet raak is dan eet ik mn schoenen op Wen. En als het wel raak is eet jij de jouwe op heh
Het is indd net als de melkboer vroeger, ik pies alleen al in de avond en de nacht met gemak zo'n bus vol. Dus echt kleine moeite. Vind het een heel goed doel. @juul, ben toch nog wel benieuwd waar je vorige keer aan twijfelde om mee te doen met mvm. Je had er een discussie over met je vriend zei je toen.. Hoe bedoel je nieuwschierig... Die van mij stond ook een beetje raar te kijken naar die kratten. Hij lacht zich kapot als ik iedere avond met die kan onder me kont geplakt op de wc zit.. @dees, welkom terug weer. Volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad. En nog gefeliciteerd voor vandaag!!! Las net ergens dat bandenpijn erger kan zijn door iets wat slappe buikspieren... zou wel een hoop verklaren...
Heb je slappe buikspieren dan Wen? Hoe verklaard die bron dat dat je dan meer bandenpijn hebt? Dan vraag ik me gelijk af hoe het is als je buikspieren goed getraind zijn...ik train ze 3 keer per week vroeger met een dumbell onder mn kind dus best fanatiek. Dat nu niet meer omdat te strakke buikspieren de groei van je buik kunnen tegenhouden ofzo heb ik ook weer ergens gelezen vroeger...
MVm is wel winstgevend. Dus ondanks dat je er andere stellen mee helpt verdienen ze zeg maar aan jouw urine. Vriend vind het prima dat ik mee doe maar hij wilde dat ik me eerst even inlas over wat ze precies deden. Daar reageerde ik natuurlijk veel te geprikkeld op en was echt totaal niet redelijk... Hij zei als je wilt doen prima maar weet ook de andere kant. Voor mij, eigenlijk ons, uiteindelijk het belangrijkste dat we anderen ermee kunnen helpen.
@Skaya, hier ff kopie van een stukje: "Wat is bandenpijn? Je baarmoeder zit in je bekken vast met verschillende banden. Door de groei van de baarmoeder worden deze banden opgerekt en voel je een scherpe pijn met name in je onderbuik en je liezen, bijvoorbeeld als je loopt of van houding verandert. De pijn is onschuldig. Als je iets rustiger aan doet, zal de pijn weggaan. De pijn komt vooral voor in het begin van de zwangerschap en aan het einde, als het kind is ingedaald. Bandenpijn is een zeurderige of stekende pijn aan de zijkant van de buik, in de liezen of ter hoogte van het schaambot. Soms trekt de pijn door tot in de onderrug, vagina en schaamlippen. De pijn kan even aanhouden en kan erg heftig zijn. Bandenpijn is onschuldig, maar vaak wel vervelend." Maar las ergens anders dat als je buikspieren niet zo sterk zijn, je hier iets eerder last van kan hebben. Nou zou ik vast wel iets hebben, maar 3 x per week trainen zoals jou.. uuuhhh nee.. @juul, dat mvm winstgevend was, dat wist ik ook niet. Hou thuis me mond maar, manlief zou bij mij precies hetzelfde reageren. Hoe is het met onze zwangere Vaddie??!!!