Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha Dutchdiva. Tja dat is een bijkomstigheid die we voor lief moeten nemen. Wil ook even niet weten waar het eindigt :)

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Haha, snap ik, maar een E-cup is voor mij een droom haha. Zit nu al op een H-cup...

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ja dan valt E mee inderdaad!

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    dutch diva ze hebben in de cubmaat mee groei bh's.
    Heb toevallig vorige keer zo'n bh gekocht.
    Heb zelf g cub

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden! Even ego vanaf BB!
    Merkte net gevoelige tepels en heb een ovutest gepakt. Die KNALT de pan uit! Ohhhh ik shake van de spanning!!!!!
    Ben ook wel bang dat t nu pas mn ei is...hoewel ik wel al een redelijk donkere test had byna 2 weke gelede..maar 2 mnden niet zo donker als dit...
    Ooooooh morgen maar testen....ik kan nu echt niet slapen!

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    hier heel hard aan het duimen dat je morgen een knaller van een zwangerschapstest hebt.

wie had hier nou ook een maansteen?
    Merk je al iets?

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Deesjedees: bedankt voor de tip, ik ga het zeker proberen te onthouden!

@Skaya: waaaaaaaaaaaaahhhhhh :D:D:D wat spannend! Ik ga enorm duimen! Laat je het morgen weten? Succes met niet slapen!

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ dutch diva, Ik haal die wel in een speciaal zaak voor grote borsten. Haal daar mijn normale bh's ook. Kan mijn cub nergens anders kopen wat fatsoenlijk eruit ziet. anders zijn het van die oma bh's

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, aaahhhhhhhhh meid!! Spannend. Ff voor de zekerheid klussen ook hoor. Gelijk naar het weer van morgen gekeken. Hhuuummm 15 graden met regen, schoenen weer dus. Ik vreet ze met alle liefde op morgen hoor ;)

Zo dames big boobs forum hier :) om onze mannen een plezier te doen kunnen we beter een tietenforum beginnen ipv die buikfoto's!!

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Skaya testen!!!!! Spannend.

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    hahaha. Tja das weer vrouwen praat he.

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    skaya mijn duimen worden al moe.
    Ik zou zeggen teste. dan slaap je misschien vanacht goed

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    goedemorgen iedereen.
    wat een weer zeg. Gisteren warm en vandaag koud en regen :(

@ skaya, al getest. Je maakt ons wel nieuwsgierig zeg.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, wat kletsen jullie veel in de avond...
    lag er gister weer vroeg in...

skaya, spannend meis... denk dat je straks 2 mooie strepen hebt hoor!

over die testen na 2 mk, volgens mij doen ze dan een chromosoomtest.. maar weet niet precies wat dat inhoud... daar komt meestal weinig uit..
    je ou ook bloed kunnen laten prikken en dan oa op hormonen en vitamine B.
    maar zulke dingen kunnen ze je in dat meerdere mikramen topic precies vertellen..
    zorg alleen wel dat je goed kunt onderbouwen waarom je iets wil!
    (bij de HA)

hier cup E, maar veranderd nog niet :D

verder, he slecht geslapen.. veel nare dromen, maar schijnt erbij te horen.. daarbij een snurkende man en 2 kinderen die om de beurt liepen te spoken...
    kortom, ga straks snel beneden stoffen, zuigen en dweilen en dan rond 12.00 mijn bedje in... moet vanavond nog naar een kinderviering met sjoerd en morgen al heel vroeg een bruidje... en daar ben ik een dag mee zoet...
    gelukkig is manlief donderdag en vrijdag vrij :D kan ik als ik wil bijna de hele dag slapen!

ga ff de kids klaarmaken voor school... en pakken de bus maar weer, want regent weer behoorlijk...

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Skaya, kom op je bed uit!!! We willen het weten!? :)

16. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Skaya!!! Ik ben nieuwsgierig.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: We zijn nieuwsgierig!!! Ben je al wakker?

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    SKAYA!!!!!!!!!!!!!! NU MELDEN!!!!!!!!!!!!!!!! *sleept calorievrije slagroomtaart binnen* WAAR IS MIJN KERS!
    Ooooo, superspannend!!!! :D

Deesjedees: Jeetje, wat erg voor je... Goed dat je naar de dokter gaat. Die duizeligheid lijkt me niet goed. Bij mijn bbz zeiden ze dat ze pas na 3 miskramen gaan onderzoeken waar het van komt. Onderzoek blijkt nogal duur te zijn, en vaak is er geen oorzaak te vinden. Gyn legt het probleem van vmk'en ook bij het feit dat vrouwen veeels te vroeg testen. (Vond ik niet zo leuk dat 'ie dat zei...het is toch logisch dat we snel testen als je zwanger wil worden???? :( ach ja...) Ik weet verder niet wat de onderzoeken inhouden. Ben benieuwd wat je dokter zegt.
    Ik draag trouwens een maansteen. Ik merk er verder (nog) niets van. Maar baadt het niet dan schaadt het niet, denk ik maar :)

Pfew dames, ik moest zoveel bijlezen...ik weet het even niet meer...

Hier: Nog steeds hevig ongesteld. Dag 6 alweer. Ik dacht een paar dagen geleden dat het minder werd, maar dat was dus niet zo. Ik heb nog nooit zo lang zo hevig gebloed. Oké, ik denk dat een dubbele ongi na 2 maanden misschien niet zo gek is, maar geloof me het is wel vervelend! Ik heb een kantoorjob, en probeer momenteel zo weinig mogelijk op te staan. Ben bang dat het bloed me langs me benen loopt! :D (om het even smerig te zeggen...) Voorlopig beperk ik me tot wandelingetjes naar het wc...met de benen tegen elkaar!:D:D:D Afvalrace gaat goed...ik hoop morgen de -6 kg te behalen :)

Potverdikke Skaya... heb je je nog steeds niet gemeld????!!!! Vooruit meid!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Geweldig :D haha. Je laat me lachen deze ochtend :D Dacht je nu lekker een stukje van je calorievrije slagroomtaart met kers te mogen eten, is ze nog niet wakker :( Kom op Skaya, Tina heeft zin in taart :p

20. Leilani

Leilani Lid

25 mei 2011
    97
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Noord Brabant
    * duimt voor Skaya's positieve test*

Deel Deze Pagina