Nou, vandaag ongesteld geworden dus ronde 1 gaat van start. Heb meteen een nieuwe banner gemaakt Alleen lastig om de duur van een cyclus vast te stellen. Het was voordat ik de pil slikte heel mooi 28 a 29 dagen. Dus heb nu maar op 30 gezet. Kan natuurlijk helemaal niks van kloppen, maar goed, we zien wel Ik ook ovulatietesten doen, dus dan kan ik het ook allemaal mooi in de gaten houden!
@ Fleurop: De eerste ronde! De eerste ronde! (denk nu gelijk aan de meneer cactusshow ) Spannend hoor. Hopelijk heb je een mooie cyclus fingers crossed! Oh, Durexflesjes zijn inderdaad gebruikt Ze waren niet zoals ik verwacht had, maar hebben de pret niet bedorven
Hallo meiden! Fijne feestdagen gehad?? Zo te lezen wel @Tina; Haha, lekker gehuppeld door de Hcg- regen?? Zou idd fijn zijn als je ei nu wat vroeger komt, wordt je cyclus steeds weer wat korter...Ja die durexflesjes...wij hebben ooit ook eens zoiets gebruikt..ik weet niet welke jullie precies hebben gehad, maar die van ons vond ik maar plakkerig haha..Maar idd, dat mag de pret niet bederven Succes met klussen!! @DutchDiva; wanneer kan je gaan testen? Spannend!! Wat voel je al allemaal?? Ik kreeg ongeveer een weekje voor mijn NOD wat vage klachten als; pijnlijke borsten (maar heb ik ook altijd voor ongi, dus zei niet veel haha) 's Nachts wakker worden en snikheet hebben (hoewel het buiten vroor!) en 3 dagen achter elkaar 's nachts een beetje een bloedneus. Dit heb ik normaal nooit, maar kwam er dus achter dat wanneer je zwanger bent alles beter doorbloed is en je bloedvaatjes wat verslapt zijn, wat kan leiden tot een bloedneus of iets dergelijks. Ik had trouwens een een beetje een ijzersmaak in mijn mond. Maar het was ook allemaal zo vaag, dat het me niks had verbaasd als ik me die klachten verbeeld had... Hoop voor jou dat het raak is!!! Ik zal voor je duimen! @Fleurop; jeej! Je eerste ronde! Super spannend!! Veel plezier met klussen, hoop dat het meteen raak mag zijn! Je weet maar nooit he...Is het trouwens al een langgekoesterde wens van je, het moederschap? Xxx Sanda
Fleurop, heel veel succes in deze ronde en dat het raak mag zijn he! Doe je ook aan smeppen? (in ander topic zijn er al 4 meiden zwanger van geraakt in de 1e ronde van smeppen..is geen garantie..maar geeft je wel het idee dat je alles er aan gedaan hebt) O en tempen is ook een aanrader hoor! DutchDiva Ja waar ben je?? JIj had toch ook al bijna je NOD?
Hihi..smeppen houdt in dat je vanaf CD8/10 om de dag gaat klussen tot je een posi ovutest hebt en dan elke dag! En zodra je nega ovutest hebt, sla je die dag over en doe je het nog 1 keer om de dag. Dus als je CD 14 en 15 posi test en CD 16 nega, dan klus je CD 14, 15 en 17. Zelf deed ik het iets anders...CD 14, 15 en 16 en daarna niet meer. Ik had CD 15 achteraf gezien mijn eisprong en CD 16 heb je dan nog een kans met klussen..CD 17 in mijn ogen niet meer. Maar andere meiden hielden zich hier helemal aan en zijn zwanger! Nogmaals, geen garantie..maar je weet voor jezelf dat je goed geklust hebt!Snap je?
Ik snap het Denk alleen dat ik het niet op die manier ga doen. Misschien als het na een half jaar nog niet gelukt is. Ik denk dat ik wat meer vrijblijvendheid in mijn seksleven iets prettiger vind. Niet al teveel plannen enzo. Ik ga wel testen wanneer ik mijn eisprong heb, maar daar blijft het bij. Maar als het voor andere mensen werkt is het natuurlijk prima!
Nog 4 dagen voor ik ga stoppen volgens mijn banner Had afgelopen vrijdag de laatste pil van mijn strip, maar slik nog even door. Volgende week gaan we verhuizen en daarna wil ik in alle rust ontpillen.. Nog even geduld dus! Ben maar wel alvast gestopt met alcohol drinken.. Oudejaarsavond mijn laatste glas!
@ Within: Succes met de verhuizing! Ik heb vorig weekend nog een klein glaasje wijn gedronken. Was eerder een ongelukje Ik had het glaasje al half leeg toen ik besefte dat ik eigenlijk niet meer zou drinken... maar aangezien ik nog niet zwanger ben zal het wel niet zoveel kwaad kunnen. En het was ook maar een klein glaasje... @ Fleurop: Ik denk dat als je een positieve ovutest in handen hebt, je vanzelf gaat klussen Zo is het bij mij in ieder geval toch Ik ben ook niet van het om de dag plannen ofzo. Het moet wel een beetje spontaan blijven. Ik denk dat mijn man me uit bed duwt als ik met een om-de-dag-planning begin.
@ Within Succes met de verhuizing! En straks lekker genieten in je nieuwe huis! In 2011 dus beginnen met zwanger worden! Het gaat vast een mooi en bijzonder jaar worden!
@ Tina, succes vanavond!!!!!! Ik ben idd 6 dgn overtijd, morgen maar eens weer testen. Wordt de tweede..... Spannend
@ Tina85 haha. Ik herken het verhaal. Had me eigen voorgenomen geen rauw vlees enzo meer te eten. Dus netjes biefstuk helemaal doorbakken. Maar zal wel aan de rosbief op mijn broodje. Helemaal niet bij stilgestaan dat het ook rauw is! Dus gisteren een foutje gemaakt. Nu beter opletten. Maar ook bij mij is de kans dat ik al zwanger ben erg klein. Eerste echte ongi moet nog komen. Morgen mijn theoretische ei.
Zo, wij hebben ons best weer gedaan Ik ben benieuwd hoe de ovutest er morgen uitziet hoe vaak klussen jullie tijdens je eisprong-periode? Manlief heeft een beenblessure momenteel, dus ik kan natuurlijk ook niet teveel van hem verwachten... hij heeft ook zijn rust nodig natuurlijk
he meiden, hier gaat overmorgen de mirena eruit... vanaf 1 feb gaan we voor eggie... ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat reageren op het verwijderen... als ie netjes door blijft gaan, dan heb ik mijn eerste "vruchtbare eisprong" 1 dag na ons weekendje weg zonder kids
Hallo dames! Ja ja hier ben ik! Aangezien mijn man de dag na Kerst jarig is, heb ik vandaag het huis nog vol visite gehad. Maar hier dan een teken van leven... Ik zal proberen morgen even alles bij te lezen, maar om alvast een vraag die ik voorbij zag komen te beantwoorden: ja ik heb bijna mijn NOD. Je weet het met mijn cyclus maar nooit, maar het zal rond 1 januari zijn. Ik wil proberen pas 3 januari te testen om eventuele teleurstellingen te voorkomen, maar weet niet of ik dat vol hou haha. Ik heb vandaag tegen beter weten in ook getest. Negatief natuurlijk, maar ik dacht dat als ik dan toch te vroeg zou testen, dan maar op de verjaardag van mijn man waardoor ik eventueel een leuk verjaardagscadeau heb. Het probleem is alleen dat ik van alles voel en graag zou willen weten wat ik voel, maar ook weer bang ben dat het niks met een zwangerschap te maken heeft. Ik voel me vaak wat weeig maar kan het geen misselijkheid noemen. Verder blijf ik een soort van ongiekramp-gevoel houden in mijn onderbuik... Ik moet helaas afwachten en dat is iets waar ik niet zo goed in ben deze week. Is het toch nog een lang verhaal geworden...sorry. Morgen hopelijk tijd om ook op jullie te reageren, excuses voor dit ego-berichtje! Welterusten, DutchDiva