Goedemorgen meiden! @ DutchDiva: Ik vind dit helemaal geen ego-berichtje hoor! Ik vind het vrij normaal dat je niet weet wat je voelt of wat je zou moeten voelen en daarbij trek je alles in twijfel (voor jezelf) Ik weet verder ook niet wat je zou moeten voelen...sorry meis. Jammer van die negatieve test...maar zoals je zegt, het kan nog te vroeg zijn. Ik blijf duimen voor je! Wie weet ben jij onze nummer drie! (Oh en nog gefeliciteerd met je man ) @ Jannie1980: fingers crossed dat je cyclus regelmatig blijft! Ik denk dat ik vanmorgen mijn eisprong heb gevoeld. Ik zat op het toilet en ik kreeg opeens een keiharde steek links onder in mn buik. Heb ook nog een ovutest gedaan (ik weet het, kan je best niet met ochtendurine doen!!!) maar die was ook nog superpositief...dus het kan mn ei wel geweest zijn...toch??? We hebben eergisteren en gisteren goed geklust. Is dit voldoende denken jullie? Zoals ik eerder al schreef moet ik een beetje rekening houden met manlief zijn beenblessure Oh, en ik had nog een vraagje... gerookte zalm, zit dat in de klasse "dit-mag-ik-niet-eten" als ik zwanger ben? Ik zat vanmorgen te twijfelen of dat nu rauwe vis was of niet... (*zucht* Ik ben gek van gerookte zalm....) Wat denken jullie?
@Tina85: momenteel is om de twee dagen seks minimaal. Gemiddeld zitten we rond de 4 x per week. Soms is dit minder, soms meer.. Hoe dat straks zal gaan weet ik niet Als ik mijn eisprong heb, zal ik zeker mijn vriend wat meer gaan verleiden. Maar over het algemeen is dat niet eens nodig. We houden wel van seks Gerookte zalm wordt vaak afgeraden, dit kan besmet zijn met listeriabacterie. Gerookte zalm in een warm gerecht kan wel (dus als je het eerst verhit) @ Dutchdiva: wat spannend allemaal zeg! Ben heel benieuwd! @ Jannie1980: welkom en succes!
Ook mijn vriend en ik gaan voor een zwangerschap in 2011! Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Wendy. Binnenkort word ik 30 jaar. 24 januari a.s. slik ik mijn laatste pil en dan mag de natuur zijn werk gaan doen.
@GFH/Wendy: welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen! @Tina: dat zou zomaar eens je eisprong geweest kunnen zijn ja, nu hopen dat jullie het goed benut hebben haha En ik sluit me bij Fleurop aan wat betreft de gerookte zalm. Die kun je het beste alleen verhit gebruiken. Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand de gerookte zalm au bain marie verhit heeft (nog in de verpakking) om het vervolgens wel door een koud gerecht te kunnen gebruiken en dan smaakt het (volgens haar) nog wel naar gerookte zalm, dus misschien een idee... Groetjes DutchDiva
@ GFH/Wendy: Welkom! Klets gezellig mee! Is het je eerste kindje? @ Fleurop en DutchDiva: Bedankt voor de info... helaas geen lekkere toast met gerookte zalm meer voor mij Gelukkig mag het wel als je het eerst verhit mm Na de bevalling serveer ik beschuit met zalm in plaats van beschuit met muisjes En wat betreft die eisprong...ik denk echt dat het dat geweest is. Op de plek waar ik vanmorgen die pijnscheut had doet het nog steeds een beetje pijn. Het is geen constante pijn, maar bij sommige bewegingen voel ik het wel. Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik nu op de wachtbank zit
Ja, het zal ons eerste kindje worden. Ik vind het nu al reuze spannend en ik ben nog niet eens met de pil gestopt!
Welkom alle nieuwelingen, gezellig!!! Ik heb vandaag al dag 35............... En wacht nog steeds op een 1e ongesteldheid. 1 test inmiddels gedaan maar was hertstikke negatief. We wachten dus maar gewoon verder af. Groetjes
Hoi meiden, Wat een spanning zeg! Hier even wat minder goed nieuws..Sinds 3 dagen heb ik wat (bruin en vandaag rood) bloedverlies...D'r bestaat dus een kans dat het mis is... Ik heb (nog) geen buikkrampen. Morgen heb ik sowieso mijn eerste echo, hopelijk zorgt dat voor wat opheldering...Ik hoop echt zo dat het goed is allemaal!!!! En dat ik een hartje zie kloppen..Ppfff ik ben nu echt super onzeker en verdrietig Ga d'r maar alvast vanuit dat het niet goed is, dan is de teleurstelling misschien wat minder groot mocht het fout zijn. Duimen jullie voor me?? Liefs, Sanda
Oh Sanda.. wat zou dat naar zijn Ik ga echt voor je duimen. Wel fijn dat je morgen een echo hebt, dan heb je meteen duidelijkheid!!!! Succes meid!!!
@Sanda: natuurlijk duim ik voor je, wat een rotnieuws!!! Ik hoop echt voor je dat je een hartje kunt zien en alles goed is, mijn duimen draaien! Hoe laat moet je morgen? Sterkte ermee! Groetjes DutchDiva
@sanda: bloedverlies in het eerste trimester gebeurt wel vaker. Als je buikkrampen krijgt moet je je ongerust gaan maken. Niet gaan stressen nu (ik weet het, dat klinkt onmogelijk ) maar stress is niet goed voor het kindje... ik ga superhard voor je duimen. Hopelijk word je mogen gerustgesteld bij de echo. Moet je in de voor of namiddag? Dikke knuffel Tina
Dankjewel voor jullie lieve reacties!! Hoop dat het duimen helpt Hier weer bruinverlies, niet meer rood...En (nog) geen buikpijn..Hoop dat het zo blijft! Ik mag pas morgenavond om 21u! Dus dat wordt een lange dag morgen Maar ik sla me er wel doorheen...Mijn vriend is superlief! Mocht het fout gaan, dan wilt hij meteen weer gaan beginnen voor een kindje...Dus gelukkig veel steun aan elkaar Heel erg bedankt voor het duimen! Ik laat het jullie zsm weten morgen! Liefs, Sanda
Sanda Meid!!!! Denk aan je!!!Hele dikke knuffel en ik hoop dat je morgen een kloppend hartje mag zien!!
@ Sanda: Toi toi toi meid... Ik blijf positief denken hoor! Ik ga der gewoon van uit dat je vanavond voor het eerst je kindje ziet
Dankjewel meiden Ik heb net een donkerbruin stolsel/slijmprop verloren (sorry voor details!) dus denk dat het foute boel is...(Nog) geen rood bloed, maar wie weet komt dat nog...Hoop het niet! Maar stolsels zijn geen goed teken...Bah, heb er echt slechte zin door Hoop zooo dat er nog een kansje is dat het goed gaat.. Ik laat de vorderingen weten Liefs Sanda
Sanda!!!!! Pfff...dit klinkt niet goed nee...maar hoop het nog zo voor je!!Denk aan je en dikke knuf!
Gatsie Sanda, wat een naar nieuws. Wil je vanavond veel succes/sterkte toewensen. Duim voor je dat alles nog in orde is!!! Ik ben vanochtend ongesteld geworden na een cyclus van 36 dagen.
Sanda wat naar zeg. Pfff, lijkt me moeilijk zo lang te moeten wachten voor je duidelijkheid hebt. Ondertussen blijf ik gewoon door duimen voor jullie! Sandra2: jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.