Juultje: hele fijne vakantie toegewenst! Italië is een super land, wil zijn er afgelopen zomer 2 weken geweest. Was echt geweldig! Zou zo weer terug willen! Hier verder niet echt nieuws. Alleen dat ik super vaak zin heb en wij dus echt om de dag klussen. Maar soms mag t van mij nog wel vaker! Haha niet normaal meer. Hormonen!!! Haha
ik leef nog juultje fijne vakantie me, geniet lekker van je broodje... ik mis mijn file nu al hier erg druk geweest.. woendag bruidje(+schoonmoeder en stiefdochter) kappen en make-up. daarna ook nog ff naar he stadhuis geweest daar en 's avonds een vergadering.. gister eerst oppassen in de creche van de kerk (hadden 23 kinderen) en daarna bij mijn broertje geweest waar manlief laminaat ging leggen. 's avonds bij ons geBBQ't... en toen heel snel mijn bedje in. was kapot.. vandaag eerst een begravenis en daarna lekker met 't gezin de stad in.. dus ik zeg.. tot vanavond....
Aangezien mn broeken, rokjes enz niet meer passen ga ik dadelijk lekker shoppen met mn moeder! Op zoek naar wat leuke zwangerschapskleding!
Oohhh zo lekker, ik had echt altijd filet american in huis. Dat mis ik wel klein beetje. @ Juul, heerlijk Italië. Mogen manlief en ik mee?? @ minim, hahaha ik ken het probleem. Gister wezen shoppen. Vandaag mijlpaal voor het eerst zwbroek aan. Andere spijkerbroeken gingen echt niet meer dicht zal zo ff foto plaatsen. Veel plezier, ze hebben hoop leuke dingen waar ik was! Gister ook al de bugaboo besteld. Hahahahaha, erg hè.. het kwam zo we liepen daar, helemaal niet met de bedoeling die nu al te kopen. En toen zagen we er 1 staan, we riepen allebei dat is hem. Nou waren er nog maar 2 het is zo'n special editon demin. En je neemt geen risico. Hoeft niks aan te betalen, en mocht het nog fout gaan tot 2 maanden na de geboorte krijg je je geld terug. Hahahaha dus wij hebben de kinderwagen al binnen...
Wooowwww MiniM wat groei jij hard zeg!!! Wat leuk om te zienn!!! Veel plezier met shoppen! Wen wat gaaafff dat je al een kinderwagen gekocht hebt!!! Heb je er een plaatje van? Ben wel benieuwd!! Super leuk!! Me, wat klote dat je ongi geworden bent! Wel tenminste een mooie cyclus! *Wilikook* Jaaa die filet american is niet het enige wat ik zal gaan missen denk ik. Moet tegen de tijd dat het raak is ook nog maar eens goed bekijken wat nou wel mag en wat niet. Ben zelf gek op runder rookvlees... dus ook niet heeel gaar volgens mij?
Jannie: Gecondoleerd.., Wow! MiniM., wat een mooie buik al.,! Dat gaat hard.,! Shopse., Wen: Leuk hoor.., het eerste is in huis! Hopelijk volgen wij deze maand..,! Met zo'n libido kan het haast niet meer missen., hahaha
hahaha ja als het er 2 zijn, dan is het denk ik terug naar de winkel. En een dubbele uitzoeken.. hahaha Dit is die, ik zie het al helemaal voor me. Bij een meisje ga ik er echt van die lieve witte lakentjes in doen. En bij een jongen, van die stoere rode of donkerblauwe... Bugaboo Denim 107 Collection @jannie, sterkte vandaag.. @kirsten, lekker hoor zo'n libido.. Kan niet missen nu!!
merk dat mijn maag nu ook dikker begint te worden. Moet ook weer niet te hard gaan, straks ben ik alleen nog maar te rollen tegen het eind. Gister ook nieuwe bh gekocht. 2 maten groter dan wat ik had ...
Wen: Leuke wagen hoor! Lekkere kleur, maar je kan er nog alle kanten mee uit, voor zowel een jongen als een meisje En hoe zit je zwangerschapsbroek? Een verademing tegenover de gewone kleding?
oohh echt het zit zo lekker. Je zou bijna nooit meer anders willen. Ze zouden dit ook in gewonen maten moeten maken. Heerlijk is het.. andere zwangere??, voelen jullie je ook wel eens zo licht in je hoofd. Heb het nu ook, heel vervelend. Heb genoeg gegeten en gedronken. Zelfs al een dextro gepakt net. Dit in combi met die vermoeidheid is het net of ik ieder moment om kan vallen..
Wen Wauwww wat een mooie wagen!! Zo'n kleur wil ik ook wel! Kan je met alle kleuren combineren! En jongen/meisje maakt ook niet uit! Hoe ideaal! Dat licht in je hoofd heb ik wel al vaker gehoord van zwangeren. Misschien ff een flinke biefstuk eten...wel ff goed platbakken tot schoenzool dan heh
Jammie, een schoenzool biefstuk! Daar zul je dan wel ff mee bezig zijn om die te snijden en weg te kauwen Haha. Dat ga ik missen als ik zwanger ben, medium biefstukje op zijn tijd!!! Hier gisteren iemand laten pendelen voor mijn eisprong (schijnt ook al te kunnen, nooit aan gedacht haha). Daar kwamen 2 data in juni uit: vandaag 3 juni waar ik niet zwanger van zou raken (vind ik ook niet gek van manlief niet thuis slaapt) en 17 juni waarvan ik wel zwanger zou worden van (hoe kan het ook anders) een jongetje. Nu net een testje gedaan, maar geen eisprong volgens het testje, dus ik hoop dat ik vandaag ongi wordt (zou ook wel lekker zijn ) en dan rond de 17e echt een eisprong Maar goed, zekerheid heb je met een pendel niet, die kan het ook fout hebben... Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik half, deels nog schooldingen doen en mss vanavond even langs manlief, kijken of de pio-toren al helemaal staat
Mira, ik wist niet dat dat dat ook al kon! Nou we houden je testen even in de gaten tegen de tijd van 17 juni..ben heel erg benieuwd of ze gelijk krijgen, want het is ook wel echt een precieze datum zeg! Met zwangerschappen krijg je alleen de maand natuurlijk door. Pio-toren? Ik heb geen idee wat dat dan is?
Skaya: Ik wist het ook niet! Op een ander topic had iemand het erover 'Goh, wat zou het handig zijn als ik zou weten wanneer mij ei komt!!!' Dus iemand anders reageert daarop met de mededeling dat ze dat wel wilde proberen te pendelen. Dus ik ook gelijk een PB gestuurd. Vandaar Een pio-toren is de afkorting voor pionier-toren. Mijn man en ik zijn beide lid van scouting en daar hebben we nogal wat afkortingen. Ze zijn dit weekend, vanaf woensdagavond, een toren aan het bouwen met palen (van tussen de 2 en 7 meter lang) en touw. Dat knoopwerk met palen en touw noemen ze pionieren. Dit jaar gaan ze een soort van Eifeltoren bouwen. Gisteren waren ze al op 12 meten hoogte en hij wordt ongeveer 16 a 17 meter. Als hij op tijd af is, mogen al de leden van onze scoutinggroep van de toren af (abseilen of tokkelen). Eerst maar eens kijken of ze hem voor zaterdagmiddag 14.00 uur af krijgen
Pendelen voor een ei??? Ik kende het ook niet maar ach...wie niet waagt, wie niet wint he! Hier harstikke druk, momenteel een afdak aan het bouwen achterthuis(nouja de mannen dan he) Edit: Zie dat mijn banner zegt dat vandaag mn meest vruchtbare dag is... Geen eisprong nog te bekennen hier maar het geeft natuurlijk reden tot klussen hahahahaha. Maandag vertrekt manlief weer voor 5dagen naar Duitsland dus dit weekend maar even goed ons best doen