Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zo! Geslaagd voor een spijkerrokje, een groen rokje, een spijkerbroek, een zwart rokje en een bloes. (allemaal positie, behalve het bloesje maar daar past mn buik wel in voorlopig...) Verder qua shirtjes niet echt geslaagd. Doe gewoon mn shirtjes aan die ik nog heb, die rekken wel mee.;)
    Want hou niet zo van die degelijke kleurtjes met die printjes...:)

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hahaha, kijk eens aan. Geweldig! Goed geslaagd meid! En het zit zooooo lekker.. Ik heb ook nog geen shirts gekocht. Probeer even de zomer door te komen met wat ik nu heb. Een goede spijkerbroek. En heb toch voornamelijk leggings met tuniekjes of jurkjes. Dus die rekken nog wel even mee.
    Voor de winter ga ik wel een paar mooie nieuwe setjes kopen. Ik sta ook heel de dag in een kledingzaak. En ook al was dat niet zo, soms zie je van die zwangere in van die tenten voorbij komen. Zo zonde, de buik moet wel mooi uitkomen. Normaal heb ik altijd eerste keus als straks de nieuwe collectie binnen komt. Dit seizoen niks nieuws uit de winkel voor mij. Ja een sjaal ofzo hahaha..

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wauw! Goed geslaagd miniM., leuk hoor..,

Ja wen.., jammer de bammer., maar.., leuke buikband maken van een sjaaltje!? haha..,

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hahaha, laat ik nou alleen net echt een vreselijke hekel hebben aan buikbanden. Die dingen vind ik zo lelijk. Maar ik heb nog een optie, neem ik toch een tas...:p

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    bij buikbanden.comm hebben ze leuke met een smokje erin.. en draagtips.. ik draag ze ook vooral onder shirts, om te voorkomen dat ik een blote buik krijg...

6. me83

me83 Niet meer actief

@wen ... stoere wagen!! gaaf hoor..
    @minim .. mooie foto's!! dat gaat degoedekant op zeg!!
    @mira.. spannend met die pendel! hoop dat het uitkomt!! je bent wel erg van de jongetjes he?.. wel leuk hoor!! ben benieuwd als het zover is!

hier aantwachten op me ovu testjes.. die zullen morgen wel binnekomen denk ik.. kan ik tenminste echt een ei spotten! had vorige keer gewoon geklust maarwas niet raak dus als ie dit keer posi is dan echt klussen alseen gek!

wens je mannetje succes! met al dat klussen hahahha.. weer een idee van die reclame.. nog 1 keertje.. van de shampoo haahahha

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Ja, idd weer een jongen doorgekregen via de pendel. Ze had me al gependeld voor wanneer ik zwanger zou worden (dus wist al dat het een jongen zou zijn volgens haar pendel), maar de datum van mijn ei nog niet :D Dus weer iets meer info erbij. Ik hoop dat het uitkomt, we zullen zien ;)

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wie bood er nou zn ovutestjes aan? Wen jij? Ik wil ze wel hebben als niet iemand anders zich al gemeld heeft en als ik weer op rood ga over 11 dagen natuurlijk!?

Ik vind buikbanden soms ook echt afschuwelijk, terwijl ik ook hele mooie zie. Het licht ook een beetje aan de combinatie denk ik...hoe je het draagt. Lijkt me wel heel lekker zitten als je wat verder in de zwangerschap bent en er een stevige buikband omheen zit.

Mira jeetje knap hor een toren bouwen van stokken en touw! Dat zou je aan mij niet moeten vragen!

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Skaya, ik heb er nog 7. Stuur je adres maar ff, stuur ik ze op!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mocht er nog iemand ovutestjes over hebben...Ik heb ook wel interesse(A)

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Jannie, zo onder een shirtje in zo'n uni kleur vind ik ze ook mooi. Ik bedoelde ook meer die banden met tekst erop, met zo heel groot babyboy/girll erop. Of van die handjes en voetjes erop. Ik zag er vorige keer 1 waar zoiets op stond van ' ik ben in de maak' . Die zijn echt niks voor mij :)

@all, ik heb er 6. 3 van sensitest, en nog 3 van cb die met die smiley. Die zijn echt geweldig als je twijfelt. Gewoon smiley of niet. Geen getuur naar streepjes.
    Heel eerlijk is gun ze jullie allemaal. Dus wie me als eerste pb stuurt met adres. Daar stuur ik het naar op :p

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ladies, ik heb mn adres naar MiniM gestuurd. Melden de anderen zich dan even bij Wen, eerlijk is eerlijk tog!
    Maar mocht niemand staan te springen dan meld ik me alsnog :D

MiniM heb je een pb'tje gestuurd!! Kan ik nog wat naar je overmaken als bedankje?

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Jullie hebben flink geklets vandaag. Heb ook lang niet alles terug gelezen.
    Ben helemaal gesloopt. Hard gewerkt thuis maar huis is grotendeels weer lekker schoon. Morgen weer verder.

Vanavond met Lief naar prenatal geweest. Voedingskussen gehaald om mee in bed te nemen. HOpelijk helpt dat tegen mijn rugpijn.

En voor degene die willen: heb nog een stuk of 5 ovu testen en een potje folium zuur. (ben overstap op zwanger zijn pillen) Mocht iemand interesse hebben pb je adres maar.

14. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Kirsten: Je hebt ook heeeele leuke banken bij Seats and Sofa's :)

@ Wen: Ik ben licht in m'n hoofd als ik buk en dan te snel overeind kom (handig hoor, op m'n werk, in de zorg :S ) Fijn met die steunkousen..pfff..

Ik vind buikbanden wel helemaal leuk :D Ga ze juist wel heel veel dragen denk ik :) heb er vandaag een binnengekregen met de tekst : Wij zijn zwanger!! Ik heb deze besteld omdat ik die (voor de grap) aan ga doen naar m'n werk, na de eerste echo! Dan weten mijn collega's en clienten gelijk het mooie nieuws :D

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik stuur ze naar je toe! Als jij €0,00 overmaakt is het verrekend:D

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden,

het duizelt een beetje, maar wat een mooie buikjes, kinderwagens, enz..

@Kwiebje: sterkte!

@Fleurop: leuk om weer eens iets van je te horen!!!

Hier gaat het redelijk, maar heb deze cyclus alweer mijn ei niet kunnen vinden, dus ik snap er niks meer van...:)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Misschien opbeurend nieuws, maar mijn ongi komt stipt 10 dagen na mijn ei, dus wellicht heb je je ei nog niet gehad??

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, hopelijk helpt dat voedingskussen een beetje met je rug. Nog andere leuke dingetjes gezien?

MiniM, dankje wellllll*dikke zoen* ;)!!!!!!!! Mocht ik alsnog op roze gaan dan stuur ik ze door hoor!!

Kirsten, jaaa seats and sofa's hebben leuke banken. Komt mijne ook vandaan. Je kan daar lekker afdingen!

Stampertje, leuk die buikband!!! Ben super benieuwd naar de reactie die ze zullen hebben als ze het zien! Grappig zulke dingen!

Meiden we komen steeds dichterbij berichtje 5000...moeten er rekening mee houden dat ze het topic iets eerder sluiten...gaan we nou verder onder de hyve naam? Dan kan de eerste die het ziet hem openen.

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha, wat een toeval., ja ik ben gek op buikbanden., (als het je maar staat., want sommigen lopen erbij..., pffff, maargoed heb ook in de modebranch gezeten dus ik weet wel wat er wel en wat er niet kan, haha).

Ja seats en sofas heb ik ook aan gedacht maar zit totaal niet bij ons in de buurt., maar ik zal er binnenkort is over nadenken om daarheen.., We hebben afgelopen weken al verschillende winkels in de buurt bezocht, en niks naar onze smaak of het is veel te duur(misschien is onze smaak gewoon te duur voor onze portemonnee..,:p hahaha)

Nou dames, ik ga mijn tas pakken en op naar een weekendje (nachtje) belgie.,!! :D

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, jaaa ik had hetzelfde. Was in een dure woonboulevard geweest en zag daar zulke moooooie designbanken, maarja ik ga er echt geen 15.000 eur voor betalen. Doe maar delen door 10 en dar red je wel bij de seats ans sofa's. Is de moeite om keer te gaan kijken. Ze bezorgden 2 jaar terug alleen niet thuis...je moet het zelf gaan ophalen...

Deel Deze Pagina