idd positief blijven!!! ging net piesen en ja hoor ... ongi!:x maar aan de positieve kant.. weer een cyclus van 27 dagen nu maar eens ff ovu testjes bestellen.. dan weet ik iig zeker me ei te vinden en dan klussen tot ik erbij neerval
Netjes me een cyclus van 27. Ik vind ovutesten ideaal. Jammer natuurlijk van je ongi maar vol goede moed de volgende ronde in. Kwiebje inderdaad deze momenten doen je beseffen dat je moet genieten van het leven.
ohhh heerlijk juultje!! wil ook weg maar kan niet dit jaar.. heel veel plezier en geniet lekker van je vakantie!!! miss de laatste met zoveel rust en tijd voor jezelf en je lief.. dus nog ff dubbel zo hard genieten
Me: Op naar een mooi ei en dan klussen Succes met je ovutesten! Juultje: Veel plezier op vakantie, geniet lekker! Ik moet binnenkort ook weer ovutesten bestellen, ze zijn bijna op. Maar ik weet niet goed wat ik moet doen. Ze geven bij mij steeds een lichte streep, dus ik vraag me af of ik er mee door moet gaan. Zou het zonde van het geld vinden als ik mijn ei niet zou vinden... *Gaat de plus- en minpunten van alles bekijken*
@mira.. welke gebruik jij dan.. wil ze nl bestellen bij babyboom.. had eerst die 5 van kv voor 10 euro.. maar beetje duur ook vergeleken die dipsticks op internet.. krijg je er nog gratis zw testen bij ook.. maar bij mij werkte ze wel.. had met streep maar ook witte erbij.. las wel dat sommige die van kv niks vinden.. maar sommige mensen hebben altijd een streep toch? las ik wel vaker op dit forum.
Dank jullie wel dames. Inderdaad waarschijnlijk de laatste grote vakantie met zijn tweetjes. Besef komt ook steeds meer nu ik innige ontmoetingen heb met de wc-pot. Mira misschien een ander merk bestellen? Ik heb wel eens gelezen dat niet ieder merk bij iedereen goed werkt.
Me en Juultje: Ik had ze van zwanger en kids. Vind ze wel prettig om mee te werken, maar bij mij dus altijd een streep. Idd, heb ik ook wel eens gelezen, maar ga nu eens ergens anders bestellen. Iemand nog een ander goed adresje waar je goedkope (!!!) ovutesten kan bestellen?
@mira.. heb ze zelf net bestelt bij babyboomshop.. daar heb je pakketten.. ik heb nu pakket met 20 ovu en 3 zw testen voor 13 nog wat.. krijg ik nog 3 zw kado erbij.. totaal incl verzendkosten. 15.75.. je hebt nog grote pakketten voor 20 euro.. ook goed te doen.. maar ik doe er iets minder want als ik volgende keer wel zw ben zit ik nog met zoveel testen.. en dan kan ik ze wel versturen aan iemand hier int forum .. maar dan zijn er zoveel die ze willen.. dus weer moeilijk kiezen hahah
Ik heb er geloof ik nog wat liggen van zwanger en kids. Als een van jullie ze wil hebben, stuur me dan ff een pb berichtje met je adres, stuur ik ze op. Heb ze nu toch voorlopig niet meer nodig
heb ze al bestelt minim.. maar tnx voor het aanbod.. er is vast iemand hier die er blij mee is.. hoop dat ik er niet veel nodig heb.. kan ik de rest van de mijne ook doorsturen
Ik heb nog maar een paar. Maar stuur ze met alle liefde op hoor. Misschien makkelijk voor die wel eens twijfelen of ze hun ei hebben. Om dat even te kunnen testen met 2 verschillende. Ik heb de midsteams van sensitest. Ik vind ze heel fijn. Wat minim ook zegt stuur ff pb dan. @ me, jammer! Maar op naar de volgende ronde. Een roze @ Juul, lekker vankantie. Waar gaan jullie heen?
Wij gaan drie weken naar italie. We hebben bungalows gehuurd op verschillende plaatsen. En als we terugkomen hebben we de echo! Spiek nog wel en toe hier hoor. Dames als ik terugkomen wil ik een hoop roze zien!
ik hoop het ook juultje.. nu ga ik zo lekker genieten van mijn vers afgebakken broodjes met filet american en ei en ui .. hmmmmmmmmmmm hahahahaha
Veel plezier in Italiƫ juultje! Ik vind het ook een heerlijk land met zalig eten, mmm. Me geniet van je broodje! Filet mag je straks niet meer. Jammer.
hier snap ik ff niks van mijn lijf. het lijkt wel of ik vruchtbaar slijm heb. Nu eens kijken of over een paar dagen mijn temp stijgt. Zou wel fijn zijn. Gelukkig dan niet zo'n lange cyclus als de vorige keer. Maar ik ga nog niet te hard roepen. dadelijk is het loos alarm. Pfff ik heb vanmorgen gesport(xco). Heb nu al spierpijn in mijn armen. Dat word nog wat morgen
@dees.. heb je geen ovu testjes? kan je ff kijken of je er wijzer van word..wel rare cyclus dan weer.. hoop snel dat je meer duidelijkheid heb.. @kwiebje.. ja idd daarom ga ik mezelf nu ff helemaal te buiten aan filet en dat soort dingen ahahah.. nu kan het nog