Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou ik heb de hond uitgelaten toen ik terugkwam...Maar mezelf en de kleine man aangekleed in 11min en zn tas gepakt enzo vind ik er netjes:p
    Nu druk aan de poets dus het gaat wel weer(A)

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira het kan ook een virusje zijn. Ik was donderdagavond heel moe en ik ben vroeg naar bed gegaan. Vrijdag heb ik de hele dag hoofdpijn gehad. Daarnaast was ik ook nog eens heel raar wazig in mijn hoofd. Ik kon me niet concentreren en autorijden was ook lastig. De dag erna had ik nergens last meer van. Ik sprak vrijdag mijn schoonmoeder en die heeft het ook gehad. Er schijnt weer wat te heersen.

Deesjedees wat erg meid. Hopelijk kan de ha jullie helpen!

Mams wat race haha. Hoe was de kleine man eronder?

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Oow, dat kan ook. Bah, ik moet ook altijd iets hebben als er weer wat nieuws heerst... Moet echt boodschappen doen, anders vanavond niets te eten... Even kijken of ik echt niks heb, anders moet ik auto gaan rijden :( Mss kan moeders mee, zo ff bellen.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: sterkte (en beterschap)

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Misschien kan je nog wat bij elkaar sprokkelen om te eten.

Wij hadden gisteren ook geen brood in huis. Ik dacht dat de ah de hele dag open was. Niet dus. Hij is op zondag pas vanaf 16.00 uur open! Hebben we maar soep met knakworstjes op en als tussendoortje een plak ontbijtkoek, haha. Daarna hadden we echt niets meer in huis.

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    moet morgen om 10:40 naar de huisarts.
    Wil graag weten waar die duizeligheid vandaan komt.
    Met zwanger worden ben ik eigenlijk wel een beetje klaar.
    Schoonouders, zwager en schoonzus weten het nu ook.
    Vond het vorige week wel even heel moeilijk.
    Ons neefje van 4 maanden oud was er ook bij.
    als ik hem vast had was hij zo rustig. Net of hij het merkte dat ik het moeilijk had.

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    NOD-lijst

2 juni
    - Skaya (31 dagen, ronde 4, 1e kindje, 22 jaar)
    6 juni
    - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje)
    17 juni
    - Kwiebje (30 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar)
    - Uiltje(.. dagen, ronde3, 1e kindje, 29jaar)
    18 juni
    - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar)
    28 Juni
    - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)

ZWANGERLIJST:

- Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK
    - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde.
    - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde

VERWARRING/BAAL-lijst:

- Mira85 (ronde 1: vanaf 10 april, 1e kindje, 26 jaar)
    - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar)
    - deesjedees(ronde1 na mk mei2011, 1e kindje, 25jaar)

ik heb mezelf op het verwarringslijstje gezet.
    Ik weet echt niet wanneer mijn nod is. Mijn cyclus zal nu wel helemaal van slag af zijn.

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesjedees: Kom maar bij Nino en mij hoor! Knuffel voor jou. Ik begrijp helemaal dat je het moeilijk hebt en dan ook nog een neefje van 4 maanden, dan speelt alles weer op!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: sterkte.

@kwiebje: hebben jullie geen vriezer? Heb er 2 en eten genoeg om een week van te kunnen eten als het zou moeten. (wel vreemde maaltijden dan ook)

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    vaddie ik heb een vriezer en ik heb eigenlijk altijd een voorraad, maar nu dus geen brood. Om nou een snitzel te eten als ontbijt?! Dat vond ik toch te zot.

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hahaha. Wat vreemd. Weet je in ieder geval zeker dat je stevig hebt ontbeten. Hahahaha Ontbijt zelf altijd met brina. Al hoe wel ik dat vanmorgen maar met moeite naar binnen heb gekregen.

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Haha, een schnitzel als ontbijt is idd niet prettig. Ik heb eens in Tsjechië meegemaakt dat we als lunch schnitzel kregen en 's avonds schnitzel, maar waren ze deze keer gepaneerd. Op de terugreis met de bus naar Nederland had het hotel ons een lunchpakketje meegegeven. Mag je raden wat erin zat! Naast een aantal broodjes, een koude gepaneerde schnitzel!!! Sinds die reis heb ik een hekel aan schnitzels en eet ik ze echt alleen als het echt moet :D

13. me83

me83 Niet meer actief

nou vanochtend toch ff een testje gewaagd maar was negatief.. dacht wel een schaduwtje te zien maar miss staarde ik te lang naar de test ahahha..

woe nog een test doen.. dan is het tenslotte juni.!! zoals de pendels voorspellen.. dus ben benieuwd

gister helemaal niet lekker .. geen trek in eten.. misselijk als ik dacht aan patat(want dat wilde manlief eten) dus zelf maar wat anders genomen maar ging niet van harte..
    word nu ook steeds meer duizelig als ik moet bukken ofzo.. moet veelboeren als ik cola drink.. (doen we dus maar niet meer .. krijg het zuur drvan) en uhhmmm... winderig ja.. haahahhah..

ik kan wel een one woman knetter orkest beginnen ..pff

ben benieuwd hoe het jou vergaat skaya! al testdrang?

@dees. jeetje meis wat erg!! sterkte voor jullie!! hoop dat je snel meer duidelijkheid heb en dat je lichaam alles weer goed kan verwerken!

@mira.. beterschap meis!! toch geen komkommer gegeten?:p

had je wel al een testje gedaan voor de zekerheid??

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Heyyy meiden,

Ben lang weg geweest... Had t enorm druk met feestjes haha. Donderdag een uit de hand gelopen verjaardagfeestje hahaha, vrijdag personeelsfeest en daarna Breda in, zaterdag ook weer de kroeg in en zondag amsterdam en toppers. Ben nu helemaal gesloopt! Toppers was weer één groot feest! Inderdaad Wen... Gordons loserclubje vindt echt niemand leuk! Stond wel ff met een brok in mn keel toen die het laatste nummer voor zn moeder ging zingen, hihi ;)

Heb er ook 30 minuten over gedaan om alles weer bij te lezen hier... Wil natuurlijk wel op de hoogte blijven. Ik ben niet nieuwsgierig.

Vaddie Gefeliciteerd meis!!! Wat super! Ben echt heel blij voor je!

Dees: Wat klote zeg! Heel veel sterkte! Ben benieuwd wat de ha morgen zegt.

Tina: Jij bent goed bezig meid!
    Had je ook nog een pakketje voor mij bewaard?

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me Dat knetter orkest klinkt bekend. Het rommelt flink in mijn buik.

En dat gerommeld is zo dubbel. Bij ieder krampje vraag ik me af of er niks mis is. Er word duidelijk hard gewerkt in mijn buik. Darmen hebben het zwaar en protesteren flink. (toch al erg sinds pilstop)

Gelukkig bijna 5 uur. Zo lekker naar huis en op tijd naar bed. Ben gesloopt en moet echt moeite doen om niet in slaap te vallen

16. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie... ja tis zo vaag.. soms rommelt het even en ineens is het weer weg.. had het al een paar dagen na eisprong.. dus kan niet zijn van een aankomende ongi ofzo.. dat begint bij mij echt pas 2 dagen voor ongi en dan is het meer continu,,

jaaaa slapen... heerlijk.. ben zowiezo soms best lui ahaha maar ik kan echt zo slapen.. hoop dat je een beetje bij kan rusten van het concert en werk enzo... je heb het toch ff nodig.. al is het maar een uurtje met je ogen dicht ahahah

hoop voor je dat het lukt!

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    me je pendels zeggen idd ook juni! Je kwaaltjes klinken ook veel belovend. In juni gaan er waarschijnlijk weer meerdere op roze! spannend allemaal.

Hier eerst maar weer mijn ei spotten.

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    ik had 4 pendels voor april en 4 voor mei.
    De pendels voor aprl zijn niet uit gekomen en die van mei wel.
    dus wie weet kloppen de pendels wel.
    Ga heel hard voor jullie duimen.
    En natuurlijk voor mezelf. op naar een plakbeebje

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dag dames.,!

Globaal teruggelezen want ik ben zoooo moe!! Was inderdaad ook kwart voor 2 thuis, maarja tegen half 3 in slaap natuurlijk en vandaag weer gewoon op naar het werk., pfff
    Maar...., het was zekerrr de moeite waard! Jeeeetje wat was dat gaaf zeg.,!! FANTASTISCH!!

@ Deesjedees: He gadsie.., alweer? Snap dat je naar de HA wilt en dat je er even klaar mee bent.., bah wat een tegenvaller..,:S
    Benieuwd of de HA iets voor je kan betekenen..,

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stelletje kletsmajoren! zo gaan we hard naar de 5000!!!

deesjedees, wat onwijs #$#%^%^&... kan het niet anders noemen..

hier vandaag niet thuis geweest.. eerst sjoerd naar school en daarna naar mijn schoonmoeder om haar te verven en te knippen..
    toen overblijven, weer terug naar mijn schoonmoeder, die daarna sjoerd heeft opgehaald... toen mijn schoonvader en tjeerd er waren verteld dat we weer zwanger zijn.. ze hadden wel een vermoeden, want kan momenteel geen koffie wegkrijgen en drink dus thee..
    hadden mokken met pake en beppe erop, met daarin babysokje met de friezevlag erop... dat was dus wel duidelijk :D

voel me weer een stukje beter, en voelt fijn dat ik hier me hart kan luchten...
    de tabletjes werken gelukkig redelijk en heb daardoor ook meer vut om wat in huis te doen..
    manlief zegt dat het een meid word, want deze x is het niet te vergelijken as de keren van de jongens... ben benieuwd!!!!

Deel Deze Pagina