Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @skaya, ik moet zeggen dat de kwaaltjes reuze mee vielen (gelukkig). Maar heb me ook braaf aan alle regels gehouden; geen rauwkost of rauwe groentes, geen schepijs, enz. Verder nauwelijks misselijk geweest.
    Alleen s aonds erg moe.
    Ook n d zon gng t prima, maar smeerde wel factor 30 op mn gezicht ivm het vorkomen van een zwangerschapsmasker. Mn buik is bruiner dan mn hoofd, deze stond dichter bij de zon:D

2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Pff weer klaar met werken eindelijk! Ben net thuis.
    Ben vanmorgen tussen t werken door even snel bloed laten prikken.
    Hopelijk vrijdag de uitslag.

Me en Skaya balen zeg die witte testen (ik kan er ook geen meer zien blehh) Maar er is inderdaad nog hoop. Worden voor jou wel weer 2 lange weken Skaya verschrikkelijk.
    Me ik zou gewoon over 2 dagen weer een testje wagen als er dan geen ongi is. Je had toch een goed gevoel erover en kwaaltjes?

Minim: Fijn dat je er weer bent. Behalve relaxen ook nog actieve dingen gedaan of bezichtigd? Super dat het zo heerlijk was en je lekker saampjes hebt kunnen genieten.

Wat ben jij heerlijk positief Tina. Ik hou ervan! En ga hard voor je duimen voor een mooi ei en een plakbeeb. En met al die rondgestrooide HCG moet t toch zeker gaan lukken.
    Had met mijn HA al gekeken bij 2 andere ziekenhuizen voor de wachtlijst, maar die waren net zo lang. Ze vroeg of ik haar wel even wilde bellen als ik echt pas na de zomer een afspraak heb. Dan zou ze proberen nog iets anders te regelen.

Dankje Fleurop! Dat gaat inderdaad hard bij jou al over de helft! Weet je nu ook al wat t word meisje/jongen?

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Me jammer van je witte test.

Skaya je hebt nu je best gedaan. Komt goed :).

Tina knap hoor dat afvallen.

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    zo wat word er weer veel gekletst zeg.

@ tina, wat kl*te dat nou pas je ei is. Zou zeggen nu maar klussen.

@ wen, huisarts vertelde dat afvallen niet erg was als je zwanger bent. Als je maar alles binnen krijgt wat je nodig heb.

@ hier, vanmorgen weesten sporten. pfff wat heb ik een slechte conditie zeg.

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    haha deesjedees, gelukkig heb ik nu mn ei niet...zou een bloederige bedoening worden om nu te klussen...jakkie, moet er even niet aan denken :D
    Ik denk dat je skaya bedoelt ;)

Hahahaha, dames, hoe bedoel je, we raken allemaal in de war??? :D:D:D

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    We kletsen gewoon te veel en dan wordt er te veel geklutst. (grijns)

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0

Hahaha, ja ik doe mijn haar kleur(blond) eer aan. ik bedoelde idd skaya.

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina, jij deed toch aan modifast? is dat wat om vol te houden?

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, gezellig je bent er weer!! Fijn dat je het zo goed heb gehad. En niet zo last had van je kwaaltjes!!

@me, jammer meis. Misschien kan het nog, en anders vol goede moed de volgende ronde in.

@tina, jeetje meid. Wat een lange ongi. Hoop voor je dat die snel weg is. En zo vreslijk goed, al dik 6 kilo afgevallen. :D

Hier heeft de vermoeidheid echt z'n hoogtepunt bereikt. Ik kan niet meer. Heb het vanmorgen ook aangegeven bij mijn ouders op me werk. Ik kan gewoon niet meer 100% doen van wat ik normaal doe. Ik stort in, en krijg veel meer last van buikkrampen eind van de dag als het erger is.

Morgen lekker vrij, gaan we saampies even gezellig naar Kids Factory in Breda, had mezelf voorgenomen niks te kopen voordat we weten of we een babyboy of girl krijgen. Maar kan me niet meer inhouden :D

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen balen dat je zo moe bent. Ik heb het ook maar weet niet of dat nu ligt aan mijn aankomende vakantie of dat ik echt heel moe ben. Probeer gewoon af en toe je rust te nemen. Jaja makkelijker gezegd dan gedaan....

Willen jullie weten wat het wordt?Wij twijfelen hier. Is leuk als het een verrassing is maar ben wel erg nieuwsgierig aangelegd.

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Het is zo dubbel, ik werk bij mijn ouders. Hebben 2 eigen zaken. En als je dan ziet dat je ouders ook met wallen onder hun ogen lopen. En het personeel te beroerd is om een stapje harder te lopen. Dan breekt echt mijn hart als ik ook nog een aan geeft dat ik het nu niet trek. Ik kan nu gewoon geen zaak runnen in me 1tje. Normaal geen probleem. Maar het is teveel.
    Moet ook zeggen, ik was vanaf het begin echt wel moe. Maar nu de laatste dagen, niet normaal. Moe, zere tieten, steeds bijna kotsen. Alles 3x erger dan dat het wa. Lijkt wel of ik in een HGC groeispurt zit ofzo.. :)

En JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! we kunnen niet wachten. Wil zo graag weten wat het kleine humpie is!!! Iedereen mag het dan ook weten hoor van ons. De naam niet, maar jongentje of meisje geen probleem!!

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha, duidelijk!

Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is Wen. Mijn ouders hebben ook een eigen bedrijf. Ik werk er wel niet maar weet zeker wat het is om de verantwoording te voelen en te hard werken.

Hopelijk gaat het snel een beetje beter. Succes meid!

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

Dank je meid, fijn dat je het begrijpt. Als mensen zelf niet een eigen winkel hebben, of ouders inderdaad. Is het moeilijk voor te stellen. Maar komt wel goed hoor.
    En ik neem het allemaal voor lief hoor, het is een gezonde ziekte voor een goed doel. Maar soms beetje lastig.. :)

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Skaya: het gaat inderdaad snel :) Mijn buik heeft ook weer een groeispurt gehad, over anderhalve week wil ik weer een foto maken!
    Nino: het geslacht willen we niet weten. Blijft een verrassing tot aan de bevalling. Ik geloof dat ik een uitzondering ben tegenwoordig. Maar vind het super leuk. natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig... ;)

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen pfff ook shit dat je zo moe bent. En dan helemaal dat je bij je ouders in het bedrijf werkt. voel je je natuurlijk schuldig als je eens tapje terug doet.
    wel leuk hoor gaan shoppen voor de baby. ik ben samen met mijn nicht ook een keer weesten kijken toen zei in verwachting was. Geweldig vond ik dat.
    Ik moet helaas nog even wachten.

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeeetje Fleurop,.! Jij bent echt al super verr.,!!! 22 weken., niet normaal zeg..,
    Hoe voel je je? Gaat het allemaal goed??
    Wat leuk om te zien zeg..,

Skaya: Wat vaag allemaal zeg.., bah! Kan me voorstellen dat je licht teleurgesteld bent in je lichaam.., Maar kop op., het komt goed!
    Geen bloed, geeft moed.,!

@Hier: RUGPIJNNNN AUW!.., maar goed, morgen nog werken van 10-5 en dan zaterdag lekker een nachtje weg met mannetje en vrienden met hun kids.., helemaal leuk! Lekker van de zon genieten en zwemmen met de koters.., helemaal zin in..., (dan maar genieten van andermans kinderen dacht ik zo.., hihi)

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: hier hetzelfde hoor. Ben vandaag ook helemaal gesloopt. Hele drukke dag gehad, heel veel last van mijn darmen, zeer gevoelige boobs en nog steeds lage rugpijn.

Nu dus lekker een date met de bank, hier schrijven en ondertussen X-men kijken.

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    AAAAAAAhhh jongens., ff iets heeeeel anders.,
    Ik wil super graag een nieuwe bank.., maar waar vind je een moderne betaalbare bank?
    Volgens mij heb ik heel het internet al gehad., misschien vrijdag maar ff naar de ikea.,
    Als iemand ideeen heeft., ik wil het liefste een leren chaise longe/ hoekbank maarja ff kijken of vriendjelief daar zin in heeft., hihi.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Wij hebben onze banken van de Ikea (wilden ook niet te veel geld uitgeven). Hebben wel stoffen bekleding, maar vond de prijs wel te doen. Helemaal toen ze als 2-zits aangeboden werden en je er makkelijk met 3 volwassenen op kan zitten ;) Anders eens kijken op ikea.nl, dan kun je vast kijken of je iets er tussen ziet staan wat je aanspreekt ;)

Verder hier nog steeds geen positieve ovutesten, maar wel weer slijm, wat volgens mij dan, vruchtbaar is. Lijkt op eiwit, kan er draad van maken tussen mijn vingers. Dat zou al de tweede keer deze maand zijn dat het zo is en dat ik geen positieve ovutest heb. Ik baal nog steeds van mijn lichaam en blijf dan ook nog even op het baalbankje zitten *Pakt een goed boek en breiwerkje erbij om de tijd te doden* Zou willen dat ik er eens vanaf kon.
    Mijn man is tot en met zondag niet thuis. Hij heeft een weekend van scouting, dus ben alleen thuis. Verschrikkelijk dat ik nu niet bij hem ben en met hem het over zwanger worden en mijn rare lichaam kan hebben.

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ik begrijp je onzekerheid en je onbegrip van je lichaam hoor.,! Snap er vaak ook niks van en dan wil je gewoon ff van je af kletsen en het liefst bij je vent!
    Wat rot dat je zo lang alleen thuis bent., bah, daar houdt ik ook niet van hoor.., succes.

Ja ik heb al wel wat op de ikea site zitten kijken., misschien toch maar is langs gaan, vaak t idee dat daar meer staat als op de site.,

Deel Deze Pagina