Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Mams: ik hoop het! Bedankt in elk geval voor je reactie! Ik heb normaal mijn ongie 14 dagen na mijn ei en dat zou met vorige keer kunnen kloppen, want toen had ik na 29 dagen mijn ongie en was ik pas op dag 18 of zo gaan testen, maar dit keer echt al veel eerder, dus vandaar mijn twijfeling. Maar ik test nog even door, zodat het ook met een cyclus van weer 36 dagen zou kunnen kloppen...

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dutchdiva, het kan idd nog hor dat je ei komt...blijf nog even doortesten!

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    *zit met luciferhoutjes tussen haar ogen en emmer naast bureau voor spugen katop te gaan op haar werk*

@kirsten, weet niet of dat bij jou in de buurt zit . Maar vrienden van ons haden een hele leuke bank voor weinig :p bij Hoogenboezem meubelen. Echt niet alles is er leuk, maar er hoeft er maar 1 te staan.

@vaddie, heb je beter geslapen met het kussen? Vervelend dat je nu al zo last van je rug hebt. Had je dat voorheen ook met je ongi ofzo. Of is het nu echt van het zwanger zijn.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Anders maken we toch al ruim voor de 5000 berichten een nieuw topic aan. Dan weet iedereen gelijk welke het is, en kunnen we optijd over stappen. Voordat we elkaar straks kwijt zijn...:(:)

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen jaaa preciesss!! Daar ben ik ook een beetje bang voor!! Laten we het idd maar doen nu we er nog over kunnen vergaderen hier :D

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Waar zullen we het onder gaan zetten, de helft is nu zwanger. Maar de rest volgt heel binnenkort :D

Zullen we anders het kopje, wel al bij zwanger zijn maar dan de Zwangerschapsclubs pakken?

@mams, ze gaan vandaag nog op de post..:)

7. me83

me83 Niet meer actief

hier zakt de ongi weer af.. geen buikpijn meer... heerlijk..ben echt blij dat ik niet lang ongi ben.. maar 2 dagen flink en dan al minder en na 4 dagen is het over.. met de pil was ik veel langer ongi..

zoo net ff me nieuwe tuinset opgehaald!! heerlijk.. vanavond lekker in mekaar zetten en dan lekker loungen buiten:D

anders kunnen we ook het topic.. the pink ladies noemen.. is voor mensen die op roze zijn of willen.. ik merk wel als er een nieuw topic komt.. dan lees ik het hier nog wel;) is echt hard gegaan met die berichten haahah

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik snap echt wel dat jullie allemaal in het zonnetje zitten. Maar kan d'r nou echt helemaal niemand even gezellig met mij komen kletsen hier.:p Verveel me rot hier heel de dag voor de computer, en geen klant in de winkel door het mooie weer!!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    die pink ladies vind ik wel een hele leuke naam.
    als hij aan gemaakt is lees ik het hier wel.

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hij is gemaakt!!

Ik zeg verhuizen met die hap!! Pink Ladies

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik lig heerlijk in het zonnetje te bakken(A) maar kan wel ff komen kletsen hoor hahaahah

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :D:D Hoe was jou zwangerschap eigenlijk van je kleine man. Daar hebben we het nooit over gehad. Had je veel last van dingentjes of viel het wel mee??

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    ben mee verhuisd

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ff snel gedoucht(A)

Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad.
    Niet overdreven misselijk, wel eens overgegeven maar dat was zeker geen dagelijkse kost.
    Ik had wel onwijs veel last van maagzuur, maargoed dat is met rennies ook wel te bestrijden.

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    oohh fijn hoor! Sta er echt van te kijken, wat me lijf allemaal doet nu het zwanger is. Soms is het contast zo groot, zo blij zijn met iets. Maar je dan ook zo beroerd voelen. Hele aparte combi.
    Me ovutestjes zijn net te laat om te checken of je ei nu echt op springen staat.. :) Of ken je je lijf zo onderhand wel goed dat je het wel redelijk zeker weet..

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik had er nog eentje liggen en die heb ik gisteravond gedaan...heeeeeel wazig een streepje, maar genoeg om te weten dat mn ei er aan komt. Ik vermoedt maandag.

Gister lekker online geshopt bij Wehkamp,Bonprix en Pabo.
    Leuke zomerjurkjes(zelf al zou ik deze maand zwanger raken kan ik de zomr nog wel door) Een paar leggings, nieuw lingeriesetje mt kousen(A).
    Heerlijk gevoel is dat.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh heerlijk, ik ben ook zo gek op winkelen. Maakt me niet uit wat het is. Kleding, lingerie, parfum, schoenen, spullentjes voor in huis. Of dingen voor manlief. noem het maar op. En straks natuurlijk babykleding :D

Maar wil eerst weten wat het gaat worden voor ons, voordat ik daar aan ga beginnen.
    Ik ga proberen hier ook gewoon de zomer door te komen met de kleding die ik al heb. Alleen dan een zwspijkerbroek gekocht. De mijne rekte echt niet meer mee. Maar leggings en jurkjes indd, wat een uitvinding. Draag ze lekker door. Het is alleen nu als mensen nog niet weten dat ik zwanger ben. En ze zien me nog in me gewone kleren, denken dat ik ben aangekomen...:)

18. me83

me83 Niet meer actief

ik ben al blij dat ik zowiezo veel kleding heb die wijder valt aan de onderkant.. of vestjes met 1 knoop.. kan ik zowiezo lang mee door..maar ik wil zeker wel wat leuke dingen kopen.. zie al zoveel leuks.. hopelijk mag ik ook snel;)

nou ik ga verhuizen naar pink ladies.. hoop dat iedereen meeverhuist snel anders loopt alles door mekaar hahaha

zijn er nog mensen met vakantie??? anders moeten we die even pbtje sturen met het nieuwe topic

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik kom me weer even melden..
    Gisteren een vage dipstick gehad, vanmorgen een omowitte kv.
    Vanmiddag kon ik me niet bedwingen, er verscheen een duidelijke streep!

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kylie: gefeliciteerd!

Gisteren dus zo'n voedingskussen gehaald. Vannacht beter geslapen en vandaag minder last van mijn rug. Hopelijk blijft dat zo.
    @Weet niet meer wie het vroeg: ja had ik met ongi ook erg, die rugpijn.

Nu lekker slapen en het kussen verder proberen.

Deel Deze Pagina