Kirsten: Nou, je begrijpt mij helemaal, lees ik Idd, liefst bij mijn man (vooral aangezien verder niemand weet dat we bezig zijn ). Gelukkig zijn er hier nog dames Ik ga maar naar bed toe. Heb al weer genoeg gehad van vandaag Dus in bed nog een boekje lezen en dan lekker slapen *Droomt weg van het idee dat de dekens eens gewoon over haar heen blijven liggen en niet weggetrokken worden* Dames, welterusten!
Haha dat is dan weer een voordeel van de dekens! Hahahaha Ik ga ook lekker mijn nestje in.., TRUSTENNN!!
nu heb ik weer het idee dat ik toch niet ongi word..hmmm .. de ongi krampjes van vanochtend zijn weer snel weg gegaan.. morgen maar eens zien, hoop wel dat ik het ontpillen gehad heb.. na 65 dagen cyclus ,27 daags cyclus.. en heb verder geen kwaaltjes meer gehad behalve spotting.. zit dus nog steeds op het volle bankje.. denk dat ik er maar een bbq bij zet.. krijg honger van al dat wachten
@minim.. fijn voor ons dat je weer terug ben!!.. lekker kletsen weer.. @wen.. las dat jij pas later posi test had??? gebeurt wel vaker toch dat je pas na nod poi test? dan is er miss nog hoop voor me @mira..wat raar dan als je weer die slijm heb... toch maar klussen voor de zekerheid.. maar als je ovu test zegt van niet.. dan weet ik het ook niet.. was je niet toevallig opgewonden op dat moment? klinkt miss raar hoor maar volgens mij lijkt die afscheiding dan wel op vruchtbaar slijm.. hoop dat je snel een ei spot!
Hoi meiden hier even een ego bericht over iets heel anders. Ik ben namelijk helemaal van slag. Moet even iets kwijt voordat ik ga slapen. Ik heb vandaag een herdenkingsdienst gehad van een goede vriendin van mijn middelbare school. Ze is na twee maanden ziekte overleden. Ze is een week ouder dan ik ben. Het blijft maar in mijn hoofd spoken.
Me: Klussen zal in ieder geval niet gaan, mijn man is een aantal dagen niet thuis. Hij slaapt bij scouting deze dagen Opgewonden was ik niet, dus daar kan het niet aan liggen. Het zou kunnen zijn dat het niet vruchtbaar slijm was en ik me vergis. Daar hou ik het dan maar op! Kwiebje: Wat vervelend meis. Ik kan me voorstellen dat dit door je hoofd blijft spoken. Lekker hier je verhaal doen als je het even niet ziet zitten hoor! Hier een aantal jaren geleden bijna hetzelfde meegemaakt: een van de militairen die in Afganistan is omgekomen was de buurjongen van mijn man. Hij zou 2 jaar ouder dan ons zijn, dus bij dodenherdenking kan het er hier nogal emotioneel aan toe gaan Maar ik denk dat het ook wel goed is dat we erbij stil staan, hoe moeilijk het soms ook is, dat het leven soms opeens voorbij kan zijn.
@kwiebje... sterkte meis!! aan dit soort dingen kan niemand wennen .. je krijgt er altijd zo'n idee bij van.. hmmm dat had ik ook kunnen zijn.. nog zo jong ..zet je altijd met beide benen hard op de grond.. ookal is het nu moeilijk.. langzaam verandert dat en kan je meer aan de herrineringen denken dan aan die rotziektes.. geef jezelf de tijd meis!!! knuff
heb hier nu wel weer het idee dat ik ongi word... weer pijnlijke krampjes enzoo.. bleeehhh. wil niet ongi zijn met dit mooie weer van het weekend.. bleeehhh
Me: Ik hoop voor jou dat je niet ongi gaat worden *Duim, duim, duim...* Hier voel ik me weer bijzonder 'normaal' (voor zover ik me normaal kan voelen). Weinig tot geen last van krampjes in mijn onderbuik. Dus weer een normale dag. Hopelijk kan ik vandaag veel werk verzetten voor school, er moet nog veel gebeuren
@kwiebje, vreselijk meid! Dan ben je echt weer even met beide voeten terug op aarde als je voor zulke rotdingen komt te staan. Hier 2,5 jaar geleden de beste vriend van manlief overleden. Zo vreselijk erg als iemand zo jong al gaat. Het is nooit leuk natuurlijk, maar het is heel raar en eng als het iemand van je eigen leeftijd is. Heeft toen heel veel inpact gehad hier. En het verandert je ook als mens als je zoiets van dichtbij meemaakt. Praat er maar goed over meis, en probeer het om te draaien naar iets positiefs. Dat hebben wij er uitendelijk veel van geleerd. Dat je je niet zo snel meer druk maakt over kleine dingen, en meer geniet van alles. Juist de kleine dingen. Moeilijk hoor meis, dikke knuf.... @Mira, is je vruchtbaar slijm geen combi van jezelf en een afscheidswippie hahaha sorry hoor, je bent nu toch een paar dagen alleen thuis zei jezelf . Vruchtbaar slijm achterhalen is zo lastig. Kunnen ook andere dingen zijn namelijk @me, ik weet niet zo goed of ik echt na me nod heb getest. Denk het wel. Maar me cyclus was natuurlijk nog niet zo regelmatig als je ziet in me banner. Heb toen echt 2 weken na me ei aangehouden om te testen. Dus 27 in totaal. Had toen op dag 25 een ovutest gedaan, die was knal! Dag 26 een zwtest van senitest die was negatief. De volgende dag de kvtest, en die gaf een streep.
@wen en mira.. ja hopelijk komt me ongi niet door en kan ik er morgen ochtend dan nog een testje tegen aan gooien.. best raar dit want normaal vind ik het best kut als ie nega is maar dat hebik nu niet gehad.. had zoiets van hmm boeie.. komt wel goed.. ahahahah miss na die paar andere van vorige keer dat ik er nuchterder over denk ofzo.. kweenie.. heb toch maar wel voor de zekerheid me poes in de hangmat gegooit ahahah..ben bang voor tsunami effecten als ik over straat loop hahaah. al 8 weken wen!! gaat snel joh.. voor jou miss niet maar voor ons wel.. is er al een topic open van de zwangeren van dit forum of hebben jullie ergens anders aangesloten?
Ik ben er weer, dames... Heb alles wel gelezen, maar het is nogal chaotisch in mijn hoofd, dus weet het meeste al niet meer! Wil in ieder geval kwiebje even heel veel sterkte wensen... Iemand verliezen is niet makkelijk, en als ze dan nog zo jong zijn, voelt het zo oneerlijk... Ik ken het gevoel, helaas... liefs!
Ja is er wel, maar is niet zo gezellig als hier. Jul,ie moeten gewoon allemaal heel snel op roze, en dan veranderen we de naam van het topic
ik hoop dat we snel met ze alle naar een nieuw topic kunnen.. zou gezellie zijn.. grrrr die ***krampen ook . pff
Hi meiden Bedankt voor jullie lieve berichtjes. De benen staan inderdaad weer op de grond. Ik ga deze mooie dagen maar eens flink genieten. Me ik merk ook dat ik na een aantal ronden negatieve testen er anders mee omgaat. Volgens mij doordat je verwachtingen iets minder hoog zijn dan in het begin. misschien toch meer met bekende benen op de grond? Ik wil ook mee naar een nieuw topic!!!
Wen: Een afscheidsklus is er niet meer van gekomen Beide erg moe de laatste tijd, dus dat is het in ieder geval niet. We houden het maar op extra afscheiding, maar niet vruchtbaar Dames, iedereen mee naar een volgend topic (zegt diegene die niet eens een ei kan vinden ) We gaan er allemaal voor Positief probeer ik in ieder geval te blijven