Nou meiden, zo te lezen hebben jullie het allemaal druk vanavond Ben ik blij dat ik op de bank mag blijven zitten Alle Toppers-dames, veel plezier! Ben benieuwd of jullie elkaar zien/herkennen Skaya: Wat leuk, een bruiloft! Ik hoop dat je je straks een beetje beter voelt. Symptomen klinken veelbelovend... maar vind het wel erg voor je dat je je zo rot voelt. Waarom probeer je niet een testje......lijkt me als je al zo ziek bent van een zwangerschap dat het hcg toch al meetbaar is met een test. Of zie ik dat verkeerd? Maarja, langs de andere kant...als die test negatief uitslaat is heel je avond om zeep...hoewel het toch nog vroeg is om te testen, en je over een paar dagen toch nog posi kan testen...hmmm...moeilijk.... Nou meid, geniet in ieder geval van je avond! @ hier: ongi neemt geluk af in omvang en hoeveelheid en aangezien ik de toekomst positief inzie, heb ik toch maar weer een nieuw bannertje aangeschaft Ik kon het niet laten... Volgens fertilityfriend is mijn gemiddelde cyclus 41 dagen, dus heb ik dit maar even aangehouden. Eind volgende week maar weer starten met ovutestjes en hopen dat we komende maand een eitje hebben dat springt Afval-update: vandaag weer nieuw doel bereikt! 5% lichaamsgewicht verloren , Ben nu in totaal 5,3kg kwijt (3 maanden) Nog 2 maanden en 3 weken te gaan voor onze afspraak bij de gyn bedenk ik me opeens...woensdag mag ik bellen voor de hcg-uitslag van mijn bloed. Was een testje van de gyn voor de zekerheid, maar aangezien ik aardig ongesteld ben, zal hcg wel 0,0 zijn Ach ja, kan ik in ieder geval de afspraak voor over 2 maanden en 3 weken vastleggen. Hebben we dat ook weer gehad Zow...en nu ga ik calorietjes verbranden met manlief in het park. Hond moet nog uitgelaten worden... en daarna plof ik neer op de bank Geniet nog allemaal van jullie zondag! Liefs Tina
meiden, wat een geklets... gisteravond toen we thuiskwamen bijna gelijk mijn bedje in.. vanmorgen naar de kerk geweest en daarna F1 gekeken.. vanavond maar weer vroeg naar bed.. morgen weer een drukke dag(schoonmoeder kappen, overblijven) tina, geod hoor dat afvallen! is mij niet gelukt de laatste maanden. skaya, heb je een ijzer/metaalsmaak in je mond? dat kan nl heel goed een teken van een zwangerschap zijn... is bij mij elke keer wel zo geweest nl. vaddie en kirsten, veel plezier vanavond.. de rest ben ik vast vergeten.. ga zo iig de foto nog ff kijken van de mooi outfit en pruik
Zo, net thuis van een lange dag in Biddinghuizen. Ben me toch moe, pfoe zeg!!! Maar goed, was erg gezellig, konden lekker gek doen met zijn allen Maar is toch wel een eindje rijden vanaf hier... Ik heb wel alles gelezen wat jullie gepost hebben (wat kletsen jullie veel zeg blijft gezellig hier ) maar geen puf meer om te reageren. Zag wel dat er geen zwangeren meer bijgekomen zijn, toch? Komende week vast wel weer Vanmiddag toen mijn man en ik even samen waren zei hij: 'Gaan we vanavond weer klussen? Anders worden we nooit zwanger!!!' Al een week niets gedaan aangezien ik het erg druk heb en gewoon geen zin had sinds die test, maar ik ga het weer proberen voor mijn manneke. Vond zijn reactie zo lief Hij wil het ook echt heel graag dus
hee toppers, hebben jullie een leuke avond gehad? Skaya het klinkt allemaal veel belovend! Hopelijk heb je snel een roze test in handen. Mira wat lief van je man! Fijn dat hij het ook graag wilt. Hier weer een nieuwe pendel binnen voor juli. Dat valt wel weer mee. Ik was een tijdje gestopt met alcohol drinken, maar het duurt nu al een tijdje. Daarom heb ik er vanmiddag op een verjaardag toch eentje genomen. Was lekker en gezellig. Ik ga maar weer beginnen met ovu testen. Ik wil hem niet mislopen!
@Skaya: dat klink veelbelovend! En is het uiteindelijk nog een beetje gegaan met de bruiloft? @Tina: goed zeg! En nu op naar de 10% hè! Ik moet jouw goede voorbeeld maar snel gaan volgen en het excuus dat ik misschien zwanger kan zijn waardoor ik niet streng kan lijnen maar eens laten voor wat het is en gewoon op een gezonde manier aan de slag gaan! Was goed bezig, maar is weer helemaal versloft, terwijl ik heel erg baal van mezelf. @Vaddie: wat fijn dat je een leuke reactie hebt gehad! Wel dapper van jullie dat ze wisten dat jullie bezig zijn. Dat durf ik bij mijn ouders echt niet te zeggen hoor. Nu weet ik niet meer of ik nog iemand ben vergeten...Zo ja, sorry... Welterusten! Groetjes DutchDiva
mogge meiden. mira, wat lief van je mannetje... hier in een mega dip.. voel me $%^&^&*(, super kort lontje en da gaat manlief nu irriteren, terwijl ik me ook al aan zoveel dingen irriteer.. waren die eerste 3 maanden maar om.. is de stress weg, wat al heel wat scheelt, en hopelijk de meeste klachten ook... ben gewoon mezelf kwijt en word daar zo verdrietig van... lig bijna elke avond megavroeg in bed, slaap tussen de middag, tussendoor nog ff gauw kind halen en brengen en dan ook nog het huis aan kant houden, terwijl de rest er een puinhoop van maakt.. bah.... sorry voor mijn klaagzang..maar moest het ff kwijt...
Goede morgen Jannie Wat vervelend dat je je zo voelt en dat je het gevoel krijgt alles achter iedereen op de moeten ruimen. Ik hoop dat je jezelf snel een stuk beter voelt, dan kun je echt gaan genieten van je zwangerschap. Knuffel!!!
Goodmorning ladies! Skaya: hoe voel je je nu? Is het feestje meegevallen? Ben benieuwd wanneer je gaat testen Mira: wat een leuke reactie van je man! Ik krijg ook af en toe van die kleine opmerkingen...kan ik ook zo blij van worden Mannen beleven dit hele proces toch anders... Hoe zit het trouwens met je ongi? Ik loop al de hele tijd te sleuren, maar volgens mij plak je vast aan die bank! Knorrie...euh Jannie: Gelukkig heb jij het perfecte excuus om een mega-irri-knorrige-stressige-hormonster-...-vrouw te zijn op dit moment! Geef manlief er maar van langs! Bevestigd nogmaals dat je echt-echt-echt zwanger bent! En niet gaan dippen! Denk elke keer maar weer aan het wondertje dat in je buik zit. Over een paar maanden ben je dit weer allemaal vergeten! En verder rustig aan doen! Als het huis niet aan kant is...so be it! Je hebt twee kleine mannetjes rondlopen en een derde spruit op komst...en die hebben hun mama veel meer nodig dan het huishouden! Kom op meid! En als het je echt te veel word...spuw hier je irritatie maar weg! Wij zijn er voor je! DutchDiva: Kom op, pak je gezonde eetpatroon weer op en dan weer doorzetten! Grammetje per grammetje! Ik had gisteren onwijze trek in pizza...*zucht* maar ben onmiddellijk aan een klein wondertje beginnen denken, en wat ik daarvoor over heb. Geloof me, de trek werd niet minder, maar wel draaglijker... Ik gebruik ook mijn gewichtscurve (heb een abbo op online weightwatchters) en dan zie ik dat het lijntje echt wel mooi daalt. Dat is voor mij ook een motivatie! *neemt weer een slokje van der shake* Zet em op! Samen kunnen we het! Alle aanmoedigingen hier helpen trouwens ook heel veel! Hier: vanmiddag afspraak met de makelaar. We willen onze woning in de verkoop zetten. Zijn erg geïnteresseerd in een huis van een nieuwbouwproject hier in de buurt. Dus ben benieuwd wat de makelaar allemaal te vertellen heeft Nog een paar uurtjes werken en dan namiddagje vrij. En ze voorspellen mooi weer! Lucky me!
Tina: Ik werd er ook echt blij van. Hij is een schat, wil ook graag een kindje van ons samen, en dan heb ik geen zin in klussen. De arme ziel Gisteren echt te moe om nog iets uit te voeren, dus eenmaal in bed bijna gelijk in slaap gevallen (en vanmorgen opgestaan met knallende koppijn en misselijkheid, stress voor het afstuderen zeker???) Hier nog steeds niets te zien. Wel meer last van mijn buik en in de ochtend echt misselijk tot ik wat gegeten heb, maar verder helemaal niks te bekennen. *Probeert haar handen los te krijgen van het bankje, maar merkt dat deze met lijm vast zitten* Ik ga mezelf proberen los te krijgen en dan kom ik met je mee Meid, wat ben ik toch trots op je dat je zo goed met afvallen bezig bent. Wil ik ook kunnen (doorzettingsvermogen van 0 gezien alle pogingen zonder resultaat )!!! Ik hoop dat de makelaar een goede prijs voor jullie huis voorziet. Als het mogelijk is, is nieuwbouw natuurlijk altijd lekker: Alles is nieuw en soms kun je nog inspraak hebben in aankleding enz van bijvoorbeeld keuken, badkamer enz. Wij zouden ook graag verhuizen (van huur naar koop) maar moet nog even afstuderen, een baan vinden en hopen dat de huizenmarkt ons goed gezind is...
goeiemorgen meiden... Wow ik ben kneitersduf. Heb me vanmorgen verslapen terwijl de kleine man naar school moest. 8:18 schrok ik wakker 8:29 zaten we aangekleed en wel in de auto. Nu zit ik dus wakker te worden met een cappuchinotje maar het wil nog niet echt lukken.
Mams: Succes met wakker worden! Wauw, een snelheidsrecord gebroken, 11 minuten om aan te kleden en in de auto te zitten?! Goed gedaan zeg! Zou mij echt nooit lukken
zo even van het weekend gelezen. Ga vanmiddag er eens voor zitten om de rest te lezen. Wel veel gebabbeld zeg. Hier is het vorige week wel heel raar gegaan. Ik werd vorige week vrijdag ongi dat ik dacht. Stopte na ongeveer 2.5 uur. Heel raar vond ik dat. Mijn wilde dat ik de volgende ochtend een test deed. Vol ongeloof er naar zitten kijken die was namelijk licht positief. Het is toen woensdag weer fout gegaan . Heb dus weer een miskraam gehad. Heb nu een afsrpaak gemaakt bij de huisarts. Wil graag weten of we door mogen. en ik ben de laatste 2 weken zo duizelig. Ook even vragen wat zij er van vind
Deesjedees: Oow, dat is echt super erg. Knuffel!!! Ik hoop dat je bij de HA de antwoorden op je vragen krijgt en snel een positest krijgt die steeds meer posi wordt
Deesjedees, oohhh meidddd jeetje hoe kan dat nou tochhh!!! Wens je heel veel sterkte, hoop dat de huisarts iets voor je wil en kan gaan doen! Tina, leuk een nieuwbouwhuis!!! Dat wil ik ook wel! Succes met de makelaar en geniet van het weer! Het wordt 28 graden ofzo! Dat mag toch niet op een doordeweekse dag...ik moet werken haha! Goed bezig met afvallen meid!!! Ben trots op je! Straks bij de gyn zal het een groooot verschil zijn als je zo doorgaat! Mams neem maar een extra bakkie koffie, misschien dat dat helpt! En anders even terug het bed in als het echt niet gaat? Mira hoe is het nu inmiddels met je misselijkheid? Wel weer gek! Heeft vast en zeker wel met de hormonen te maken..wie weet zit er weer wat beweging in! Jannie, lekker klagen hoor!!! Doe ik ook Hoop dat je je snel beter mag gaan voelen. Probeer af en toe maar lekker even een stapje terug te zetten en kan je man even het stokje van je overnemen? Kirsten en Vaddie, hoe waren de toppers??? Bruiloft was leuk gisteren. Ben zelf niet Turks, maar mijn mannetje en heeeele grote schoonfamilie dus wel. Elk weekend is er wel een bruiloft, maar gaan alleen als het familie is die we echt kennen. Heb nog wel even lekker staan dansen in mn glitterjurk en stilettohakken, daar nergens last van gehad gelukkig! Hier ben ik nog steeds moe, kan echt niet me bed uitkomen en was na het eten net weer even flink misselijk wat nu nog lichtjes blijft hangen met hoofdpijn. Als ik wat ga doen wordt het wel vaak minder. Of het een metaalsmaak is in mn mond...tjaa misschien wel. Vind moeilijk om huis te brengen...is ook echt aaaachterop mn tong. Weet wel dat het anders is als wanneer je keelontsteking hebt. Op zn vroegst woensdagochtend testen...dan ben ik vrij.
@Dees, jeetje meid! Wat lees ik nou. Wat erg voor jullie. Goed dat je even naar je ha gaat. Wat rot zeg, dikke knuffel meid!! @ Jannie, als iemand haar lijf goed kent ben jij het wel. En hoe moeilijk dat nu ook is. Je weet ook dat dit tijdelijk is. Geef er gewoon aan over. Ga je er over piekeren of je ertegen verzetten maakt het alleen maar erger. Ik merk ook hier hoor dat ik mezelf niet ben. Ik merk dat het bij mij werkt om even wel in een rustig tempo te gaan sporten. Ook al heb ik geen zin, en ben ik keimoe. Daarna voel ik me stuk beter. Ga zo even zwemmen met manlief. Maar ben erg in mezelf gekeerd. Helpen je pilletjes beetje tegen je misselijkheid?? Ook knuf voor jou....
@mams, hahahaha ik maak een diepe buiging. Wat een record!!! Zo klote is dat je zo erg verslapen, ben dan altijd gelijk heel de ochtend van de leg.. Hahaha
@Mams: jeetje wat snel. Met mijn beestenboel zou ik dat nooit redden. @Deesjedees: @%$#&**(^&^ voor jullie. @Jannie: Sterkte. En hier gewoon lekker die irritatie van je af schrijven. Doen wij ook. @Skaya: Toppers waren leuk. Erg gezellig. Maar wat massaal zeg. Aaaaaa. Ik ben aan het veranderen in een vreetschuur. Sinds een paar dagen voor testen zo'n honger iedere keer. De porties zijn kleiner maar moet echt om de 2 uur wat eten anders word ik helemaal slap. Ik ben al veel te zwaar en nog honger ook. Echt goed oppassen dus wat ik eet! (want natuurlijk heb ik zin in chocolade) En erg moe maar ja dat is niet vreemd. Lag pas om 2 uur in bed en er om half 6 weer uit. Dus nu maar even van de pc weg en wat bewegen, anders zit ik zo te slapen
Skaya: Misselijkeheid is zo goed als weg, net wat gegeten (nou ja, ontbijten lukt me nooit dus nu sinds paar weken aan de Hero Fruitontbijt. Dat gaat redelijk ) Ik hoop ook dat het met de hormonen te maken heeft en het allemaal op gang komt, zit nu al weer op dag 50 van deze cylcus Vaddie: Ik vind het echt een topprestatie dat je zo kort geslapen hebt en toch weer op bent kunnen staan. Ik voel me vandaag zo sloom en moe, dagje thuis gebleven van school. De combi van misselijkheid, hoofdpijn (die ik nog wel heb) en dat moe zijn was me even wat teveel! Zo even naar buiten, boodschappen doen, dan is die hoofdpijn mss wat minder.